03062020Τετ
Τελ. Ενημέρωση:Δευ, 01 Ιουν 2020

Τελετή Αγιασμού στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας

DSCN6725 resize

Την Παρασκευή 1 Σεπτεμβρίου 2017, στην αίθουσα συνεδριάσεων της Περιφερειακής Διεύθυνσης Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας  πραγματοποιήθηκε αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά παρουσία του Περιφερειακού Διευθυντή κ. Παναγιώτη Ζ. Ανανιάδη της προϊσταμένης του τμήματος επιστημονικής και παιδαγωγικής καθοδήγησης Δ/θμιας Εκπαίδευσης κ. Συργιάνη Μαρία καθώς και του συνόλου του διοικητικού προσωπικού.

Τον αγιασμό τέλεσε ο πατήρ Κων/νος Βλέτσης ο οποίος  ευχήθηκε στον Διευθυντή και στο προσωπικό της Περιφέρειας, υγεία, δύναμη και καλή επιτυχία στο  διοικητικό τους έργο.


Μήνυμα Περιφερειακού Διευθυντή Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας για την έναρξη της σχολικής χρονιάς

17

 

Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Αισθάνομαι ιδιαίτερη χαρά που μου δίνεται η ευκαιρία με την έναρξη της σχολικής χρονιάς, να επικοινωνήσω μαζί σας από τη θέση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας. Χαίρομαι που θα μοιραστώ μαζί σας την ελπίδα, την αισιοδοξία και τη δημιουργική διάθεση για πρόοδο στην Παιδεία. Μια Παιδεία στην υπηρεσία του ανθρώπινου προσώπου και όχι του απρόσωπου συστήματος! Μέσα σε συνθήκες βαθιάς ανθρωπιστικής κρίσης το σχολείο, ως αναπόσπαστο κομμάτι του κοινωνικού συνόλου καλείται να κάνει άλματα και να στηρίξει πρώτα και κύρια τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι κάνουν καθημερινά στα  σχολεία τους «μικρά θαύματα». Οι δύσκολες οικονομικές και πολιτικές συνθήκες δεν πρέπει να βάλουν φρένο στο δημοκρατικό μοντέλο διοίκησης, που σέβεται το δάσκαλο και τον καθηγητή, που στηρίζεται στην αξιοκρατία και στη σχέση εμπιστοσύνης των Εκπαιδευτικών με τη Διοίκηση τηςΕκπαίδευσης.

Καταβάλλεται μεγάλη προσπάθεια για την κάλυψη των κενών της γενικής εκπαίδευσης αλλά και των ευαίσθητων τομέων, όπως της ειδικής αγωγής. Η αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων μέσων αυτή τη στιγμή, η σωστή εκτίμηση και η καλή διαχείριση του υπάρχοντος προσωπικού είναι σε προτεραιότητα. Βασικό μας μέλημα είναι και η ορθή κατανομή του μαθητικού δυναμικού σε συνεργασία με τους δήμους, που θα αποσυμφορήσει και  θα βελτιώσει τη λειτουργία των σχολείων. Επιδίωξή μας, η αντιμετώπιση του προβλήματος της σχολικής στέγης, της υλικοτεχνικής υποδομής και της πλήρους κάλυψης των λειτουργικών αναγκών τωνσχολείων. Φέτος θα έχουμε μεγάλες αλλαγές στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με το επικείμενο νομοσχέδιο στο άμεσο μέλλον. Το Υπουργείο με αυτό το νομοσχέδιο επιχειρεί να επαναφέρει τη δημιουργική κανονικότητα της σχολικής ζωής.

Ο σχεδιασμός και ο προγραμματισμός όλων των δράσεων και ενεργειών των εκπαιδευτικών και των στελεχών της εκπαίδευσης θα πρέπει να έχουν ως βασικούς στόχους την ισόρροπη ανάπτυξη των γνωστικών, συναισθηματικών και κοινωνικών δεξιοτήτων, αλλά και τη δημιουργία κλίματος μάθησης και ψυχοκοινωνικής προσαρμογής όλων των μελών της σχολικής κοινότητας. Όραμά μας ας γίνει η δημιουργία ενός σχολείου ίσων ευκαιριών για όλα τα παιδιά και περισσότερο  εκείνων που ξεκινούν από χαμηλότερη αφετηρία.

Εύχομαι στους νέους διευθυντές των σχολικών μονάδων καλή και δημιουργική θητεία. Η αλληλεγγύη, η αλληλοβοήθεια και ο αλληλοσεβασμός ας γίνουν προτεραιότητες στην εποχή της κρίσης στην Κεντρική Μακεδονία. Κανένα σχολείο, κανένας εκπαιδευτικός και κανένας μαθητής δεν περισσεύει. Όλοι μαζί ας προασπιστούμε τη Δημόσια και Δωρεάν Εκπαίδευση.

Εύχομαι σε όλους σας καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!

 

                                                                                  Ο Περιφερειακός Διευθυντής

                                                                                Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπαίδευσης

                                                                                      Κεντρικής Μακεδονίας

                                                                                      Παναγιώτης Ζ. Ανανιάδης

                                                                                           Γεωλόγος-Θεολόγος

Μήνυμα για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις

Αγαπητοί/ές μαθητές και μαθήτριες,

Φτάσατε μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς, δίνοντας μεγάλες μάχες, κάνοντας μεγάλες προσωπικές και οικονομικές θυσίες, τόσο εσείς όσο και οι γονείς σας. Ήταν μια διαδρομή για εσάς δύσβατη και δύσκολη. Η έναρξη των Πανελλαδικών Εξετάσεων σηματοδοτεί έναν σημαντικό αγώνα για τις επιδιώξεις σας για το μέλλον και αποτελεί το επισφράγισμα των προσπαθειών σας. Ο αγώνας αυτός είναι σημαντικός, αλλά δεν είναι καθοριστικός και στη ζωή σας θα υπάρξουν και άλλοι αγώνες που θα διαμορφώσουν την προσωπικότητά σας.

Στις δύσκολες συνθήκες που διανύει η χώρα μας η αγωνιστικότητά σας και η αισιόδοξη διάθεσή σας αποτελούν παρακαταθήκη και μας γεμίζει ελπίδα ότιεσείς, η νέα γενιά, είστε ικανοί για να αλλάξατε την πατρίδα μας προς το καλύτερο. Βασιζόμαστε στις ικανότητες σας και με όποιο τρόπο χρειάζεται η πολιτεία θα σας στηρίξει. Εργαζόμαστε ακατάπαυστα προκειμένου να διευκολύνουμε την προσπάθεια αυτή.

Εύχομαι μέσα από την ψυχή μου σε όλους εσάς, στους γονείς σας και στους καθηγητές ψυχραιμία και καλή δύναμη. Τα όνειρά σας να γίνουν πραγματικότητα.

Ο Περιφερειακός Διευθυντής                                                                                  

Α/θμιας& Β/θμιας Εκπαίδευσης

Κεντρικής Μακεδονίας

Παναγιώτης Ζ. Ανανιάδης

Γεωλόγος-Θεολόγος

Δελτίο Τύπου - Βράβευση Ειδικού Σχολείου Πολυγύρου

ATHMIA

 

Δελτίο Τύπου

 Το Ειδικό Σχολείο Πολυγύρου έλαβε τη διάκριση SilverAward, στην κατηγορία «Δεσμός με την Κοινωνία» Η Τελετή Απονομής των βραβείων EducationBusinessAwards 2017, έλαβε χώρα στον πολυχώρο πολιτισμού Αθηναϊδα, όπου, παρευρέθηκαν 350 εκπρόσωποι της εκπαιδευτικής κοινότητας από κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσης και από κάθε γωνιά της Ελλάδας. Σκοπός, της εν λόγω διοργάνωσης ήταν να αναδειχθούν και να επιβραβευθούν οι βέλτιστες πρακτικές στην καινοτομία στο χώρο της Εκπαίδευσης.

Μερικά από τα προγράμματα που έφεραν το SilverAwardστην πόλη του Πολυγύρου και τίμησαν τις προσπάθειες του εκπαιδευτικού προσωπικού του Ειδικού Σχολείου Πολυγύρου, αφορούν τα παρακάτω:

-«Ημερίδα: Τάσεις και Στάσεις στην Ειδική Αγωγή»,

-«Ευ Ζειν»,

-Καθαρισμός της παραλίας Γερακινής σε συνεργασία με την ΜΚΟ iSea,

-«Καπάκι το καπάκι, παίρνω καροτσάκι», μια πρωτοβουλία του σχολείου μας που αφορά παράλληλα την συλλογή καπακιών με απώτερο σκοπό απόκτηση αναπηρικών αμαξιδίων,

-Συνεργασία με την Δημοτική βιβλιοθήκη Πολυγύρου,

-Συνεργασία  με την Greenpeace και το τελευταίο τους  project«Breakfree»

-«Συμμετοχή σε διαγωνισμούς ζωγραφικής ανάδειξης της πόλης μου», στην Θεσσαλονίκη στους «Φίλους της Νέας Παραλίας» καθώς και στο Ελσίνκι της Φινλανδίας

-«Μαθαίνω τα παραολυμπιακά αθλήματα στις/ους φίλες/ους μου», σε συνεργασία με το 2ο Δημοτικό Σχολείο Πολυγύρου, όπου οι μαθήτριες και μαθητές μας παίζουν μαζί boccia, sittingvolley, goalball, ρίψη καθιστών.

-«Οι γονείς διαβάζουν, τα παιδιά μαθαίνουν», μια πρωτοβουλία του νηπιαγωγείου όπου, μέσα από το πρόγραμμα libraryforall, δημιουργήθηκε μία βιβλιοθήκη για τα παιδιά του σχολείου.

-«Δενδροφύτευση στον Δήμο Πολυγύρου», όπου οι μαθήτριες και μαθητές μας φύτευσαν σε κεντρική νησίδα του Πολυγύρου φυτά με σκοπό την περιβαλοντολογική ευαισθητοποίηση των κατοίκων.

 

 

Μήνυμα για τη Γιορτή του Πάσχα

pasxa2017

Το μήνυμα της μεγαλύτερης γιορτής της Χριστιανοσύνης είναι στις μέρες μας πιο επίκαιρο από ποτέ. Το Πάσχα είναι μια εμπειρία έντονη, συμβολική, όπου το πένθος και ο θρήνος δίνουν τη θέση τους στη χαρά της Ανάστασης. Το Πάθος του Χριστού, το οποίο οργανικά συνδέεται με την Ανάσταση έχει ένα ευρύτερο λυτρωτικό νόημα. Ο Χριστός δεν παρότρυνε του δικούς του σε κάποια στωική απάθεια, δεν υποσχέθηκε άνετο και ανθόσπαρτο βίο, δεν μας παραμύθησε με αισιόδοξες αοριστολογίες. Ο πόνος, μέσα στο φως της Αναστάσεως απαλύνεται, μεταμορφώνεται. Φέρνει στην επιφάνεια κρυμμένες δυνάμεις αντοχής και ζωτικότητας. Οι χριστιανοί δεν αγνοούμε τη σκληρή πραγματικότητα της ζωής. Γνωρίζουμε όμως επί πλέον, ότι το ανθρώπινο μυστήριο δεν εξαντλείται στις προοπτικές του παρόντος βίου. Ακολουθώντας τον Χριστό πορευόμαστε μέσα στο φως της Ανάστασης σε μια συνεχή ανανέωση. Η Ανάσταση φέρνει ζωοδόχα μηνύματα, φέρνει το μήνυμα του θριάμβου, της αγάπης, της ειρήνης.

Αντλώντας αισιοδοξία και δυνάμεις από την Ανάσταση του Κυρίου που φωτίζει τις ψυχές μας και μας καθοδηγεί καθημερινά, με πνεύμα αγάπης και αλληλεγγύης αυτές τις Άγιες Ημέρες της Χριστιανοσύνης, ας έρθουμε πιο κοντά στους συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη, ας ενώσουμε τις δυνάμεις μας και ας ευχηθούμε μαζί με την Ανάσταση του Θεανθρώπου να ακολουθήσει η Ανάσταση της Πατρίδας μας. Η Ανάσταση του Χριστού να μας βοηθήσει, ώστε ο Ελληνικός λαός να ξεπεράσει κι εκείνος το δικό του Γολγοθά μέσα σε δύσκολους καιρούς στους οποίους δοκιμάζονται στο μέγιστο οι αντοχές και οι αντιστάσεις του.

Ο Περιφερειακός Διευθυντής                                                                                   

Α/θμιας& Β/θμιας Εκπαίδευσης

Κεντρικής Μακεδονίας

Παναγιώτης Ζ. Ανανιάδης

Γεωλόγος-Θεολόγος

Μήνυμα για την Γιορτή της 25ης Μαρτίου

25-Η 25η Μαρτίου του 1821 αποτελεί το πιο σημαντικό ιστορικό γεγονός στη νεώτερη πορεία του ελληνικού έθνους και κατέδειξε το πραγματικό μεγαλείο ενός ολόκληρου λαού ο οποίος έλαβε την οριστική και αμετάκλητη απόφαση να διεκδικήσει, να απαιτήσει και να κερδίσει την ελευθερία του έναντι οποιουδήποτε κόστους και θυσίας, ακόμα και αν αυτό το κόστος αφορούσε τον θάνατο πολλών. 

Όταν οι λαοί παίρνουν στα χέρια τους την υπόθεση του μέλλοντος τους ακόμη και απέναντι σε ισχυρούς αντιπάλους, αν έχουν το δίκιο με το μέρος τους, πρέπει να έχουν την αυτοπεποίθηση ότι θα κερδίσουν. Με βαθειά πίστη, βαπτισμένοι σε ιδανικά και αρετές που τους όπλιζαν με περίσσιο θάρρος και ακατάλυτη αποφασιστικότητα, οι Έλληνες αν και λίγοι και ανίσχυροι σε σύγκριση με τους πανίσχυρους Τούρκους δυνάστες, ύψωσαν  το λάβαρο της επανάστασης, σε πείσμα όλων των προειδοποιήσεων και συστάσεων από τα μεγάλα Ευρωπαϊκά δώματα για να παραμείνουν φρόνιμοι υποτελείς των Σουλτάνων.

 Ο μεγάλος ξεσηκωμός του 1821 δεν αποτελούσε τυχαίο γεγονός. Ήταν το ξέσπασμα ενός λαού που εμπνεύσθηκε, διεγέρθηκε και κινητοποιήθηκε από τους Έλληνες διαφωτιστές, τους δασκάλους του Γένους, το Ρήγα Βελεστινλή, τον Αδαμάντιο Κοραή, τους Φιλικούς και πολυάριθμους άλλους φωτισμένους Έλληνες. Αυτοί οι άνθρωποι του φωτός θέρμαναν τη ψυχή των σκλαβωμένων Ελλήνων και την μπόλιασαν με το φιλελεύθερο ευρωπαϊκό πνεύμα εκείνης της εποχής και τα μηνύματα της γαλλικής επανάστασης για ελευθερία, ισότητα και αδερφοσύνη.  

Αναμφίβολα η 25η Μαρτίου 1821 δεν ήταν μόνο μια ηρωική στιγμή. Ήταν, σε μεγάλο βαθμό, αποτέλεσμα ενός άλλου, σημαντικού αγώνα που προηγήθηκε για αιώνες και στηρίχθηκε πάνω από όλα στην Παιδεία. Γιατί ήταν μέγας αγώνας για το υπόδουλο Έθνος να διατηρήσει τη Γλώσσα, τις παραδόσεις του, την Εθνική του συνείδηση, τη Θρησκεία του. Η διαχρονικότητα αυτού του μηνύματος είναι περισσότερο από πρόδηλη και στις μέρες μας: στους δύσκολους καιρούς που διάγουμε, μετά από πολυετή οικονομική κρίση, η παιδεία και οι φορείς τηςμπορούν και πρέπει, μέσα από τη γνώση, την εκπαίδευση και την έρευνα, με εξωστρέφεια, καθώς και με το κοινωνικό έργο τους, να προσφέρουν τα κατάλληλα ερείσματα στο έθνος.

Σήμερα, καλούμαστε να αναμετρηθούμε με την ιστορία για ακόμη μια φορά και να εξέλθουμε νικητές. Μπροστά μας βρίσκονται προκλήσεις σε εθνικό, αλλά και σε οικονομικό επίπεδο, προκλήσεις που θέτουν σε απειλή το μέλλον των παιδιών μας. Καθήκον όλων μας είναι να δώσουμε έναν ακόμη πεισματικό και ανυποχώρητο αγώνα, ενωμένοι, με πίστη στις δικές μας δυνάμεις. Το παράδειγμα των ηρώων του Ελληνισμού πρέπει να φωτίσει σαν φάρος τις προσπάθειες μας.

Επίσκεψη Υφυπουργού Παιδείας

yfipoyrgos-17-

Την Τρίτη 7 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε επίσκεψη του Υφυπουργού Παιδείας κ. Κωνσταντίνου Ζουράρι στην Περιφερειακή Διεύθυνση Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας. Κατά την επίσκεψή του ο κ. Ζουράρις συνομίλησε με το προσωπικό της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης για θέματα που άπτονται της αρμοδιότητας του και της εκπαιδευτικής πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων. Επίσης ανέλυσε ζητήματα της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης και την πολιτική του Υπουργείου επί των ζητημάτων αυτών. Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε δημιουργική συζήτηση με το προσωπικό στα ζητήματα της Εκπαίδευσης.

Μαθητεία στα ΕΠΑ.Λ

1.Τι είναι η Τάξη Μαθητείας;

Είναι ένα προαιρετικό έτος σπουδών, που πραγματοποιείται 1 ημέρα την εβδομάδα στο σχολείο (ΕΠΑΛ/Εργαστηριακό Κέντρο) και 4 ημέρες την εβδομάδα στο χώρο εργασίας.

2. Γιατίνα παρακολουθήσεικάποιος την Τάξη Μαθητείας;

Προετοιμάζει τον νέο απόφοιτο του ΕΠΑΛ για την αγορά εργασίας, προσφέροντάς του εργασιακή εμπειρία και επιπλέον εφόδια. Οι απόφοιτοι του «Μεταλυκειακού Έτους ? Τάξης Μαθητείας»  λαμβάνουν πτυχίο ειδικότητας, επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης επιπέδου 5, μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών πιστοποίησης των προσόντων τους.

3. Ποιοι μπορούν να εγγραφούν στο Μεταλυκειακό έτος ? Τάξη Μαθητείας;

Ενήλικες, νέοι και νέες που ικανοποιούν και τα τρία παρακάτω κριτήρια:

α) είναι κάτοχοι απολυτηρίουκαιπτυχίου του δευτεροβάθμιου κύκλου σπουδών του ΕΠΑ.Λ. του Ν. 4186/2013 και του Ν. 3475/2006 και

β) βρίσκονται εκτός απασχόλησης, εκπαίδευσης ή κατάρτισης και

γ) δεν υπερβαίνουν το 24ο έτος ηλικίας.

4. Πότε και πού μπορεί κάποιος να υποβάλει αίτηση;

Αιτήσεις γίνονται έως τη Δευτέρα 6 Μαρτίου 2017 στα ΕΠΑΛ που θα λειτουργήσουν Τάξεις Μαθητείας, όπως φαίνεται και στην Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος.

Συγκεκριμένα για την Κ. Μακεδονία, η Α? φάση θα πραγματοποιηθεί σε 36 ΕΠΑ.Λ και θα αφορά τις ακόλουθες ειδικότητες:

α) Υπάλληλος Διοίκησης και Οικονομικών Υπηρεσιών, με 66 προσφερόμενες θέσειςσε9 ΕΠΑ.Λ. της Κεντρικής Μακεδονίας

β) Τεχνικός Ηλεκτρολογικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων και Δικτύων, με 51 προσφερόμενες θέσειςσε7 ΕΠΑ.Λ. της Κεντρικής Μακεδονίας

γ) Τεχνικός Οχημάτων, με 41 προσφερόμενες θέσεις σε 5 ΕΠΑ.Λ. της Κεντρικής Μακεδονίας

δ) Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής, με 51 προσφερόμενες θέσεις σε 6 ΕΠΑ.Λ. της Κεντρικής Μακεδονίας

ε) Σχεδιαστής Δομικών Έργων και Γεωπληροφορικής, με 6 προσφερόμενες θέσεις σε 1 ΕΠΑ.Λ. της Κεντρικής Μακεδονίας

στ) Τεχνικός Φυτικής Παραγωγής, με 43 προσφερόμενες θέσεις σε 5 ΕΠΑ.Λ. της Κεντρικής Μακεδονίας

ζ) Βοηθός Νοσηλευτή με 19 προσφερόμενες θέσεις σε 3 ΕΠΑ.Λ. της Κεντρικής Μακεδονίας

https://www.minedu.gov.gr

5. Υπάρχει αμοιβήγια τους μετέχοντες στο πρόγραμμα;

Στο μαθητευόμενο παρέχεται αμοιβή σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην παράγραφο περί αποζημίωσης και ασφάλισης του Οδηγού Υλοποίησης της Τάξης Μαθητείας.  Το ποσοστό αποζημίωσης ορίζεται στο εβδομήντα πέντε τοις εκατό (75%) επί του νόμιμου, νομοθετημένου, κατώτατου ορίου του ημερομισθίου του ανειδίκευτου εργάτη (22,83?), δηλαδή 17,12?.

6. Οι μαθητευόμενοι έχουν ασφαλιστική κάλυψη;

Οι μαθητευόμενοι από την πρώτη ημέρα μαθητείας ασφαλίζονται στο ΕΦΚΑ και τους παρέχεται ασφαλιστική κάλυψη για όλο το διάστημα μαθητείας, ενώ υπάγονται στην ασφάλιση τόσο του κλάδου παροχών ασθένειας σε είδος, όσο και του κλάδου παροχών ασθένειας σε χρήμα, ο δε χρόνος ασφάλισής τους είναι συντάξιμος.

7. Ποιος έχει την ευθύνη για την υλοποίηση του Προγράμματος;

Την ευθύνη την έχει το ΕΠΑΛ και ο μαθητευόμενος εποπτεύεται από εκπαιδευτικό του σχολείου και στο χώρο εργασίας, αφού επισκέπτεται την επιχείρηση ή τον οργανισμό που έχουν τοποθετηθεί οι μαθητές τουλάχιστον μία φορά τον μήνα  και όποτε παραστεί έκτακτη ανάγκη για επίλυση θεμάτων που αφορούν την εφαρμογή των όρων της σύμβασης.

8. Τι πρόγραμμα ακολουθείται στο Μεταλυκειακό Έτος ?Τάξη Μαθητείας;

Εφαρμόζεται το δυικό σύστημα εκπαίδευσης (μαθητείας) με συνολική διάρκεια του προγράμματος εννέα (9) μήνες και θα περιλαμβάνει: α) μαθητεία με εκπαίδευση στο χώρο εργασίας, με«Πρόγραμμα εκπαίδευσης στο χώρο εργασίας», διάρκειας είκοσι οκτώ (28) ωρών εβδομαδιαίως, επιμερισμένο σε τέσσερις (4) ημέρες για 9 μήνες, εξαιρουμένων των εβδομάδων που περιλαμβάνουν επίσημες αργίες και του χρονικού διαστήματος που ο εργοδότης παραμένει κλειστός. και β) μαθήματα Ειδικότητας στη σχολική μονάδα, με «Πρόγραμμα εργαστηριακών μαθημάτων της ειδικότητας»συνολικής διάρκειας διακοσίων τριών (203) ωρών, οι οποίες πρέπει να πραγματοποιηθούν απαραίτητα.  Το πρόγραμμα αυτό διδάσκεται μία (1) ημέρα την εβδομάδα για επτά (7) διδακτικές ώρες από εκπαιδευτικό προσωπικό του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, σε σχολικές μονάδες ΕΠΑ.Λ ή/και σε Εργαστηριακά Κέντρα (ΕΚ) αντίστοιχα.

9. Με ποιο/-α  κριτήριο/-α επιλέγονται μεταξύ των υποψηφίων το ποιοι θα φοιτήσουν τελικά στο Μεταλυκειακό έτος ? Τάξη Μαθητείας;

Προηγούνται οι υποψήφιοι που έχουν αποφοιτήσει κατά το πιο πρόσφατο σχολικό έτος έναντι εκείνων παλαιότερων σχολικών ετών. Μεταξύ υποψηφίων που έχουν αποφοιτήσει το ίδιο σχολικό έτος προηγούνται εκείνοι που έχουν υψηλότερο βαθμό Πτυχίου ειδικότητας.

Περιφερειακή  Διεύθυνση

Π/θμιας & Δ/θμιαςΕκπ/σης

Κεντρικής Μακεδονίας

Ημερίδα για την προστασία του περιβάλλοντος και την εξοικονόμηση της ενέργειας-Η αξιοποίηση της ηλιοθερμίας

bioklimatika

Την Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2017 και ώρα 10:00-13:00 στην αίθουσα εκδηλώσεων της Περιφερειακής Διεύθυνσης Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας θα πραγματοποιηθεί ημερίδα για την προστασία του περιβάλλοντος και την εξοικονόμηση της ενέργειας καθώς και με ποιους τρόπους μπορεί να αξιοποιηθεί η ηλιοθερμία. Την ημερίδα διοργανώνει η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας με σκοπό να ανιχνευθούν τρόποι εξοικονόμησης της ενέργειας και ταυτόχρονης προστασίας του περιβάλλοντος.

Στην ημερίδα θα εισηγηθούν οι:

Χρυσούλα Αθανασίου, Υπεύθυνη ΚΠΕ Ελευθερίου Κορδελιού και Βερτίσκου.  «Ενέργεια από τη φύση στην κοινωνία και πάλι πίσω. Η συμβολή της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στην κατανόηση των ζητημάτων που απορρέουν από τη χρήση της ενέργειας».

Πέτρος Θ. Κωνσταντινίδης, Υπάλληλος Π.Δ.Ε. Κεντρικής Μακεδονίας, Πολιτικός Μηχανικός Α.Π.Θ. «Επανασχεδιασμός και περιβαλλοντική αναβάθμιση σχολικού χώρου».

Γιάννης Τσιάφης, Καθηγητής Πολυτεχνικής Σχολής Α.Π.Θ., Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών. «Αποτελέσματα μελετών από τη χρήση της Ηλιοθερμίας» Δημήτρης Κεφαλάς, Ενεργειακός Μηχανολόγος Μηχανικός. «Εφαρμογές της Ηλιοθερμίας».

Κωνσταντίνος Α. Μοράρος, Σύμβουλος Ανάπτυξης. «Χρηματοδότηση της Ηλιοθερμίας».

Η Περιφερειακή Διεύθυνσης Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας χρησιμοποιεί στο διαδικτυακό της τόπο "cookies" προκειμένου να προσφέρει αποτελεσματικότερο για τους επισκέπτες/χρήστες περιβάλλον. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγησή σας στην ιστοσελίδες μας, αποδέχεσθε τη χρήση των "cookies". Για να ενημερωθείτε σχετικά, παρακαλούμε να ανατρέξετε στις Πληροφορίες.
Πληροφορίες Αποδέχομαι