ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ERASMUS + PROJECT "nEURO NEST 3.0"
29032024Παρ
Τελ. Ενημέρωση:Τρι, 18 Ιουλ 2023

Δελτία Τύπου Σχολείων που συμμετέχουν σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ERASMUS + PROJECT "nEURO NEST 3.0"

Spain3ds

Μεταξύ 2-6.11.2021, το 3ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερίου-Κορδελιού, συμμετείχε στην πρώτη φυσική κινητικότητα στο πλαίσιο του Πολυμερούς Έργου Erasmus + με τίτλο «nEURO NEST 3.0» Κωδικός: 2020-1- ES01-KA229-062594. Η κινητικότητα έγινε με καθυστέρηση ενός χρόνου, λόγω των περιορισμών που είχαν υποβληθεί από την πανδημία, και πραγματοποιήθηκε στο σχολείο CEIP Bilingue Juan Palmireno Alcaniz, στην Ισπανία. Στη βραχυπρόθεσμη επιμορφωτική συνάντηση για εκπαιδευτικούς, συμμετείχαν 2 εκπρόσωποι του σχολείου μας : η Διευθύντρια Βασιλεία Δημητριάδου και η εκπαιδευτικός αγγλικής γλώσσας Λουίζα Βασιλείου. Συνολικά σε αυτή τη συνάντηση ήταν παρόντες 13 εκπαιδευτικοί από τα συνεργαζόμενα σχολεία: CEIP Bilingue Juan Palmireno ? Alcaniz, Ισπανία (σχολείο συντονιστής), Escola Basica Integrata de Ribeira Grande  Πορτογαλία, Detska Gradina Zvanche Burgas  Βουλγαρία, Scoala Profesionala Tiberiu Monariu- Ρουμανία.

Δεδομένων των στόχων του έργου, οι δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν αυτή την περίοδο είχαν ως βασική προσέγγιση το θέμα της προστασίας των πτηνών και των υγροτόπων, μέσα από την υλοποίηση ολοκληρωμένων εργασιών, τα ψηφιακά θέματα και τη συνεργατική μάθηση. Οι δάσκαλοι συμμετείχαν σε μικτά εργαστήρια που υλοποιήθηκαν στο ισπανικό σχολείο με τους μαθητές, πραγματοποίησαν μια επίσκεψη στο παρατηρητήριο τροφοδοσίας γυπών Aves Mas de Bunol στο ValdeRobbes, που έχει ως στόχο την προστασία και τη διατήρηση της ζωής των αρπακτικών πτηνών , συμμετείχαν σε ένα σεμινάριο συνεργατικής μάθησης βασισμένο στην παιδαγωγική Kagan, επισκέφτηκαν τον υγρότοπο Galacho De Juslibol και έμαθαν σε βιωματικό εργαστήριο πώς να κατασκευάζουν ξύλινη φωλιά. Η πιο σημαντική δραστηριότητα ήταν το γεγονός ότι οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τη διδασκαλία σε διάφορες τάξεις στο ισπανικό σχολείο (job shadowing), έπρεπε να εκτελέσουν διάφορες εργασίες για την προστασία των πτηνών σε συνεργασία με τους εταίρους του έργου, ολοκλήρωσαν ημερολόγια έργου, παρατήρησαν τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων προστασίας του περιβάλλοντος στη σύγχρονη και ασύγχρονη μάθηση και κατέγραψαν το είδος της μεθοδολογίας που χρησιμοποιούν οι Ισπανοί εκπαιδευτικοί στις τάξεις στο πλαίσιο της ανταλλαγής καλών εκπαιδευτικών πρακτικών.

Στη συνάντηση εργασίας με τους συντονιστές εκπαιδευτικούς, συζητήθηκαν οι μηνιαίες δραστηριότητες του έργου που θα διεξάγονται σε μικτές ομάδες μαθητών από τα συνεργαζόμενα σχολεία, οι ημερολογιακές ημερομηνίες μελλοντικών κινητικοτήτων με βραχυπρόθεσμες ανταλλαγές μαθητών στην Ελλάδα και την Πορτογαλία, με σεβασμό στους κανόνες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την ύπαρξη πράσινων πιστοποιητικών για τους συμμετέχοντες μαθητές και καθηγητές, όπου προβλέπεται, και η αύξηση της προβολής του έργου σε περιφερειακό και εθνικό επίπεδο.

Η ρουμανική ομάδα παρουσίασε εκπαιδευτικό υλικό σχετικά με τη χρήση του Twinspace και της πλατφόρμας eTwinning, ως κύριας ψηφιακής και ασφαλούς πλατφόρμας μάθησης για μαθητές και δασκάλους, παρουσιάζοντας εν συντομία τις λειτουργίες της, από την πρέσβειρα του eTwinning και του Erasmus +, Vasilica G?zdac. Η ισπανική ομάδα συνεργάστηκε με τον τοπικό τύπο, έτσι κατά τη διάρκεια της συνάντησης σε ένα άρθρο του παρουσιάστηκαν οι δραστηριότητες της συνάντησης του έργου. Παρουσιάστηκαν τα μέσα προβολής και διάδοσης του έργου: η σελίδα Twinspace, ο κοινός πίνακας διάδοσης, η σελίδα Facebook του έργου, ο ιστότοπος του εν εξελίξει έργου που σχεδίασε η πορτογαλική ομάδα. Όλα τα προϊόντα του έργου που έχουν φτιαχτεί μέχρι αυτήν τη στιγμή μπορείτε να τα δείτε από το Twinspace της σελίδας του έργου και το Facebook : https://twinspace.etwinning.net/124325/home https://www.facebook.com/nEuro-Nest-30-106237174749370/

Οι συμμετέχοντες καθηγητές ενημέρωσαν τις γλωσσικές δεξιότητές τους στην αγγλική γλώσσα αλλά και τις ψηφιακές και επιστημονικές τους δεξιότητες, ξεφεύγοντας από την κλασική διδακτική ρουτίνα, μαθαίνοντας σε ευρωπαϊκό σχολείο, υιοθετώντας έτσι καλές πρακτικές Erasmus+, που θα χρησιμοποιήσουν κατά τη διάρκεια αυτής της σχολικής χρονιάς στα δικά τους σχολεία. Η ευρωπαϊκή μαθησιακή εμπειρία συμπληρώθηκε από πολιτιστικές δραστηριότητες μέσω επισκέψεων σε πολιτιστικά αξιοθέατα στο Alcaniz, Σαραγόσα και Βαρκελώνη.Σημαντικό είναι να αναφέρουμε ότι οι δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν αυτή την εβδομάδα προσαρμόστηκαν στις συνθήκες μάθησης στην πανδημία - τήρηση των μέτρων απόστασης και υγιεινής, παρακολούθηση μαθημάτων με πράσινο πιστοποιητικό.

Το έργο πραγματοποιείται με την οικονομική υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+, του νέου προγράμματος της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον τομέα της εκπαίδευσης, της κατάρτισης, της νεολαίας και του αθλητισμού. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στον τομέα της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης δεν ευθύνονται για τον τρόπο χρήσης του περιεχομένου αυτών των πληροφοριών.

3ο Δημοτικό σχολείο Ελευθερίου-Κορδελιού

Συνημμένα:
Download this file (δελτίο τύπου Spain-nEURO_3o DS.pdf)δελτίο τύπου Spain-nEURO_3o DS.pdf[ ]538 kB
Η Περιφερειακή Διεύθυνσης Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας χρησιμοποιεί στο διαδικτυακό της τόπο "cookies" προκειμένου να προσφέρει αποτελεσματικότερο για τους επισκέπτες/χρήστες περιβάλλον. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγησή σας στην ιστοσελίδες μας, αποδέχεσθε τη χρήση των "cookies". Για να ενημερωθείτε σχετικά, παρακαλούμε να ανατρέξετε στις Πληροφορίες.
Πληροφορίες Αποδέχομαι