21102017Σαβ
Τελ. Ενημέρωση:Παρ, 20 Οκτ 2017

Προκλήσεις και Δυσκολίες στην Εκπαιδευτική Διαδικασία:η Συνάντηση και η Συνεργασία με τους Ειδικούς Ψυχικής Υγείας

DSCN6758 resize

Την Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου 2017 πραγματοποιήθηκε στο Νόησις ημερίδα για τις προκλήσεις και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι Εκπαιδευτικοί στη μαθησιακή διαδικασία και η ανάγκη συνεργασίας με τους ειδικούς της ψυχικής υγιεινής. Στην ημερίδα παραβρέθηκε ο Περιφερειακός Διευθυντής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας  κ. Ανανιάδης, ο οποίος στον χαιρετισμό του τόνισε ότι η επιμορφωτική ημερίδα που διοργανώνεται αποτελεί τον οδηγό για ένα νέο πεδίο συνάντησης και συνεργασίας της εκπαιδευτικής κοινότητας και των ειδικών της ψυχικής υγιεινής, προκειμένου τα προβλήματα που προκύπτουν στην εκπαιδευτική ζωή να επιλύνονται με τονπλέον πρόσφορο τρόπο.Επιπλέον, χαιρετισμό απηύθυναν η κ. Μαρία Συργιάννη, Αναπληρώτρια Προϊσταμένη της Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Β/βάθμιας Εκπαίδευσης και αργότερα ο κ. Νικόλαος Ακριτίδης, Προϊστάμενος Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Α/βάθμιας Εκπαίδευσης. Πραγματοποιήθηκαν συνολικά 3 επιστημονικές τράπεζες.

Η διατομεακή συνεργασία και παρουσία  παιδοψυχιάτρων και η διεπιστημονικότητα των εισηγητών, προσπαθούν να εμπνεύσουν και να κινητοποιήσουν το κοινό όραμα, πέρα και πάνω από δυσκολίες. Η προκλητική συμπεριφορά (κ. Λάππας), ζητήματα παιδικής ηλικίας (κα Αθανασοπούλου ? Ιατροπαιδαγωγική υπηρεσία ΓΝΘ Παπανικολάου), ζητήματα εφηβείας (κα Σιαμούλη- Μονάδα Εφήβων ΑΧΕΠΑ), η ψηφιακή πραγματικότητα (κ. Νταφούλης- Παιδοψυχιατρικό Τμήμα ΓΝΘ Ιπποκρατείου), η συναισθηματική αναγνώριση μαθητών και εκπαιδευτικών (κα Κόντζογλου- Ελληνικό Παιδικό Χωριό και Ινστιτούτο ΠροςΌψη), η Σχολική Βία (κα Δράγου- Ελληνικό Παιδικό Χωριό και Ινστιτούτο ΠροςΌψη) και τέλος η επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών (κα Φελέκη- Βορειοελλαδική Ψυχαναλυτική Εταιρεία) αποτέλεσαν τα θέματα που καλύφθηκαν με ζωντανό και βιωματικό τρόπο.

Η ημερίδα αυτή μπορεί να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να υλοποιήσουν ακαδημαϊκές, συναισθηματικές, συμπεριφορικές και κοινωνικές πρακτικές. Να τους βοηθήσει, επίσης, να σχεδιάσουν εξατομικευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα ανά μαθητή για τη βελτίωση της ακαδημαϊκής και κοινωνικοσυναισθηματικής προόδου. Να τους ενδυναμώσει ώστε να συντελούν αποφασιστικά στη δημιουργία θετικού και ορθολογικού κλίματος τάξης.