15082022Δευ
Τελ. Ενημέρωση:Δευ, 08 Αυγ 2022

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ C4 ΚΑΙ C5 ΓΕΛ ΧΟΡΤΙΑΤΗ - ERASMUS+ 2018-2021 - PRomotion of Identity, European Culture and Tradition

logo-735x400

Μια εξαιρετική εμπειρία για το σχολείο μας ΓΕΛ Χορτιάτη ολοκληρώθηκε με επιτυχία την Παρασκευή 23/4/2021 στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ 2018-2021 PRomotion of Identity, European Culture and Tradition με κωδικό 2018-1-IT02- KA229-047925_2.

Από τις 29 έως τις 31 Μαρτίου και 20 έως 23 Απριλίου 2021 τριανταεπτά (37) μαθητές και μαθήτριες και δέκα (10) εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, μαθητές/μαθήτριες και εκπαιδευτικοί από τα συνεργαζόμενα σχολεία Istituto Istruzione Superiore "E.MEDI" του Leonforte Ιταλίας και Colegiul National "MIHAIEMINESCU" του Petrosani Ρουμανίας συμμετείχαν διαδικτυακά στις εικονικές δραστηριότητες C4 Knowledge and sharing of local Italian cultural heritage, with particular attention on local feast of S. Joseph και C5 Lets continue our meeting in Sicily που διοργανώθηκαν από το Ιταλικό σχολείο.

Κατά τη διάρκεια των επτά αυτών ημερών οι μαθητές/μαθήτριες και οι εκπαιδευτικοί παρουσίασαν τις δραστηριότητες στις οποίες συμμετείχαν από την αρχή του προγράμματος, έμαθαν για τα έθιμα και τις τελετουργίες της γιορτής του St.Joseph στο Leonforte, επισκέφτηκαν εικονικά και ξεναγήθηκαν στο ηφαίστειο Etna, την Taormina, το Leonforte, το Μουσείο Liardo, την Aidone, την Piazza Armerina και τη Villa Romana del Casaleτου 4ου αιώνα μ.Χ. με τα διάσημα ψηφιδωτά, συμμετείχαν σε ομάδες εργασίας με θέμα τις κοινές λέξεις μεταξύ ελληνικής, ρουμανικής και ιταλικής γλώσσας, μελέτησαν και τραγούδησαν σικελικά τραγούδια, παρακολούθησαν το παραδοσιακό φεστιβάλ Mandorlo in Fiore στο Agrigento, επισκέφθηκαν την Agira και το εργοστάσιο τροφίμων «Glorioso» στη Nissoria, επισκέφθηκαν κα ξεναγήθηκαν στο γεωπάρκο της UNESCO Rocca di Cerere Geopark (La Terra di Demetra)?στο Palermo, το Assoro και το εργοστάσιο τροφίμων «Mulinello, στις Συρακούσες με τη χαρακτηριστική μπαρόκ αρχιτεκτονική, παρακολούθησαν τις θρησκευτικές παραδόσεις και έθιμα της Μεγάλης Εβδομάδας της Σικελίας και παρουσίασαν κοινά έθιμα του Πάσχα των τριών χωρών, συμμετείχαν σε ομάδες εργασίες με θέμα σικελικές συνταγές και τη σικελική γλώσσα σώματος,  παρακολούθησαν την τελετή λήξης και εξέφρασαν τις εντυπώσεις τους και τα οφέλη που αποκόμισαν από τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα. Επιπλέον οι Έλληνες μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν μια ιστορική αναδρομή της Ελληνικής Επανάστασης του 1821 και της συμβολής του Φιλελληνισμού για τη δημιουργία του νέου Ελληνικού κράτους (επέτειος 200 ετών) με ιδιαίτερη έμφαση στις επαναστατικές ζυμώσεις που έγιναν στην περιοχή της σημερινής Ρουμανίας, καθώς και στη συμβολή Ιταλών Φιλελλήνων.

Στις εικονικές δραστηριότητες C4 και C5 συμμετείχαν οι Διευθυντής του σχολείου κ.Παπαδόπουλος Δημήτριος και οι εκπαιδευτικοί Μαγγανά Μαρία (υπεύθυνη του προγράμματος), Ντόμπρου Δήμητρα, Δρίτσαρη Χρυσούλα, Κωστατζίκη Ευδοκία-Αστερία, Λαζαρίδου Βασιλεία, Νιζαμίδου Μαρία, Σαλταμάρα Πελαγία, Τζανίδης Ευάγγελος και Τσακίρης Ευστράτιος.

 

 173896338 10225903862243641 2157475976924225336 n  183765645 10226108425837603 1866411805875435373 n
 183781922 10226108458438418 6139004923691021482 n  

 

 


Δελτίο Τύπου 7ου ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης - Πρόγραμμα ERASMUS+

7EPAL

Στα πλαίσια του προγράμματος ERASMUS+ με τίτλο «M.E.T.E.C. & C.W.: Meet Europe Through Educational Comicsand Creative Writing» και κωδικό:2019-1-EL01-KA229-062985_1, διεξήχθη η διαδικτυακή κινητικότητα με διοργανώτρια χώρα την Τσεχία, από τη 1/3/2021 έως 8/3/21.

Συντονιστικό σχολείο του προγράμματος είναι το 7ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης και συμμετέχουσες χώρες είναι: Ελλάδα, Ιταλία, Πορτογαλία, Τσεχία, Λετονία και Τουρκία.

Οι μαθητές του 7ου ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης που συμμετείχαν στην διαδικτυακή κινητικότητα,  Καρυώτη Αθηνά, Λεωνίδης Ραφαήλ, Ντάσιος Ευάγγελος και Σιάκης Ιωάννης, επιμορφώθηκαν σε θέματα όπως η Δημιουργική Γραφή και η δημιουργία comic με χρήση onlinesoftware.

Οι συμμετέχοντες μαθητές από τις χώρες Εταίρους του Προγράμματος ανέπτυξαν από κοινού και παρουσίασαν στην ολομέλεια μέσω των comic, νεανικούς κοινωνικούς προβληματισμούς.

Οι μαθητές συνεργάστηκαν σε ομάδες αποτελούμενες από όλες τις χώρες εταίρους και είχαν την δυνατότητα μέσα από παιχνίδια και ασκήσεις δημιουργικής γραφής, να γνωρίσουν τους προβληματισμούς, να μοιραστούν και να ανταλλάξουν τις ανησυχίες των νέων από τις 6 συμμετέχουσες χώρες της Ευρώπης.

Καθ? όλη τη διάρκεια της επιμόρφωσης στη διαδικτυακή κινητικότητα, έγιναν πολιτιστικές παρουσιάσεις όλων των συμμετεχουσών χωρών καθώς και γνωριμίες και ανταλλαγές απόψεων μεταξύ των μαθητών από όλες τις χώρες.

Στο τέλος της κινητικότητας οι μαθητές από όλες τις χώρες παρουσίασαν το έργο που ανέπτυξαν ανά ομάδες και ολοκλήρωσαν κατά τη διάρκεια της επιμόρφωσης, Το παραγόμενο έργο αφορούσε τη δημιουργία comic, βασισμένο στο νεανικό προβληματισμό που τους απασχολεί περισσότερο αυτή την εποχή.

Στην κινητικότητα συμμετείχαν η Διευθύντρια του 7ου ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης, κα Τριανταφύλλου Σοφία, η εκπαιδευτικός Καραμούζη Παναγιώτα υπεύθυνη επικοινωνίας του Προγράμματος και η εκπαιδευτικός Χαραλαμπίδου Ευθυμία

Συνημμένα:
Download this file (Δελτίο Τύπου 7ου ΕΠΑΛ.docx)Δελτίο Τύπου 7ου ΕΠΑΛ.docx[ ]3414 kB

Δελτίο Τύπου συμμετοχών του 3ου Δημοτικού Σχολείου Ελευθερίου Κορδελιού σε προγράμματα Erasmus+KA229

3ods-el-kord

Έχουμε τη χαρά να ανακοινώσουμε πως για τα σχολικά έτη 2020-2022 το σχολείο μας θα εφαρμόσει τρία νέα ευρωπαϊκά προγράμματα Erasmus+ ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό προγραμμάτων σε πέντε, δίνοντας την ευκαιρία σε περισσότερους μαθητές και μαθήτριες να ωφεληθούν από την όλη διαδικασία.
Τα τρία καινούρια προγράμματα είναι τα εξής:

Δελτίο τύπου 3ου Γυμνασίου Κιλκίς για το πρόγραμμα Erasmus "Be the change you want to see"

ERASMUS-LOGO-1200x480

Στην τελευταία 3ήμερη και διαδικτυακή, λόγω περιορισμών COVID-19, συνάντηση στα πλαίσια προγράμματος Erasmus Be the change you want to see συμμετείχαν 6 μαθητές της α΄και της γ τάξης και 2 καθηγητές του 3ου Γυμνασίου Κιλκίς από τις 19-21 Ιανουαρίου 2021 η οποία και ολοκληρώθηκε με επιτυχία.

Το πρόγραμμα αφορά την εκμάθηση και βελτίωση της αγγλικής γλώσσας μέσω ιστοριών. Οι χώρες που συμμετείχαν στο πρόγραμμα μαζί με την Ελλάδα ήταν η Πολωνία, η Ουγγαρία, η Τουρκία και η Ρουμανία. Σε αυτή τη συνάντηση οικοδεσπότες ήταν οι Πολωνοί και συγκεκριμένα το σχολείο ZespolSzkolinStanin.

Την Τρίτη 19 Ιανουαρίου ξεκίνησαν οι εργασίες του προγράμματος αρχικά με εκδηλώσεις καλωσορίσματος και στη συνέχεια ακολούθησαν οι παρουσιάσεις των σχολείων, των πόλεων και των χωρών όλων των συνεργαζόμενων εταίρων στο πρόγραμμα. Αμέσως μετά πραγματοποιήθηκε υποδειγματική διδασκαλία από τη συντονίστρια χώρα την Πολωνία με την ενεργή συμμετοχή των μαθητών μας.


Την Τετάρτη 20 Ιανουαρίου αφού οι μαθητές ολοκληρώσανε κάποια κουίζ κι ένα διαδικτυακό παιχνίδι γνώσεων, περιηγηθήκαμε εικονικά σε αξιοθέατα της Πολωνίας όπως: το Βασιλικό Κάστρο, το αλατωρυχείο Wieliczka, τη Βαρσοβία, την Κρακοβία, το Άουσβιτς και το Μουσείο της εξέγερσης.

Την Πέμπτη 21 Ιανουαρίου προηγήθηκε συνάντηση των καθηγητών με θέμα την πορεία και την ολοκλήρωση του προγράμματος και εργαστήρι για την αξιοποίηση των ιστοριών στην διδασκαλία των αγγλικών.

Ακολούθησε ειδική αποχαιρετιστήρια εκδήλωση με την προβολή βίντεο με φωτογραφίες από όλα τα ταξίδια και τα μαθήματα στις χώρες των εταίρων και στο τέλος δόθηκαν σε όλους τους συμμετέχοντες τα πιστοποιητικά συμμετοχής.

Το τέλος ενός εκπαιδευτικού ταξιδιού μας γέμισε εμπειρίες, εικόνες, υπέροχες αναμνήσεις και ανυπομονησία για το επόμενο ταξίδι που ευχόμαστε να γίνει σε φυσιολογικές συνθήκες και με τη φυσική μας παρουσία.

Απολογισμός Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων 2020 για το 2ο Δημοτικό σχολείο Φιλύρου

3ds-filiron-26-2-2021

 

Οι εκπαιδευτικοί , οι μαθητές και οι γονείς του 2ου Δημοτικού Σχολείου Φιλύρου αποχαιρέτησαν , όπως όλος ο κόσμος, το 2020. Μία χρονιά η οποία χαρακτηρίστηκε πάρα πολύ δύσκολη λόγω της πανδημίας του Covid 19 αλλά και πολύ δημιουργική για την σχολική κοινότητα του 2ου Δ.Σ.

 

Το σχολείο του Φιλύρου, πριν ένα χρόνο, καλωσόρισε το 2020 με τις ετοιμασίες για την 2η συνάντηση εκπαιδευτικών και μαθητών του έργου Erasmus+ KA2  Diversity Makes Union  2019-1-HU01-KA229-060960 (Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιταλία, Πορτογαλία, Εσθονία και Ρουμανία) η οποία θα πραγματοποιούνταν στο Πόρτο της Πορτογαλίας στις 29 Φεβρουαρίου. Την αποστολή του 2ου Δ.Σχ. Φιλύρου την αποτελούσαν 3 εκπαιδευτικοί και 3 μαθητές οι οποίοι θα εκπροσωπούσαν το σχολείο μας αλλά και θα παρουσίαζαν τις εργασίες που πραγματοποιήθηκαν κατά το περασμένο διάστημα. Δυστυχώς το ταξίδι της ελληνικής αποστολής δεν πραγματοποιήθηκε λόγω της απαγόρευσης των εκπαιδευτικών ταξιδιών από το Υπουργείο παιδείας. Το συγκεκριμένο έργο παρατάθηκε για έναν χρόνο ακόμη.

 

 

Περισσότερα Άρθρα...


Η Περιφερειακή Διεύθυνσης Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας χρησιμοποιεί στο διαδικτυακό της τόπο "cookies" προκειμένου να προσφέρει αποτελεσματικότερο για τους επισκέπτες/χρήστες περιβάλλον. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγησή σας στην ιστοσελίδες μας, αποδέχεσθε τη χρήση των "cookies". Για να ενημερωθείτε σχετικά, παρακαλούμε να ανατρέξετε στις Πληροφορίες.
Πληροφορίες Αποδέχομαι