25032017Σαβ
Τελ. Ενημέρωση:Παρ, 24 Μαρ 2017

Οργανόγραμμα

 

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η αποστολή μας δομείται στους άξονες:

  • Διοικητικό
  • Παιδαγωγικό
  • Επιστημονικό - Ερευνητικό

και υλοποιείται με την καθοδήγηση και με το συντονισμό των:

  • 129 Σχολικών συμβούλων (61 ΠΕ  και 68 ΔΕ)
  • 16 Διευθύνσεων ΠΕ και ΔΕ  (όπου υπάγονται 28 Γραφεία ΠΕ και 27 Γραφεία ΔΕ)
  • 2 Περιφερειακών Επιμορφωτικών Κέντρων (ΠΕΚ)
  • 8 Κέντρων Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕΔΔΥ)
  • 9 Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ)

σε συνεργασία μέσω των αντιστοίχων διευθύνσεων με:

  • 20 Κέντρα Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού (ΚΕΣΥΠ)
  • 79 Γραφεία Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΓΡΑΣΕΠ)
  • 13 Γραφεία Συμβουλευτικής (ΓΡΑΣΥ)
  • 2 Συμβουλευτικούς Σταθμούς Νέων (ΣΣΝ)
  • 10 Εργαστηριακά Κέντρα Φυσικών Επιστημών (ΕΚΦΕ)
  • 8 Κέντρα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών (ΚΕΠΛΗΝΕΤ)

όπως επίσης και με τη συνεργασία των:

  • Υπευθύνων Αγωγής Υγείας, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Πολιτιστικών Θεμάτων και Καλλιτεχνικών Αγώνων
  • Περιφερειών, Νομαρχιών, Δήμων και της Εκκλησίας
  • Φορέων του Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων (ΠΙ, ΟΕΕΚ,ΟΣΚ,ΚΕΕ, ΟΕΠΕΚ)
  • ΑΕΙ, ΤΕΙ, κοινωνικών οργανώσεων, επιστημονικών συλλόγων
  • Συλλόγων γονέων και κηδεμόνων
  • Υπηρεσιών επιμόρφωσης δημοσίων υπαλλήλων.

Επιπρόσθετα, προωθούμε καινοτόμες δράσεις και διοργανώνουμε ή συμμετέχουμε στη διοργάνωση ημερίδων, συνεδρίων και εκπαιδευτικών ερευνών.  Στόχος μας είναι η Περιφέρεια Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας να αποτελεί ένα ζωντανό διοικητικό, εκπαιδευτικό, επιστημονικό και παιδαγωγικό κύτταρο με τελικούς αποδέκτες χιλιάδες μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Σε ένα τόσο ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων πρώτη προτεραιότητα αποτελεί ο συντονισμός των υπηρεσιών και του ανθρώπινου δυναμικού, η καθιέρωση διαδικασιών συμμετοχής και αξιοποίησης όλων των εκπαιδευτικών (με μοναδικό κριτήριο τη διάθεση συμμετοχής) και η γνωστοποίηση των δυνατοτήτων που παρέχουν οι υποστηρικτικές υπηρεσίες, τόσο σε ενδοϋπηρεσιακό επίπεδο όσο και προς την κοινωνία. Αυτό το τελευταίο, το αξιολογούμε ως ιδιαίτερα σημαντικό, γιατί σε πολλές περιπτώσεις η εκπαιδευτική κοινότητα και οι πολίτες αγνοούν ή γνωρίζουν ελάχιστα τις παιδαγωγικές και εκπαιδευτικές δράσεις και γενικότερα τις δυνατότητες που παρέχουν οι υποστηρικτικές υπηρεσίες των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης.