30102020Παρ
Τελ. Ενημέρωση:Παρ, 30 Οκτ 2020

Δελτία Τύπου Σχολείων που συμμετέχουν σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα

7ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης - Δελτίο Τύπου - Σχέδιο κινητικότητας ΕRASMUS+

7oepal

Την Παρασκευή, 12 Ιουνίου 2020, στις 10:30, στην αίθουσα εκδηλώσεων του συγκροτήματος «Ευκλείδης», στην οδό Παπαναστασίου 13 στη Θεσσαλονίκη, πραγματοποιήθηκε η ημερίδα διάχυσης αποτελεσμάτων για το εγκεκριμένο σχέδιο κινητικότητας ΕRASMUS+ / KA1 του 7ου ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης, με τίτλο «Το Δράμα, η Υποκριτική και το Παιχνίδι Ρόλων ως θεραπευτική μέθοδος στην αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών»και ευρωπαϊκό κωδικό έγκρισης : 2019-1-EL01-KA101-061237.

Το πρόγραμμα αφορούσε στην κινητικότητα 5 εκπαιδευτικών του 7ου ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης στη Μαδρίτη της Ισπανίας από 20-10-2019 έως 26-10-2019 για την παρακολούθηση δομημένου κύκλου σεμιναρίων σχετικών με το αντικείμενο του προγράμματος, καθώς και δράσεις στη σχολική μονάδα κατά τη διάρκεια του τρέχοντος σχολικού έτους. Εμπλεκόμενοι φορείς στο πρόγραμμα ήταν το 7ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης http://7epal-thess.thess.sch.gr, το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.) https://www.iky.gr/, oοργανισμός Ευρωπαϊκών προγραμμάτων MOVEUhttp://www.moveu.es/

Το πρόγραμμα χρηματοδοτήθηκε εξολοκλήρου από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, με Εθνική Μονάδα Συντονισμού για την Ελλάδα το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.).

Συντονίστρια του προγράμματος ήταν η Διευθύντρια του 7ου ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης κα Τριανταφύλλου Σοφία. Οι καθηγητές που συμμετείχαν:Τριανταφύλλου Σοφία καθηγήτρια Πληροφορικής ΠΕ86, Μαθηματικών ΠΕ03, Θεοδωρίδου Σοφία καθηγήτρια φιλόλογος ΠΕ02, Παρλαβάντζα Σπυρίδω καθηγήτρια του τομέα Γεωπονίας ειδικότητα Τεχνολογίας Τροφίμων και Ποτών, ΠΕ88.04, Καϊάφας Νικόλαος καθηγητής Οικονομίας-Διοίκησης ΠΕ80, Καραμούζη Παναγιώτα καθηγήτρια Πληροφορικής ΠΕ86.

Στόχοι του προγράμματος ήταν:

  • η αναζήτηση και εύρεση τρόπου κατά τον οποίο η τέχνη και το ψυχόδραμα μπορούν να προωθήσουν την ψυχική και συναισθηματική ανάπτυξη μέσω της δημιουργικής απασχόλησης τόσο στην Ειδική εκπαίδευση όσο και στη Γενική
  • η κατανόηση του τρόπου χρήσης της τεχνικής «roleplaying» ως εργαλείου για την δημιουργία ομάδας και τη δημιουργία δεσμών μεταξύ των μαθητών .
  • ο πειραματισμός με τεχνικές «roleplaying» που συμβάλλουν θετικά στην εκπαιδευτική διαδικασία δημιουργώντας ένα θετικό κλίμα μεταξύ της ομάδας μαθητών.
  • η μελέτη τεχνικών πώς η τέχνη μπορεί να ενισχύσει τη συναισθηματική και πνευματική μας ευημερία.
  • η αυτογνωσία και αυτορρύθμιση, ικανότητες διαχείρισης χρόνου και διαστήματος.
  • Τεχνικές για αυτο-έκφραση, ενσυναίσθηση και αποδοχή του άλλου

Το θεατρικό δράμα αξιοποιήθηκε ως εναλλακτικό ολιστικό περιβάλλον διδασκαλίας για την απόκτηση εκπαιδευτικών και συναισθηματικών ικανοτήτων, και ταυτόχρονα συνέβαλε στη βελτίωση της αγγλικής γλώσσας.

Στην εκδήλωση συμμετείχε η παιδαγωγική ομάδα του 7ου ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης, η οποία παρουσίασε το αναλυτικό πρόγραμμα των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και εμπειριών που αποκόμισε κατά τη διάρκεια του ενός έτους που διήρκησε το πρόγραμμα.

Παράλληλα, ελπίζουμε στη συνέχιση τέτοιου είδους δράσεων και για περισσότερους συμμετέχοντες στο μέλλον.

Η Περιφερειακή Διεύθυνσης Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας χρησιμοποιεί στο διαδικτυακό της τόπο "cookies" προκειμένου να προσφέρει αποτελεσματικότερο για τους επισκέπτες/χρήστες περιβάλλον. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγησή σας στην ιστοσελίδες μας, αποδέχεσθε τη χρήση των "cookies". Για να ενημερωθείτε σχετικά, παρακαλούμε να ανατρέξετε στις Πληροφορίες.
Πληροφορίες Αποδέχομαι