15122017Παρ
Τελ. Ενημέρωση:Πεμ, 14 Δεκ 2017

Μήνυμα για την επέτειο της 30ης Οκτωβρίου

Εβδομήντα δύο χρόνια συμπληρώνονται εφέτος από την απελευθέρωση της  Θεσσαλονίκης  από τα ναζιστικά στρατεύματα κατοχής. Η Θεσσαλονίκη θα γιορτάσει επισήμως την απελευθέρωσή της από τα γερμανικά στρατεύματα κατοχής. Η 30η Οκτωβρίου 1944 καταγράφεται στη σύγχρονη ελληνική ιστορία αλλά και σε τοπικό επίπεδο ως ημέρα ένδοξη, ορόσημο για τους ηρωικούς αγώνες του λαού μας για ελευθερία. Είναι μια ημέρα ιστορική, που τείνουμε να λησμονούμε. Μια επέτειος πολύ σημαντική για τη δημοκρατία μας, τα ανθρώπινα δικαιώματα και την πνευματική ανάπτυξη. Οι  λαοί της Ευρώπης γιορτάζουν τη συντριβή του φασισμού και του ναζισμού και τον τερματισμό των αιματηρών εχθροπραξιών.

Τα μηνύματα της λαμπρής απελευθέρωσης της πόλης παραμένουν επίκαιρα όσο ποτέ άλλοτε. Ο λαός της πόλης αντιστάθηκε στο φασισμό με σκοπό την ελευθέρωσή του για την προκοπή του τόπου. Αποτέλεσμα αυτού και ορόσημο αποτελεί η μέρα αυτή  ως υπόδειγμα για τους νέους σημερινούς αγώνες για την απελευθέρωση της πατρίδας μας από τη μέγγενη συμφερόντων που την επιβουλεύονται.

Ο Περιφερειακός Διευθυντής                                                                                  

Α/θμιας& Β/θμιας Εκπαίδευσης

Κεντρικής Μακεδονίας

Παναγιώτης Ζ. Ανανιάδης

Γεωλόγος-Θεολόγος


Μήνυμα για την επέτειο της 26ης Οκτωβρίου

ag

Η 26η Οκτωβρίου αποτελεί την πλέον σημαντική ημέρα για τη Θεσσαλονίκη, καθώς είναι η γιορτή του πολιούχου της Αγίου Δημητρίου και συνδυάζεται με την επέτειο της απελευθέρωσης της πόλης, το 1912. Οι δύο βαλκανικοί πόλεμοι στις αρχές του 20ου αιώνα έδωσαν τη δυνατότητα στην Ελλάδα να διεκδικήσει και να κατακτήσει ορισμένα πάλαι ποτέ δικά της εδάφη, επεκτείνοντας σημαντικά τη μεθοριακή της γραμμή. Μεταξύ των πιο σπουδαίων κατακτήσεων συγκαταλέγεται η Θεσσαλονίκη, η «φυσική πρωτεύουσα» της Μακεδονίας: μία πόλη με αξιοσημείωτη στρατηγική θέση, η οποία ανέκαθεν έπαιζε σημαντικό ρόλο στην ιστορική πορεία των Ελλήνων.

Με αφορμή την επέτειο είναι ευκαιρία να αναλογιστούμε τους ηρωικούς αγώνες των προγόνων μας και να αποτίσουμε φόρο τιμής στη μνήμη όσων θυσιάστηκαν για να είμαστε σήμερα ελεύθεροι. Οφείλουμε στις νέες γενιές ενωμένοι, με επίκεντρο την αλληλεγγύη και την ισχυρή θέληση, να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις και τις δύσκολες συνθήκες του σήμερα. Η ημέρα αυτή που γιορτάζουμε την απελευθέρωση από τον οθωμανικό ζυγό και τον προστάτη της πόλης Άγιο Δημήτριο, είναι ευκαιρία να σκεφτούμε ότι ο ελληνισμός έχει έρθει κατά καιρούς σε δεινή θέση και παρόλο αυτά κατάφερε να επιβιώσει δικαιώνοντας τους αγώνες του.

Χρόνια πολλά σε όλους. Χρόνια πολλά στην πόλη της Θεσσαλονίκης.

Ο Περιφερειακός Διευθυντής                                                                                  

Α/θμιας& Β/θμιας Εκπαίδευσης

Κεντρικής Μακεδονίας

Παναγιώτης Ζ. Ανανιάδης

Γεωλόγος-Θεολόγος

Συνάντηση για την Εκπαίδευση των προσφύγων

perif

Πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 20 Σεπτεμβρίουτο απόγευμα, στα γραφεία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης  Κεντρικής Μακεδονίας ενημερωτική συνάντηση του Γενικού Γραμματέα του ΥΠΠΕΘ καθηγητή κ. Ιωάννη Παντή με την Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων του Δήμου Ωραιοκάστρου.

 Παρόντες ήταν ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης   Κεντρικής Μακεδονίας  κ. Παναγιώτης Ανανιάδης, ο Προϊστάμενος Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Α/θμιας Εκπ/σηςκ. Νικόλαος Ακριτίδης, ο Αντιπρόεδρος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής κ. Παύλος Χαραμής και μέλη της Επιστημονικής Επιτροπής του ΥΠΠΕΘ για τη στήριξη των παιδιών των προσφύγων.

Ο Γενικός Γραμματέας του ΥΠΠΕΘ ανέπτυξε τα 4 κύρια σημεία του σχεδιασμού της ένταξης των προσφυγόπουλων στο εκπαιδευτικό σύστημα.

  1. Η ευθύνη της εκπαίδευσης των παιδιών  στην χώρα ανήκει αποκλειστικά στο ΥΠΠΕΘ ως θεσμικού φορέα της πολιτείας. Η εκπαίδευση των προσφυγοπαίδων θα γίνει σύμφωνα με τις διεθνείς συνθήκες προστασίας των παιδιών και το εθνικό δίκαιο.

  2. Δεν υπάρχει περίπτωση να ενταχθούν στα σχολεία παιδιά προσφύγων που δεν έχουν εμβολιαστεί.

  3. Η επιλογή των σχολικών μονάδων που θα φιλοξενήσουν προγράμματα εκπαίδευσης προσφύγων γίνεται με βάση τα κριτήρια που ορίζει η σχετική Κ.Υ.Α. για την εκπαίδευση των προσφυγοπαίδων.

  4. Η καθαριότητα, η φύλαξη και η θέρμανση των σχολικών μονάδων που θα φιλοξενήσουν προγράμματα εκπαίδευσης προσφύγων έχει εξασφαλιστεί μέσω της συμφωνίας με τον Διεθνή Οργανισμό Μετανάστευσης.

  5. Το ΙΕΠ έχει εγκρίνει το πρόγραμμα σπουδών, το διδακτικό υλικό και τα βιβλία, κι έχει ληφθεί μέριμνα για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών που θα απασχοληθούν στα προγράμματα αυτά.

    O Γενικός Γραμματέας διαβεβαίωσε την Ένωση Γονέων ότι τα παραπάνω θα υλοποιηθούν και τους κάλεσε να δείξουν εμπιστοσύνη στο ΥΠΠΕΘ και στην τεράστια εμπειρία του στο χώρο της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Η ένωση γονέων ανταποκρίθηκε θετικά  και αναμένεται να  προβεί σε δική της ανακοίνωση. 

Τελετή Αγιασμού στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας

Την  Πέμπτη  15  Σεπτεμβρίου 2016, στην αίθουσα συνεδριάσεων  της Περιφερειακής Διεύθυνσης  Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας  πραγματοποιήθηκε αγιασμός  για τη νέα σχολική χρονιά παρουσία του Περιφερειακού Διευθυντή κ. Παναγιώτη Ζ. Ανανιάδη των προϊσταμένων τμήματος επιστημονικής και παιδαγωγικής καθοδήγησης Π/θμιας και Δ/θμιας κκ. Ακριτίδη Νικόλαου και Κεραμιδά Κων/νου αντίστοιχα καθώς και του συνόλου του διοικητικού προσωπικού.

Τον αγιασμό τέλεσε ο πατήρ Νικόλαος Λουδοβίκος ο οποίος  ευχήθηκε στο Διευθυντή  και στο προσωπικό της περιφέρειας, υγεία και καλή επιτυχία στο  διοικητικό τους έργο.

Ο Περιφερειακός Διευθυντής Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας στον Αγιασμό του Εκκλησιαστικού Γυμνασίου-Λυκείου Νεαπόλεως

Την Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2016 ο Περιφερειακός Διευθυντής Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Παναγιώτης Ζ. Ανανιάδης παραβρέθηκε στον Αγιασμό του Εκκλησιαστικού Γυμνασίου-Λυκείου Νεαπόλεως. Τον Αγιασμό πραγματοποίησε ο Μητροπολίτης  Νεαπόλεως-Σταυρουπόλεως κ.κ. Βαρνάβας.

Στη συνέχεια ο κ. Ανανιάδης παρακάθησε σε συνάντηση του συλλόγου διδασκόντων του σχολείου και ξεναγήθηκε από τη Διευθύντρια κ. Γαλώνη Αικατερίνη στους χώρους του σχολείου. Κατόπιν ο κ.κ. Βαρνάβας ξενάγησε τον κ. Ανανι?δη στους παρακείμενους χώρους της Μητρόπολης Σταυρουπόλεως-Νεαπόλεως στους οποίους έχουν δημιουργηθεί κοινωνικό παντοπωλείο, κοινωνικό ιατρείο και κοινωνικό φαρμακείο.

Μήνυμα Περιφερειακού Διευθυντή Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας για τη νέα σχολική χρονιά

Αγαπητοί μου μαθητές

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Η Παιδεία ήταν και είναι ένας ιδιαίτερα σημαντικός θεσμός, που βοηθάει να αναπτυχθούν και να διευρυνθούν οι γνώσεις, οι δυνατότητες και οι δεξιότητες του ανθρώπου μέσα από τις οποίες διαμορφώνονται ολοκληρωμένες προσωπικότητες.  Παιδεία όμως, δεν σημαίνει μόνο συσσώρευση γνώσεων και δεξιοτήτων. Αποκτά νόημα μόνο όταν έχει ουσιαστική συμβολή στη διάπλαση του ήθους και στη διαμόρφωση ανθρώπων με ελεύθερη σκέψη και δημοκρατική συνείδηση. Αυτή η διάσταση αποκτά μεγαλύτερη σημασία σήμερα που βιώνουμε τη κοινωνία της υπερπληροφόρησης  και καθιστά  την Παιδεία, απαραίτητη για ένα ανθρωποκεντρικό μοντέλο ζωής.

Η Παιδεία πρέπει να αποτελεί δρόμο απελευθέρωσης προσωπικής και κοινωνικής, όχι διαδικασία εξαναγκασμού και ανελευθερίας. Για να επιτευχθεί τούτο   δεν πρέπει να αποβλέπει μόνο στην παραγωγικότητα, ούτε στις όποιες ανάγκες του κράτους, οφείλει να οδηγεί τους νέους στην ανακάλυψη του μυστηρίου της ζωής, στην κατάκτηση της ελευθερίας, στα μονοπάτια της αναζήτησης της αλήθειας, στη μύησή τους στην παράδοση του τόπου τους και στον πολιτισμό, στη μεταμόρφωσή τους.

Τα τελευταία χρόνια ξεκόψαμε τη γνώση από τη ζωή, τον έρωτα, την ομορφιά. Υποτάξαμε την αγάπη στην αναγκαιότητα και για αυτό αποτύχαμε. Αυτού του είδους η παιδεία είναι το προαπαιτούμενο για μια χώρα για να αναπτυχθεί και να προκόψει.

Προϋπόθεση  όλων αυτών και πρωτεύοντα ρόλο στην εκπαιδευτική διαδικασία διαδραματίζει  η προσωπικότητα του δασκάλου καθώς επίσης και η σχέση του με τους μαθητές. Η σχέση δάσκαλου-μαθητή πρέπει να είναι μια σχέση αγάπης και αλληλοσεβασμού. Το να αγαπά ο δάσκαλος το μαθητή και να αγαπιέται από αυτόν, είναι το στοιχείο εκείνο που βοηθάει ουσιαστικά να γίνει αποδοτική η διδασκαλία. Ο καλός δάσκαλος  εμπνέει, προσελκύει και πείθει. Δεν είναι εγωιστής ούτε αλαζόνας, δε διακρίνεται για το εξουσιαστικό του ύφος, έχει πνεύμα μαθητείας, δεν περιαυτολογεί. Είναι ταπεινός έχοντας συναίσθηση των ατελειών και αδυναμιών του. Γνωρίζει καλά «ότι η επιείκεια είναι πιο δυνατή από τη βία», όπως λέει ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος.Ο παιδαγωγός πρέπει να επιδεικνύει δημοκρατικό πνεύμα και να σέβεται τη γνώμη των μαθητών του. Απέναντι τους να είναι απλός, ειλικρινής, απονήρευτος, άδολος. Να αποφεύγει την ειρωνεία και την υποκρισία.

Είμαι βέβαιος ότι όλοι μαζί θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να ξεπεράσουμε κάθε αδυναμία και να βελτιωθούμε όσο περισσότερο μπορούμε! Μαθητές και εκπαιδευτικοί μαζί θα μάθουμε, μαζί θα κοπιάσουμε, μαζί θα νιώσουμε την ευτυχία να πετύχουμε τους στόχους μας.

Εύχομαι μέσα από την ψυχή μου καλή σχολική χρονιά σε όλους!

 

Ο Περιφερειακός Διευθυντής

Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπαίδευσης

 Κεντρικής Μακεδονίας

 

Παναγιώτης Ζ. Ανανιάδης

  Γεωλόγος-Θεολόγος

Ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας για τις προσλήψεις Αναπληρωτών

Οι προσλήψεις αναπληρωτών δασκάλων και νηπιαγωγών που ανακοινώθηκαν για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, στην Γενική και Ειδική Αγωγή,   οι οποίες φτάνουνπερίπου  τις 5.200,αλλά και αυτές που ακολουθούν για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, οι οποίες είναι περίπου 800 για τρεις ειδικότητες (φιλόλογοι, μαθηματικοί, φυσικοί),  αποτελούν την πραγματοποίηση ενός χρόνιου αιτήματος της Εκπαιδευτικής κοινότητας  για την πλήρωση των κενών από την πρώτη ημέρα έναρξης των σχολείων.

Πολύ σημαντικό  γεγονός αποτελεί η επιλογή  του Υπουργείου Παιδείας, για πρώτη φορά στα χρονικά,  να προηγηθούν οι προσλήψεις της Ειδικής Αγωγής. Η δουλειά που πραγματοποιήθηκε όλο το προηγούμενο διάστημα από το Υπουργείο Παιδείας σε συνεργασία με τις Περιφερειακές Διευθύνσεις αποδίδει τους καρπούς, που όλοι οι εμπλεκόμενοι προσδοκούσαν.

Το επόμενο διάστημα είμαι πεπεισμένος ότι θα ολοκληρωθούν οι προσλήψεις και θα εργαστώ και εγώ προσωπικά με όλες τις δυνάμεις μου προς αυτή την κατεύθυνση, ώστε τα σχολεία όλης της Κεντρικής Μακεδονίας να είναι έτοιμα να λειτουργήσουν κανονικά. Με αυτόν τον τρόπο αποδεικνύεται έμπρακτα ότι στηρίζουμε το δημόσιο σχολείο που αποτελεί δικαίωμα των πολιτών να λαμβάνουν την Εκπαίδευση που τους αξίζει.

Η Εκπαίδευση αποτελεί το θεμέλιο της κοινωνίας και είναι ο κρίσιμος εκείνος παράγοντας για την πρόοδο της πατρίδας μας.

Οι αλλαγές στη λειτουργία των Γυμνασίων

 

 Την Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας ενημερωτική συνάντηση του Συμβούλου του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. ΧρίστουΜηλιώνημε τους Σχολικούς Συμβούλους  Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Στη συνάντηση παραβρέθηκε και μίλησε στους Σχολικούς Συμβούλους ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Παναγιώτης Ζ. Ανανιάδης, καθώς επίσης και ο κ. Κων/νος Κεραμιδάς Προϊστάμενος  Παιδαγωγικής και Επιστημονικής καθοδήγησης Δ/θμιας Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας.

Πιο συγκεκριμένα ο κ. Μηλιώνης ενημέρωσε για τις διαφοροποιήσεις που θα πραγματοποιηθούν φέτος στα Γυμνάσια και ειδικότερα για τις αλλαγές στα εξεταζόμενα μαθήματα, για τα ωράρια των μαθητών και για τις αλλαγές στα τρίμηνα και τις εξετάσεις. Επεσήμανε τις αλλαγές στα αναλυτικά προγράμματα, καθώς και την αναμόρφωση της διδακτέας ύλης.  Ο γόνιμος και ουσιαστικός διάλογος που αναπτύχθηκε κατά τη διάρκεια της ενημερωτικής συνάντησης και τα συμπεράσματα που εξήχθηκαν από αυτή, βοήθησε ώστε να γίνουν κατανοητές οι αλλαγές στα Γυμνάσια.

 

 

Τηλεδιάσκεψη με τους Διευθυντές Εκπαίδευσης της Κεντρικής Μακεδονίας

Τη Τρίτη 30 Αυγούστου 2016 πραγματοποιήθηκε στην Περιφερειακή Διεύθυνση Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας τηλεδιάσκεψη του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης κ. Παναγιώτη Ζ.  Ανανιάδη με τους Διευθυντές Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης της Κεντρικής Μακεδονίας.Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Ανανιάδης αναφέρθηκε διεξοδικά στις προετοιμασίες που είναι αναγκαίες να πραγματοποιηθούν, προκειμένου οι σχολικές μονάδες να είναι έτοιμες κατά την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Επισήμανε, στους Διευθυντές Εκπαίδευσης, τη βούληση της Περιφερειακής Διεύθυνσης να τοποθετηθούν έγκαιρα οι εκπαιδευτικοί στις σχολικές μονάδες, με σκοπό τα σχολεία να ξεκινήσουν άμεσα το πρόγραμμα των μαθημάτων. Οι Διευθυντές Εκπαίδευσης έθεσαν τα ζητήματα και τα τοπικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην περιοχή ευθύνης τους, ώστε να επιλυθούν άμεσα και απρόσκοπτα  να εκκινήσει η νέα σχολική χρονιά χωρίς προβλήματα. Ο γόνιμος και ουσιαστικός διάλογος που αναπτύχθηκε κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης και τα συμπεράσματα που εξήχθηκαν από αυτή,βοήθησε ώστε να λύσει τα σημαντικά ζητήματα που τέθηκαν.  

Ίδρυση νέων Σχολικών Μονάδων και Τμημάτων Ένταξης στην Κεντρική Μακεδονία

Το Υπουργείο Παιδείας αναγνωρίζοντας το οξύ πρόβλημα και την αυξημένη αναγκαιότητα της Ειδικής Εκπαίδευσης, οι οποίες προέκυψαν από τη χρόνια απραξία και αδιαφορία των προηγούμενων υπεύθυνων, θέτει σε προτεραιότητα τη δημιουργία νέων δομών μαθησιακής υποστήριξης, αποδεικνύοντας έμπρακτα το ενδιαφέρον του για τα ζητήματα της Ειδικής Εκπαίδευσης και συνολικά όλου του εκπαιδευτικού έργου. Το πάγιο αίτημα των τοπικών κοινωνιών και της εκπαιδευτικής κοινότητας να ιδρυθούν νέα ειδικά σχολεία και τμήματα ένταξης καθίσταται πραγματικότητα, καθώς ένα μεγάλο μέρος μαθητών ή έμενε έξω από την εκπαιδευτική διαδικασία ή αναγκαζόταν να μετακινείται σε μεγάλες αποστάσεις, με μεγάλο κόπο για τους ίδιους και τους γονείς τους, προκειμένου να ενταχθούν στην εκπαιδευτική διαδικασία. Με τον τρόπο αυτό ενισχύεται σημαντικά το υπάρχον δίκτυο των δομών της Ειδικής Εκπαίδευσης και παρέχεται η δυνατότητα σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες να ενταχθούν στο κατάλληλο για αυτούς μαθησιακό περιβάλλον.

Στη συνημμένη λίστα που ακολουθεί, παραθέτουμε τις μεταβολές στις σχολικές μονάδες Ειδικής Αγωγής που προέκυψαν στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας:

Α. ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΣΜΕΑΕ:

Στη Διεύθυνση Π/θμιας Εκπ/σης Ανατολικής Θεσσαλονίκης:

  • 4/θεσιο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Δήμου Θερμαϊκού

  

Στη Διεύθυνση Π/θμιας Εκπ/σης Δυτικής Θεσσαλονίκης: 

  • 3/θεσιο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Λαγκαδά

 

 Στη Διεύθυνση Π/θμιας Εκπ/σης Κιλκίς 

  • 2/θεσιο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Γουμένισσας
  • 1/θεσιο Ειδικό Νηπιαγωγείο Γουμένισσας 

 

   

ΠΡΟΑΓΩΓΕΣ

 Στη Διεύθυνση Π/θμιας Εκπ/σης Δυτικής Θεσσαλονίκης: 

  • Το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ι.Ν.Ν.Α από 6/θεσιο σε 7/θεσιο
  • Το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ευκαρπίας από 6/θεσιο σε 8/θεσιο

 

Στη Διεύθυνση Π/θμιας Εκπ/σης Ημαθίας: 

  • Το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξάνδρειας από 4/θεσιο σε 6/θεσιο

 

 Στη Διεύθυνση Π/θμιας Εκπ/σης Χαλκιδικής: 

  • Το Ειδικό Δημοτικό Νέας Προποντίδας από 3/θεσιο σε 5/θεσιο

 

  

Με το ΦΕΚ δημοσίευσης 2540/τΒ΄/18-08-2016 ιδρύονται, από το σχολικό έτος 2016-2017, Τμήματα Ένταξης στα Νηπιαγωγεία και στα Δημοτικά Σχολεία στην Κεντρική Μακεδονία ως ακολούθως:

 

Στη Διεύθυνση Π/θμιας Εκπ/σης Ανατολικής Θεσσαλονίκης:

 

  • Τ.Ε στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς
  • Τ.Ε στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς
  • Τ.Ε στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Πυλαίας
  • Τ.Ε στο 37ο Δημοτικό Σχολείο Θες/νίκης
  • Τ.Ε στο 50ο Δημοτικό Σχολείο Θες/νίκης
  • Τ.Ε στο Δημοτικό Σχολείο Νέας Κερασιάς
  • Τ.Ε στο 18ο Δημοτικό Σχολείο Θες/νίκης
  • Τ.Ε στο 72ο Δημοτικό Σχολείο Θες/νίκης
  • Τ.Ε στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Θέρμης
  • Τ.Ε στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Περαίας
  • Τ.Ε στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Πυλαίας

  

Στη Διεύθυνση Π/θμιας Εκπ/σης  Δυτικής Θεσσαλονίκης: 

  • Τ.Ε στο 2o Νηπιαγωγείο Χαλάστρας
  • Τ.Ε στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Νεάπολης
  • Τ.Ε στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Πολίχνης
  • Τ.Ε στο 1o Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου
  • Τ.Ε στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Συκεών
  • Τ.Ε στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Λαγκαδά
  • Τ.Ε στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Ευκαρπίας
  • Τ.Ε στο Δημοτικό Σχολείο Κολχικού
  • Τ.Ε στο Δημοτικό Σχολείο Προφήτη
  • Τ.Ε στο Δημοτικό Σχολείο Λαγυνών
  • Τ.Ε στο 10ο Δημοτικό Σχολείο Πολίχνης
  • Τ.Ε στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Αμπελοκήπων
  • Τ.Ε στο 12ο Δημοτικό Σχολείο Νεάπολης
  • Τ.Ε στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Συκεών
  • Τ.Ε στο 12ο Δημοτικό Σχολείο Αμπελοκήπων
  • Τ.Ε στο 5ο Δημοτικό Σχολείο Μενεμένης
  • Τ.Ε στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Καλοχωρίου
  • Τ.Ε στο 14ο Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου
  • Τ.Ε στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Διαβατών
  • Τ.Ε στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Παλαιοκάστρου
  • Τ.Ε στο 25ο Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου

 

Στη Διεύθυνση Π/θμιας Εκπ/σης Ημαθίας:

  • Τ.Ε στο Δημοτικό Σχολείο Λιανοβεργίου-Αράχου
  • Τ.Ε στο Δημοτικό Σχολείο Κοπάνου
  • Τ.Ε στο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Γεωργίου

 

Στη Διεύθυνση Π/θμιας Εκπ/σης Κιλκίς:

  • Τ.Ε στο Δημοτικό Σχολείο Γαλλικού
  • Τ.Ε στο Δημοτικό Σχολείο Ευκαρπίας
  • Τ.Ε στο Δημοτικό Σχολείο Μεγάλης Βρύσης
  • Τ.Ε στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Γουμένισσας
  • Τ.Ε στο 6ο Δημοτικό Σχολείο Κιλκίς
  • Τ.Ε στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Πολυκάστρου

 

 

Στη Διεύθυνση Π/θμιας Εκπ/σης Πέλλας:

  • Τ.Ε στο 6/θ Δημοτικό Σχολείο Ξιφιανής-Αλώρου
  • Τ.Ε στο 6/θ Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Πενταπλατάνου
  • Τ.Ε στο 6/θ Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Αμπελείων
  • Τ.Ε στο 6/θ Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Αξού
  • Τ.Ε στο 6/θ Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Αραβησσού
  • Τ.Ε στο 6/θ Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Καλυβίων
  • Τ.Ε στο 6/θ Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Καλής
  • Τ.Ε στο 10o 6/θ Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών
  • Τ.Ε στο 11ο 7/Θ Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών

 

 

Στη Διεύθυνση Π/θμιας Εκπ/σης Πιερίας:

  • Τ.Ε στο 19ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης
  • Τ.Ε στο Δημοτικό Σχολείο Μακρυγιάλου
  • Τ.Ε στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης
  • Τ.Ε στο Δημοτικό Σχολείο Δίου

 

 

Στη Διεύθυνση Π/θμιας Εκπ/σης Σερρών:

 

  • Τ.Ε στο Νηπιαγωγείο Ν. Σουλίου
  • Τ.Ε στο Νηπιαγωγείο Παλαιοκώμης
  • Τ.Ε στο 17ο Νηπιαγωγείο Σερρών
  • Τ.Ε στο Δημοτικό Σχολείο Μαυροθάλασσας
  • Τ.Ε στο Δημοτικό Σχολείο Κάτω Καμήλας
  • Τ.Ε στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Σερρών
  • Τ.Ε στο Δημοτικό Σχολείο Σκοτούσσης
  • Τ.Ε στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Σιδηροκάστρου

 

 

Στη Διεύθυνση Π/θμιας Εκπ/σης Χαλκιδικής:

  • Τ.Ε στο Δημοτικό Σχολείο Ν. Ποτίδαιας
  • Τ.Ε στο Δημοτικό Σχολείο Παλιουρίου
  • Τ.Ε στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Ν. Μουδανιών
  • Τ.Ε στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Κασσανδρείας

 

 

Β. ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

 

Με το ΦΕΚ δημοσίευσης 2513/τΒ΄/12-08-2016 ιδρύονται στην Κεντρική Μακεδονία, από το σχολικό έτος 2016-2017, οι παρακάτω Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης:

 

Διεύθυνση Δ/θμιας Εκπ/σης Πέλλας:

 

  • Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο Σκύδρας
  • ΕΕΕΕΚ Αριδαίας