17102019Πεμ
Τελ. Ενημέρωση:Τρι, 15 Οκτ 2019

Χαιρετισμός για την Παγκόσμια Ημέρα των Εκπαιδευτικών

Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος λέει: «Τούτο διδασκαλίας αρίστης το εν πάσαις ταις παραινέσεσιν εαυτόν παρέχειν τύπον».

Με άλλα λόγια: Αυτό είναι απόδειξη της αρίστης διδασκαλίας, το να παρέχει δηλαδή σε όλες τις παραινέσεις (ο διδάσκαλος) τον εαυτό του ως παράδειγμα.

Η Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικών καθιερώθηκε το 1994 από την UNESCO για να μας υπενθυμίσει τον καθοριστικό ρόλο που παίζει ο Εκπαιδευτικός μέσα στην κοινωνία, είτε εργάζεται σε μία πλούσια πόλη της Δύσης, είτε σε μια αυτοσχέδια σχολική αίθουσα κάποιου στρατοπέδου προσφύγων. Η Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικών δίνει την ευκαιρία να επικεντρωθεί η προσοχή του κόσμου στο σημαντικό ρόλο που διαδραματίζουν οι εκπαιδευτικοί στην οικοδόμηση ενός καλύτερου μέλλοντος για όλους τους μαθητές παγκοσμίως. Σήμερα γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικών. Γιορτάζουν οι άνθρωποι, οι επιστήμονες, οι επαγγελματίες που δίνουν καθημερινά την ψυχή τους στο απαιτητικό έργο της εκπαίδευσης της νέας γενιάς. Εκατομμύρια Εκπαιδευτικοί σε όλον τον κόσμο αγωνίζονται αυτή τη στιγμή, και συχνά κάτω από πάρα πολύ αντίξοες συνθήκες, να κάνουν τα σχολεία έναν φιλόξενο χώρο μάθησης και δημιουργικής δραστηριότητας, όπου όλα τα παιδιά ανεξαιρέτως θα ενθαρρύνονται να αξιοποιούν στο έπακρο τις δυνατότητες και τις ικανότητές τους, μέσα σε περιβάλλον σεβασμού προς την αξιοπρέπεια και τα δικαιώματα του ανθρώπου. Ας είμαστε ενωμένοι εμείς, το ελπιδοφόρο παράδειγμα συμβάλλοντας στη διάπλαση των αυριανών πολιτών και κατ? επέκταση, στην ανάπτυξη των κοινωνιών μας. Ας βάλουμε τα δυνατά μας να εφοδιάσουμε τα παιδιά μας με τις καλύτερες δυνατές προϋποθέσεις για ένα πιο ελπιδοφόρο μέλλον. Λέει ο  Ν. Καζαντζάκης: "Ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του. Κι όταν πια του διευκολύνει το πέρασμα, αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί, ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει δικές του γέφυρες."  Σήμερα, ζούμε στην εποχή όπου οι νέες τεχνολογίες έχουν εισβάλει δυναμικά και πολλαπλασιαστικά στην εκπαιδευτική διαδικασία. Κανένα όμως τεχνικό μέσο και ποτέ δεν θα μπορέσει ν? αντικαταστήσει τον/την εκπαιδευτικό.  Κανένα εκπαιδευτικό σύστημα δεν είναι καλύτερο από τους καθηγητές του. Οι εκπαιδευτικοί  είναι οι θεματοφύλακες της μάθησης. Μεταδίδουν γνώσεις, αξίες και δεξιότητες. Στις καλύτερες περιπτώσεις αξιοποιούν τις ελπίδες και τα ταλέντα των νέων ανθρώπων και τους βοηθούν να εξελιχθούν σε παραγωγικούς πολίτες. Ωστόσο, πολύ συχνά, το έργο των εκπαιδευτικών δεν αναγνωρίζεται, ενώ δεν λαμβάνουν τη στήριξη που τους αξίζει.

Η Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικών μας υπενθυμίζει την ευθύνη, αλλά και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν, ιδιαίτερα σε μία περίοδο παγκόσμιας οικονομικής δυσκολίας. Δεν πρέπει να αφήσουμε τους Εκπαιδευτικούς και τα παιδιά να πληρώσουν το κόστος της κρίσης. Οφείλουμε να προστατεύσουμε τα εκπαιδευτικά μας συστήματα από τις τρέχουσες οικονομικές πιέσεις και τους δημοσιονομικούς περιορισμούς. Πρέπει, επίσης, να διασφαλίσουμε το γεγονός ότι οι Εκπαιδευτικοί είναι καλά προετοιμασμένοι και καλά υποστηριζόμενοι. Χωρίς καταρτισμένους εκπαιδευτικούς δεν μπορεί να υπάρξει ποιοτική εκπαίδευση. Η προϋπηρεσιακή και ενδοϋπηρεσιακή κατάρτιση είναι ζωτικής σημασίας, όπως είναι και οι καλές συνθήκες εργασίας, η ανάλογη αμοιβή και οι επαρκείς ευκαιρίες για την εξέλιξη της σταδιοδρομίας τους. Οι ίδιοι οι Εκπαιδευτικοί έχουν την ευθύνη για τη δημιουργία ενός ασφαλούς και ευνοϊκού περιβάλλοντος, για την προκοπή των παιδιών. Μπορούν, επίσης, να χρησιμεύσουν ως ισχυρό μοντέλο ανεκτικότητας, πρότυπο καλού πολίτη και αλληλεγγύης στα άτομα που βρίσκονται σε μειονεκτική θέση, έναν ρόλο που ελπίζω ότι όλοι θα ασπαστούν. Στην Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικών, αποτίω φόρο τιμής στους εκατομμύρια εκπαιδευτικούς σε όλο τον κόσμο, οι οποίοι εργάζονται με πάθος για να γαλουχήσουν τους μαθητές τους και των οποίων η επιρροή είναι δυνητικά πολύ μεγάλη. Ας αναγνωρίσουμε ότι επενδύοντας στους εκπαιδευτικούς κάνουμε μια σοφή επένδυση, στην προσπάθειά μας να οικοδομήσουμε ισχυρές οικονομίες, συνεκτική κοινωνία και ένα μέλλον αξιοπρέπειας και ίσων ευκαιριών για όλους.  Απευθύνω  μια σαφή έκκληση προς όλους τους παράγοντες της κοινωνίας να αναγνωρίσουν τον κρίσιμο ρόλο των Εκπαιδευτικών στη μεταμόρφωση της ζωής των  απανταχού εκπαιδευομένων σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Επιπλέον, μια τέτοια μέρα θα πρέπει όλοι να εστιάσουμε και να προβληματιστούμε στο δύσκολο οικονομικό και κοινωνικό πλαίσιο στο οποίο οι εκπαιδευτικοί  εργάζονται και να βρούμε τρόπους για τη βελτίωση της επαγγελματικής τους θέσης και τις συνθήκες εργασίας όλου του προσωπικού της εκπαίδευσης.

Η ενίσχυση του κύρους των Εκπαιδευτικών είναι το ζητούμενο της φετινής Παγκόσμιας Ημέρας. Αυτό χρειαζόμαστε τώρα, περισσότερο από κάθε άλλη φορά στην σημερινή  Ελλάδα της κρίσης, όπου οι Έλληνες  Εκπαιδευτικοί, από τους πιο κακοπληρωμένους Δημοσίους Υπαλλήλους που ήταν, κατάντησαν να βρίσκονται στα όρια της οικονομικής εξαθλίωσης. Η οικονομική εξαθλίωση του Έλληνα Εκπαιδευτικού που βιώνουμε στη χώρα μας δεν θα συμβάλλει δυστυχώς καθόλου στην ανάπτυξη κανενός κύρους. Αντίθετα θα τους θέσει   στο περιθώριο, τη στιγμή μάλιστα που η κοινωνία έχει ανάγκη περισσότερο από ποτέ τη συμβολή τους για την ανόρθωση του ηθικού ενός λαού χρεοκοπημένου όχι μόνο οικονομικά, αλλά και ηθικά και θεσμικά. Ας πάρει λοιπόν από τη μια η κοινωνία θέση, επαναπροσδιορίζοντας  τη στάση της για το ποια είναι τα ζητούμενά της από τον Έλληνα Εκπαιδευτικό και ας προβληματιστούν από  την άλλη οι Έλληνες Εκπαιδευτικοί  για το νέο ρόλο που τους αναθέτει η ιστορική συγκυρία. Η οικονομική κρίση εκτός από την ανεργία, τη φτώχεια και τη διεύρυνση των ανισοτήτων συνοδεύεται από μειωμένες παροχές υγείας, ανασφάλεια σίτισης, χαμηλή ποιότητα διατροφής και αυξημένη παιδική νοσηρότητα και θνητότητα.  

Οι Έλληνες  Εκπαιδευτικοί  καλούνται να διαχειριστούν την ανθρωπιστική κρίση που βρίσκεται σε εξέλιξη στην ελληνική  κοινωνία και στα ελληνικά σχολεία και να εξασφαλίσουν όσο το δυνατόν τη συνοχή του ελληνικού λαού που τίθεται σε κίνδυνο. Η ελληνική κοινωνία οφείλει όχι μόνο να λάβει θέση αλλά και να στηρίξει την προσπάθεια των Ελλήνων  Εκπαιδευτικών μήπως και καταφέρουμε να σώσουμε τη χαμένη γενιά του Μνημονίου και με αυτή να ζυμώσουμε μια νέα υγιή κοινωνία για τα παιδιά μας.

                                                                                                                                                       Ο Περιφερειακός Διευθυντής   
                                                                                                                              Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας
                                                                                   

                                                                                                                                                            Παναγιώτης Ζ. Ανανιάδης 
                                                                                                                                                                 Γεωλόγος-Θεολόγος


Συνάντηση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης με τον Δήμαρχο Νεάπολης - Συκεών

02-10-2015

Την Παρασκευή 2 Οκτωβρίου του 2015 πραγματοποιήθηκε επίσκεψη του Δημάρχου Νεάπολης-Συκεών κ. Σίμου Δανιηλίδη στο γραφείο του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Παναγιώτη Ζ. Ανανιάδη. Παρόντες στη συνάντηση ήταν επίσης οι Υπεύθυνοι Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης κ. Νικόλαος Ακριτίδης και Κων/νος Κεραμιδάς αντίστοιχα, καθώς και ο Αντιδήμαρχος Παιδείας του Δήμου Νεάπολης-Συκεών κ. Μιχάλης Βουλγαρίδης. Στη σύσκεψη που ακολούθησε συζητήθηκε το πρόβλημα της σχολικής στέγης που αντιμετωπίζει ο Δήμος σε νηπιαγωγεία, δημοτικά σχολεία, γυμνάσια και λύκεια της περιοχής.

Πιο εκτεταμένα συζητήθηκε το στεγαστικό πρόβλημα του ΕΕΕΕΚ και του ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α΄ και Β΄ Βαθμίδας Πεύκων.

Συμφωνήθηκε από κοινού, ότι η ειδική αγωγή αποτελεί άμεση προτεραιότητα των πρωτοβουλιών τους καθώς σχετίζεται ?ε τις ίσες ευκαιρίες, τη δίκαιη μεταχείριση όλων ανεξαιρέτως των ατό?ων, την αποδοχή της διαφορετικότητας και των δικαιωμάτων των μαθητών και τον εκδη?οκρατισ?ό της κοινωνίας των πολιτών.

ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ - BULLYING: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ MΕΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

Στην Θεσσαλονίκη από τις 27 έως τις 29 Νοεμβρίου του 2015 θα πραγματοποιηθεί στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας το 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας-Bullying υπό την αιγίδα της Περιφερειακής Διεύθυνσης Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας και του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Σκοπός του συνεδρίου είναι να ανιχνευθούν μέσα από τις ερευνητικές μελέτες που θα παρουσιαστούν οι στρατηγικές αντιμετώπισης και αποτελεσματικής διαχείρισης των περιστατικών της σχολικής βίας. Στόχος του συνεδρίου αποτελεί να προωθηθεί ένας γόνιμος διάλογος και ένας ευρύτερος προβληματισμός και να συζητηθούν οι προοπτικές αποτελεσματικής διαχείρισης στο επίπεδο της πρόληψης αλλά και της αντιμετώπισης. Το συνέδριο απευθύνεται σε Μέλη Δ.Ε.Π. και Ε.Π. των ΑΕΙ και ΑΤΕΙ,  Προπτυχιακούς και Μεταπτυχιακούς Φοιτητές ΑΕΙ και ΑΤΕΙ , Στελέχη της εκπαίδευσης  Επιστήμονες, ερευνητές και εκπαιδευτές ενηλίκων με ενδιαφέρον για την πρόληψη και αντιμετώπιση της Σχολικής Bίας ? Βullying στην εκπαίδευση,  Εκπαιδευτικούς Προσχολικής Αγωγής, Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, Υπεύθυνους φορέων που δραστηριοποιούνται σε θέματα Σχολικής Βίας ?Bullying.

Για περισσότερες πληροφορίες : http://www.synedrioparatvias.kmaked.eu/

Ευχαριστίες προς τον Περιφερειακό Διευθυντή Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας

Τις θερμότερες ευχαριστίες εκφράζει ο Οργανισμός «Το χαμόγελο του Παιδιού» στον Περιφερειακό Διευθυντή Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Παναγιώτη Ζ. Ανανιάδη για τη συμμετοχή, το ενδιαφέρον, την αμέριστη συμπαράσταση και τις προσπάθειες για τα παιδιά του «Χαμόγελου του Παιδιού», καθώς η προστασία και η φροντίδα χιλιάδων παιδιών που έχουν στερηθεί το χαμόγελό τους αποτελούν ύψιστη προτεραιότητα του εθελοντικού οργανισμού. Η ηθική υποστήριξη και η κάλυψη των αναγκών των παιδιών είναι ανεκτίμητες και στηρίζουν το δύσκολο έργο προς τα παιδιά . Μέσα σε αυτές τις συνθήκες διασφαλίζονται, με την έμπρακτη συμπαράσταση, οι αναρίθμητες ανάγκες που αντιμετωπίζουν τέτοιου είδους οργανισμοί. Η ηθική και πρακτική συμπαράσταση αποτελεί την συνειδησιακή εκείνη ανάγκη επιτέλεσης ουσιαστικού έργου και προσφοράς στην πνευματική ανύψωση της κοινωνίας μας.

Αγιασμός στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κ. Μακεδονίας

Την Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2015, στην αίθουσα συνεδριάσεων της Περιφερειακής Διεύθυνσης Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας πραγματοποιήθηκε αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά παρουσία του Περιφερειακού Διευθυντή κ. Παναγιώτη Ζ. Ανανιάδη των προϊσταμένων τμήματος επιστημονικής και παιδαγωγικής καθοδήγησης Α/θμιας και Β/θμιας κκ. Ακριτίδη Νικόλαου και Κεραμιδά Κων/νου αντίστοιχα καθώς και του συνόλου του διοικητικού προσωπικού.
Τον αγιασμό τέλεσε ο πατήρ Βαρνάβας Γιάγκου ο οποίος ευχήθηκε στον Διευθυντή και στο προσωπικό της περιφέρειας, υγεία και καλή επιτυχία στο διοικητικό τους έργο.

Επισκέψεις σε σχολεία

Την Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου του 2015 ο Περιφερειακός Διευθυντής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας Διευθυντής κ. Παναγιώτης Ζ. Ανανιάδης παραβρέθηκε στην τελετή αγιασμού του ειδικού σχολείου (ΕΕΕΕΚ) στο Κορδελιό Θεσσαλονίκης. Στη συνέχεια επισκέφθηκε το 4ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο, το 30ο Γυμνάσιο, το Ειδικό Γυμνάσιο και το ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Β βαθμίδας Θεσσαλονίκης, όπου συναντήθηκε με τους διευθυντές και διευθύντριες κ.κ. Οικονόμου Ιωάννη, Λάσκαρη Σταύρο, Τοκατλίδου Ουρανία και Νικολαΐδου Μαριάνθη αντίστοιχα. Ξεναγήθηκε στους χώρους των σχολικών μονάδων, συνομίλησε με το προσωπικό και ενημερώθηκε από τους διευθυντές για την υλικοτεχνική υποδομή και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η λειτουργία των σχολείων. Ειδικότερα το  ΕΕΕΕΚ Κορδελιού αντιμετωπίζει σοβαρότατα προβλήματα κτιριακής υποδομής καθώς στεγάζεται σε πρώην βιοτεχνικό χώρο, ο οποίος δεν διαθέτει ανελκυστήρα. Ο κ. Παναγιώτης Ανανιάδης διαβεβαίωσε ότι την επόμενη σχολική χρονιά θα υλοποιηθεί η μετεγκατάσταση σε κτίριο που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες της συγκεκριμένης σχολικής μονάδας. Επισημάνθηκε, ότι η  ειδική αγωγή αποτελεί άμεση προτεραιότητα  του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης καθώς σχετίζεται με τις ίσες ευκαιρίες, τη δίκαιη μεταχείριση όλων ανεξαιρέτως των ατόμων, την αναγνώριση και την αποδοχή της διαφορετικότητας, τα ανθρώπινα δικαιώματα και τον εκδημοκρατισμό της κοινωνίας.

Παράσταση διαμαρτυρίας των ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Την Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου του 2015 πραγματοποιήθηκε παράσταση διαμαρτυρία και επιδόθηκε στον Περιφερειακό Διευθυντή Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας Διευθυντής κ. Παναγιώτη Ζ. Ανανιάδη ψήφισμα διαμαρτυρίας των Α΄,Β΄,Γ΄,Δ΄και Ε΄ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης για την κατάσταση που επικρατεί στα σχολεία. Οι καθηγητές στα αιτήματα τους τόνισαν τα κενά που υπάρχουν στα σχολεία της Θεσσαλονίκης και επανέφεραν το αίτημα για ολιγομελή τμήματα για τα οποία ο Περιφερειακός Διευθυντής κ. Παναγιώτης Ζ. Ανανιάδης τους διαβεβαίωσε ότι θα τα ικανοποιήσει στα πλαίσια του νόμου. Τέθηκε, επίσης, το αίτημα για δωρεάν υγειονομική περίθαλψη των μαθητών και τονίστηκε με έμφαση ότι θα πρέπει να δημιουργηθεί δημόσιος φορέας μεταφορών των μαθητών. Παράλληλα, επισημάνθηκαν τα προβλήματα στα ΕΠΑΛ μετά την επαναπρόσληψη των καθηγητών που είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα. Στην Γ΄ Λυκείου των ΕΠΑΛ υπάρχει έλλειψη αναλυτικών προγραμμάτων και έλλειψη βιβλίων στις ειδικότητες. Τέθηκε, επίσης, το αίτημα για αυτόν τον χρόνο τουλάχιστον να μπαίνουν δύο καθηγητές ειδικοτήτων σε κάθε τμήμα εκεί όπου δεν προβλέπεται, διότι οι τομείς που είχαν καταργηθεί αντιμετωπίζουν προβλήματα συγκρότησης. Τέλος, επισημάνθηκε ότι στον Ευκλείδη υπάρχει πρόβλημα κατανομής αιθουσών και αυτό δημιουργεί συνθήκες δυσλειτουργίας των εργαστηρίων.  Ο Περιφερειακός Διευθυντής κ. Παναγιώτης Ζ. Ανανιάδης δήλωσε ότι συμπαραστέκεται αμέριστα σε αυτά τα αιτήματα των καθηγητών και βεβαίωσε ότι στα πλαίσια των δυνατοτήτων του θα τα μεταφέρει προς το Υπουργείο προκειμένου να ικανοποιηθούν κατά το δυνατόν.

Επίσκεψη Υποψηφίων Βουλευτών

Επίσκεψη  πραγματοποιήθηκε στις 15-9-2015 στην Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας από τους υποψήφιους βουλευτές του ΣΥ.ΡΙΖ.Α κ.κ. Ιωάννη Αμανατίδη και Αναστάσιο Κουράκη. Τους υποψήφιους βουλευτές υποδέχθηκε ο Περιφερειακός Διευθυντής κ. Παναγιώτης Ζ. Ανανιάδης και  τους ξενάγησε στους χώρους της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, όπου και συνομίλησαν με το προσωπικό της υπηρεσίας. Με αφορμή την επίσκεψη έγινε ενημέρωση από τον κ.Ανανιάδη για τη λειτουργία και την κατάσταση των σχολικών μονάδων στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

Συνάντηση Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας με τις συνδικαλιστικές Οργανώσεις Α/θμιας

Συνάντηση πραγματοποιήθηκε στις 10-9-15 στην Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας ανάμεσα στον Περιφερειακό Διευθυντή κ. Παναγιώτη Ζ. Ανανιάδη και  τους προέδρους και γραμματείς των συλλόγων δασκάλων της Κεντρικής Μακεδονίας μετά από πρόσκλησή του. Στα πλαίσια της συνεργασίας,  προκειμένου να ελαχιστοποιηθούν τα προβλήματα με την έναρξη της σχολικής χρονιάς, ο κ. Ανανιάδης  ενημέρωσε τους εκπροσώπους των διδασκαλικών οργανώσεων, ότι τα κενά των εκπαιδευτικών στην Α/θμια εκπαίδευση είναι πολύ λίγα σε σχέση με τις υπόλοιπες περιφέρειες..Όσον αφορά τη σχολική στέγη επισημάνθηκε το γνωστό πρόβλημα στέγης στους δήμους Κορδελιού- Ευόσμου και ότι πολλά σχολεία στεγάζονται σε προκάτ. Παράλληλα, διαβεβαίωσε ότι η τελετή του αγιασμού θα πραγματοποιηθεί απρόσκοπτα σε όλα τα σχολεία της Κεντρικής Μακεδονίας. Από την πλευρά των συνδικαλιστών επισημάνθηκε το ζήτημα των κενών, ιδιαίτερα στην ειδική αγωγή αλλά και στις ειδικότητες. Τονίστηκε ιδιαίτερα η κακή οικονομική κατάσταση των σχολείων του δήμου Θεσσαλονίκης, η έλλειψη αναλώσιμων υλικώνκαθώς και το πρόβλημα των καθαριστριών. Παράλληλα, ζητήθηκε τα τμήματα να μην ξεπερνούν τους 27 μαθητές. Η συνεργασία του Περιφερειακού Διευθυντή κ. Ανανιάδη και των φορέων των δασκάλων θα συνεχιστεί καθ? όλη τη διάρκεια του έτους προκειμένου να επιλύονται, κατά το δυνατόν, όλα τα προβλήματα που θα προκύπτουν.

 

Στην Τελετή του Αγιασμού ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας

 Την Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου ο Περιφερειακός Διευθυντής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας παραβρέθηκε στην τελετή αγιασμού των σχολείων του  3ο ΓΕΛ Καλαμαριάς, 8ο και 10ο ΕΠΑΛ, στο 88ο Δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης και ΕΠΑΛ Καλαμαριάς. Στο χαιρετισμό του αναφέρθηκε στην ιδιαιτερότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας και στην σημαντικότητα της γνώσης, ως προϋπόθεση για την ολοκλήρωση της προσωπικότητας και την ενδυνάμωση της δημοκρατικής συνείδησης των πολιτών. Επεσήμανε με έμφαση  το γεγονός ότι η παιδεία πρέπει να αποτελεί  δρόμο απελευθέρωσης, προσωπικής και κοινωνικής και όχι διαδικασία εξαναγκασμού και ανελευθερίας.Τόνισε ότι η σχέση του δασκάλου με το μαθητή πρέπει να διέπεται από αλληλοσεβασμό για να επιτευχθούν οι στόχοι  της μάθησης. Τέλος, εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι όλοι όσοι εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους προκειμένου να υπάρχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα εκφράζοντας την απόλυτη εμπιστοσύνη του στους εκπαιδευτικούς. 

 

Η Περιφερειακή Διεύθυνσης Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας χρησιμοποιεί στο διαδικτυακό της τόπο "cookies" προκειμένου να προσφέρει αποτελεσματικότερο για τους επισκέπτες/χρήστες περιβάλλον. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγησή σας στην ιστοσελίδες μας, αποδέχεσθε τη χρήση των "cookies". Για να ενημερωθείτε σχετικά, παρακαλούμε να ανατρέξετε στις Πληροφορίες.
Πληροφορίες Αποδέχομαι