Την Τρίτη 12 Μαΐου ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας στο πλαίσιο της συνεχούς επικοινωνίας και συνεργασίας με τις σχολικές μονάδες και την ενίσχυση του εκπαιδευτικού έργου, επισκέφθηκε τα συστεγαζόμενα σχολεία 2ο Γυμνάσιο και 2ο Γενικό Λύκειο Πυλαίας. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, ο κ. Κόπτσης ενημερώθηκε εκτενώς από τις Διευθύνσεις των σχολείων και τον Σύλλογο Διδασκόντων για θέματα που αφορούν την εύρυθμη λειτουργία των συστεγαζόμενων σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικά θέματα της σχολικής καθημερινότητας, κάνοντας ταυτόχρονα έναν απολογισμό των δράσεων των σχολικών μονάδων για το σχολικό έτος που ολοκληρώνεται.
Παράλληλα, συναντήθηκε με τα δεκαπενταμελή συμβούλια του Γυμνασίου και του Λυκείου και απάντησε σε πληθώρα ερωτήσεων και προβληματισμών που τέθηκαν από τους μαθητές και τις μαθήτριες. Τα θέματα που τους απασχόλησαν αφορούσαν κυρίως την ασφάλεια των σχολικών κτιρίων και τον σχολικό εκφοβισμό. Ακολούθησε γόνιμη συζήτηση με τα παιδιά με στόχο την παιδαγωγική στήριξη και την ομαλή λειτουργία των σχολείων προς όφελος της εκπαιδευτικής κοινότητας. Στο τέλος ο κ. Κόπτσης ευχαρίστησε τους εκπαιδευτικούς για το ιδιαίτερα θετικό κλίμα συνεργασίας τονίζοντας τη σπουδαιότητα του έργου που επιτελούν και ευχήθηκε στους μαθητές και τις μαθήτριες καλή δύναμη και επιτυχία στις εξετάσεις τους.

