08062023Πεμ
Τελ. Ενημέρωση:Πεμ, 08 Ιουν 2023

Ενημέρωση για κινητικότητα ERASMUS+ στο 2ο ΓΕΛ Αγίου Αθανασίου-Δαμάσκειο (Νέα Μεσήμβρια)

estem4

Στο 2ο ΓΕΛ Αγίου Αθανασίου-Δαμάσκειο (Νέα Μεσήμβρια)

Την εβδομάδα από 8/11 έως 12/11/2021 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η 2η κινητικότητα του Ευρωπαικού προγράμματος ανταλλαγής καλών πρακτικών Erasmus+ KA229, eSTEM (entrepreneurship Science Technology Engineering Mathematics Industry 4.0) που ξεκίνησε το 2019 και θα ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο του 2022. Tο σχολείο μας υποδέχθηκε συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς και μαθητές  από σχολεία της Ιταλίας και της Τουρκίας και παρά τις αντίξοες συνθήκες λόγω covid 19 το πρόγραμμα στέφθηκε με  απόλυτη επιτυχία .

Στο πρόγραμμα περιλαμβάνονται αμοιβαίες μετακινήσεις μαθητών και εκπαιδευτικών. Η πρώτη εξ αυτών πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο του 2019 στην πόλη Zile της Τουρκίας  με θεματική(Smart Living Spaces), η δεύτερη έλαβε χώρα στην πόλη μας με θεματική (Climate Change) και τέλος η τρίτη στην Ιταλία/Σικελία την άνοιξη του 2022 με θεματική (Energy Problems). Στα πλαίσια των μετακινήσεων διάρκειας πέντε ημερών συμπεριλαμβάνεται η συμμετοχή των μαθητών σε δραστηριότητες συνεδριακού επιπέδου.

Σκοπός του προγράμματος είναι οι μαθητές και οι μαθήτριες να θέσουν σε εφαρμογή τις γνώσεις τους αλλά και να αποκτήσουν νέες ειδικά σε σχέση με την θεματική που έχει επιλεχθεί, να εξελίξουν την δεξιότητά τους στην επιχειρηματολογία και την επιχειρηματικότητα, να βελτιώσουν τις ψηφιακές και γλωσσικές τους ικανότητες, να αποτελέσουν αναπόσπαστο κομμάτι της Ευρωπαϊκής διάστασης στην εκπαίδευση και τέλος να λειτουργήσει ως έναυσμα σε μελλοντικές συμμετοχές των μαθητών σε προγράμματα Erasmus Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Ο Δήμος Χαλκηδόνος, η  Κοινότητα Νέας Μεσημβρίας, ο Πολιτιστικός Σύλλογος Νέας Μεσημβρίας, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας, ο Σύλλογος Διδασκόντων , Επιχειρήσεις και οργανισμοί με έδρα το Δήμο και την ευρύτερη περιοχή, η τοπική κοινωνία , οι γονείς και οι μαθητές του Σχολείου μας συνεργάστηκαν με κάθε δυνατό τρόπο στην πλήρη επιτυχία του σκοπού και των στόχων της εν λόγω κινητικότητας.

Οι συμμετέχοντες εκτός από το εκπαιδευτικό μέρος του προγράμματος είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν τους βασιλικούς Τάφους στη Βεργίνα, το κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας NOESIS, Μουσεία και αξιοθέατα της Θεσσαλονίκης και της περιοχής μας, τα λουτρά Πόζαρ, να πάρουν μέρος σε εκπαιδευτικά προγράμματα του STEMEducation στη Θεσσαλονίκη και να γευτούν τοπικά εδέσματα και γλυκά ως μέρος της φιλοξενίας και της ευγενικής χορηγίας των γονέων των μαθητών του σχολείου μας.

Οι υπεύθυνες καθηγήτριες του Προγράμματος

Καλυβιάνου Δήμητρα ΠΕ0401  Φυσικός                         Γκιοτλή Αθανασία ΠΕ06 Αγγλικής


2ο Δημοτικό Σχολείο Φιλύρου -The 4C's

2filirou

Στα τέλη Οκτωβρίου (25/10-30/10) ομάδα 4 εκπαιδευτικών του 2ου Δημοτικού Σχολείου Φιλύρου επισκέφτηκαν στην Φλωρεντία τον οργανισμό Europass Teacher Academy και συμμετείχαν στο 6ημερο Δομημένο Κύκλο Μαθημάτων «The 4Cs - Creativity, Critical Thinking, Communication, and Collaboration».
Η δημιουργικότητα, η Κριτική Σκέψη, η Επικοινωνία και η Συνεργασία αποτελούν θεμελιώδεις δεξιότητες στον άνθρωπο. Δεξιότητες οι οποίες μπορούν να διδαχθούν και να εφαρμοστούν στην οποιαδήποτε τάξη .


Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, που διήρκησε από τις 25 έως 30 Οκτωβρίου 2021 οι διδάσκοντες παρουσίασαν καινοτόμες πρακτικές διδασκαλίας βασισμένες στη δημιουργικότητα και κριτική σκέψη, πρακτικές δραστηριότητες στην επικοινωνία, συνεργατικές μέθοδοι για την ενίσχυση των βασικών δεξιοτήτων. Με απλό βιωματικό τρόπο οι διδάσκοντες του οργανισμού εστίασαν στην ενσωμάτωση των 4Cs στο πρόγραμμα σπουδών του σχολείου, σε πρακτικές δραστηριότητες για την προώθηση των 4Cs και την χρήση των νέων τεχνολογιών στην τάξη. Κατά τη διάρκεια του Δομημένου Κύκλου Μαθημάτων , οι τέσσερις εκπαιδευτικοί του 2ου Δημοτικού Σχολείου Φιλύρου πραγματοποίησαν επισκέψεις σε χώρους πολιτισμού και ήρθαν σε επαφή, συνομίλησαν και αντάλλαξαν απόψεις με εκπαιδευτικούς άλλων οκτώ ευρωπαϊκών χωρών που συμμετείχαν στο σεμινάριο.


Η συνολική εμπειρία κρίνεται εποικοδομητική, διεύρυνε τους ορίζοντες των συμμετεχόντων και τους έδωσε τη δυνατότητα προσωπικής και επαγγελματικής εξέλιξης.


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - 3ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερίου-Κορδελιού για το ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS+ Open Mind Skillful Hands

polonia3dskordeliou

Το 3ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερίου  Κορδελιού, συμμετείχε στην 1 η κινητικότητα C1, του προγράμματος Erasmus+ KA2 - Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή ορθών πρακτικών  με κωδικό αριθμό 2020-1-PL01-KA229-081749_1, και τίτλο Open mind, skillful hands  «Ανοιχτό μυαλό, επιδέξια χέρια», η οποία πραγματοποιήθηκε στην Psary του Δήμου Psary της Πολωνίας στο διάστημα μεταξύ 17-10-2021 και 23-10-2021 και είχε θέμα Tradition in childrens hands  «Η παράδοση στα χέρια των παιδιών». Η κινητικότητα έγινε με 11 μήνες καθυστέρηση σε σχέση με τον προγραμματισμό της, λόγω απαγόρευσης μετακινήσεων, εξ αιτίας της πανδημίας Covid19. Τα σχολεία που συμμετείχαν ήταν τα παρακάτω: 

Szkola Podstawowa w Psarach, Πολωνία, 2 Circolo Didattico Cavour Marsala, Ιταλία,  3rd Elementary School of Eleftheriο-Kordelio, Ελλάδα  Kartal Bilim ve Sanat Merkezi, Τουρκία  EB1/PE de So Roque, Πορτογαλία και  Colegio Sneca S.C.A., Ισπανία Η αποστολή του κάθε σχολείου αποτελούνταν από 2 εκπαιδευτικούς και 4 μαθητές/τριες. Κατά τη διάρκεια της επταήμερης αυτής επίσκεψης, μαθητές και μαθήτριες από τις 6 παραπάνω χώρες, βρέθηκαν από κοντά, γνωρίστηκαν, συζήτησαν, έπαιξαν, αθλήθηκαν και χόρεψαν, έκαναν από κοινού διάφορες δραστηριότητες, αντάλλαξαν γνώσεις και εμπειρίες, φιλοξένησαν και φιλοξενήθηκαν, περιηγήθηκαν σε εκθεσιακούς χώρους, μουσεία, πύργους και ορυχεία άνθρακα και αλατιού. Εμπειρίες αξέχαστες! Δημιουργήθηκαν σχέσεις φιλίας, σχέσεις ζωής.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ERASMUS + PROJECT "nEURO NEST 3.0"

Spain3ds

Μεταξύ 2-6.11.2021, το 3ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερίου-Κορδελιού, συμμετείχε στην πρώτη φυσική κινητικότητα στο πλαίσιο του Πολυμερούς Έργου Erasmus + με τίτλο «nEURO NEST 3.0» Κωδικός: 2020-1- ES01-KA229-062594. Η κινητικότητα έγινε με καθυστέρηση ενός χρόνου, λόγω των περιορισμών που είχαν υποβληθεί από την πανδημία, και πραγματοποιήθηκε στο σχολείο CEIP Bilingue Juan Palmireno Alcaniz, στην Ισπανία. Στη βραχυπρόθεσμη επιμορφωτική συνάντηση για εκπαιδευτικούς, συμμετείχαν 2 εκπρόσωποι του σχολείου μας : η Διευθύντρια Βασιλεία Δημητριάδου και η εκπαιδευτικός αγγλικής γλώσσας Λουίζα Βασιλείου. Συνολικά σε αυτή τη συνάντηση ήταν παρόντες 13 εκπαιδευτικοί από τα συνεργαζόμενα σχολεία: CEIP Bilingue Juan Palmireno ? Alcaniz, Ισπανία (σχολείο συντονιστής), Escola Basica Integrata de Ribeira Grande  Πορτογαλία, Detska Gradina Zvanche Burgas  Βουλγαρία, Scoala Profesionala Tiberiu Monariu- Ρουμανία.

Δεδομένων των στόχων του έργου, οι δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν αυτή την περίοδο είχαν ως βασική προσέγγιση το θέμα της προστασίας των πτηνών και των υγροτόπων, μέσα από την υλοποίηση ολοκληρωμένων εργασιών, τα ψηφιακά θέματα και τη συνεργατική μάθηση. Οι δάσκαλοι συμμετείχαν σε μικτά εργαστήρια που υλοποιήθηκαν στο ισπανικό σχολείο με τους μαθητές, πραγματοποίησαν μια επίσκεψη στο παρατηρητήριο τροφοδοσίας γυπών Aves Mas de Bunol στο ValdeRobbes, που έχει ως στόχο την προστασία και τη διατήρηση της ζωής των αρπακτικών πτηνών , συμμετείχαν σε ένα σεμινάριο συνεργατικής μάθησης βασισμένο στην παιδαγωγική Kagan, επισκέφτηκαν τον υγρότοπο Galacho De Juslibol και έμαθαν σε βιωματικό εργαστήριο πώς να κατασκευάζουν ξύλινη φωλιά. Η πιο σημαντική δραστηριότητα ήταν το γεγονός ότι οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τη διδασκαλία σε διάφορες τάξεις στο ισπανικό σχολείο (job shadowing), έπρεπε να εκτελέσουν διάφορες εργασίες για την προστασία των πτηνών σε συνεργασία με τους εταίρους του έργου, ολοκλήρωσαν ημερολόγια έργου, παρατήρησαν τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων προστασίας του περιβάλλοντος στη σύγχρονη και ασύγχρονη μάθηση και κατέγραψαν το είδος της μεθοδολογίας που χρησιμοποιούν οι Ισπανοί εκπαιδευτικοί στις τάξεις στο πλαίσιο της ανταλλαγής καλών εκπαιδευτικών πρακτικών.

Στη συνάντηση εργασίας με τους συντονιστές εκπαιδευτικούς, συζητήθηκαν οι μηνιαίες δραστηριότητες του έργου που θα διεξάγονται σε μικτές ομάδες μαθητών από τα συνεργαζόμενα σχολεία, οι ημερολογιακές ημερομηνίες μελλοντικών κινητικοτήτων με βραχυπρόθεσμες ανταλλαγές μαθητών στην Ελλάδα και την Πορτογαλία, με σεβασμό στους κανόνες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την ύπαρξη πράσινων πιστοποιητικών για τους συμμετέχοντες μαθητές και καθηγητές, όπου προβλέπεται, και η αύξηση της προβολής του έργου σε περιφερειακό και εθνικό επίπεδο.

Η ρουμανική ομάδα παρουσίασε εκπαιδευτικό υλικό σχετικά με τη χρήση του Twinspace και της πλατφόρμας eTwinning, ως κύριας ψηφιακής και ασφαλούς πλατφόρμας μάθησης για μαθητές και δασκάλους, παρουσιάζοντας εν συντομία τις λειτουργίες της, από την πρέσβειρα του eTwinning και του Erasmus +, Vasilica G?zdac. Η ισπανική ομάδα συνεργάστηκε με τον τοπικό τύπο, έτσι κατά τη διάρκεια της συνάντησης σε ένα άρθρο του παρουσιάστηκαν οι δραστηριότητες της συνάντησης του έργου. Παρουσιάστηκαν τα μέσα προβολής και διάδοσης του έργου: η σελίδα Twinspace, ο κοινός πίνακας διάδοσης, η σελίδα Facebook του έργου, ο ιστότοπος του εν εξελίξει έργου που σχεδίασε η πορτογαλική ομάδα. Όλα τα προϊόντα του έργου που έχουν φτιαχτεί μέχρι αυτήν τη στιγμή μπορείτε να τα δείτε από το Twinspace της σελίδας του έργου και το Facebook : https://twinspace.etwinning.net/124325/home https://www.facebook.com/nEuro-Nest-30-106237174749370/

Οι συμμετέχοντες καθηγητές ενημέρωσαν τις γλωσσικές δεξιότητές τους στην αγγλική γλώσσα αλλά και τις ψηφιακές και επιστημονικές τους δεξιότητες, ξεφεύγοντας από την κλασική διδακτική ρουτίνα, μαθαίνοντας σε ευρωπαϊκό σχολείο, υιοθετώντας έτσι καλές πρακτικές Erasmus+, που θα χρησιμοποιήσουν κατά τη διάρκεια αυτής της σχολικής χρονιάς στα δικά τους σχολεία. Η ευρωπαϊκή μαθησιακή εμπειρία συμπληρώθηκε από πολιτιστικές δραστηριότητες μέσω επισκέψεων σε πολιτιστικά αξιοθέατα στο Alcaniz, Σαραγόσα και Βαρκελώνη.Σημαντικό είναι να αναφέρουμε ότι οι δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν αυτή την εβδομάδα προσαρμόστηκαν στις συνθήκες μάθησης στην πανδημία - τήρηση των μέτρων απόστασης και υγιεινής, παρακολούθηση μαθημάτων με πράσινο πιστοποιητικό.

Το έργο πραγματοποιείται με την οικονομική υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+, του νέου προγράμματος της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον τομέα της εκπαίδευσης, της κατάρτισης, της νεολαίας και του αθλητισμού. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στον τομέα της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης δεν ευθύνονται για τον τρόπο χρήσης του περιεχομένου αυτών των πληροφοριών.

3ο Δημοτικό σχολείο Ελευθερίου-Κορδελιού

Συνημμένα:
Download this file (δελτίο τύπου Spain-nEURO_3o DS.pdf)δελτίο τύπου Spain-nEURO_3o DS.pdf[ ]538 kB

Τα Ευρωπαϊκά προγράμματα ERASMUS+ του 13ου Δημοτικού Καλαμαριας.

a-school-for-all

Το 13ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς πραγματοποίησε τρεις κινητικότητες Erasmus+ KA101 στα πλαίσια του προγράμματος  ?Aschoolforall? (2020-1-EL01-KA101-078288) που υλοποιεί στα σχολικά έτη 2020-2021 και 2021-2022. Οι κινητικότητες πραγματοποιήθηκαν τον Αύγουστο και Οκτώβριο του 2021 στη Βαρκελώνη και Φλωρεντία αντίστοιχα με τη συμμετοχή εκπαιδευτικών του σχολείου μας προκειμένου να επιμορφωθούν σε νέες πρακτικές και καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας από τον Οργανισμό TeacherEuropassAcademy.

   Συγκεκριμένα, την περίοδο 2-7 Αυγούστου 2021 οι εκπαιδευτικοί Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος ΠΕ70, Γεωργία Βαβίτσα ΠΕ07, Στέλλα Τζιαφέτα ΠΕ06, Θέκλα Μιχάλογλου ΠΕ70 και η Διευθύντρια Κυριακή Αρνίδου παρακολούθησαν το μάθημα ActiveArt: Understanding and Enjoying Art in the Classroom and Beyond στη Βαρκελώνη. Οι εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν το θεωρητικό πλαίσιο διαθεματικής προσέγγισης στην ψυχολογία της Τέχνης και στη συνέχεια έμαθαν πώς να εμπλέξουν την τέχνη σε όλα τα μαθήματα με παραγωγικούς και συμπεριληπτικούς τρόπους.

Τον Οκτώβριο 2021, πραγματοποιήθηκαν 2 κινητικότητες στη Φλωρεντία .Στην πρώτη (11-16 Οκτ.) οι εκπαιδευτικοί Θέκλα Μιχάλογλου και Στέλλα Τζιαφέτα παρακολούθησαν το μάθημα UniversalDesignforLearning (UDL)  and Differentiated Instruction: Addressing the Diverse Needs of All Students. Αντικείμενο του μαθήματος ήταν η Διαφοροποιημένη Διδασκαλία ως αναπόσπαστο κομμάτι της Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης και η δημιουργία ενός εκπαιδευτικού πλαισίου (UDL) το οποίο θα λαμβάνει υπόψην τις ιδιαίτερες ανάγκες και ικανότητες των μαθητών και θα εγγυάται την συμπερίληψη όλων των παιδιών.

Στη δεύτερη κινητικότητα του Οκτωβρίου (25-30 Οκτ.) συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί Angela Clausnitzer ΠΕ79.01, Γραμματική Σαμαρά ΠΕ11 και Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος ΠΕ70 στο μάθημα DramaTechniques: Developing Self-Expression, Communication and Social Skills for All Students. Στο συγκεκριμένο μάθημα, οι εκπαιδευτικοί ασκήθηκαν σε δραματικές τεχνικές και ασκήσεις με στόχο την έκφραση συναισθημάτων, την αποφυγή συγκρούσεων μέσα στην τάξη, την χαλάρωση μετά από μια κουραστική μέρα και τη βελτίωση των επικοινωνιακών δεξιοτήτων όλων των μαθητών.

Συνημμένα:
Download this file (13o Δ.Σ. Καλαμαριας.pdf)13o Δ.Σ. Καλαμαριας.pdf[ ]609 kB

3ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερίου-Κορδελιού για το ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS+ Wisdom and Health the Greatest Wealth - Σοφία και Υγεία, ο μεγαλύτερος πλούτος

witamy

Στο διάστημα από 11-18 Σεπτεμβρίου 2021, πραγματοποιήθηκε η τέταρτη κατά σειρά κινητικότητα, (η οποία είχε αναβληθεί λόγω της πανδημίας), στο πλαίσιο της συμμετοχής του σχολείου μας στο εγκεκριμένο πρόγραμμα Erasmus+ με τίτλο Wisdom and Health the Greatest Wealth - Σοφία και Υγεία, ο μεγαλύτερος πλούτος.

περισσότερα στο συνημμένο αρχείο

Το 27ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ολοκληρώνει την είσοδό του στην ψηφιακή εποχή

27o-ds

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ KA1 στο 27ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης με τίτλο εγκεκριμένου σχεδίου 2018-1- EL01-KA101-046716 Εισαγωγή στην ψηφιακή τάξη και τη μικτή και συνεργατική μάθηση. Το σχέδιο που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και το ΙΚΥ είχε ως στόχο την επιμόρφωση οκτώ εκπαιδευτικών του σχολείου μας στις ψηφιακές τεχνολογίες έτσι ώστε να επιτευχθεί η στροφή του προς τη νέα εποχή της ψηφιακής μάθησης.

Στην διάρκεια του σχεδίου, οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας επιμορφώθηκαν μέσα από 4 κινητικότητες στη χρήση και παιδαγωγική αξιοποίηση των tablets και των έξυπνων κινητών στην τάξη, έμαθαν τις δυνατότητες και τις μεθόδους της ανεστραμμένης τάξης, ενημερώθηκαν για τις στρατηγικές που απαιτούνται για τη στροφή του σχολείου στην ψηφιακή εποχή και, τέλος, επιμορφώθηκαν στη μεθοδολογία CLIL με την οποία γίνεται διδασκαλία των μαθημάτων με τη χρήση της ξένης γλώσσας και έμαθαν τα ψηφιακά εργαλεία που προσφέρονται για την εφαρμογή αυτής της μεθόδου.

Κατά την υλοποίηση του σχεδίου μας πραγματοποιήθηκαν τέσσερις επιμορφωτικές δραστηριότητες:

       1. Tablets and Smartphones: Using Mobile Devices as Educational Tools Βαρκελώνη, Ισπανία τον Απρίλιο του 2019

       2. Digital turn: How to make your school more digital Ουτρέχτη , Ολλανδία το Μάιο του 2019

       3. Flipped classroom Φλωρεντία, Ιταλία το Σεπτέμβριο του 2019

       4. Η τελευταία κινητικότητα επιμόρφωσης πραγματοποιήθηκε λόγω παράτασης του σχεδίου εξαιτίας της πανδημίας, στη Μάλτα, από 28/7/2021 ως 2/8/2021, στο σεμινάριο του εκπαιδευτικού οργανισμού EnjoyItaly, με τίτλο CLIL: INNOVATIVE METHODS AND TOOLS.

Όλες οι γνώσεις που αποκομίστηκαν, διαχύθηκαν στους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς μέσω εργαστηρίων πρακτικής εφαρμογής τους και στη σχολική κοινότητα μέσω των Erasmusdaysκαι Erasmuscorner. Επιπλέον, στο πλαίσιο της χάραξης μιας ψηφιακής στρατηγικής του σχολείου, όλες πλέον οι αίθουσες μας είναι πλήρως εξοπλισμένες με υπολογιστή και προτζέκτορα, ενώ έχουν αγοραστεί και tabletsτα οποία χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο στην εκπαιδευτική πράξη από τους μαθητές μας. Τέλος, όλοι οι εκπαιδευτικοί έχουν επιμορφωθεί στη χρήση των νέων τεχνολογιών για την παροχή είτε εξ αποστάσεως είτε επιτόπιας διδασκαλίας.

Συνημμένα:
Download this file (27o DS.docx)27o DS.docx[ ]119 kB

Η Περιφερειακή Διεύθυνσης Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας χρησιμοποιεί στο διαδικτυακό της τόπο "cookies" προκειμένου να προσφέρει αποτελεσματικότερο για τους επισκέπτες/χρήστες περιβάλλον. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγησή σας στην ιστοσελίδες μας, αποδέχεσθε τη χρήση των "cookies". Για να ενημερωθείτε σχετικά, παρακαλούμε να ανατρέξετε στις Πληροφορίες.
Πληροφορίες Αποδέχομαι