23022020Κυρ
Τελ. Ενημέρωση:Παρ, 21 Φεβ 2020

Δράσεις Νανοτεχνολογίας στο Δημοτικό Σχολείο

 

 

Με το τέλος της θητείας μου ως Σχολικής Συμβούλου δεν θα ήθελα να παραλείψω να ευχαριστήσω την κ. Άννα Σπύρτου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και τους συνεργάτες της για τα πολύ ενδιαφέροντα εργαστήρια Νανοτεχνολογίας που υλοποίησαν σε σχολεία της 11ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης.

Σε συνεργασία με τη Σχολική Σύμβουλο πραγματοποιήθηκαν επιμορφωτικές συναντήσεις για τους εκπαιδευτικούς των Ε΄ & Στ΄ τάξεων και στη συνέχεια σε προαιρετική βάση υλοποιήθηκαν στα σχολεία βιωματικά εργαστήρια με θέμα: «Η διερευνητική μέθοδος jigsaw για τη μάθηση περιεχομένου Νανοτεχνολογίας». Στόχος των εργαστηρίων αποτέλεσαν οι καινoτομικές όψεις της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών, όπως είναι τα διερευνητικά περιβάλλοντα μάθησης-διδασκαλίας και η εισαγωγή του διεπιστημονικού περιεχομένου της Νανοτεχνολογίας. Η Νανοτεχνολογία αποτελεί τη νέα βιομηχανική επανάσταση του 21ου αιώνα! Πολλά επιστημονικά άρθρα αναφέρονται στην επιτακτική ανάγκη για νανογραμματισμό!

Τα βιωματικά εργαστήρια υλοποιήθηκαν σε οκτώ Δημοτικά Σχολεία (1ο Δημοτικό Σχολείο Πολίχνης, 13ο Δημοτικό Σχολείο Πολίχνης, 14ο Δημοτικό Σχολείο Πολίχνης, 1ο Δημοτικό Σχολείο Ευκαρπίας, 3ο Δημοτικό Σχολείο Ευκαρπίας, 4ο Δημοτικό Σχολείο Ευκαρπίας, 1ο Δημοτικό Σχολείο Σταυρούπολης και Ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια Ανδρεάδη) με μεγάλη επιτυχία!

Η κ. Άννα Σπύρτου και η ομάδα της κατάφεραν να διερευνήσουν τις γνώσεις και τις απόψεις των μαθητών/τριών αναφορικά με την Νανοτεχνολογία και να τους μυήσουν στο περιεχόμενό της, μέσω απλών πειραμάτων, εφαρμόζοντας τη διερευνητική μέθοδο jigsaw!

Ευχαριστούμε την κ. Άννα Σπύρτου και τους συνεργάτες της για την υπέροχη εμπειρία!

 

Η Σχολική Σύμβουλος

της 11ης Εκπ/τικής Περιφ. Π.Ε. Θεσ/νίκης

Κοτσακώστα Μαρία

  

 

Ευχαριστώ τον κ. Ιωάννη Ούρδα, εκπαιδευτικό του 13ου Δημοτικού Σχολείου Πολίχνης, για την πολύτιμη βοήθειά του προκειμένου να πραγματοποιηθεί η συγκεκριμένη ανακοίνωση.

Ενημέρωση για τη λειτουργία της νέας ιστοσελίδας www.omathimatikos.gr

omathimatikos

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τη λειτουργία της νέας ιστοσελίδας (www.omathimatikos.gr).
Σας καλούμε να περιηγηθείτε στις σελίδες του διαδικτυακού τόπου «Ο ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ» - «Ο μαθηματικός στο σχολείο και στην καθημερινότητα» να κατεβάσετε εκπαιδευτικό υλικό από μία μεγάλη συλλογή βιβλίων, θεμάτων εξετάσεων, επιμορφωτικού και ψηφιακού υλικού για όλες τις τάξεις Γυμνασίου ? Λυκείου και Δημοτικού.
Μπορείτε επίσης να ενημερωθείτε για όλα τα τρέχοντα εκπαιδευτικά νέα, να διαβάσετε και σχολιάστε διάφορα άρθρα φιλοσοφικού, εκπαιδευτικού και επιστημονικού περιεχομένου.

 

Υλικό για Θέματα Εξετάσεων Μαθηματικών του Σχολικού Συμβούλου Μαθηματικών κ.Μπουραζάνα Κωνσταντίνου

- 1ο Συλλογή θεμάτων εξετάσεων Μαθηματικών ΑΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΑ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ KΩΝ/ΝΟΥ ΜΠΟΥΡΑΖΑΝΑ

http://users.sch.gr/kbour/kiria%20selida.htm

 

- 2ο Συλλογή θεμάτων εξετάσεων Μαθηματικών ΑΠΟ ΛΥΚΕΙΑ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ KΩΝ/ΝΟΥ ΜΠΟΥΡΑΖΑΝΑ

http://users.sch.gr/kbour/kiria%20selida.htm

Mathematics2

Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Inspiring Science Education (ISE)

Θερμά συγχαρητήρια στους Διευθυντές, στις Διευθύντριες, στους/στις εκπαιδευτικούς, στους μαθητές και στις μαθήτριες των σχολείων της 11ης Εκπ/τικής Περιφ. Π.Ε. Ν. Θεσ/νίκης αλλά και των άλλων σχολείων που συμμετείχαν στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα InspiringScienceEducation (ISE) κατά το ημερολογιακό έτος 2016.

To έργο Inspiring Science Education προσέφερε:

I.    πρόσβαση σε online, διαδραστικά εργαλεία και ψηφιακές πηγές από όλο τον κόσμο για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών και των Μαθηματικών,
II.    πρότυπα, εκπαιδευτικά σενάρια και μεθοδολογίες για την υποστήριξη των εκπαιδευτικών των Φυσικών Επιστημών και των Μαθηματικών στην προσπάθειά τους να δώσουν στη διδασκαλία έναν πιο συναρπαστικό και διασκεδαστικό χαρακτήρα,
III.    μια πλατφόρμα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο από τους μαθητές όσο και από τους εκπαιδευτικούς για να μεταφέρουν τη διδασκαλία της επιστήμης πέρα από την τάξη στο πεδίο της εξωσχολικής μάθησης,

IV.    μια συλλογή ψηφιακών εργαλείων και ψηφιακών πηγών που παρέχουν ευκαιρίες στους μαθητές να συνεργάζονται μεταξύ τους (μέσα ή έξω από την τάξη) ή και με μαθητές και φορείς εκτός σχολείου,
V.    τρόπους με τους οποίους οι ίδιοι οι μαθητές μπορούν να συμμετέχουν σε δραστηριότητες επιστημονικής έρευνας,
VI.    ένα ισχυρό και πάντα διαθέσιμο δίκτυο υποστήριξης των εκπαιδευτικών.

Στο έργο συμμετείχαν, ως εταίροι, 30 φορείς από 14 ευρωπαϊκές χώρες, όπως Πανεπιστήμια, Εταιρείες, Εκπαιδευτικά και Τεχνολογικά Κέντρα και πολυάριθμες εκπαιδευτικές κοινότητες από όλες τις χώρες της Ευρώπης. Συντονιστές για την υλοποίηση του προγράμματος στην Ελλάδα ήταν το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής μαζί με το Τμήμα Έρευνας & Ανάπτυξης της Ελληνογερμανικής Αγωγής.

 Στα πλαίσια του προγράμματος, μετά από επιμόρφωση και σε προαιρετική βάση, πραγματοποιήθηκαν  δράσεις και αξιοποιήθηκαν ηλεκτρονικά σενάρια όπως: στις 21/3/2016 «To Πείραμα του Ερατοσθένη» (δράση και σενάριο που αφορά τις Φυσικές Επιστήμες) και μέχρι το τέλος περίπου του 2016, «Τα Μοτίβα και oι αριθμοί του Fibonacci» (δράση και σενάριο που αφορά τα Μαθηματικά).

Οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να αναβιώσουν το πείραμα που έκανε ο Ερατοσθένης, πριν από χιλιάδες χρόνια, καταφέρνοντας να μετρήσει την περιφέρεια της γης με εντυπωσιακή ακρίβεια!

Στα πλαίσια του δεύτερου σεναρίου οι μαθητές/τριες πειραματίστηκαν με διάφορα είδη μοτίβων, είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν την αριθμητική ακολουθία που ανακάλυψε ο Fibonacci το 12o αιώνα μ.Χ. και να δουν τις εντυπωσιακές εφαρμογές της ακολουθίας του στη φύση. Διαπίστωσαν επίσης πώς η ακολουθία του Fibonacci συνδέεται με τη χρυσή τομή. Ο Πυθαγόρας υποστήριζε ότι η χρυσή τομή αποτελεί μια από τις κρυμμένες αρμονίες της φύσης. Οι μαθητές του έφταναν στο σημείο να θεωρούν τη χρυσή αναλογία θεόπνευστη! 

Οι δράσεις των σχολείων παρουσιάστηκαν στο Διεθνές Συνέδριο «Open Schools for Open Societies» στην Αθήνα, που πραγματοποιήθηκε στις 4/11/2016 - 6/11/2016. Το συνέδριο διοργανώθηκε από την Ελληνογερμανική Αγωγή (ΕΑ) σε συνεργασίαμε το Πανευρωπαϊκό Δίκτυο European Distance Learning Education (EDEN) και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ). Στα πλαίσια του Συνεδρίου αναρτήθηκε πόστερ για το ηλεκτρονικό σενάριο «Τα Μοτίβα και οι αριθμοί του Fibonacci».

Επίσης, στα πλαίσια του Διεθνούς Συνεδρίου πραγματοποιήθηκε η βράβευση του 4ου Δημοτικού Σχολείου Πολίχνης που κατάφερε να εκπληρώσει όλα τα κριτήρια που τέθηκαν από το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα ISE,υλοποιώντας έναν αριθμό δράσεων και εκπαιδευτικών σεναρίων.Το 4ο Δημοτικό Σχολείο Πολίχνης προκρίθηκε πρώτο ανάμεσα σε όλα τα Δημοτικά Σχολεία της χώρας που συμμετείχαν στο Πρόγραμμα.

Συγχαρητήρια!!!

Η Σχολική Σύμβουλος

της 11ης Εκπ/τικής Περιφ,. Π.Ε. Ν. Θεσ/νίκης

κ΄ Πρεσβευτής του Προγράμματος

 

Κοτσακώστα Μαρία

 

   


Υ.Σ. Για τις δράσεις των σχολείων δείτε.

Τα σχολεία και οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στη δράση και στο ηλεκρονικό σενάριο «Το Πείραμα του Ερατοσθένη».

 

 

  2/θ Δ.Σ. Ροδοχωρίου Ημαθίας:

 Προϊστάμενος:Τσαουσίδης Αναστάσιος

Εκπαιδευτικός: Νικολαϊδης Νικόλαος, Ε΄-Στ

 

20160322 123616Rodohori 1 resize  Rodohori 1 resize

 

 

 

 

 

1ο Πειραματικό Δ.Σ. Θεσσαλονίκης:

Δ/ντής: Κόμπος Κων/ντίνος

Εκπαιδευτικοί: Αμανατίδης Νικόλαος, Στ1΄

    Σαριγγέλης Μιχαήλ, Στ1΄

1copy   2IMG 6004 resize

 

 

 

 

 Δ.Σ. Κάτω Σχολαρίου:

Δ/ντής: Αποστολίδης Παρασκευάς

Εκπαιδευτικοί: Μηνάς Γκίνος Γ΄ (προσαρμογή σεναρίου)

 Ευτέρπη Τερζοπούλου Γ΄

20160321 123519 - Αντιγραφή 1   20160321 123639 1

 

 

 

 

1ο Δ.Σ. Ευκαρπίας:

Δ/ντής: Φιλιππίδης Αλέξανδρος

Εκπαιδευτικός: Ελευθεριάδης Θεόδωρος, Ε1΄

1   3

 

 

 

2ο Δ.Σ. Ευκαρπίας:

Δ/ντρια: Ευαγγελία Μπούτσκου

Εκπαιδευτικοί: Ειρήνη Διούδη (ΠΕ19)

Καραγιαννίδης Νικόλαος, Ε1΄

  Σχοινάς Γεώργιος

 

 Για μετάβαση πατήστε  ΕΔΩ

   2οdimeyk-er1  2οdimeyk-er2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4ο Δ.Σ. Ευκαρπίας:

Δ/ντρια: Καραλή Δέσποινα

Εκπαιδευτικός: Παπατριανταφύλλου Δημήτρης, Ε1΄

 Για μετάβαση πατήστε  ΕΔΩ

 100 2934 1  100 2935 1

 

 

 

1ο Δ.Σ. Πολίχνης:

Δ/ντρια: Καλαϊτζόγλου Σοφία

Εκπαιδευτικός: Χαμογεώργος Ιωάννης, Ε2΄

 

 20160331 115813 1  20160331 115934 1

 

 

4ο Δ.Σ. Πολίχνης:

Δ/ντρια: Κανακούδα Κυριακή

Εκπαιδευτικοί: Μπαζιάκου Μαρία, Στ1΄

        Μπάρμπας Θεοχάρης, Ε1΄

     Χούνος Σεραφείμ,Ε2΄

Για μετάβαση πατήστε ΕΔΩ 

4o-pok-er-01  4opol-er3

 

 

 

4opolixn

 

 

 

 

5ο Δ.Σ. Πολίχνης:

Δ/ντής: Κουτσόπουλος Χρήστος

Εκπαιδευτικός: Τσερκέζογλου Αθανάσιος, Στ΄

 

   5o-2

 

 

 

12ο Δ. Σ. Πολίχνης:

Δ/ντής: Βασιλειάδης Χαράλαμπος

Εκπαιδευτικός: Τσαουσίδης Δημήτριος, Ε΄

 

 12-1    12-2

 

 

 


 


 Τα σχολεία και οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στη δράση και στο ηλεκτρονικό σενάριο «Τα Μοτίβα και οι αριθμοί του Fibonacci».

Link του ηλεκτρονικού σεναρίου

 

 

 

 

 

 

 

 

2/θ Δ.Σ. Ροδοχωρίου Ημαθίας:

Προϊστάμενος:Τσαουσίδης Αναστάσιος

Εκπαιδευτικός: Νικολαϊδης Νικόλαος, Ε΄-Στ΄

 

 

 

 

 

 2rod1   2rod2

 

 

 

 

 

1ο Πειραματικό Δ.Σ. Θεσσαλονίκης:

Δ/ντής: Κόμπος Κων/ντίνος

Εκπαιδευτικοί: Αμανατίδης Νικόλαος, Στ1΄

      Κούρτης Πάρης, Στ2΄

 

 

 

 

 

   1peir-2

 

 

 

 

 

 

Δ.Σ. Κάτω Σχολαρίου:

Δ/ντής:Αποστολίδης Παρασκευάς

Εκπαιδευτικός: Μηνάς Γκίνος Γ΄ (προσαρμογή σεναρίου)

 

 

 

 

  

    

 

 

 

 

 

  

1ο Δ.Σ. Ευκαρπίας:

Δ/ντής: Φιλιππίδης Αλέξανδρος

Εκπαιδευτικός: Ελευθεριάδης Θεόδωρος, Ε1΄

 

 

 

 

 

      

 

 

 

 

 

 

2ο Δ.Σ. Ευκαρπίας:

Δ/ντρια: Ευαγγελία Μπούτσκου

Εκπαιδευτικοί: Ειρήνη Διούδη (ΠΕ19 )

       Καραγιαννίδης Νικόλαος, Ε1΄

 

 

 

 

2ds-eyk-1    2ds-eyk-2

 

 

 

 

 

 

 

4ο Δ.Σ. Ευκαρπίας:

Δ/ντρια: Καραλή Δέσποινα

Εκπαιδευτικός: Παπατριανταφύλλου Δημήτρης, Ε1΄

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1ο Δ.Σ. Πολίχνης:

Δ/ντρια: Καλαϊτζόγλου Σοφία

Εκπαιδευτικοί: Παπαξενίδου Ευτυχία, Δ1΄

Χαμογεώργος Ιωάννης, Ε2'

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

4ο Δ.Σ. Πολίχνης:

Δ/ντρια: Κανακούδα Κυριακή

Εκπαιδευτικοί: Μπαζιάκου Μαρία, Στ1΄

      Μπάρμπας Θεοχάρης, Ε1΄

       Χούνος Σεραφείμ, Ε2

 

 

 

   4opol-fo2-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5ο Δ. Σ. Πολίχνης:

Δ/ντής: Κουτσόπουλος Χρήστος

Εκπαιδευτικός: Φωτιάδου Ιωάννα, Ε΄

 

 

 

 

5poli 1    5poli 2

 

 

 

 

 

 

12ο Δ. Σ. Πολίχνης:

Δ/ντής: Βασιλειάδης Χαράλαμπος

Εκπαιδευτικός: Τσαουσίδης Δημήτριος, Ε

 

 

 

 

  12pol-01    12pol-02

 

 

 

 

  

13ο Δ.Σ. Πολίχνης:

Δ/ντής:Τσίγγαρας Κων/ντίνος

Εκπαιδευτικοί: Ούρδας Ιωάννης, Ε1΄

  Κοκκίνη Ελένη, Ε2΄

 

 

 

 

 

   



 

 

 

 

 

1ο Δ.Σ. Παλαιοκάστρου:

Δ/ντής: Σοϊλεμετζίδης Δημήτριος

Εκπαιδευτικοί: Αλεξιάδης Γιώργος(ΠΕ19)

 Γαλάνης Γιώργος, E

            Γκαβανούδη Χριστίνα (Παράλληλη Στήριξη)

 

 

 

1palaio1    1palaio2

 

 

Υ.Σ. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κ. Ιωάννη Ούρδα, εκπ/τικό του 13ου Δ.Σ. Πολίχνης, για την τεχνική υποστήριξη προκειμένου να πραγματοποιηθεί η συγκεκριμένη ανακοίνωση.

 

 

Επιστήμη και Εκπαίδευση από τον Σχολικό Σύμβουλο κ. Πολυχρόνη Καραγκιοζίδη

ΧΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ  ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ - Εκπαιδευτικό Site

Πολυχρόνης Σ Καραγκιοζίδης, χημικός
Σχολικός Σύμβουλος Χαλκιδικής

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ: 1. ΧΗΜΕΙΑ, 2. ΦΥΣΙΚΗ, 3. ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ, 4. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, 5. ΒΙΟΛΟΓΙΑ, 6. ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ, 7. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ, 8. ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ, 9. ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ,10. ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

E-mail: info@polkarag.gr και polkarag@sch.gr

 sitecopy3

 

 

 

Εκπαιδευτικό υλικό για το μάθημα Εισαγωγή στην Εφοδιαστική (Logistics) της Β΄ τάξης του Τομέα Οικονομίας και Διοίκησης των Ημερησίων και Εσπερινών ΕΠΑΛ

SXOLSYMB

Για την αποτελεσματικότερη διδασκαλία του μαθήματος Εισαγωγή στην Εφοδιαστική (Logistics) της Β΄ τάξης του Τομέα Οικονομίας και Διοίκησης των Ημερησίων και Εσπερινών ΕΠΑΛ σας στέλνω επιλεγμένο εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο έχει δημιουργηθεί από τον Δρ. Δημήτρη Φωλίνα, Επίκουρο Καθηγητή στο ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας, Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού (Παράρτημα Κατερίνης). Ο Δρ. Δημήτρης Φωλίνας είναι συγγραφέας του Βιβλίου Εισαγωγή στην Εφοδιαστική (logistics) που διδάσκεται στη Β΄ τάξη του Τομέα Οικονομίας και Διοίκησης των Ημερησίων και Εσπερινών ΕΠΑΛ. Το εκπαιδευτικό υλικό ονομάζεται «Διδασκαλία Εφοδιαστικής στο Επαγγελματικό Λύκειο» και αποτελείται από δύο αρχεία.
Το εκπαιδευτικό αυτό υλικό έχει αναρτηθεί (μπορείτε να το κατεβάσετε και να το αποθηκεύσετε) στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης, στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://dide-v.thess.sch.gr/ ? Σύμβουλοι ? ΠΕ9-ΠΕ18 ? Μυλωνάς Δημήτριος ? Εκπαιδευτικό Υλικό. Το εκπαιδευτικό υλικό είναι επίκαιρο, σύγχρονο και ιδιαίτερα χρηστικό (αναρτήθηκε στις 08-12-2016). Επίσης έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://kmaked.pde.sch.gr στην ενότητα Υλικό Υποστηρικτικό Σχολικών Συμβούλων (αναρτήθηκε στις 08-12-2016).
Είμαι στη διάθεσή σας για κάθε πληροφορία ή πρόσθετη διευκρίνιση.

Με εκτίμηση

Δρ. Δημήτριος Μ. Μυλωνάς
Σχολικός Σύμβουλος Οικονομολόγων

«Εν Φαντασία και Λόγω» Οι φιλόλογοι δημιουργούν και επικοινωνούν

Ο Σύνδεσμος Φιλολόγων Ν. Σερρών έχει ως κύριο στόχο σύμφωνα με τις καταστατικές του αρχές, την προώθηση και προβολή του επιστημονικού και διδακτικού έργου των φιλολόγων.

Η σχολική χρονιά που πέρασε ήταν για ακόμη μια φορά ιδιαίτερα γόνιμη και δημιουργική και επιβεβαίωσε τη σταθερή παρουσία του Συνδέσμου μας στα εκπαιδευτικά και γενικότερα στα πολιτισμικά δρώμενα του τόπου μας.

Σε μια εποχή που ο Έλληνας εκπαιδευτικός καλείται να αντιμετωπίσει τις συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις του πολυσχιδούς ρόλου του αλλά και την απαξίωση της κοινωνίας, το Δ.Σ του Συνδέσμου Φιλολόγων, το οποίο έχω την τιμή να εκπροσωπώ ως Πρόεδρος, έχει θέσει ως άμεση προτεραιότητα του τη στήριξη και επιμόρφωση των συναδέλφων διοργανώνοντας εδώ και χρόνια σε συνεργασία με τους Σχολικούς Συμβούλους Φιλολόγων τη διημερίδα πλέον ανάδειξης του έργου των μάχιμων φιλολόγων του Νομού μας στο τέλος κάθε σχολικής χρονιάς.

Η έκδοση του παρόντος συλλογικού τόμου που περιλαμβάνει κατά βάση εισηγήσεις των συναδέλφων που συμμετείχαν στις διημερίδες του Ιουνίου του 2013 και του Ιουνίου του 2014 και στον οποίο περιέχονται καινοτόμοι διδακτικές προτάσεις, αποτελεί πλέον μια σταθερή και θεσμοθετημένη προσφορά του Δ. Σ στην εκπαιδευτική κοινότητα των φιλολόγων.

Με ομόφωνη δε απόφασή του ο συλλογικός αυτός τόμος διανέμεται δωρεάν σε όλες τις σχολικές μονάδες του Νομού μας, ώστε να αποτελεί αφόρμηση γόνιμου και δημιουργικού προβληματισμού για την ανάδειξη καλών πρακτικών και την προώθηση σύγχρονων διδακτικών μεθόδων.
Το Δ.Σ. του Συνδέσμου ευχαριστεί όλους τους συναδέλφους που συνέδραμαν με τις εργασίες τους στην παρουσίαση του πολύπτυχου έργου που παράγεται στα σχολεία μαζί με τους μαθητές, οι οποίοι είναι και οι κύριοι αποδέκτες της δημιουργικότητάς τους.

Πολύτιμοι αρωγοί στην ολοκλήρωση της προσπάθειας και των στόχων του Δ.Σ του Συνδέσμου Φιλολόγων στάθηκαν οι Σχολικοί Σύμβουλοι Φιλολόγων Ν. Σερρών Δρ. Πηνελόπη Τζιώκα και Δρ. Ιωάννης Κιορίδης, τους οποίους και ευχαριστούμε θερμά για την επιστημονική καθοδήγηση, τη γόνιμη και ισότιμη συνεργασία τους, καθώς και την επιμέλεια του παρόντος συλλογικού τόμου.

Με μεράκι, αίσθημα ευθύνης, ανιδιοτελή προσφορά και αγάπη πάνω από όλα για το έργο του φιλολόγου συνεχίζουμε να υπηρετούμε το Σύνδεσμο Φιλολόγων και να σχεδιάζουμε τα επόμενα βήματά μας.


Για το Δ.Σ. του Συνδέσμου

Συνημμένα:
Download this file (en-fantasia-kai-logo.pdf)Εν Φαντασία και Λόγω[ ]5038 kB
Η Περιφερειακή Διεύθυνσης Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας χρησιμοποιεί στο διαδικτυακό της τόπο "cookies" προκειμένου να προσφέρει αποτελεσματικότερο για τους επισκέπτες/χρήστες περιβάλλον. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγησή σας στην ιστοσελίδες μας, αποδέχεσθε τη χρήση των "cookies". Για να ενημερωθείτε σχετικά, παρακαλούμε να ανατρέξετε στις Πληροφορίες.
Πληροφορίες Αποδέχομαι