Δελτία Τύπου
25042024Πεμ
Τελ. Ενημέρωση:Τρι, 18 Ιουλ 2023

Χαιρετισμός προς στελέχη και εκπαιδευτικούς για την έναρξη της σχολικής χρονιάς

 

 

Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς νιώθω ιδιαίτερη χαρά που μου δίνεται η ευκαιρία να επικοινωνήσω μαζί σας και να μοιραστώ την ελπίδα, την αισιοδοξία και τη δημιουργική διάθεση για πρόοδο στην Παιδεία. Μια Παιδεία στην υπηρεσία του ανθρώπινου προσώπου και όχι του απρόσωπου συστήματος. Μέσα σε συνθήκες βαθιάς ανθρωπιστικής κρίσης το σχολείο, ως αναπόσπαστο κομμάτι του κοινωνικού συνόλου καλείται να κάνει άλματα και να στηρίξει πρώτα και κύρια τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι καθημερινά δίνουν τον αγώνα της διδασκαλίας. Οι δύσκολες οικονομικές και πολιτικές συνθήκες δεν πρέπει να βάλουν φρένο στο δημοκρατικό μοντέλο διοίκησης, που σέβεται το δάσκαλο και τον καθηγητή, που στηρίζεται στην αξιοκρατία και στη σχέση εμπιστοσύνης των Εκπαιδευτικών με τη Διοίκηση της Εκπαίδευσης. Η αποκατάσταση της ηρεμίας και η διαμόρφωση κλίματος συνεργασίας στις σχολικές μονάδες που επιχειρήθηκε από την ανάληψη των καθηκόντων μου θα συνεχιστεί απρόσκοπτα και τη νέα σχολική περίοδο. Επίσης καταβάλλεται μεγάλη προσπάθεια για την κάλυψη των κενών της γενικής εκπαίδευσης αλλά και των ευαίσθητων τομέων, όπως της ειδικής αγωγής. Η αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων μέσων αυτή τη στιγμή, η σωστή εκτίμηση και η καλή διαχείριση του υπάρχοντος προσωπικού είναι σε προτεραιότητα. Βασικό μας μέλημα είναι και η ορθή κατανομή του μαθητικού δυναμικού σε συνεργασία με τους δήμους, που θα αποσυμφορήσει και θα βελτιώσει τη λειτουργία των σχολείων. Επιδίωξή μας, η αντιμετώπιση του προβλήματος της σχολικής στέγης, της υλικοτεχνικής υποδομής και της πλήρους κάλυψης των λειτουργικών αναγκών των σχολείων. Η αλληλεγγύη, η αλληλοβοήθεια και ο αλληλοσεβασμός είναι προτεραιότητες στην εποχή της κρίσης στην Κεντρική Μακεδονία. Κανένα σχολείο και κανένας εκπαιδευτικός δεν περισσεύει. Όλοι μαζί ας προασπιστούμε τη Δημόσια και Δωρεάν Εκπαίδευση ενάντια σε όλους εκείνους που επιστρατεύουν πρακτικές που διαλύουν το δημόσιο σχολείο και εξαθλιώνουν τους εκπαιδευτικούς.

Εύχομαι ολόψυχα σε όλους υγεία, δύναμη, καλή φώτιση και επιτυχία στο έργο σας! Καλή σχολική χρονιά!

Ο Περιφερειακός Διευθυντής                                                                                  

Π/θμιας& Δ/θμιας Εκπαίδευσης

     Κεντρικής Μακεδονίας

   Παναγιώτης Ζ. Ανανιάδης

      Γεωλόγος-Θεολόγος


Μήνυμα για τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων

Με αφορμή των βάσεων εισαγωγής στα εκπαιδευτικά ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας, που ανακοινώθηκαν αυτές τις ημέρες, θα ήθελα να δώσω τα πιο  θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους διαγωνιζόμενους μαθητές, οι οποίοι μετά από μια πολύπονη προσπάθεια, ολοκληρώνουν έναν κύκλο της ζωής τους.

Οι μαθητές που πέτυχαν να εισαχθούν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση βλέπουν τους κόπους τους να δικαιώνονται. Μπροστά τους ανοίγονται νέοι ορίζοντες όχι μόνο για την πνευματική τους καλλιέργεια αλλά και για την διαμόρφωση της προσωπικότητάς τους, με  νέα ερεθίσματα, εμπειρίες και ευκαιρίες για τη ζωή και το μέλλον τους.

Απευθυνόμενος σε όσους μαθητές δεν κατάφεραν να πετύχουν τους στόχους τους, θα ήθελα να τους πω ότι δεν πρέπει να απογοητεύονται και ότι αξίζει να ξαναπροσπαθήσουν, αν το θέλουν πραγματικά. Κυρίως, όμως, να τονίσω πως οι Πανελλαδικές εξετάσεις είναι το εφαλτήριο για έναν καινούριο κύκλο ζωής που ξεκινά μετά τα σχολικά χρόνια, αλλά δεν είναι η μοναδική ευκαιρία. Η ζωή δίνει πάντα ευκαιρίες σε όσους είναι ενεργοί για να τις αδράξουν, έχοντας υπομονή, επιμονή και αισιοδοξία για το μέλλον.

Συγχαρητήρια αξίζουν,επίσης, στους εκπαιδευτικούς και στους γονείς των μαθητών, που στάθηκαν δίπλα τους και με τη συνεχή στήριξη και την αγάπη τους, συνέβαλαν καθοριστικά σε αυτήν την επιτυχία.

Για αυτό, παρόλη τη  δύσκολη  συγκυρία που βιώνει η χώρα μας, χρειάζεται να συμβάλλουμε όλοι στη διαμόρφωση ενός τέτοιου περιβάλλοντος, ώστε οι νέοι μας να έχουν όσο γίνεται περισσότερες ευκαιρίες για την ευόδωση των στόχων τους και την αξιοποίηση των γνώσεων και των προσόντων τους, ατενίζοντας το μέλλον με αισιοδοξία και προοπτική.

Το σύστημα τούτο των Πανελλαδικών εξετάσεων που εξυπηρέτησε το εκπαιδευτικό σύστημα για πολλές γενιές, εξάντλησε τη δυναμική του και ήρθε η στιγμή να προσαρμοστεί, το σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, στις σύγχρονες απαιτήσεις της κοινωνίας.

Ο Περιφερειακός Διευθυντής                                                                                  

Π/θμιας& Δ/θμιας Εκπαίδευσης

Κεντρικής Μακεδονίας

Παναγιώτης Ζ. Ανανιάδης

Γεωλόγος-Θεολόγος

Συνάντηση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας με εκπροσώπους της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ (UNHCR) για την Εκπαιδευτική Πολιτική μεταναστών και προσφύγων

DSCN4334

 

Την Πέμπτη στις 11 Αυγούστου 2016 πραγματοποιήθηκε συνάντηση στην Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας για την Εκπαιδευτική Πολιτική στους μετανάστες και στους πρόσφυγες. Στη συνάντηση αυτή συμμετείχαν ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ζ. Ανανιάδης, οι εκπρόσωποι της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ (UNHCR)  Else Abildtrup Oestergaard,  Σύμβουλος σε θέματα Εκπαίδευσης του Οργανισμού και De Juriew Domique, Αξιωματούχος του Οργανισμού, ο Γιώργος Αγγελόπουλος, επίκουρος Καθηγητής τμήματος Ιστορίας - Αρχαιολογίας του ΑΠΘ και μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων του ΥΠ.Π.Ε.Θ και ο Αλέξανδρος Αστρεινίδης, εκπαιδευτικός νομικός, μέλος της Ομάδας Διαχείρισης, Συντονισμού και Παρακολούθησης της Εκπαίδευσης των Προσφύγων του ΥΠ.Π.Ε.Θ.

Συζητήθηκε η προοπτική και σχέδιο του Υπουργείου, που προβλέπει  τη δυνατότητα υποδοχής και ένταξης  των προσφύγων και μεταναστών στο εκπαιδευτικό σύστημα. Η συζήτηση εστιάστηκε στις δομές και στην εκπαίδευση που θα παρασχεθεί, προκειμένου να ενταχθούν τα παιδιά των προσφύγων και μεταναστών αρμονικά στις σχολικές δραστηριότητες. Εκείνο που τονίστηκε είναι η ανάγκη το Σεπτέμβριο, με την έναρξη της σχολικής χρονιάς, να είναι έτοιμο ένα ολοκληρωμένο σχέδιο  εκπαίδευσης.

Η ενημέρωση που διεξήχθη ήταν διαφωτιστική, έγινε σε θερμό κλίμα και η συζήτηση ήταν αρκετά εποικοδομητική στα πλαίσια της  προσπάθειας να ενταχθούν οι πρόσφυγες και οι μετανάστες, μέσω της εκπαίδευσης, στην ελληνική κοινωνία.

 

Μήνυμα για τη λήξη του διδακτικού έτους

Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Μέσα σε συνθήκες βαθιάς ανθρωπιστικής κρίσης το σχολείο, ως αναπόσπαστο κομμάτι του κοινωνικού συνόλου καλείται να κάνει άλματα και να στηρίξει πρώτα και κύρια τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι κάνουν καθημερινά στα σχολεία τους «μικρά θαύματα». Οι δύσκολες οικονομικές και πολιτικές συνθήκες δεν πρέπει να βάλουν φρένο στο δημοκρατικό μοντέλο διοίκησης, που σέβεται το δάσκαλο και τον καθηγητή, που στηρίζεται στην αξιοκρατία και στη σχέση εμπιστοσύνης των Εκπαιδευτικών με τη Διοίκηση της Εκπαίδευσης.

Στην Κεντρική Μακεδονία, έχοντας ως στόχο τον Σεπτέμβριο να είναι  απρόσκοπτη η έναρξη των μαθημάτων , εργαζόμαστε εντατικά, ώστε να ολοκληρωθούν κατά το δυνατόν γρηγορότερα οι υπηρεσιακές μεταβολές και να αντιμετωπιστούν μέσω της συνεργασίας μας με τους Δήμους, τα τρέχοντα ζητήματα της σχολικής στέγης, της υλικοτεχνικής υποδομής και της κάλυψης των λειτουργικών αναγκών των σχολείων.

Ταυτόχρονα εργαζόμαστε ώστε στη τεχνική εκπαίδευση να υπάρξει δικαιότερη κατανομή τομέων με γνώμονα πάντοτε την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων, το συμφέρον των μαθητών και καθηγητών. Σε αυτό το πνεύμα καλούμε   τους συναδέλφους από όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης σε συνεργασία και αλληλεγγύη προκειμένου να διασφαλίσουμε όλοι μαζί τη σταθερότητα, την εργασιακή ειρήνη και την πρόοδο στην εκπαιδευτική και σχολική κοινότητα κόντρα στις προκλήσεις και στις ασφυκτικές πολιτικές.

Σας εύχομαι ολόψυχα καλό καλοκαίρι και ψυχική και πνευματική ξεκούραση από το δύσκολο έργο που επιτελείτε.

Ο Περιφερειακός Διευθυντής                                                                                  

Π/θμιας& Δ/θμιας Εκπαίδευσης

Κεντρικής Μακεδονίας

Παναγιώτης Ζ. Ανανιάδης

Γεωλόγος-Θεολόγος

Συνάντηση για την Εκπαιδευτική Πολιτική στους μετανάστες και στους πρόσφυγες

Την Παρασκευή στις 8 Ιουλίου πραγματοποιήθηκε συνάντηση στην Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας για την Εκπαιδευτική Πολιτική στους μετανάστες και στους πρόσφυγες. Στη συνάντηση αυτή συμμετείχαν, ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου  Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Ι. Παντής, τα μέλη της επιστημονικής επιτροπής για τους πρόσφυγες που συστήθηκε στο Υπουργείο, Πανεπιστημιακοί Καθηγητές επιφορτισμένοι με το σχεδιασμό και την υλοποίηση της πολιτικής αυτής, καθώς και οι Περιφερειακοί Διευθυντές Κεντρικής Μακεδονίας, Δυτικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Θεσσαλίας και Ηπείρου. Επίσης, συμμετείχαν οι Διευθυντές Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, όπως επίσης, και προϊστάμενοι εκπαιδευτικών θεμάτων όλων αυτών των Περιφερειών, καθώς και Εκπαιδευτικοί καταγραφείς και Εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν σε εθελοντικές ομάδες βοήθειας των προσφύγων και μεταναστών.

Συζητήθηκε εκτενέστατα το σχέδιο του Υπουργείου που εκπονήθηκε για τη δυνατότητα υποδοχής και ένταξης των προσφύγων και μεταναστών στο εκπαιδευτικό σύστημα. Αναλύθηκαν με εμβρίθεια οι δομές που θα υπάρξουν, προκειμένου να ενταχθούν αυτοί αρμονικά στις σχολικές δραστηριότητες. Εκείνο που τονίστηκε έντονα από όλες τις πλευρές ήταν ότι το Σεπτέμβριο θα είναι έτοιμο ένα ολοκληρωμένο σχέδιο, το οποίο θα περιλαμβάνει όλες τις ηλικίες των προσφύγων και μεταναστών, δηλαδή, πρόκειται να υπάρξουν τμήματα υποδοχής και ένταξης από το Νηπιαγωγείο μέχρι και το Πανεπιστήμιο.

Η ενημέρωση που διεξήχθη ήταν διαφωτιστική και μέσα από τη δημιουργική συζήτηση που επακολούθησε με τα στελέχη της εκπαίδευσης βγήκαν γόνιμα αποτελέσματα, τα οποία τα στελέχη θα υλοποιήσουν, προκειμένου να ενταχθούν οι πρόσφυγες και οι μετανάστες, μέσω της εκπαίδευσης, στην ελληνική κοινωνία.

Μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

periballonΗ 5η Ιουνίου έχει οριστεί το 1972 από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών ως Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος. Από τότε γιορτάζεται κάθε χρόνο, για να θυμίζει σε όλους την προστιθέμενη αξία για την ανθρωπότητα και το μέλλον του πλανήτη, είναι μια υπενθύμιση της ευθύνης που έχουμε απέναντι στις μελλοντικές γενιές, αλλά ταυτόχρονα και γιορτή για ό,τι έχει επιτευχθεί στον τομέα της προστασίας του περιβάλλοντος. Ο άνθρωπος έχει ανάγκη να επαναπροσδιορίσει τον εαυτό του στο χώρο που ζει, προστατεύοντας και βελτιώνοντάς τον, σε μια δύσκολη περίοδο για τον ίδιο, αλλά και για το περιβάλλον.

Η σχέση του ανθρώπου με την φύση αποτελεί εξ ορισμού οξύ και, θα έλεγε κανείς, τραγικό πρόβλημα. Από το ένα μέρος ο άνθρωπος αισθάνεται πως είναι μέρος οργανικό του φυσικού κόσμου που τον περιβάλλει, ό,τι δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς αυτόν και ό,τι είναι σε πολύ μεγάλο βαθμό δέσμιός του. Όπως αποκάλυψε και προέβαλε με έμφαση η φιλοσοφία του υπαρξισμού στην εποχή μας, η τραγωδία του ανθρώπου βρίσκεται στο ότι έχει ριχτεί μέσα στον κόσμο και προσπαθεί να επιβιώσει αγωνιζόμενος και αντιπαλεύοντας προς έναν κόσμο εχθρικό. Το οικολογικό πρόβλημα έχει πελώριες πνευματικές διαστάσεις. Χωρίς την θεραπεία του ανθρώπου από τον εγωκεντρισμό, τον ευδαιμονισμό, την περιφρόνηση προς τον υλικό κόσμο, η οικολογική κρίση απλώς θα επιδεινώνεται. Αν δεχτούμε την άποψη, ότι το φυσικό περιβάλλον δεν περιήλθε από μόνο του στη σημερινή κρίση, αλλά εξαιτίας των άστοχων στο πέρασμα της ιστορίας ενεργειών και παραλείψεων του ανθρώπου, γίνεται σαφές ότι η κρίση αυτή είναι προ πάντων κρίση οντολογική, με την έννοια ότι αφορά κατεξοχήν την υπαρξιακή ταυτότητα, το ρόλο και την αποστολή του ανθρώπου στον κόσμο. Η μονοδιάστατη εμμονή στην απαρέγκλιτη εφαρμογή  ή και άλλων συναφών τεχνοκρατικών μέτρων, κατά το πρότυπο και το πνεύμα της Έκθεσης του ΟΗΕ  σε σχέση με την οικονομική λογική της βιώσιμης ανάπτυξης του πλανήτη, η οποία αντιλήφθηκε το γήινο οικοσύστημα ως αντικείμενο διαχειριστικής μέριμνας από ειδικούς επιστήμονες και από οργανωμένους κρατικούς και διεθνείς οργανισμούς, δεν αποτελεί την ιδανική θεραπεία απέναντι στο πρόβλημα της περιβαλλοντικής υποβάθμισης. Η συνετή περιβαλλοντική διαχείριση του πλανήτη δεν αποτελεί απλώς ένα τεχνικό και οργανωτικό ζήτημα, που μπορεί να αντιμετωπιστεί μόνο με λογικοκρατικές νομοθετικές, κοινωνικοοικονομικές, τεχνολογικές αναπροσαρμογές, καινοτόμες μεταρρυθμίσεις ή άλλες παρόμοιες διαχειριστικές μεθόδους. Για μια αποτελεσματική αντιμετώπιση του περιβαλλοντικού ελλείμματος δεν πρέπει να αγνοείται η οντολογική διάσταση του συγκεκριμένου προβλήματος και κυρίως  οι     ηθικοκοινωνικές  βάσεις, που το γέννησαν.

Δεδομένης της ευθύνης του ανθρώπου απέναντι στη φύση, αλλά και της σχέσης αλληλεξάρτησης ανάμεσα στον άνθρωπο και στη φύση, ο άνθρωπος καλείται να διαμορφώσει έναν ανακαινισμένο πολιτισμό που δε θα θεωρεί τον άνθρωπο αυτονομημένο από τη φύση, αλλά συνετό εργάτη και φύλακα του φυσικού περιβάλλοντος. Έναν πολιτισμό που δε θα στηρίζεται στην ωφελιμιστική υποταγή της φύσης στις ορμέμφυτες επιθυμίες ενός θεοποιημένου ανθρώπου, ούτε αντιστρόφως θα διδάσκει τη δουλική υποταγή του ανθρώπου σε μια θεοποιημένη φύση. Καλείται επομένως ο άνθρωπος να διαπλάσει έναν πολιτισμό που θα προωθεί την ισορροπημένη αξιοποίηση του φυσικού περιβάλλοντος.

Ημέρα μνήμης Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού

Στις 24 Φεβρουαρίου 1994 η Βουλή των Ελλήνων ψήφισε την ανακήρυξη της 19ης  Μαΐου ως «Ημέρα Μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων στο Μικρασιατικό Πόντο». Αυτή η αναγνώριση, παρά την ομολογουμένως πολυετή και αδικαιολόγητη καθυστέρηση  σε ότι αφορά το ηθικό μέρος, δικαίωσε ηθικά και ιστορικά τον Ποντιακό Ελληνισμό και συνέδεσε το σύγχρονο Ελληνισμό με το παρελθόν του μέσω μιας διαδικασίας συλλογικής μνήμης, δηλαδή αλήθειας.Η ελληνική κοινωνία με πρωταγωνιστές τους ποντιακούς συλλόγους και τα ποντιακής καταγωγής ενεργά της μέλη,  κινήθηκε πολλές φορές πιο μπροστά από τους θεσμούς, διευρύνοντας τη σημασία της αναγνώρισης, περιφρουρώντας ταυτόχρονα την ημέρα μνήμης από κινήσεις και ενέργειες αντίθετες προς το γράμμα και το πνεύμα του νόμου και της ιστορικής πραγματικότητας. 

Η γενοκτονία των Ποντίων  (1916 ? 1923), η οποία έχει διαπιστωμένα πάνω από 353.000 θύματα,  αποτελεί μία ακόμη μεγάλη γενοκτονία του 20ου αιώνα μαζί με την Αρμενική και την Εβραϊκή. Η γενοκτονία των Ποντίων έχει τις ίδιες ηθικές αναλογίες με αυτές των Εβραίων και των Αρμενίων, δυστυχώς όμως αποτελεί τη λιγότερο γνωστή και περισσότερο αγνοημένη από σχετικούς με τέτοια θέματα εθνικούς και διεθνείς οργανισμούς, και μέχρι πρόσφατα την ίδια την ελληνική πολιτεία και  την ελληνική κοινωνία.Σήμερα, τιμούμε την επέτειο για την μνήμη των μαρτύρων του Ποντιακού Eλληνισμού, με την πεποίθηση ότι σύντομα θα συνεχιστεί η διεκδίκηση των εθνικών δικαιωμάτων του λαού μας, στο πλαίσιο της ειρήνης και των ανθρωπίνων αξιών.

Η διαφύλαξη και η περαιτέρω ανάδειξη και  διεθνοποίηση της ημέρας μνήμης της   γενοκτονίας, η οποία  υπερβαίνει τον Ποντιακό Ελληνισμό και διαπερνά όλη την ελληνική κοινωνία, αποτελεί κυρίαρχο συστατικό στοιχείο των θεσμών και της κοινωνίας που σέβονται την ιστορία και την αλήθεια, δηλαδή τη μνήμη τους.

Η Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού είναι ένα πολύ σημαντικό μέρος της Νεότερης Ελληνικής Ιστορίας. Υποχρέωση όλων μας είναι να την σεβόμαστε και να την μελετάμε. Να την μεταδίδουμε και να μην την ξεχνάμε. Να την προωθούμε και πάνω από όλα να την διεκδικούμε.

Γιατί οι πατρίδες είναι σαν τους ανθρώπους, πεθαίνουν από την στιγμή που αρχίζουμε να τις ξεχνάμε.

 

 

   Ο Περιφερειακός Διευθυντής                                                                      

Α/θμιας& Β/θμιας Εκπαίδευσης

      Κεντρικής Μακεδονίας

 

    Παναγιώτης Ζ. Ανανιάδης

          Γεωλόγος-Θεολόγος

Μήνυμα για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις

Αγαπητοί/ές μαθητές και μαθήτριες,
Φτάσατε μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς, δίνοντας μεγάλες μάχες, κάνοντας μεγάλες προσωπικές και οικονομικές θυσίες, τόσο εσείς όσο και οι γονείς σας. Ήταν μια διαδρομή για εσάς δύσβατη και δύσκολη. Η έναρξη των Πανελλαδικών Εξετάσεων σηματοδοτεί έναν σημαντικό αγώνα για τις επιδιώξεις σας για το μέλλον και αποτελεί το επισφράγισμα των προσπαθειών σας. Ο αγώνας αυτός είναι σημαντικός αλλά δεν είναι καθοριστικός και στη ζωή σας θα υπάρξουν και άλλοι αγώνες που θα διαμορφώσουν την προσωπικότητά σας.
Στις δύσκολες συνθήκες που διανύει η χώρα μας η αγωνιστικότητά σας και η αισιόδοξη διάθεσή σας αποτελούν παρακαταθήκη και μας γεμίζει ελπίδα ότι εσείς η νέα γενιά είστε ικανοί για να αλλάξατε την πατρίδα μας προς το καλύτερο. Βασιζόμαστε στις ικανότητες σας και με όποιο τρόπο χρειάζεται η πολιτεία θα σας στηρίξει. Εργαζόμαστε ακατάπαυστα προκειμένου να διευκολύνουμε την προσπάθεια αυτή.
Εύχομαι μέσα από την ψυχή μου σε όλους εσάς, στους γονείς σας και στους καθηγητές ψυχραιμία και καλή δύναμη. Τα όνειρά σας να γίνουν πραγματικότητα.

Ο Περιφερειακός Διευθυντής
Α/θμιας& Β/θμιας Εκπαίδευσης
Κεντρικής Μακεδονίας
Παναγιώτης Ζ. Ανανιάδης
Γεωλόγος-Θεολόγος

Μήνυμα για τον ένα χρόνο ανάληψης στην Περιφερειακή Διεύθυνση Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης της Κεντρικής Μακεδονίας

12799205 10207950736900749 3517901857705204250 n

Συνάδελφοι και Συναδέλφισσες

Χριστός Ανέστη,

Στις 16 Απριλίου συμπληρώθηκε ένας χρόνος από την ανάληψη των καθηκόντων μου, ως Διευθυντή, στην Περιφερειακή Διεύθυνση Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας. Σε όλο αυτό το διάστημα πάσχισα και πασχίζω να ασκήσω το παιδαγωγικό και διοικητικό μου έργο με συνέπεια με δημοκρατικό και αξιοκρατικό τρόπο. Μέριμνα μου αποτέλεσε η προσπάθειά μου ώστε οι συνάδελφοι να νιώθουν ασφαλείς στην σπουδαία εργασία που επιτελούν και στα πλαίσια των δυνατοτήτων που μου προσφέρει η θέση μου να μην αδικήσω κάποιον και ταυτόχρονα να συμπαρασταθώ με όλες μου τις δυνάμεις και να δώσω λύσεις στα προβλήματα που προέκυπταν. Ταυτόχρονα, μέσα στον χρόνο αυτό επισκέφθηκα αρκετές φορές τους επτά νομούς της αρμοδιότητάς μου και όσα σχολεία μου επέτρεπαν οι δυνάμεις μου προκειμένου να είμαι κοντά στους εκπαιδευτικούς και στα προβλήματα που εγκύπτουν στην καθημερινή μάχη που δίνουν. Επίσης, κατά τη διάρκεια του χρόνου που πέρασε κάλεσα πολλές φορές τα συνδικαλιστικά όργανα των εκπαιδευτικών στο γραφείο μου ώστε από κοινού να βλέπουμε τα προβλήματα που υπάρχουν και να δίνω λύσεις στο βαθμό που με αφορούσαν. Πολλές φορές επισκέφθηκα σχολεία που αντιμετώπιζαν κτηριακά προβλήματα και ενήργησα επανειλημμένα προκειμένου να λυθεί το χρόνιο αυτό πρόβλημα που ταλανίζει τη σχολική κοινότητα αρκετά χρόνια. Ακόμα, συνέργησα αποφασιστικά ώστε να πραγματοποιηθούν αρκετά συνέδρια που σκοπό είχαν την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών ώστε να διευκολύνεται το έργο τους στην καθημερινή διδακτική πράξη.

Συνάδελφοι και Συναδέλφισσες,

Τα δύσκολα αυτά χρόνια που βιώνει η πατρίδα μας χρειάζεται ο καθένας μας από το δικό του μετερίζι να υπερβαίνει τον εαυτό του, ιδιαίτερα εμείς που υπηρετούμε την Παιδεία. Διότι το σχολείο αποτελεί τη θρυαλλίδα εκείνη που θα αλλάξει την κοινωνία μας προς το καλύτερο τα επόμενα χρόνια. Σας βεβαιώνω ότι όσο θα βρίσκομαι σε αυτή την θέση θα προσπαθώ να κάνω το καλύτερο δυνατόν προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να νιώθουν ελεύθεροι και να εξασκούν την παιδαγωγική και διδακτική τους ικανότητα με αξιοσύνη, πιστεύοντας σε αυτούς και στην επάρκειά τους. Όσο θα εξασκώ τα καθήκοντα αυτά η δημοκρατική και δίκαιη ευαισθησία μου θα συνεχίσει να αποτελεί προτεραιότητά μου παλεύοντας για το καλό των παιδιών και των εκπαιδευτικών και εν τέλει για την ίδια την πατρίδα μας.

Ο Περιφερειακός Διευθυντής                                                                                  

Α/θμιας& Β/θμιας Εκπαίδευσης

Κεντρικής Μακεδονίας

Παναγιώτης Ζ. Ανανιάδης

Γεωλόγος-Θεολόγος

Η Περιφερειακή Διεύθυνσης Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας χρησιμοποιεί στο διαδικτυακό της τόπο "cookies" προκειμένου να προσφέρει αποτελεσματικότερο για τους επισκέπτες/χρήστες περιβάλλον. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγησή σας στην ιστοσελίδες μας, αποδέχεσθε τη χρήση των "cookies". Για να ενημερωθείτε σχετικά, παρακαλούμε να ανατρέξετε στις Πληροφορίες.
Πληροφορίες Αποδέχομαι