Δελτία Τύπου
16042024Τρι
Τελ. Ενημέρωση:Τρι, 18 Ιουλ 2023

Μήνυμα Χριστουγέννων

Το πιο συγκλονιστικό γεγονός στον κόσμο αποτελεί  η Γέννηση του Ιησού Χριστού καθώς η ενσάρκωσή Του χώρισε την ιστορία σε δύο μέρη. Ένας Θεός πρόσφυγας γιατί από την ημέρα της Γέννησης του έως την Σταύρωσή Του δεν παρέμεινε σε έναν τόπο αλλά ως περιπλανώμενος πρόσφυγας δεν  υπήρχε τόπος για Αυτόν.

Τα Χριστούγεννα είναι η νίκη και ταυτόχρονα η ήττα του Χριστιανισμού. Νίκη γιατί μπόλιασαν τον κόσμο με το Ευαγγέλιο της Αγάπης και ήττα γιατί το Ευαγγέλιο της Αγάπης νοθεύτηκε σε τέτοιο βαθμό, ώστε οι περισσότεροι Χριστιανοί να πιστεύουν ότι μπορούν να γίνουν τα πάντα καινά, χωρίς να τρωθούν οι μηχανισμοί που σπέρνουν την ανισότητα και τον θάνατο, δηλαδή χωρίς να χάσουν τη βολή τους. Η ιδεολογικοποίηση του Ευαγγελίου και η προσαρμογή ή και παραποίηση των λόγων του Χριστού κατά τη βόλεψή μας οδηγεί στην αδικία των συνανθρώπων μας. Ο ρατσισμός, ο εθνοφυλετισμός, η εξουσιαστικότητα και η κυριαρχικότητα έναντι των συνανθρώπων μας, αλλά και η δικαιολόγηση του πλούτου, αποτελούν τα μεγαλύτερα αμαρτήματα των Χριστιανών που τα υποστηρίζουν. Στην Χριστιανική ιστορία το υπόλειμμα ήταν αυτό που κρατούσε την φλόγα του Χριστιανισμού ζωντανή.

" Τα φετεινά Χριστούγεννα ο Χριστός ξανά πρόσφυγας, ξανά μικρός προσπαθεί να φύγει απ' το μαχαίρι του Ηρώδη.
Ξανά το μαχαίρι ή η σβάστικα ή τα ταμεία του Ηρώδη προσπαθούν να διαφεντέψουν τον κόσμο...
Να ζήσουμε τα Χριστούγεννα ως πράξη ρήξης με κάθε λογής θάνατο, ως ξεκίνημα μιας πορείας που θα καταλήξει στην Ανάσταση!
'Πείνασα, και δεν μου δώσατε να φάω. Δίψασα και δεν μου δώσατε να πιω. Ξένος ήμουν, και δεν με φιλοξενήσατε. Γυμνός, και δεν με ντύσατε. Ασθενής και σε φυλακή, και δεν με επισκεφθήκατε'. Τότε, θα του πουν: 'Κύριε, πότε σε είδαμε να πεινάς ή να διψάς ή ξένον ή γυμνό ή ασθενή ή σε φυλακή, και δεν σε υπηρετήσαμε;'. 
Και θα τους απαντήσει, λέγοντας: 'Σας διαβεβαιώνω ότι, αφού δεν το κάνατε αυτό σε έναν από τούτους τούς ελάχιστους, δεν το κάνατε ούτε σε μένα'"

ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ (ευαγγέλιο Ματθαίου 25: 42-45)."

Ευχόμαστε ολόψυχα αυτά τα Χριστούγεννα να αποτελέσουν την αρχή που το φως της δικαιοσύνης του Χριστού θα λάμψει στις ψυχές των ανθρώπων και να γίνει το παράδειγμα ώστε ο πλησίον όπου γης να βοηθηθεί πραγματικά. 

 

Ο Περιφερειακός Διευθυντής                                                                                   

Α/θμιας& Β/θμιας Εκπαίδευσης

Κεντρικής Μακεδονίας

 

Παναγιώτης Ζ. Ανανιάδης

Γεωλόγος-Θεολόγος

 

Επίσκεψη Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης στο Νομό Πέλλας

pella

Την Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου του 2015 πραγματοποιήθηκε επίσκεψη  στον Νομό Πέλλας από τον Περιφερειακό Διευθυντή Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Παναγιώτη Ζ. Ανανιάδη. Συναντήθηκε και ενημερώθηκε για εκπαιδευτικά προβλήματα των σχολείων από τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Κων/νο Κούγκα και τον Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Νικόλαο Τσαλικίδη. Επισκέφθηκε το Μουσικό σχολείο Γιαννιτσών, το 2ο Γενικό Λύκειο και το 2ο Γυμνάσιο Γιαννιτσών. Στο Μουσικό σχολείο συζήτησε εκτεταμένα με τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας κ. Μενέλαο Μιχαηλίδη το έντονο κτιριακό πρόβλημα του σχολείου και τις ενέργειες που θα πρέπει να καταβληθούν προκειμένου να λυθεί. Στη συνέχεια επισκέφθηκε την Διεύθυνση της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, συναντήθηκε με το προσωπικό της Διεύθυνσης και πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με τον κ. Κούγκα και τον κ. Τσαλικίδη για τα προβλήματα του Νομού Πέλλας. Κατόπιν επισκέφθηκε το ΕΕΕΕΚ, και στη συνέχεια συναντήθηκε με τον Αντιπεριφερειάρχη της ΠΕ Πέλλας κ. Θεοδωρίδη με τον οποίο συμφωνήθηκε η συνεργασία στα εκπαιδευτικά προβλήματα του Νομού και να δοθεί οριστική λύση στο κτιριακό πρόβλημα του Μουσικού Σχολείου Γιαννιτσών. Στον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης δόθηκε η ευκαιρία να αφουγκραστεί τα προβλήματα των εκπαιδευτικών του νομού και να ανταλλάξει απόψεις με στελέχη της εκπαίδευσης στην κατεύθυνση της εύρυθμης λειτουργίας των σχολικών μονάδων και στη βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Ο κ. Ανανιάδης ενημέρωσε ότι η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης καταβάλλει άοκνες προσπάθειες   υποστήριξης προς τα σχολεία και έδωσε διαβεβαιώσεις για την στήριξη της λειτουργίας των σχολείων και των υπηρεσιών εκπαίδευσης.

 

Μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα των ΑΜΕΑ

Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι σήμερα περισσότερο ίσως από ποτέ άλλοτε, η αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού των λεγόμενων ευπαθών κοινωνικά ομάδων προβάλλει ως άμεση προτεραιότητα. Προτεραιότητα όχι μόνον σε τοπικό και εθνικό, αλλά και σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

Η άρση των κοινωνικών ανισοτήτων απαιτεί πολύ-επίπεδη παρέμβαση και ανάπτυξη συνεργασιών κατά την άσκηση της κοινωνικής πολιτικής, προκειμένου να διασφαλίζεται η κοινωνική ισορροπία και συνοχή. Και μάλιστα να διασφαλίζεται με παρεμβάσεις που θα δίνουν έμφαση όχι μόνο στην αντιμετώπιση, αλλά πρωτίστως στην πρόληψη των παραγόντων που οδηγούν σε αποκλεισμό, είτε μιλάμε για κοινωνικό αποκλεισμό, είτε για αποκλεισμό από την αγορά εργασίας είτε ακόμη και για αποκλεισμό από αγαθά και υπηρεσίες, όπως είναι η εκπαίδευση, η κατάρτιση, η κοινωνική φροντίδα.

Πρέπει να γνωρίζουμε ότι περισσότεροι από 50 εκατομμύρια Ευρωπαίοι, δηλαδή πάνω από το 10% του συνολικού πληθυσμού της ηπείρου μας, έχουν κάποια αναπηρία. Γι' αυτούς, οι καθημερινές, απλές ασχολίες μπορεί να είναι άθλος. Και, παρά το γεγονός ότι δέχονται μεγαλύτερη βοήθεια σήμερα απ' ό,τι στο παρελθόν, τα άτομα αυτά εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν τεράστια εμπόδια, που συνεπάγονται διακριτική μεταχείριση, όσον αφορά την πρόσβαση στην απασχόληση, την εκπαίδευση, τις πολιτιστικές εκδηλώσεις κτλ. Πρέπει παράλληλα με το επίσημο κράτος και εμείς οι ίδιοι, ως απλοί πολίτες, να συνειδητοποιήσουμε την ανάγκη σεβασμού των ατόμων με αναπηρία και να διευκολύνουμε με τις συνήθειες και τις συμπεριφορές μας, την καθημερινότητά τους.


Η σημερινή ημέρα έχει οριστεί ως η παγκόσμια ημέρα για τα άτομα με αναπηρία και είναι ίσως μια αφορμή για να έρχεται στο προσκήνιο η δίκαιη διεκδίκηση τους για ισότιμη θέση στην κοινωνία. Αλλά το ενδιαφέρον μας δεν θα πρέπει να εξαντλείται μόνον την ημέρα αυτή. Πρέπει να είναι διαρκές και καθημερινό.

Μήνυμα για την Παγκόσμια ημέρα του Aids

Στη σημερινή εποχή, όπου κυριαρχεί το «εγώ» και ο ατομικισμός, αυτές οι «Παγκόσμιες Ημέρες» ηχούν περισσότερο ως βολικά άλλοθι για την αδράνεια και την απάθειά μάς τις υπόλοιπές 364 ημέρες, παρά ως εφαλτήρια ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης. Όμως αυτή ακριβώς θα έπρεπε, θα όφειλε τουλάχιστον, να είναι η λειτουργία των «Παγκόσμιων Ημερών». Να είναι οι καταλύτες, οι «μπούσουλες» για τις υπόλοιπες ημέρες του χρόνου.

Η 1η Δεκεμβρίου, λοιπόν, έχει θεσπιστεί ως Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS. Όλοι πλέον γνωρίζουμε την σοβαρότητα της κατάστασης, καθώς μέχρι σήμερα δεν έχει βρεθεί αποτελεσματικός τρόπος αντιμετώπισής του. Σήμερα, τα κρούσματα AIDS, αυξάνουν συνεχώς. Επίσης, στην κοινωνία που ζούμε, οι ρυθμοί ζωής αποξενώνουν τον άνθρωπο και τα φαινόμενα κοινωνικού αποκλεισμού γίνονται συνεχώς πιο έντονα, ενώ οι οροθετικοί ζουν στιγματισμένοι.. Ο ιός δεν κάνει διάκριση μεταξύ φύλου, ηλικίας, φυλής ή οικονομικής κατάστασης. Όλοι οι άνθρωποι μπορεί να μολυνθούν εάν δεν τηρούνται οι βασικοί κανόνες προστασίας.

Λαμβάνοντας υπόψη ότι ο μόνος τρόπος αντιμετώπισης είναι η ενημέρωση, η χρήση και η προφύλαξη και επιπλέον σεβόμενοι και προασπιζόμενοι των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, συνδράμουμε με οποιοδήποτε τρόπο στον αγώνα για την αντιμετώπιση του προβλήματος.

Επίσκεψη Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης στο Νομό Ημαθίας

Την Πέμπτη 26 Νοεμβρίου του 2015 πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στον Νομό

Ημαθίας από τον Περιφερειακό Διευθυντή Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Παναγιώτη Ζ. Ανανιάδη. Συναντήθηκε και ενημερώθηκε για εκπαιδευτικά προβλήματα των σχολείων από την Διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Μαυρίδου Αναστασία.

Επισκέφθηκε το ΕΕΕΕΚ Αλεξάνδρειας, το ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής, το 4ο Γυμνάσιο, το Μουσικό Σχολείο, το ΕΠΑΛ  και το ΚΕΔΔΥ Βέροιας.

Στον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης δόθηκε η ευκαιρία να αφουγκραστεί τα προβλήματα των εκπαιδευτικών του νομού και να ανταλλάξει απόψεις με στελέχη της εκπαίδευσης στην κατεύθυνση της εύρυθμης λειτουργίας των σχολικών μονάδων και στη βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Ο κ. Ανανιάδης ενημέρωσε ότι η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης καταβάλλει άοκνες  προσπάθειες   υποστήριξης  προς τα σχολεία και έδωσε διαβεβαιώσεις για την στήριξη της λειτουργίας των σχολείων και των υπηρεσιών εκπαίδευσης.

Ανακοίνωση για την ακύρωση του Συνεδρίου "Σχολικός εκφοβισμός-Bullying"

Σε σχέση με το ζήτημα που προκλήθηκε  τις τελευταίες ημέρες   με το Συνέδριο «Σχολικός εκφοβισμός-Bullying» και την ακύρωσή του  αλλά  και την πολιτική  διάσταση που επιχειρείται να δοθεί, με δήθεν αποκλεισμό ομιλητών, οφείλει η Περιφερειακή Διεύθυνση  Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης  Κεντρικής Μακεδονίας  να θέσει το ζήτημα  στις σωστές του διαστάσεις.

Οι αιτίες που ακυρώθηκε η συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με πολιτικά κίνητρα αλλά με επιστημονικά, παιδαγωγικά  και τεχνικά κριτήρια. Η ιδέα κι ο αρχικός σχεδιασμός του Συνεδρίου ήταν πρωτοβουλία αποκλειστικά της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης. Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης επιζητώντας πάντοτε τις συνεργασίες με άλλους φορείς, ζήτησε  τη συνεργασία του Πανεπιστημίου Μακεδονίας στο επίπεδο της παραχώρησης των χώρων.  Η συγκεκριμένη συνεργασία, μετά από αίτημα της Πρυτανείας του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, επεκτάθηκε στο επίπεδο της συνδιοργάνωσης. Στην πορεία αυτής όμως της συνεργασίας διαπιστώθηκε με έκπληξη ότι  οι σχέσεις ισοτιμίας επιχειρήθηκαν να καταλυθούν πολλές φορές με αποτέλεσμα να μεταβληθεί η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης  σε απλό παρατηρητή του Συνεδρίου. Η φιλοσοφία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης  είναι ότι η συνδιοργάνωση απαιτεί συνεργασία και όχι επιβολή αποφάσεων. Το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας συνέταξε το πρόγραμμα του Συνεδρίου χωρίς να ληφθεί η άποψη της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, η οποία κλήθηκε να το αποδεχθεί άνευ όρων.

Επομένως, σε καμιά περίπτωση  δε τίθεται ζήτημα πολιτικής αντιπαράθεσης, όπως επιδιώκουν κάποιοι να το εμφανίζουν, αλλά το θέμα εστιάζεται στη συνολική συνεργασία, και ειδικότερα σε θέματα επιστημονικής και παιδαγωγικής χροιάς, καθώς το μεγαλύτερο μέρος του Συνεδρίου αφορά στην Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση. Επισημαίνεται ότι το σύνολο αυτών που εξέφρασαν την επιθυμία να συμμετάσχουν με οποιοδήποτε τρόπο στο Συνέδριο, προέρχονται, εκτός ελάχιστων περιπτώσεων, από την Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση. Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης και κατά συνέπεια και ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης κ. Π. Ανανιάδης απέχουν από οποιαδήποτε κατασκευασμένη πολιτική αντιπαράθεση και πρώτιστα τους ενδιαφέρει το εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό αποτέλεσμα των δράσεων που πραγματοποιούνται στον χώρο της εκπαίδευσης, όπως και στο συγκεκριμένο Συνέδριο. 

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Αγαπάμε την πόλη μας-Υιοθετούμε τα μνημεία της»

Την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2015 στην αίθουσα «Μανόλης Αναγνωστάκης» του Δημαρχείου Θεσσαλονίκης, πραγματοποιήθηκε τελετή βράβευσης των σχολείων που υλοποίησαν  το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Αγαπάμε την πόλη μας-Υιοθετούμε τα μνημεία της» παρουσία του Περιφερειακού Διευθυντή Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτη Ζ. Ανανιάδη.

Ο κ. Ανανιάδης τόνισε με έμφαση ότι τέτοιου είδους προγράμματα αποτελούν προτεραιότητα της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης  Κεντρικής Μακεδονίας, καθώς από τη μια μεριά αναδεικνύονται τα μνημεία της πόλης μας και από την άλλη μεριά, μέσα από τη διαδικασία τέτοιων εκπαιδευτικών προγραμμάτων στην εκπαίδευση επιτυγχάνεται ο σεβασμός στο δημόσιο χώρο.

Τέλος, επισήμανε ότι Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης θα σταθεί αρωγός σε τέτοιου είδους πρωτοβουλίες φορών.

 

Μήνυμα Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας για την Επέτειο του Πολυτεχνείου

Σαράντα δύο χρόνια τώρα υπάρχει ένα αίτημα σε εκκρεμότητα. Ψωμί-παιδεία-ελευθερία. Η εξέγερση του Πολυτεχνείου είναι ένα ιστορικό γεγονός που σημάδεψε ποικιλότροπα την ελληνική κοινωνία. Συνέβη μια ορισμένη στιγμή της νεοελληνικής εξέλιξης, εξέφρασε κάποιες συγκεκριμένες ανάγκες που διαστρέφονταν ή καταπιέζονταν, είχε συγκεκριμένα αποτελέσματα. Ιστορικό προϊόν των ειδικών συνθηκών της περιόδου εκείνης, είχε ένα συγκεκριμένο χαρακτήρα που καθορίστηκε από τους στόχους και τα οράματα που κίνησαν τους πρωταγωνιστές στο στίβο της άμεσης αντιπαράθεσης με το στρατιωτικο-φασιστικό καθεστώς.

Σαράντα δύο χρόνια μετά, σε αντίθεση με όλες τις εύκολες αντιμετωπίσεις της εξέγερσης του Πολυτεχνείου, μια τοποθέτηση που θα ήθελε να σέβεται την ιστορία οφείλει να κινηθεί στην αποκατάσταση της ιστορικότητας του Πολυτεχνείου, διαλύοντας την πραγματικότητα των παραστάσεων και των φαινομένων που έχουν δημιουργήσει για αυτό όσοι το αρνήθηκαν και το αρνούνται. Δηλαδή, να εξετάσει την αλήθεια των διακηρύξεων περί «δικαίωσης» περί «επανάληψης» ή περί «συνέχισης» του αγώνα. Η διαστρέβλωση του νοήματος του Πολυτεχνείου με τις γιορτές καρικατούρες έχει συγκεκριμένη στόχευση. Όταν αναφέρονται στη γενιά του Πολυτεχνείου, όποιοι το κάνουν, αναφέρονται συνήθως στους επώνυμους, ή σε ένα στρώμα φοιτητών που πέρασε στα κόμματα, μικρά ή μεγάλα, και σήμερα βρίσκονται στο επίκεντρο διάφορων επαγγελματικών και καλλιτεχνικών εκδηλώσεων. Πρόκειται για μια βολική αναφορά γιατί αναπαράγει την εικόνα του «συστήματος» που όλα τα ενσωματώνει. Σύμφωνα, όμως, με έρευνα που πραγματοποιήθηκε, μόνο το 2,26% από αυτούς που συμμετείχαν στο Πολυτεχνείο ενσωματώθηκε σε κόμματα ή έγινε επώνυμος. Το πνεύμα της εξέγερσης του Πολυτεχνείου, είναι αυτό που θα ονομάζαμε το ξεπέρασμα κάθε είδους φόβου.

Ήταν χούντα, τα πολυβόλα κροτάλιζαν, τα κρατητήρια είχαν μεταβληθεί σε μακελειά, το επαγγελματικό μέλλον κρεμιόταν στο τσιγκέλι, όμως ο πόθος για την ελευθερία και την εθνική ανεξαρτησία από τη μια και το πνεύμα της συλλογικότητας από την άλλη δημιούργησαν ένα γεγονός που θα στέκεται πάντα ψηλά στη νεοελληνική ιστορία. Πρόκειται για αυτό που ονομάζουμε μαζικό ηρωισμό και διάθεση θυσίας, που διαλύει τα πολλά «εγώ» και δημιουργεί ένα μεγάλο «εμείς» έτοιμο να πυρπολήσει και να πυρποληθεί για ένα μεγάλο σκοπό. Το έχουμε ανάγκη σήμερα αυτό το πνεύμα της θυσίας, αυτή την αποκοτιά που οδηγεί στο συλλογικό αγώνα. Κατανοούμε τα προβλήματα, τη θλίψη, την απογοήτευση, όμως ο ατομισμός δεν είναι λύση. Η νεολαία που βρέθηκε στην προφυλακή του λαϊκού αγώνα το 1973, πρέπει και μπορεί να γίνει ξανά στις σημερινές συνθήκες, αποφασιστικός και αδούλωτος προμαχώνας της λαϊκής αντίστασης. Ενάντια στη βάρβαρη αντιλαϊκή πολιτική, που θέλει τη νέα γενιά υποταγμένη και εξανδραποδισμένη, που σπρώχνει τον ανθό της ελληνικής κοινωνίας, τη νεολαία, στη μετανάστευση, στη ζωή χωρίς δικαιώματα, χωρίς παρόν και δίχως μέλλον. Το καθεστώς της εξάρτησης και της υποτέλειας, που οδήγησε την Ελλάδα στη ζοφερή επταετία της στρατιωτικο-φασιστικής δικτατορίας, σήμερα επισωρεύει στις πλάτες του λαού νέα μεγάλα δεινά. Οι σημερινές συνθήκες αποτελούν την κρισιμότερη χρονική στιγμή της μεταπολίτευσης και καλείται ο ελληνικός λαός να επαναπροσδιορίσει τις έννοιες «δημοκρατία» και «ελευθερία». Απαιτείται αγώνας! Στον αγώνα αυτόν θα κληθούν προνομιακές ψυχές να οδηγήσουν τη χώρα σε ένα «ξέφωτο». Μόνο με ουσιαστική πατριωτική συνείδηση θα οδηγηθούμε στην εθνική ανεξαρτησία από τις ξένες δυνάμεις. Είναι η αναγκαία ιστορική στιγμή να ανοίξει ο κύκλος της νέας μεταπολίτευσης του λαού.

Δελτίο Τύπου 09/11/2015

perif

Το Σάββατο, 14 Νοεμβρίου, στις 8:30 το Κολέγιο «ΔΕΛΑΣΑΛ» θα φιλοξενήσει το 2ο Συνέδριο Ελληνογαλλικών Σχολείων Ελλάδας, με τίτλο «Νέοι και Τεχνολογία».
Περίπου 250 μαθητές από τη Θεσσαλονίκη και την Αθήνα θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στο Συνέδριο και να επικοινωνήσουν, να συνεργαστούν και να εκφραστούν δημιουργικά.

Η Περιφερειακή Διεύθυνσης Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας χρησιμοποιεί στο διαδικτυακό της τόπο "cookies" προκειμένου να προσφέρει αποτελεσματικότερο για τους επισκέπτες/χρήστες περιβάλλον. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγησή σας στην ιστοσελίδες μας, αποδέχεσθε τη χρήση των "cookies". Για να ενημερωθείτε σχετικά, παρακαλούμε να ανατρέξετε στις Πληροφορίες.
Πληροφορίες Αποδέχομαι