17122018Δευ
Τελ. Ενημέρωση:Παρ, 14 Δεκ 2018

5o Μαθητικό Φεστιβάλ Ρομποτικής - 2η Ανακοίνωση

BANNER-MFR5

Διοργανωτές:
Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης Κ. Μακεδονίας, Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας, Δ/νση Β/θμιας Εκπ/σης Δ. Θεσσαλονίκης, Δήμος Νεάπολης - Συκεών

Το Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Μακεδονίας, η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας, η Δ/νση Β/θμιας Εκπ/σης Δ. Θεσσαλονίκης και ο Δήμος Νεάπολης - Συκεών
σε συνεργασία με τους καθηγητές του Πανεπιστημίου Μακεδονίας κ. Βασίλειο Δαγδιλέλη και κ. Νικόλαο Φαχαντίδη διοργανώνουν το 5ο ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ στις 15 Δεκεμβρίου 2018
στους χώρους του Πειραματικού Γυμνασίου του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με την έγκριση του Αυτοτελούς Τμήματος Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων (αρ. πρωτ. 121938/Δ6 / 18 - 7 -2018)

Α. Συνοπτική περιγραφή
Το Μαθητικό Φεστιβάλ Ρομποτικής (ΜΦΡ) αποτελεί μία πρωτοβουλία του Πειραματικού Γυμνασίου του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με τη συνεργασία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου της Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας, της Δ/νσης Β/θμιας Εκπ/σης Δ. Θεσσαλονίκης, του Δήμου Νεάπολης - Συκεών και Καθηγητών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Κύριοι παιδαγωγικοί στόχοι της διοργάνωσης είναι η ενθάρρυνση των μαθητών στην ενασχόληση με την κατασκευή και τον προγραμματισμό αυτοσχέδιων ρομποτικών κατασκευών, στην ομαδική εργασία, στην ανάληψη πρωτοβουλιών, την καινοτομία και την ευρεσιτεχνία, μέσα από την ανακαλυπτική μάθηση.
Το 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ρομποτικής είναι πανελλήνιο, περιλαμβάνει εκθεσιακό και διαγωνιστικό μέρος, δηλαδή δύο παράλληλες δράσεις που διεξάγονται την ίδια ημέρα, με αξιολόγηση και βράβευση. Η ομάδα ή ομάδες μαθητών /ριών, οι οποίες μπορούν να προέρχονται από ένα σχολείο ή από διαφορετικά σχολεία της ίδιας βαθμίδας, μπορούν να συμμετάσχουν και στα δύο μέρη του Μ.Φ.Ρ. ή ξεχωριστά μόνο στο εκθεσιακό ή μόνο στο αγωνιστικό μέρος.

Β. Προϋποθέσεις συμμετοχής
Τόσο στο εκθεσιακό όσο και στο αγωνιστικό μέρος, έχουν δικαίωμα συμμετοχής οι μαθητές των σχολείων:
- Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (των τάξεων Δ? - ΣΤ΄) και
- Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
από όλη την Ελλάδα, με ρομποτικές κατασκευές που οι ίδιοι θα έχουν εκπονήσει.
Η συμμετοχή όλων των μαθητών και εκπαιδευτικών στο Μαθητικό Φεστιβάλ Ρομποτικής παρέχεται δωρεάν, αλλά η μετακίνηση από και προς τους χώρους του Φεστιβάλ θα γίνει με δικές τους δαπάνες.


Γ. Περιγραφή του εκθεσιακού μέρους
Το εκθεσιακό μέρος του Μαθητικού Φεστιβάλ Ρομποτικής (με αξιολόγηση και βράβευση των καλύτερων εκθέσεων) περιλαμβάνει την επίδειξη ρομποτικών κατασκευών οποιουδήποτε είδους, που έχουν κατασκευαστεί αυτοσχέδια από μαθητικές ομάδες. Η κάθε μαθητική ομάδα που συμμετέχει στην έκθεση μπορεί να αποτελείται από 2 έως 10 άτομα. Δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των χρησιμοποιούμενων microcontrollers, αλλά όλη η κατασκευή θα πρέπει να μπορεί να στηθεί σε εκθεσιακό πάγκο διαστάσεων 1,20x 80 εκ. Σε κάθε ομάδα θα παρασχεθεί ένας εκθεσιακός πάγκος, πολύπριζο και καρέκλες. Όλες τις ώρες λειτουργίας της έκθεσης, οι ομάδες θα πρέπει να έχουν κάποιο μέλος τους παρόν στην κατασκευή τους, ώστε να την επιδεικνύει στο κοινό και να την επιτηρεί για την ασφάλειά της. Σύμφωνα με πρόγραμμα που θα ανακοινωθεί, κατά τη διάρκεια της έκθεσης, η κριτική επιτροπή θα περάσει από τον εκθεσιακό χώρο της κάθε ομάδας και η ομάδα θα κληθεί να παρουσιάσει στους κριτές την κατασκευή της και την διαδικασία κατασκευής της εντός 5 λεπτών, μόνο με προφορική επίδειξη και χωρίς τη βοήθεια του υπεύθυνου εκπαιδευτικού ή ηλεκτρονικών μέσων. Μετά το πέρας των 5 λεπτών, οι κριτές έχουν δικαίωμα να κάνουν ερωτήσεις σε όλα τα μέλη της ομάδας, ώστε να διαπιστώσουν πώς εργάστηκε το κάθε μέλος της ομάδας. Η κάθε έκθεση είναι απαραίτητο να συνοδεύεται και από poster που να παρέχει πληροφορίες για το κοινό σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας της ρομποτικής κατασκευής.
Οι κριτές των εκθέσεων συμπληρώνουν φύλλα αξιολόγησης, όπου αξιολογούν την πρωτοτυπία της κατασκευής, τον αυτοσχεδιασμό, την αποτελεσματικότητα και τεχνολογική αρτιότητα της κατασκευής, το βαθμό αυτενέργειας της ομάδας και το βαθμό στον οποίο απασχολήθηκαν όλα τα μέλη της ομάδας. Στην τελετή λήξης του Φεστιβάλ, με βάση τη βαθμολογία που έχει δοθεί από τους κριτές στα φύλλα αξιολόγησης, απονέμονται τα Βραβεία Καλύτερης Έκθεσης σε κάθε μία από τις κατηγορίες Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο, ενώ επιπλέον απονέμονται σε επιλεγμένες εκθέσεις τα παρακάτω βραβεία:
1) Βραβείο πρωτότυπης ιδέας
2) Βραβείο αυτοσχεδιασμού
3) Βραβείο τεχνολογικής αρτιότητας
4) Βραβείο μαθητικής αυτενέργειας
5) Βραβείο καλύτερης παρουσίασης

Δ. Περιγραφή του αγωνιστικού μέρους

Το αγωνιστικό μέρος του Μαθητικού Φεστιβάλ Ρομποτικής περιλαμβάνει κατηγορίες Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου (ΓΕΛ-ΕΠΑΛ). Σε κάθε κατηγορία συμμετέχουν ομάδες 2 ? 4 μαθητών/ριών από ένα ή περισσότερα σχολεία. Η κάθε ομάδα χρειάζεται να έχει μαζί της το δικό της laptop για προγραμματισμό και το δικό της ρομποτικό εξοπλισμό, ο οποίος πρέπει να περιέχει έναν επεξεργαστή (π.χ. LEGO, ΑRDUINO ή οποιονδήποτε άλλο microcontroller). Οι ομάδες επιτρέπεται να χρησιμοποιήσουν ως κατασκευαστικά υλικά οποιαδήποτε υλικά, αρκεί να είναι πλήρως αποσυναρμολογημένα πριν την έναρξη του διαγωνισμού. Επίσης, μπορούν να χρησιμοποιήσουν οποιαδήποτε συνδετικά υλικά, συμπεριλαμβανόμενων και κολλητικών ταινιών, κόλλας κλπ και εργαλεία όπως κολλητήρι ή πιστόλι σιλικόνης. Για να επιτραπεί η χρήση εργαλείων από τους μαθητές κατά την ώρα του διαγωνισμού, απαιτούνται υπεύθυνες δηλώσεις από τους γονείς όλων των μελών της ομάδας ότι αναλαμβάνουν την αποκλειστική ευθύνη της χρήσης των εργαλείων από τους μαθητές.
Ανάλογα με τον επεξεργαστή που διαθέτει η κάθε ομάδα, θα πρέπει να έχει μαζί της έναν ή περισσότερους συμβατούς αισθητήρες αφής, απόστασης και χρώματος/φωτός, καθώς και μοτέρ της επιλογής της, που να αναγνωρίζονται από το συγκεκριμένο επεξεργαστή. Επίσης, οι ομάδες μπορούν να έχουν μαζί τους οποιαδήποτε εφεδρικά εξαρτήματα (συμπεριλαμβανόμενων και επεξεργαστών), αλλά ένας μόνο επεξεργαστής μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο ρομπότ τους. Ο αριθμός των αισθητήρων και των μοτέρ που μπορεί να περιέχει το ρομπότ, περιορίζεται μόνο από το τι υποστηρίζει ο συγκεκριμένος επεξεργαστής που επέλεξαν οι μαθητές να χρησιμοποιήσουν.
Το προγραμματιστικό περιβάλλον με το οποίο θα προγραμματίσει η κάθε ομάδα το ρομπότ της είναι ελεύθερης επιλογής της ομάδας, αλλά πρέπει να δηλωθεί στη φόρμα συμμετοχής μαζί με το υλικό που θα χρησιμοποιηθεί.
Το θέμα του διαγωνισμού δεν θα είναι γνωστό από πριν και γι αυτό το λόγο, δεν απαιτείται ιδιαίτερη προετοιμασία προκειμένου να συμμετέχει μία μαθητική ομάδα στο αγωνιστικό μέρος, αλλά είναι αρκετό να έχει βασική γνώση προγραμματισμού και γνώση των ρομποτικών εξαρτημάτων που θα χρησιμοποιήσει. Το προγραμματιστικό περιβάλλον με το οποίο θα προγραμματίσει η κάθε ομάδα το ρομπότ της θα είναι ελεύθερης επιλογής της ομάδας.
Πριν την έναρξη του διαγωνισμού, η κάθε ομάδα θα παρουσιάζεται στο χώρο συναρμολόγησης που θα της δοθεί, στον οποίο θα υπάρχει ένα πολύμπριζο για ενδεχόμενη φόρτιση του laptopκαι του ρομπότ. Η ομάδα είναι υποχρεωμένη να επιδείξει όλο τον εξοπλισμό της (και τον εφεδρικό) πλήρως αποσυναρμολογημένο στους κριτές για να τον ελέγξουν.
Με την έναρξη του διαγωνισμού, θα ανακοινωθούν σε όλες τις ομάδες (ανεξαρτήτως βαθμίδας σχολείου όπου ανήκουν) τρεις δοκιμασίες διαβαθμισμένης δυσκολίας και βαθμολογικής βαρύτητας και η κάθε ομάδα (χωρίς τη βοήθεια του υπεύθυνου εκπαιδευτικού) θα πρέπει να επιλέξει τη δοκιμασία στην οποία θα διαγωνιστεί, λαμβάνοντας κυρίως υπόψη την προηγούμενη εμπειρία της στη ρομποτική. Έτσι π.χ. μία ομάδα μαθητών Λυκείου με λίγη εμπειρία στο αντικείμενο μπορεί να επιλέξει τη δοκιμασία μικρότερης δυσκολίας με την οποία μπορεί να επιτύχει μικρότερο βαθμολογικό σκορ, ενώ μία έμπειρη ομάδα μαθητών Γυμνασίου, στοχεύοντας σε υψηλότερη τελική βαθμολογία, μπορεί να επιλέξει να φέρει σε πέρας μια δοκιμασία μεγαλύτερης δυσκολίας.
Όλες οι ομάδες θα έχουν στη διάθεσή τους4 ώρες για να κατασκευάσουν και να προγραμματίσουν το ρομπότ τους πάνω σε πίστα προετοιμασίας που τους παρέχεται, σύμφωνα με τη δοκιμασία που επέλεξαν. Αν κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας η ομάδα αλλάξει γνώμη για την επιλογή της δοκιμασίας, έχει τη δυνατότητα να αλλάξει δοκιμασία εντός το πολύ 2 ωρών από την έναρξη του χρόνου προετοιμασίας της.
Μετά το πέρας των τεσσάρων ωρών και την παράδοση όλων των ρομπότ στους κριτές, γίνεται η επίσημη έναρξη του διαγωνισμού. Οι δύο αγωνιστικοί γύροι διεξάγονται παρουσία της κριτικής επιτροπής, των άλλων ομάδων, των υπεύθυνων εκπαιδευτικών και του κοινού. Στον 1ο αγωνιστικό γύρο συμμετέχουν όλες οι ομάδες, αγωνίζονται με τη σειρά που έχουν κληρωθεί και επιτυγχάνουν έναν αριθμό πόντων ανάλογα με τη βαθμολογία του θέματος που έχουν επιλέξει. Στον 2ο αγωνιστικό γύρο συμμετέχουν εκείνες οι ομάδες που συγκέντρωσαν τις μεγαλύτερες βαθμολογίες στον 1ο αγωνιστικό γύρο. Πριν από κάθε αγωνιστικό γύρο, η κάθε ομάδα έχει στη διάθεσή της 5 λεπτά σε πίστα δοκιμής που υπάρχει στο χώρο των αγώνων για μία τελική δοκιμή, φόρτωση προγράμματος κλπ. Για την τελική βαθμολογία της κάθε ομάδας, λαμβάνεται υπόψη η καλύτερη από τις δύο επιδόσεις του ρομπότ της. Σε περίπτωση ισοβαθμίας, προσμετράται και η δεύτερη επίδοση της κάθε ομάδας. Σε περίπτωση νέας ισοβαθμίας λαμβάνεται υπόψη ο χρόνος εκτέλεσης της καλύτερης επίδοσης και μόνο αν υπάρχει και εκεί ισοβαθμία, λαμβάνεται υπόψη και ο χρόνος εκτέλεσης της χειρότερης επίδοσης για την κάθε ομάδα.
Μετά το πέρας και του δεύτερου αγωνιστικού γύρου ανακηρύσσονται οι νικητές του αγωνιστικού μέρους. Σε όλους τους συμμετέχοντες μαθητές και στον υπεύθυνο εκπαιδευτικό κάθε ομάδας απονέμονται βεβαιώσεις συμμετοχής, ενώ οι 3 ομάδες από κάθε κατηγορία (Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο) με τις καλύτερες τελικές επιδόσεις στο αγωνιστικό μέρος παίρνουν βραβείο και χρυσό, αργυρό και χάλκινο μετάλλιο, ανεξάρτητα από τη δοκιμασία που εκτέλεσαν. Τέλος, μετά από συνεδρίαση των κριτών, δίνονται επιπλέον Έπαινοι Επιτυχίας σε όσες ομάδες επέδειξαν ιδιαίτερες ικανότητες στο αγωνιστικό μέρος καθώς και Βραβείο Πρωτότυπης Κατασκευής και Βραβείο Έξυπνης Λύσης.

Ε. Τρόπος και χρόνος αίτησης
Μπορείτε να συμπληρώνετε την αίτησή σας ηλεκτρονικά μέσα από την ιστοσελίδα του Μαθητικού Φεστιβάλ Ρομποτικής https://mfr.peiramak.gr/ Χρόνος: Μπορείτε να υποβάλετε αίτηση από τις έως την Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2018.

Στ. Επικοινωνία
Επίσημος Δικτυακός Τόπος του ΜΦΡ: https://mfr.peiramak.gr/
e-mail επικοινωνίας: mfr.kmaked@gmail.com
Τηλέφωνα επικοινωνίας : 2310-474842 (Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κ. Μακεδονίας κ. Κώστας Ηλιάδης)
2310-587282 (Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Μακεδονίας)
Για κάθε πληροφορία μπορείτε να απευθύνεστε στο 2310-587282 Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

Ζ. Οργανωτική Επιτροπή
Προεδρείο:
- Ψύλλος Δημήτριος, Πρόεδρος ΔΕΠΠΣ, ΥΠ.Π.Ε.Θ.
- Δανιηλίδης Σίμος, Δήμαρχος Δήμου Νεάπολης - Συκεών
- Ανανιάδης Παναγιώτης, Περιφερειακός Διευθυντής Π.Ε. & Δ.Ε. Κεντρικής Μακεδονίας
- Ματζιάρης Παύλος, Διευθυντής Δ/νσης Β/θμιαςΕκπ/σης Δυτικής Θεσσαλονίκης
- Κουτσογιάννης Δημήτριος, Πρόεδρος ΕΠΕΣ Πειραματικού Γυμνασίου Πανεπιστημίου Μακεδονίας
- Μούζουρα Ελένη, Διευθύντρια Πειραματικού Γυμνασίου Πανεπιστημίου Μακεδονίας
- Δαγδιλέλης Βασίλειος, Καθηγητής Πανεπιστημίου Μακεδονίας
- Ηλιάδης Κωνσταντίνος, εκπαιδευτικός ΠΕ86,Περιφ. Δ/νσηΕκπ/σηςΚεντρικής Μακεδονίας

Συντονισμός
- Μούζουρα Ελένη, Διευθύντρια Πειραματικού Γυμνασίου Πανεπιστημίου Μακεδονίας

Τεχνική Υποστήριξη Πλατφόρμα Μετάδοσης - Γραμματεία
- Ηλιάδης Κωνσταντίνος, εκπαιδευτικός ΠΕ86, Περιφ. Δ/νσηΕκπ/σης Κεντρικής Μακεδονίας
- Κουκλιάτης Δημήτριος, εκπαιδευτικός ΠΕ86, Δ/νση Β/θμιας Εκπαίδευσης Δυτ. Θεσ/νίκης
- Κουκουρίκου Στυλιανή, εκπαιδευτικός ΠΕ86 ΠΓΠΜ
- Μαυρογεωργιάδης Ευθύμιος, εκπαιδευτικός ΠΕ06 ΠΓΠΜ

Παρουσίαση αγωνιστικού μέρους
- Κουκουρίκου Στυλιανή, εκπαιδευτικός ΠΕ86 ΠΓΠΜ

Δημιουργία  συντήρηση ιστοτόπου
- Μαυρογεωργιάδης Ευθύμιος, εκπαιδευτικός ΠΕ06 ΠΓΠΜ

Μέλη:
- Βουλγαρίδης Μιχάλης, Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής και Παιδείας Δήμου Νεάπολης ?Συκεών
- Γακοπούλου Κωνσταντίνα, εκπαιδευτικός ΠΕ04 ΠΓΠΜ
- Γεωργολιός Νικόλαος, εκπαιδευτικός ΠΕ04 ΠΓΠΜ
- Ζαρφτζιάν Μαρία-Ελένη, εκπαιδευτικός ΠΕ04 ΠΓΠΜ
- Κουκουρίκου Στυλιανή, εκπαιδευτικός ΠΕ86 ΠΓΠΜ
- Μάγκος Αθανάσιος, εκπαιδευτικός ΠΕ03 ΠΓΠΜ
- Μάππας Κωνσταντίνος, εκπαιδευτικός ΠΕ88 ΠΓΠΜ
- Μαυρογεωργιάδης Ευθύμιος, εκπαιδευτικός ΠΕ06 ΠΓΠΜ
- Μητσέλη Όλγα, εκπαιδευτικός ΠΕ08 ΠΓΠΜ
- Παπαγιάννη Ευρυδίκη, εκπαιδευτικός ΠΕ05 ΠΓΠΜ
- Χατζηγιώση Μαρία, εκπαιδευτικός ΠΕ07 ΠΓΠΜ

Η . Επιστημονική Επιτροπή
- Δαγδιλέλης Βασίλειος, Καθηγητής Πανεπιστημίου Μακεδονίας
- Αλεξούδα Γεωργία, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Πληροφορικής
- Εφόπουλος Βασίλειος, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Πληροφορικής
- Καλπίδης Ιωάννης, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Ηλεκτρολόγων
- Κοτίνη Ισαβέλλα, Εκπαιδευτικός Πληροφορικής

- Μαραγκουδάκης Νικηφόρος, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Μηχανολόγων
- Μιχαηλίδης Γεώργιος, Εκπαιδευτικός ΠΕ12.04 5ου Γυμνασίου Νεάπολης
- Μπαμπαλώνα Ελένη, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Πληροφορικής
- Νεοφώτιστος Βασίλειος, Εκπαιδευτικός ΠΕ86 3ου Πειραματικού Δ. Σχ. Ευόσμου
- Παπαδόπουλος Χρήστος, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Φυσικών Επιστημών
- Παρασκευάς Απόστολος, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Δασκάλων
- Τζελέπη Σοφία, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Πληροφορικής
- Τσίντζας Δημήτριος, εκπαιδευτικός ΠΕ70 3ου Πειραματικού Δ. Σχ. Ευόσμου
- Φαχαντίδης Νικόλαος, Επίκ. Καθηγητής Πανεπιστημίου Μακεδονίας

Θ. Κριτική Επιτροπή
- Αλεξούδα Γεωργία, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Πληροφορικής
- Εφόπουλος Βασίλειος, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Πληροφορικής
- Καλπίδης Ιωάννης, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Ηλεκτρολόγων
- Κοτίνη Ισαβέλλα, Εκπαιδευτικός Πληροφορικής
- Κωφίδης Νικόλαος, Διευθυντής 2ου ΓΕΛ Νεάπολης, Μηχανολόγος Μηχανικός
- Μαραγκουδάκης Νικηφόρος, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Μηχανολόγων
- Μιχαηλίδης Γεώργιος, Εκπαιδευτικός ΠΕ12.04 5ου Γυμνασίου Νεάπολης
- Μπαμπαλώνα Ελένη, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Πληροφορικής
- Νεοφώτιστος Βασίλειος, Εκπαιδευτικός ΠΕ86 3ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου
- Παπαδόπουλος Χρήστος, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Φυσικών Επιστημών
- Παρασκευάς Απόστολος, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Δασκάλων
- Τζελέπη Σοφία, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Πληροφορικής
- Φαχαντίδης Νικόλαος, Επίκ. Καθηγητής Πανεπιστημίου Μακεδονίας

Ι. Διαιτητές
1. Λιατίφης Δημήτρης: Φοιτητής ΤΕΙ Αυτοματισμού, Απόφοιτος Πειραματικού Γυμνασίου Πανεπιστημίου Μακεδονίας
2. Μπεχλιβάνης Θεόδωρος: Φοιτητής Τμήματος Χημικών Μηχανικών Πολυτεχνικής Σχολής ΑΠΘ, Απόφοιτος Πειραματικού Γυμνασίου Πανεπιστημίου Μακεδονίας
3. Παραφέστας Γιώργος: Φοιτητής Αγγλικής Φιλολογίας, Απόφοιτος Πειραματικού Γυμνασίου Πανεπιστημίου Μακεδονίας

4. Σπανόπουλος Γρηγόριος, μαθητής Β΄ Λυκείου, Απόφοιτος Πειραματικού Γυμνασίου Πανεπιστημίου Μακεδονίας
5. Φιλιππίδης Φοίβος, μαθητής Β΄ Λυκείου, Απόφοιτος Πειραματικού Γυμνασίου Πανεπιστημίου Μακεδονίας
6. Τιάγκος Φίλιππος, μαθητής Πειραματικού Γυμνασίου Πανεπιστημίου Μακεδονίας

 

 

Η Περιφερειακή Διεύθυνσης Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας χρησιμοποιεί στο διαδικτυακό της τόπο "cookies" προκειμένου να προσφέρει αποτελεσματικότερο για τους επισκέπτες/χρήστες περιβάλλον. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγησή σας στην ιστοσελίδες μας, αποδέχεσθε τη χρήση των "cookies". Για να ενημερωθείτε σχετικά, παρακαλούμε να ανατρέξετε στις Πληροφορίες.
Πληροφορίες Αποδέχομαι