Δελτία Τύπου
20042024Σαβ
Τελ. Ενημέρωση:Τρι, 18 Ιουλ 2023

Μήνυμα για την επέτειο της 30ης Οκτωβρίου

thess apel-1021x580

Εβδομήντα τέσσερα χρόνια συμπληρώνονται εφέτος από την απελευθέρωση της  Θεσσαλονίκης  από τα ναζιστικά στρατεύματα κατοχής. Η Θεσσαλονίκη θα γιορτάσει επισήμως την απελευθέρωσή της από τα γερμανικά στρατεύματα κατοχής από τον ΕΑΜ-ΕΛΑΣ. Η 30η Οκτωβρίου 1944 καταγράφεται στη σύγχρονη ελληνική ιστορία αλλά και σε τοπικό επίπεδο ως ημέρα ένδοξη, ορόσημο για τους ηρωικούς αγώνες του λαού μας για ελευθερία. Είναι μια ημέρα ιστορική, που τείνουμε να λησμονούμε. Μια επέτειος πολύ σημαντική για τη δημοκρατία μας, τα ανθρώπινα δικαιώματα και την πνευματική ανάπτυξη. Οι  λαοί της Ευρώπης γιορτάζουν τη συντριβή του φασισμού και του ναζισμού και τον τερματισμό των αιματηρών εχθροπραξιών.

Τα μηνύματα της λαμπρής απελευθέρωσης της πόλης παραμένουν επίκαιρα όσο ποτέ άλλοτε. Ο λαός της πόλης αντιστάθηκε στο φασισμό με σκοπό την ελευθέρωσή του για την προκοπή του τόπου. Αποτέλεσμα αυτού και ορόσημο αποτελεί η μέρα αυτή  ως υπόδειγμα για τους νέους σημερινούς αγώνες για την απελευθέρωση της πατρίδας μας από τη μέγγενη συμφερόντων που την επιβουλεύονται


Μήνυμα για τη γιορτή της 28ης Οκτωβρίου

 apoxairetismos

Πέρασαν 78 χρόνια μετά τη γνωστή στιχομυθία του Ιωάννη Μεταξά και του Ιταλού πρέσβη, εκείνες τις πρώτες ώρες της 28ης Οκτωβρίου του '40 με το μήνυμα της άρνησης, της μη υποταγής να παραμένει αρκετά επίκαιρο αλλά πιο δύσκολο από ποτέ να υποστηριχτεί. Πριν από 77 χρόνια οι Έλληνες, με ελάχιστα εφόδια και εξοπλισμό, μέσα σε εξαιρετικά αντίξοες πολιτικές, οικονομικές και καιρικές           συνθήκες, ύψωσαν το ανάστημά τους και αντιστάθηκαν στις σιδερόφρακτες ορδές των φασιστών κατακτητών.

Σήμερα στεκόμαστε περήφανοι απέναντι στην ιστορία μας και καλούμαστε να αξιοποιήσουμε τα διδάγματα και τις παρακαταθήκες του παρελθόντος, να σφυρηλατήσουμε την εθνική ενότητα και την ομοψυχία του ελληνικού λαού. Να αναδείξουμε και πάλι τη συλλογικότητα, την αλληλεγγύη, την ανιδιοτέλεια και τη φιλοπατρία σε θεμελιακές αξίες της κοινωνίας μας. Σε μια περίοδο γενικευμένης κρίσης την οποία βιώνουμε όλοι, καθώς υποβαθμίζει ολοένα και περισσότερο το βιοτικό επίπεδο των εργαζομένων και ιδιαίτερα των οικονομικά ασθενέστερων, έχουμε χρέος να αγωνιστούμε ακόμη πιο αποφασιστικά. Οι απειλές είναι σήμερα περισσότερο δυσδιάκριτες από τότε. Ο αγώνας μας πρέπει να είναι αγώνας ενάντια στην ηθική κατάπτωση και την έκπτωση των αξιών, ενάντια στην ιδιοτέλεια και την αναξιοκρατία, που υπονομεύουν κάθε ευοίωνη προοπτική.

Καλούμαστε να πούμε τα μεγάλα ΟΧΙ στην ευτέλεια της ζωής μας, στην αποικιοποίηση του τόπου μας και στην υποταγή των οικονομικών συμφερόντων. Το ΟΧΙ του 1940 ας γίνει οδηγός μας, να ανάψει ξανά η φλόγα μέσα μας για την ελευθερία και την εθνική μας κυριαρχία.

Τιμή και δόξα στους πεσόντες και αγωνιστές ήρωες του έπους του ?40!

Πρόγραμμα Αθλούμαι - Συμμετέχω - Εκφράζομαι στο Εθνικό Καυτανζόγλειο Στάδιο

kafta00

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης της  Κεντρικής Μακεδονίας  ανακοινώνει ότι το Πρόγραμμα Αθλούμαι - Συμμετέχω - Εκφράζομαι στο Εθνικό Καυτανζόγλειο Στάδιο ξεκινάει την Πέμπτη 01-11-2018 και θα διαρκέσει έως και την Παρασκευή 31-05-2018.

Οι μαθητές/τριες που θα επισκέπτονται το Εθνικό Καυτανζόγλειο Στάδιο, θα ξεναγούνται στους χώρους του και θα ενημερώνονται μέσω προβολής μικρής διάρκειας ταινίας, για την ιστορία του Σταδίου και της πόλης, καθώς και για τα αθλητικά γεγονότα εντός του Σταδίου.

θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν και να συμμετέχουν σε αθλήματα όπως: Ποδόσφαιρο (Ποδόσφαιρο για Όλους), Καλαθοσφαίριση, Πετοσφαίριση (πρόγραμμα Παίζω Βόλεϊ), Χειροσφαίριση, Κλασικός Αθλητισμός (kidsAthletics), Πολεμικές Τέχνες(Ταε κβο ντο), πάλη, Ξιφασκία, Αντισφαίριση, Αντιπτέριση, Μοντέρνο Πένταθλο, Παραολυμπιακά Αθλήματα, Ποδηλασία, Κωπηλασία, Παιδαγωγικά παιχνίδια και Μουσικοκινητική Αγωγή. Μέσα από τις δράσεις αυτές οι μαθητές/τριες θα έχουν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν καλύτερα τον εαυτό τους, να πάρουν πρωτοβουλίες και να ενισχύσουν τη δημιουργική έκφραση, καθώς και την ανάπτυξη δεξιοτήτων.

Θα ασχοληθούν με Πολιτιστικές δράσεις:

1.Εικαστικές απεικονίσεις-κατασκευές

2.Δραματοποίηση και Αυτοσχεδιασμός με αναφορά στον αθλητισμό και τα αναγραφόμενα αθλήματα

3.Σύνδεση αθλητισμού με τον Λόγο και την Τέχνη (λ.χ. πεζογραφία, ποίηση, θέατρο, φιλοσοφία αθλημάτων κ.α.)

4.Αθλητισμός και Μουσική.

Οι πολιτιστικές και καλλιτεχνικές δράσεις του αθλητικού προγράμματος σχεδιάστηκαν και υλοποιούνται από τη Μαρία Τζώγα, φιλόλογο, με τη συνεργασία και συμμετοχή του ΚΘΒΕ, του Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών του Α.Π.Θ. και του Τμ. Μουσικών Σπουδών Α.Π.Θ.

Υπεύθυνοι των αθλητικών δράσεων του προγράμματος είναι οι: Δημήτρης Τσιγαρίδας και Θανάσης Θεοδοσίου, με την συνεργασία πιστοποιημένων προπονητών των Ομοσπονδιών των αθλημάτων που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα.

Τονίζεται ότι η συμμετοχή των σχολικών μονάδων στο πρόγραμμα δεν έχει καμία οικονομική επιβάρυνση για τους/τις μαθητές/τριες πέραν της μετακίνησής τους σε αυτό, την οποία αναλαμβάνει η Διεύθυνση της Σχολικής Μονάδας.

Το πρόγραμμα θα έχει μόνιμη ιατρική υποστήριξη και χρήση του ιατρείου του Εθνικού Καυτανζόγλειου Σταδίου.

Χαιρετισμός για την Παγκόσμια Ημέρα των Εκπαιδευτικών

mathitis

O Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος λέει: «Τούτο διδασκαλίας αρίστης το εν πάσαις ταις παραινέσεσιν εαυτόν παρέχειν τύπον».

Με άλλα λόγια: Αυτό είναι απόδειξη της αρίστης διδασκαλίας, το να παρέχει δηλαδή σε όλες τις παραινέσεις (ο διδάσκαλος) τον εαυτό του ως παράδειγμα.

Η Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικών καθιερώθηκε το 1994 από την UNESCO για να μας υπενθυμίσει τον καθοριστικό ρόλο που διαδραματίζει ο Εκπαιδευτικός μέσα στην κοινωνία, είτε εργάζεται σε μία πλούσια πόλη της Δύσης, είτε σε μια αυτοσχέδια σχολική αίθουσα κάποιου στρατοπέδου προσφύγων. Η Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικών δίνει την ευκαιρία να επικεντρωθεί η προσοχή του κόσμου στο σημαντικό ρόλο που διαδραματίζουν οι εκπαιδευτικοί στην οικοδόμηση ενός καλύτερου μέλλοντος για όλους τους μαθητές παγκοσμίως. Σήμερα γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικών. Γιορτάζουν οι άνθρωποι, οι επιστήμονες, οι επαγγελματίες που δίνουν καθημερινά την ψυχή τους στο απαιτητικό έργο της εκπαίδευσης της νέας γενιάς. Εκατομμύρια Εκπαιδευτικοί σε όλον τον κόσμο αγωνίζονται αυτή τη στιγμή, και συχνά κάτω από πάρα πολύ αντίξοες συνθήκες, να κάνουν τα σχολεία έναν φιλόξενο χώρο μάθησης και δημιουργικής δραστηριότητας, όπου όλα τα παιδιά ανεξαιρέτως θα ενθαρρύνονται να αξιοποιούν στο έπακρο τις δυνατότητες και τις ικανότητές τους, μέσα σε περιβάλλον σεβασμού προς την αξιοπρέπεια και τα δικαιώματα του ανθρώπου. Ενωμένοι ας είμαστε το ελπιδοφόρο παράδειγμα συμβάλλοντας στη διάπλαση των αυριανών πολιτών, και κατά επέκταση, στην ανάπτυξη των κοινωνιών μας. Ας βάλουμε τα δυνατά μας να εφοδιάσουμε τα παιδιά μας με τις καλύτερες δυνατές προϋποθέσεις για ένα πιο ελπιδοφόρο μέλλον. Λέει ο Ν. Καζαντζάκης: "Ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του. Κι όταν πια του διευκολύνει το πέρασμα, αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί, ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει δικές του γέφυρες." Σήμερα, ζούμε στην εποχή όπου οι νέες τεχνολογίες έχουν εισβάλλει δυναμικά και πολλαπλασιαστικά στην εκπαιδευτική διαδικασία. Κανένα όμως τεχνικό μέσο και ποτέ δεν θα μπορέσει να αντικαταστήσει τον/την εκπαιδευτικό. Κανένα εκπαιδευτικό σύστημα δεν είναι καλύτερο από τους καθηγητές και τους δασκάλους του. Οι εκπαιδευτικοί είναι οι θεματοφύλακες της μάθησης. Μεταδίδουν γνώσεις, αξίες και δεξιότητες. Στις καλύτερες περιπτώσεις αξιοποιούν τις ελπίδες και τα ταλέντα των νέων ανθρώπων και τους βοηθούν να εξελιχθούν σε παραγωγικούς πολίτες. Ωστόσο, πολύ συχνά, το έργο των εκπαιδευτικών δεν αναγνωρίζεται, ενώ δεν λαμβάνουν τη στήριξη που τους αξίζει. Τα τελευταία χρόνια καταβάλλεται από την Πολιτεία κάθε δυνατή προσπάθεια στήριξης του Εκπαιδευτικού και του έργου του. Στο πλαίσιο αυτό κινείται και η προσπάθεια αλλαγής της δομής της Εκπαίδευσης με τη δημιουργία των ΠΕΚΕΣ, ΚΕΣΥ, ΚΕΑ, κ.λπ, που η δημιουργία τους αποσκοπεί στην καλύτερη λειτουργία της Εκπαίδευσης και κατά συνέπεια των ίδιων των Εκπαιδευτικών.

Η Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικών μας υπενθυμίζει την ευθύνη, αλλά και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν, ιδιαίτερα σε μία περίοδο παγκόσμιας οικονομικής δυσκολίας. Δεν πρέπει να αφήσουμε τους Εκπαιδευτικούς και τα παιδιά να πληρώσουν το κόστος της κρίσης. Οφείλουμε να προστατεύσουμε τα εκπαιδευτικά μας συστήματα από τις τρέχουσες οικονομικές πιέσεις και τους δημοσιονομικούς περιορισμούς. Πρέπει, επίσης, να διασφαλίσουμε το γεγονός ότι οι Εκπαιδευτικοί είναι καλά προετοιμασμένοι και καλά υποστηριζόμενοι. Χωρίς καταρτισμένους εκπαιδευτικούς δεν μπορεί να υπάρξει ποιοτική εκπαίδευση. Η προϋπηρεσιακή και ενδοϋπηρεσιακή κατάρτιση είναι ζωτικής σημασίας, όπως είναι και οι καλές συνθήκες εργασίας, η ανάλογη αμοιβή και οι επαρκείς ευκαιρίες για την εξέλιξη της σταδιοδρομίας τους. Οι ίδιοι οι Εκπαιδευτικοί έχουν την ευθύνη για τη δημιουργία ενός ασφαλούς και ευνοϊκού περιβάλλοντος, για την προκοπή των παιδιών. Μπορούν, επίσης, να χρησιμεύσουν ως ισχυρό μοντέλο ανεκτικότητας, πρότυπο καλού πολίτη και αλληλεγγύης στα άτομα που βρίσκονται σε μειονεκτική θέση, έναν ρόλο που ελπίζω ότι όλοι θα ασπαστούν. Στην Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικών, αποτίω φόρο τιμής στους εκατομμύρια εκπαιδευτικούς σε όλο τον κόσμο, οι οποίοι εργάζονται με πάθος για να γαλουχήσουν τους μαθητές τους και των οποίων η επιρροή είναι δυνητικά πολύ μεγάλη. Ας αναγνωρίσουμε ότι επενδύοντας στους Εκπαιδευτικούς κάνουμε μια σοφή επένδυση, στην προσπάθειά μας να οικοδομήσουμε ισχυρές οικονομίες, συνεκτική κοινωνία και ένα μέλλον αξιοπρέπειας και ίσων ευκαιριών για όλους. Απευθύνω μια σαφή έκκληση προς όλους τους παράγοντες της κοινωνίας να αναγνωρίσουν τον κρίσιμο ρόλο των Εκπαιδευτικών στη μεταμόρφωση της ζωής των απανταχού εκπαιδευομένων σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Επιπλέον, μια τέτοια μέρα θα πρέπει όλοι να εστιάσουμε και να προβληματιστούμε στο δύσκολο οικονομικό και κοινωνικό πλαίσιο στο οποίο οι Εκπαιδευτικοί εργάζονται και να βρούμε τρόπους για τη βελτίωση της επαγγελματικής τους θέσης και τις συνθήκες εργασίας όλου του προσωπικού της εκπαίδευσης. Η ενίσχυση του κύρους των Εκπαιδευτικών είναι το ζητούμενο της φετινής Παγκόσμιας Ημέρας. Αυτό χρειαζόμαστε τώρα περισσότερο από κάθε άλλη φορά. Στη σημερινή Ελλάδα της κρίσης, όπου οι Έλληνες Εκπαιδευτικοί, από τους πιο κακοπληρωμένους Δημοσίους Υπαλλήλους που ήταν, κατάντησαν να βρίσκονται στα όρια της οικονομικής εξαθλίωσης. Η οικονομική εξαθλίωση του Έλληνα Εκπαιδευτικού που βιώνουμε στη χώρα μας δεν θα συμβάλλει δυστυχώς καθόλου στην ανάπτυξη κανενός κύρους. Αντίθετα θα τους θέσει στο περιθώριο, τη στιγμή μάλιστα που η κοινωνία έχει ανάγκη περισσότερο από ποτέ τη συμβολή τους για την ανόρθωση του ηθικού ενός λαού που ζεί σε ένα κράτος χρεοκοπημένο όχι μόνο οικονομικά, αλλά και ηθικά και θεσμικά. Ας πάρει λοιπόν από τη μια η κοινωνία θέση, επαναπροσδιορίζοντας τη στάση της για το ποια είναι τα ζητούμενά της από τον Έλληνα Εκπαιδευτικό και ας προβληματιστούν από την άλλη οι Έλληνες Εκπαιδευτικοί για το νέο ρόλο που τους αναθέτει η ιστορική συγκυρία. Η οικονομική κρίση εκτός από την ανεργία, τη φτώχεια και τη διεύρυνση των ανισοτήτων συνοδεύεται από μειωμένες παροχές υγείας, ανασφάλεια σίτισης, χαμηλή ποιότητα διατροφής και αυξημένη παιδική νοσηρότητα και θνητότητα. Οι Έλληνες Εκπαιδευτικοί καλούνται να διαχειριστούν την ανθρωπιστική κρίση που βρίσκεται σε εξέλιξη στην ελληνική κοινωνία και στα ελληνικά σχολεία και να εξασφαλίσουν όσο το δυνατόν τη συνοχή του ελληνικού λαού που τίθεται σε κίνδυνο. Η ελληνική κοινωνία οφείλει όχι μόνο να λάβει θέση αλλά και να στηρίξει την προσπάθεια των Ελλήνων Εκπαιδευτικών μήπως και καταφέρουμε να εμπνεύσουμε τη νέα γενιά σε αξίες και ιδεώδη που θα αποτελέσουν τα όπλα τους για να ζυμώσουν μια νέα υγιή κοινωνία.

Μήνυμα Περιφερειακού Διευθυντή Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας για τη νέα σχολική χρονιά

sxoleio-

Αγαπητοί μαθητές

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Η Παιδεία ήταν και είναι ένας ιδιαίτερα σημαντικός θεσμός, που βοηθάει να αναπτυχθούν και να διευρυνθούν οι γνώσεις, οι δυνατότητες και οι δεξιότητες του ανθρώπου μέσα από τις οποίες διαμορφώνονται ολοκληρωμένες προσωπικότητες. Παιδεία όμως, δεν σημαίνει μόνο συσσώρευση γνώσεων και δεξιοτήτων. Αποκτά νόημα μόνο όταν έχει ουσιαστική συμβολή στη διάπλαση του ήθους και στη διαμόρφωση ανθρώπων με ελεύθερη σκέψη και δημοκρατική συνείδηση. Αυτή η διάσταση αποκτά μεγαλύτερη σημασία σήμερα που βιώνουμε την κοινωνία της υπερπληροφόρησης και καθιστά την Παιδεία, απαραίτητη για ένα ανθρωποκεντρικό μοντέλο ζωής.

Η Παιδεία είναι δρόμος απελευθέρωσης προσωπικής και κοινωνικής, και όχι διαδικασία εξαναγκασμού και ανελευθερίας. Η Παιδεία οφείλει να οδηγεί τους νέους στην ανακάλυψη του μυστηρίου της ζωής, στην κατάκτηση της ελευθερίας, στα μονοπάτια της αναζήτησης της αλήθειας, στη μύησή τους στην παράδοση του τόπου τους και στον πολιτισμό, στη μεταμόρφωσή τους.

Τα τελευταία χρόνια ξεκόψαμε τη γνώση από τη ζωή, τον έρωτα, την ομορφιά. Υποτάξαμε την αγάπη στην αναγκαιότητα και για αυτό αποτύχαμε. Αυτού του είδους η Παιδεία είναι το προαπαιτούμενο για μια χώρα για να αναπτυχθεί και να προκόψει.

Προϋπόθεση όλων αυτών και πρωτεύοντα ρόλο στην εκπαιδευτική διαδικασία διαδραματίζει η προσωπικότητα του δασκάλου, καθώς επίσης και η σχέση του με τους μαθητές. Η σχέση δάσκαλου-μαθητή είναι μια σχέση αγάπης και αλληλοσεβασμού. Το να αγαπά ο δάσκαλος τον μαθητή και να αγαπιέται από αυτόν, είναι το στοιχείο εκείνο που βοηθάει ουσιαστικά να γίνει αποδοτική η διδασκαλία. Ο δάσκαλος εμπνέει, προσελκύει και πείθει. Δεν είναι εγωιστής ούτε αλαζόνας, δεν διακρίνεται για το εξουσιαστικό του ύφος, έχει πνεύμα μαθητείας, δεν περιαυτολογεί. Είναι ταπεινός έχοντας συναίσθηση των ατελειών και αδυναμιών του. Γνωρίζει καλά «ότι η επιείκεια είναι πιο δυνατή από τη βία», όπως λέει ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος. Ο παιδαγωγός επιδεικνύει δημοκρατικό πνεύμα και σέβεται τη γνώμη των μαθητών του. Απέναντι τους να είναι απλός, ειλικρινής, απονήρευτος, άδολος. Αποφεύγει την ειρωνεία και την υποκρισία.

Είμαι βέβαιος ότι όλοι μαζί θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να ξεπεράσουμε κάθε αδυναμία και να βελτιωθούμε όσο περισσότερο μπορούμε! Μαθητές και εκπαιδευτικοίμαζί θα μάθουμε, μαζί θα κοπιάσουμε, μαζί θα νιώσουμε την ευτυχία να πετύχουμε τους στόχους μας.

Εύχομαι μέσα από την ψυχή μου καλή σχολική χρονιά σε όλους!

 

Το μήνυμα να αναγνωστεί στον αγιασμό όλων των σχολικών μονάδων.

Χαιρετισμός προς τους εκπαιδευτικούς για την έναρξη της σχολικής χρονιάς

sxoleio-taxh2010

 

Αγαπητοί Συνάδελφοι,

 

Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς νιώθω ιδιαίτερη χαρά που μου δίνεται η ευκαιρία να επικοινωνήσω μαζί σας και να μοιραστώ την ελπίδα, την αισιοδοξία και τη δημιουργική διάθεση για πρόοδο στην Παιδεία. Μια Παιδεία στην υπηρεσία του ανθρώπινου προσώπου και όχι του απρόσωπου συστήματος. Μέσα σε συνθήκες βαθιάς ανθρωπιστικής κρίσης το σχολείο, ως αναπόσπαστο κομμάτι του κοινωνικού συνόλου καλείται να κάνει άλματα και να στηρίξει πρώτα και κύρια τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι καθημερινά δίνουν τον αγώνα της διδασκαλίας.

 

Οι δύσκολες οικονομικές και πολιτικές συνθήκες δεν πρέπει να βάλουν φρένο στο δημοκρατικό μοντέλο διοίκησης, που σέβεται το δάσκαλο και τον καθηγητή, που στηρίζεται στην αξιοκρατία και στη σχέση εμπιστοσύνης των Εκπαιδευτικών με τη Διοίκηση της Εκπαίδευσης. Η αποκατάσταση της ηρεμίας και η διαμόρφωση κλίματος συνεργασίας στις σχολικές μονάδες που επιχειρήθηκε από την ανάληψη των καθηκόντων μου θα συνεχιστεί απρόσκοπτα και τη νέα σχολική περίοδο. Επίσης καταβάλλεται μεγάλη προσπάθεια για την κάλυψη των κενών της γενικής εκπαίδευσης αλλά και των ευαίσθητων τομέων, όπως της ειδικής αγωγής. Η αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων μέσων αυτή τη στιγμή, η σωστή εκτίμηση και η καλή διαχείριση του υπάρχοντος προσωπικού είναι σε προτεραιότητα.

 

Βασικό μας μέλημα είναι και η ορθή κατανομή του μαθητικού δυναμικού σε συνεργασία με τους δήμους, που θα αποσυμφορήσει και θα βελτιώσει τη λειτουργία των σχολείων. Επιδίωξή μας, η αντιμετώπιση του προβλήματος της σχολικής στέγης, της υλικοτεχνικής υποδομής και της πλήρους κάλυψης των λειτουργικών αναγκών των σχολείων.

Η αλληλεγγύη, η αλληλοβοήθεια και ο αλληλοσεβασμός είναι προτεραιότητες στην Κεντρική Μακεδονία. Κανένα σχολείο και κανένας εκπαιδευτικός δεν περισσεύει. Όλοι μαζί ας προασπιστούμε τη Δημόσια και Δωρεάν Εκπαίδευση ενάντια σε όλους εκείνους που επιστρατεύουν πρακτικές που διαλύουν το δημόσιο σχολείο και εξαθλιώνουν τους εκπαιδευτικούς.

 

Εύχομαι ολόψυχα σε όλους υγεία, δύναμη, καλή φώτιση και επιτυχία στο έργο σας! Καλή σχολική χρονιά!

 

Ο Περιφερειακός Διευθυντής                                                                                  

Π/θμιας& Δ/θμιας Εκπαίδευσης

     Κεντρικής Μακεδονίας

 

   Παναγιώτης Ζ. Ανανιάδης

     Γεωλόγος-Θεολόγος

Δελτίο Τύπου - Μεταλυκειακό Έτος Τάξη Μαθητείας ΕΠΑΛ - γ Φάση

 

Το Υπουργείο Παιδείας από το Μάρτιο του 2017 έθεσε σε εφαρμογή ένα νέο θεσμό για την Επαγγελματική Εκπαίδευση, το Μεταλυκειακό Έτος Τάξη Μαθητείας με σκοπό την αναβάθμιση της Επαγγελματικής  Εκπαίδευσης.

    Το Μεταλυκειακό έτος τάξη μαθητείας των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.) απευθύνεται σε αποφοίτους ΕΠΑ.Λ., έχει διάρκεια 9 μηνών και περιλαμβάνει:

Α. «Πρόγραμμα εργαστηριακών μαθημάτων της ειδικότητας» μία (1) ημέρα την εβδομάδα για επτά (7) διδακτικές ώρες σε Εργαστηριακά Κέντρα (ΕΚ) ή/και σε Σχολικά Εργαστήρια των ΕΠΑ.Λ.

Β. «Πρόγραμμα εκπαίδευσης στο χώρο εργασίας», διάρκειας είκοσι οκτώ (28) ωρών εβδομαδιαίως, επιμερισμένο σε τέσσερις (4) ημέρες.

Με το Μεταλυκειακό Έτος  Τάξη Μαθητείας το ΕΠΑ.Λ. παρέχει  στους αποφοίτους του την αναβάθμιση των επαγγελματικών προσόντων τους στο επίπεδο 5 του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων καθώς και τη διαδικασία της πιστοποίησης των επαγγελματικών δεξιοτήτων τους μέσω του ΕΟΠΠΕΠ.

Παράλληλα για πρώτη φορά, μέσω της Μαθητείας, τα ΕΠΑ.Λ. έρχονται θεσμικά  σε άμεση και ουσιαστική επαφή με την κοινωνία, τον κόσμο της εργασίας και τις πραγματικές ανάγκες της τοπικής παραγωγής και οικονομίας σε ένα ασφαλές και ελεγχόμενο παιδαγωγικά εργασιακό περιβάλλον.

Συγκεκριμένα ο θεσμός του «Μεταλυκειακού Έτους - Τάξης Μαθητείας» των αποφοίτων ΕΠΑΛ ξεκίνησε τη σχολική χρονιά 2016-17 (Α΄Φάση) με 7 ειδικότητες και γενικεύτηκε η  εφαρμογή του από το σχολικό έτος 2017-18 (Β φάση).

Για τους απόφοιτους της Α΄Φάσης διενεργήθηκαν εξετάσεις πιστοποίησης στις 7/7/2018, μετά από  δωρεάν 35ωρο προπαρασκευαστικό πρόγραμμα.Τα υψηλά ποσοστά επιτυχίας των αποφοίτων στις εξετάσεις πιστοποίησης σε πανελλαδικό επίπεδο, αποδεικνύουν την επιτυχή υλοποίηση του θεσμού.

 

Τη σχολική χρονιά 2018-2019 θα λειτουργήσει η Γ΄ Φάση «Μεταλυκειακού Έτους - Τάξης Μαθητείας» των αποφοίτων ΕΠΑΛ με 21 ειδικότητες. Η συμμετοχή δημοσίων και ιδιωτικών φορέων είναι ιδιαίτερα σημαντική. Οι φορείς που συμμετέχουν διαθέτοντας θέσεις μαθητείας, στηρίζουν έμπρακτα το θεσμό του «Μεταλυκειακού Έτους - Τάξης Μαθητείας» των αποφοίτων ΕΠΑΛ και προς όφελος της τοπικής κοινωνίας.
Ο Περιφερειακός Διευθυντής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας ευχαριστεί όλους τους φορείς που διέθεσαν θέσεις μαθητείας και ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους ιδιωτικούς φορείς της Κεντρικής Μακεδονίας ότι μπορούν να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους για την υποβολή αγγελίας θέσης μαθητείας σε απόφοιτους ΕΠΑΛ, στην σελίδα του portal του ΟΑΕΔ .
Οι ειδικότητες του προγράμματος «Μεταλυκειακό Έτος - Τάξη Μαθητεία» των αποφοίτων ΕΠΑΛ είναι οι εξής:

 

 

  1. Τεχνικός Τεχνολογίας Τροφίμων και Ποτών
  2. Υπάλληλος Τουριστικών Επιχειρήσεων
  3. Υπάλληλος Διοίκησης και Οικονομικών Υπηρεσιών
  4. Γραφικών Τεχνών
  5. Τεχνικός Ηλεκτρονικών και Υπολογιστικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων, Δικτύων και Τηλεπικοινωνιών
  6. Τεχνικός Εγκαταστάσεων Ψύξης,  Αερισμού και Κλιματισμού
  7. Βοηθός Ιατρικών Βιολογικών Εργαστηρίων
  8. Βοηθός Βρεφονηπιοκόμων
  9. Αισθητικής Τέχνη
  10. Βοηθός Φυσικοθεραπευτή
  11. Τεχνικός Φυτικής Παραγωγής
  12. Τεχνικός Δομικών Έργων και Γεωπληροφορικής
  13. Τεχνικός Ηλεκτρολογικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων και Δικτύων
  14. Τεχνικός Οχημάτων
  15. Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής
  16. Βοηθός Νοσηλευτή
  17. Συντήρησης Έργων Τέχνης ? Αποκατάστασης
  18. Τεχνικός Μηχανολογικών Εγκαταστάσεων και Κατασκευών
  19. Τεχνικός Η/Υ και Δικτύων Η/Υ
  20. Βοηθός Φαρμακείου
  21. Κομμωτικής Τέχνης

 

 

Τέλος, o Περιφερειακός Δ/ντής Εκ/σης Κεντρικής Μακεδονίας, κ. Π. Ανανιάδης και οι συνεργάτες του στην Ομάδα Υποστήριξης Μαθητείας εκφράζουν και δημόσια τις θερμές ευχαριστίες τους για τη συνεργασία τους ιδιωτικούς και τους παρακάτω δημόσιους φορείς που διέθεσαν θέσεις μαθητείας:

 

1.             3η ΥΠΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΗΜΑΘΙΑΣ ΜΟΝΑΔΑ ΒΕΡΟΙΑΣ

2.             ΓΕΣ Ν.ΗΜΑΘΙΑΣ 1ος ΛΔΒ

3.             ΓΕΣ Ν.ΗΜΑΘΙΑΣ 307ΠΕΒ/1ο ΣΕΣΑΥ/2ος ΛΕ

4.             ΓΕΣ Ν.ΗΜΑΘΙΑΣ 315ΣΠΤΧ

5.             ΔΕΥΑ ΒΕΡΟΙΑΣ

6.             ΔΗΜΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ

7.             ΔΗΜΟΣ ΒΕΡΟΙΑΣ

8.             ΔΗΜΟΣ ΝΑΟΥΣΑΣ

9.             ΕΟΠΥΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ ΗΜΑΘΙΑΣ

10.          ΝΠΔΔ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝ ΠΡΟΣΤ ΠΑΙΔ ΑΘΛΗΤ  ΔΗΜΟΥ ΒΕΡΟΙΑΣ

11.          3η ΥΠΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ "Γ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ - ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ "Ο ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ"

12.          3η ΥΠΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ "ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ"

13.          3η ΥΠΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ "ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ" ΨΝΘ ΟΡΓΑΝΙΚΗ 3ΜΟΝΑΔΑ

14.          3η ΥΠΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ "ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ" ΨΝΘ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ

15.          4η ΥΠΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ  ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ

16.          4η ΥΠΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ  ΚΥ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ

17.          4η ΥΠΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ  ΚΥ ΘΕΡΜΗΣ

18.          4η ΥΠΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ  ΚΥ ΜΑΔΥΤΟΥ

19.          4η ΥΠΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ  ΚΥ ΝΕΑΣ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΕΙΑΣ

20.          4η ΥΠΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ  ΚΥ ΝΕΑΣ ΜΗΧΑΝΙΩΝΑΣ

21.          4η ΥΠΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ  ΚΥ ΣΟΧΟΥ

22.          4η ΥΠΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ  ΚΥ ΤΟΥΜΠΑΣ

23.          4η ΥΠΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΝΤΙΚΑΡΚΙΝΙΚΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ "ΘΕΑΓΕΝΕΙΟ"

24.          ΑΔΜΗΕ

25.          ΓΕΑ 350ΠΚΒ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

26.          ΓΕΣ Ν.ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 1ο ΒΝΣ

27.          ΓΕΣ Ν.ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 308ΠΕΒ

28.          ΓΕΣ Ν.ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 34 Μ/Κ ΤΑΞ

29.          ΓΕΣ Ν.ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 34 ΤΥΠ

30.          ΓΕΣ Ν.ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 34ΛΑΤ

31.          ΓΕΣ Ν.ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 34Μ/Κ ΤΑΞΙΑΡΧΙΑ

32.          ΓΕΣ Ν.ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 501 Μ/Κ ΤΠ..

33.          ΓΕΣ Ν.ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 507 Μ/Κ ΤΠ..

34.          ΓΕΣ Ν.ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 652 ΠΑΥΠ

35.          ΓΕΣ Ν.ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 873 ΑΚ

36.          ΓΕΣ Ν.ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Γ ΣΣ/ΤΑΞΔΒ

37.          ΓΕΣ Ν.ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Γ ΣΣ/ΤΑΞΜΧ/737ΔΣΕ

38.          ΓΕΣ Ν.ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Γ ΣΣ/ΤΑΞΜΧ/ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟ

39.          ΓΕΣ Ν.ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ Γ'ΣΣ

40.          ΓΕΣ Ν.ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΛΑΦ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

41.          ΔΗΜΟΣ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ ΜΕΝΕΜΕΝΗΣ

42.          ΔΗΜΟΣ ΘΕΡΜΗΣ

43.          ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ

44.          ΔΗΜΟΣ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ ΕΥΟΣΜΟΥ

45.          ΔΗΜΟΣ ΛΑΓΚΑΔΑ

46.          ΔΗΜΟΣ ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΣΥΚΕΩΝ

47.          ΔΗΜΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑ

48.          ΕΟΠΥΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ ΑΝΑΤ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

49.          ΕΟΠΥΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

50.          ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΥΤΑΝΖΟΓΛΕΙΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ

51.          ΕΡΤ

52.          ΕΥΑΘ

53.          ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΔΗΜΟΣ ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΣΥΚΕΩΝ

54.          ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ "ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟ"

55.          ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ "ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ"

56.          ΝΠΔΔ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ - ΚΑΠΗ ΔΗΜΟΣ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ - ΜΕΝΕΜΕΝΗΣ

57.          ΝΠΔΔ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΒΗΣ

58.          ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΒΗΣ

59.          ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΝΟΙΑΚΩΝ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ

60.          ΟΣΕ

61.          3η ΥΠΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΠΕΛΛΑΣ ΝΜ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ

62.          3η ΥΠΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΠΕΛΛΑΣ ΝΜ ΕΔΕΣΣΑΣ

63.          ΓΕΣ Ν.ΠΕΛΛΑΣ 162Α/Κ ΜΒΠ

64.          ΔΗΜΟΣ ΑΛΜΩΠΙΑΣ

65.          ΔΗΜΟΣ ΕΔΕΣΣΑΣ

66.          ΔΗΜΟΣ ΠΕΛΛΑΣ

67.          ΔΗΜΟΣ ΣΚΥΔΡΑΣ

68.          ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΗΜΟΣ ΕΔΕΣΣΑΣ

69.          ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΔΗΜΟΣ ΑΛΜΩΠΙΑΣ

70.          ΝΠΔΔ "ΕΥ ΖΗΝ" ΔΗΜΟΣ ΕΔΕΣΣΑΣ

71.          ΣΕΡΡΩΝ

72.          4η ΥΠΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ  ΚΥ ΗΡΑΚΛΕΙΑΣ

73.          4η ΥΠΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ  ΚΥ ΜΑΥΡΟΘΑΛΑΣΣΑΣ

74.          4η ΥΠΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ  ΚΥ ΝΙΓΡΙΤΑΣ

75.          4η ΥΠΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ  ΚΥ ΣΕΡΡΩΝ

76.          4η ΥΠΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ  ΚΥ ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟΥ

77.          ΔΕΥΑ ΒΙΣΑΛΤΙΑΣ

78.          ΔΕΥΑ ΣΕΡΡΩΝ

79.          ΔΗΜΟΣ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ

80.          ΔΗΜΟΣ ΒΙΣΑΛΤΙΑΣ

81.          ΔΗΜΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΠΑΠΠΑ

82.          ΔΗΜΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΑΣ

83.          ΔΗΜΟΣ ΝΕΑΣ ΖΙΧΝΗΣ ΣΕΡΡΩΝ

84.          ΔΗΜΟΣ ΣΕΡΡΩΝ

85.          ΔΗΜΟΣ ΣΙΝΤΙΚΗΣ

86.          ΕΟΠΥΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ ΣΕΡΡΩΝ

87.          ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΣΕΡΡΩΝ

88.          ΕΡΤ

89.          ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΗΜΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΑΣ

90.          ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΣΕΡΡΩΝ

91.          ΝΠΔΔ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝ ΠΡΟΣΤ ΠΑΙΔ ΑΘΛΗΤ  ΔΗΜΟΥ ΒΙΣΑΛΤΙΑΣ

92.          ΝΠΔΔ ΠΡΟΝΟΙΑ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΔΗΜΟΣ ΣΙΝΤΙΚΗΣ

93.          ΤΟΕΒ ΝΙΓΡΙΤΑΣ

94.          3η ΥΠΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ

95.          ΔΗΜΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ

96.          ΔΗΜΟΣ ΠΥΔΝΑΣ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ

97.          ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΗΜΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ

98.          ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΗΜΟΣ ΠΥΔΝΑΣ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ

99.          ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΘΛΗΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΟΙΚ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΔΗΜΟΣ ΠΥΔΝΑΣ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ

100.        ΕΟΠΥΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ ΠΙΕΡΙΑΣ

101.        ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΔΗΜΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ

102.        4η ΥΠΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ  ΚΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

103.        4η ΥΠΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ  ΚΥ ΚΑΣΣΑΝΔΡΕΙΑΣ

104.        4η ΥΠΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ  ΚΥ ΝΕΩΝ ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ

105.        4η ΥΠΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ  ΚΥ ΠΑΛΑΙΟΧΩΡΙΟΥ

106.        ΔΗΜΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ

107.        ΔΗΜΟΣ ΝΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΤΙΔΑΣ

108.        ΔΗΜΟΣ ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ

109.        ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ

110.        ΕΟΠΥΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

111.        ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

112.        ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

113.        ΚΙΛΚΙΣ

114.        4η ΥΠΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ  ΚΥ ΔΡΟΣΑΤΟΥ

115.        4η ΥΠΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ  ΚΥ ΚΙΛΚΙΣ

116.        4η ΥΠΕ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ  ΚΥ ΠΟΛΥΚΑΣΤΡΟΥ

117.        ΔΕΥΑ ΠΑΙΟΝΙΑΣ



Δελτίο Τύπου - Με τη χρήση κωδικών Taxisnet πλέον η Υποβολή Αιτήματος για την έκδοση Πιστοποιητικού 6ετούς ή 9ετούς Φοίτησης

HLEKTRONIKH-YPOBOLH

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Από τις 25 Ιουλίου 2018 η Υποβολή Αιτήματος για την έκδοση Πιστοποιητικού 6ετούς ή 9ετούς Φοίτησης διεκπεραιώνεται με τη χρήση κωδικών Taxisnet μέσω της εφαρμογής "Διαχείριση Φορμών ΠΔΕ". Η ΠΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας ενσωματώνει πλέον μια καινοτόμα νέα δυνατότητα, διασφαλίζοντας κατά το βέλτιστο τρόπο την πιστοποίηση χρήστη μιας και οι κωδικοί Taxinet χρησιμοποιούνται για αυτό το σκοπό ευρέως σε υπηρεσίες του ελληνικού δημοσίου.  Η ΠΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας χρησιμοποιεί την εν λόγω υπηρεσία της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων (ΓΓΠΣ) για την πιστοποίηση των χρηστών και MONO ενώ από τα βασικά στοιχεία Μητρώου (ΑΦΜ, Όνομα, Επώνυμο, Πατρώνυμο, Μητρώνυμο, Έτος Γέννησης) που παρέχονται από το φορολογικό μητρώο του Υπουργείου Οικονομικών αξιοποιεί τα ελάχιστα δυνατά και πιο συγκεκριμένα τα ακόλουθα: Όνομα, Επώνυμο, Πατρώνυμο, Μητρώνυμο. Κατά τα λοιπά ισχύουν ότι ίσχυε και πριν, οπότε για περισσότερες πληροφορίες για την υποβολή αίτησης διαβάστε τις σχετικές οδηγίες. Τέλος για τη διαχείριση και προστασία των προσωπικών δεδομένων των επισκεπτών και χρηστών εφαρμόζονται οι διατάξεις της εθνικής, ευρωπαϊκής και διεθνούς νομοθεσίας σχετικά με την προστασία του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως εκάστοτε ισχύει, για περισσότερα διαβάστε την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων της ΠΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας. 

 

Πρόγραμμα Αθλούμαι Συμμετέχω Εκφράζομαι στο Εθνικό Καυτανζόγλειο Στάδιο

afisakauta2

Την Παρασκευή 15 Ιουνίου 2018 ολοκληρώθηκε με επιτυχία το Καινοτόμο Πρόγραμμα Αθλούμαι Συμμετέχω Εκφράζομαι στο Εθνικό Καυτανζόγλειο Στάδιο για το σχολικό έτος 2017-2018, που υλοποιήθηκε για πρώτη φορά σε πανελλήνιο επίπεδο.

Το πρόγραμμα ξεκίνησε πιλοτικά 12 Μαρτίου2018 και είχαν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε αυτό 4.000 μαθητές από 70 σχολικές μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης, ενώ υπήρξε πρόθεση εκδήλωσης ενδιαφέροντος από άλλες 82 σχολικές μονάδες απ΄ όλη την επικράτεια με σημαντικό αριθμό μαθητών, ωστόσο δεν κατέστη δυνατή η συμμετοχή τους λόγω του περιορισμένου αριθμού των ημερομηνιών λειτουργίας του Προγράμματος.

Το Πρόγραμμα που αγκαλιάστηκε με εμπιστοσύνη και ενθουσιασμό από την εκπαιδευτική και μαθητική κοινότητα είχε ως συμπαραστάτες το Υφυπουργείο Αθλητισμού και τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, τη Διοίκηση και το προσωπικό του Εθνικού Καυτανζογλείου Σταδίου και υλοποιήθηκε με τη βοήθεια των Ομοσπονδιών: Ποδοσφαίρου, Πετοσφαίρισης, Χειροσφαίρισης, Κλασικού Αθλητισμού, Τζούντο, Ταε Κβον Ντο - ITF, Τοξοβολίας, Ξιφασκίας, Αντισφαίρισης, Ποδηλασίας, Κωπηλασίας, της Σχολής Καλών Τεχνών του ΑΠΘ, Τμήμα Ειακαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, και του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος.

Η υλοποίηση του Προγράμματος στηρίχθηκε στην εθελοντική υποστήριξη Καθηγητών Φυσικής Αγωγής, προπονητών Εθνικών ομάδων και Ολυμπιονικών, διακεκριμένων αθλητών, φοιτητών της Σχολής Καλών Τεχνών, στο πλαίσιο της πρακτικής τους στο μάθημα Διδακτικής, και ηθοποιών - θεατρολόγων του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος που συμμετείχαν ως εκπαιδευτές, συμβάλλοντας με καλές πρακτικές, τεχνογνωσία και επιμελημένη καθοδήγηση σε ένα άριστο αποτέλεσμα, βάζοντας τις βάσεις για την μακροημέρευση του.

Μέσα στις δράσεις του Προγράμματος περίσσεψε η χαρά και το γέλιο, ο ενθουσιασμός, η πρόκληση της συμμετοχής και οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να ανιχνεύσουν πιθανές κλίσεις τους, να γευτούν την εμπειρική ανακάλυψη πεδίων του εαυτού τους, να δημιουργήσουν, να δυναμώσουν την εκφραστική ικανότητα τους και οργανωμένα να βιώσουν τη συνεργασία με αυτοσεβασμό και αλληλοσεβασμό. Στόχος του προγράμματος ήταν να ενισχυθεί η ολιστική καλλιέργεια τους, να γίνουν καλοί φίλαθλοι, καλοί θεατές, καλοί ακροατές, να αποκτήσουν αγάπη για τον αθλητισμό, να συνδέσουν στις καλλιτεχνικές δράσεις τον Αθλητισμό με την Τέχνη με γνώμονα ότι ο αθλητισμός είναι μια διαδικασία κοινωνικοποίησης, μέσα από την οποία καλλιεργείται η αλληλεγγύη, η ευγενής άμιλλα και πολλές άλλες αξίες και πανανθρώπινες ιδέες.

Το Πρόγραμμα είχε σε καθημερινή βάση ιατρική υποστήριξη.

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης της Κεντρικής Μακεδονίας εκφράζει τις ευχαριστίες της σε όλους τους εμπλεκομένους φορείς και φυσικά πρόσωπα που με τη στήριξη τους προσέφεραν και συνέβαλαν ο καθένας με το δικό του τρόπο για την υλοποίηση του Προγράμματος, μία δωρεάν προσφορά στους μαθητές, στις δύσκολες συνθήκες που διανύει η κοινωνία μας.

Οι συντονιστές του Προγράμματος: Β. Σπυρογιάννης, Ι. Μπούζιου, Tζώγα Μαρία.

Η Περιφερειακή Διεύθυνσης Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας χρησιμοποιεί στο διαδικτυακό της τόπο "cookies" προκειμένου να προσφέρει αποτελεσματικότερο για τους επισκέπτες/χρήστες περιβάλλον. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγησή σας στην ιστοσελίδες μας, αποδέχεσθε τη χρήση των "cookies". Για να ενημερωθείτε σχετικά, παρακαλούμε να ανατρέξετε στις Πληροφορίες.
Πληροφορίες Αποδέχομαι