Δελτία Τύπου Σχολείων που συμμετέχουν σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα
29032024Παρ
Τελ. Ενημέρωση:Τρι, 18 Ιουλ 2023

3o Δημοτικό Σχολείο Ελευθερίου Κορδελιου - ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ERASMUS + PROJECT "nEURO NEST 3.0"

3ds-kordeliou-5-2022

Σε συνέχεια του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ με τίτλο nEURO Nesting 3.0, που υλοποιεί το σχολείο μας -3 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερίου-Κορδελιού-, είχαμε την χαρά να φιλοξενήσουμε τους εταίρους μας από 21-23/03/2022. Συνολικά σε αυτή την κινητικότητα που είχε τίτλο Nesting in Letters, ήταν παρόντες 12 εκπαιδευτικοί και 22 μαθητές από τα συνεργαζόμενα σχολεία. Από την συνάντηση απουσίαζαν οι εκπρόσωποι του σχολείου Escola Basica Integrata de Ribeira Grande της Πορτογαλίας, οι οποίοι λόγω περιορισμών covid, δεν μπόρεσαν να παραβρεθούν. Συμμετείχαν εξ αποστάσεως σε διαδικτυακή σύνδεση, σε συγκεκριμένες δραστηριότητες. Όλες οι δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν στο σχολείο ήταν σχεδιασμένες ώστε να ανταποκρίνονται στον τύπο της Γλωσσικής Νοημοσύνης. Οι μαθητές και οι μαθήτριες, μέσα από ένα προσεκτικά σχεδιασμένο πλάνο, ενημερώθηκαν για τους πληθυσμούς των πουλιών της Ευρώπης, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους, τους κινδύνους που τα απειλούν, και τους υγρότοπους της πατρίδας μας. Αποτύπωσαν σε ομάδες τον δεκάλογο προστασίας του περιβάλλοντος σε πόστερ, χρησιμοποίησαν τις γλωσσικές τους ικανότητες για να συνεργαστούν και να λύσουν σταυρόλεξα και γρίφους, να απαντήσουν σε ερωτήσεις, να παίξουν επιτραπέζια παιχνίδια και να γράψουν ιστορίες με έναυσμα μύθους και παραμύθια άλλων χωρών. Οι δραστηριότητες είχαν σχεδιαστεί από τις συμμετέχουσες χώρες με θεματολογία σχετική με τα πουλιά.

Μαθητές και εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν τον υγρότοπο Καλοχωρίου, προστατευόμενη περιοχή Natura 2000 να ενημερωθούν για την σημασία των υγροβιοτόπων, τα είδη πουλιών που φωλιάζουν εκεί και τους κινδύνους που διατρέχουν από την ανθρώπινη παρέμβαση. Επίσης επισκέφτηκαν το εθνικό πάρκο της λίμνης Κερκίνης και περιηγήθηκαν στη λίμνη με βάρκα. Στόχος ήταν η ανάπτυξη της οικολογικής συνείδησης μέσα από ολοκληρωμένη παροχή περιηγητικών δράσεων.

Ήταν τρεις μέρες γεμάτες δραστηριότητες, ανταλλαγή απόψεων και συνεργασίας. Οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί ενημέρωσαν τις γλωσσικές δεξιότητές τους στην αγγλική γλώσσα αλλά και τις ψηφιακές και επιστημονικές τους δεξιότητες, ξεφεύγοντας από την κλασική διδακτική ρουτίνα, μαθαίνοντας σε ευρωπαϊκό σχολείο, υιοθετώντας έτσι καλές πρακτικές Erasmus+, που θα χρησιμοποιήσουν στα δικά τους σχολεία. Οι μαθητές και μαθήτριες ανέπτυξαν συνεργασίες και διαπροσωπικές σχέσεις, ήρθαν σε επαφή με νέα κουλτούρα και σχολική καθημερινότητα, ενημέρωσαν τις γνώσεις τους για το θέμα του προγράμματος, ευαισθητοποιήθηκαν περιβαλλοντικά και επικοινώνησαν σε ξένη γλώσσα. Όλοι έγιναν κοινωνοί της εμπειρίας Erasmus+.


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 1ου ΕΠΑΛ Κρύας Βρύσης ΓΙΑ 1η ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ στο Πλαίσιο Σύμπραξης Erasmus+

1epal-kryas-brisis-2022

 

Erasmus ΚΑ229 «Συμπράξεις ανταλλαγών μεταξύ σχολείων»

Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης για το Πρόγραμμα Erasmus+

Κωδικός : 2020-1-IT02-KA229-079529_3

Τίτλος « Meeting Cultures beyond stereotypes»

Δελτίο Τύπου 1ου ΕΠΑΛ Κρύας Βρύσης

     Η Διευθύντρια του σχολείου Παπαδοπούλου Λεμονιά (ΠΕ86), η εκπαιδευτικός Γερακοπούλου Όλγα (ΠΕ06) και οι μαθητές/τριες Χατζηβασιλειάδης Ιωάννης (Γ τάξη), Μιχαηλίδου Ιωάννα (Γ τάξη), Ζαφειρίου Νικολέτα (Γ τάξη), Ουζουνίδου Δήμητρα (Β τάξη) και Τσώνη Ελένη (Β τάξη) συμμετέχοντας στο πρόγραμμα Erasmus ΚΑ229 «Συμπράξεις ανταλλαγών μεταξύ σχολείων» του τομέα Σχολικής Εκπαίδευσης για το Πρόγραμμα Erasmus+,  κωδικό: 2020-1-IT02-KA229-079529_3 και τίτλο « Meeting Cultures beyond stereotypes» για την υλοποίηση της 1ης κινητικότητας ,πραγματοποίησαν επίσκεψη από τις 5 έως τις 12 Μαρτίου 2022 στον Τάραντα της Ιταλίας.

     Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του σχολείου μας υλοποίησαν την πρώτη κινητικότητα του προγράμματος ?MeetingCulturesBeyondStereotypes? 2020-2022 στο οποίο συμμετέχουν σε συνεργασία με τα σχολεία

1) IISSGalileoFerraris, Taranto, Ιταλία (συντονίστρια χώρα)

2) IES Miguel Unamuno BHI, Bilbao, Ισπανία

3)10iCampus, Varde, Δανία

με θέμα τα Στερεότυπα & τη Ρητορική Μίσους. Σκοπός του προγράμματος είναι η ενημέρωση, η ενεργή συμμετοχή και η συνεργασία των μαθητών μέσα από δραστηριότητες που θα τους βοηθήσουν να γνωριστούν πέρα από τα στερεότυπα που χαρακτηρίζουν την κουλτούρα της κάθε χώρας.

     Μέσα από την κινητικότητα αυτή οι μαθητές είχαν την ευκαιρία:

-       Να εργαστούν σε διεθνείς ομάδες και να παρουσιάσουν το αποτέλεσμα της δουλειάς τους (φωτογραφίες, βίντεο, συνεντεύξεις, άρθρα) σε ένα talkshow

-       Να ξεναγηθούν στην πόλη του Τάραντα (αρχαία ελληνική αποικία) και στις προστατευμένες από την UNESCO πόλεις Matera και Alberobello

-       Να έρθουν σε επαφή με τον πολιτισμό και την κουλτούρα μιας άλλης Ευρωπαϊκής χώρας

-       Να συνάψουν φιλικές σχέσεις και να μοιραστούν εμπειρίες με μαθητές άλλων χωρών

       Την ίδια στιγμή οι εκπαιδευτικοί είχαν τη δυνατότητα:

-       Να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα ενός ευρωπαϊκού σχολείου και να γνωριστούν ανταλλάσσοντας γνώσεις και εμπειρίες με συναδέλφους εκπαιδευτικούς άλλων χωρών

-       Να γνωρίσουν τον πολιτισμό και την κουλτούρα μιας Ευρωπαϊκής χώρας

Το σχέδιο κινητικότητας MeetingCulturesBeyondStereotypes χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Συνημμένα:
Download this file (1ο ΕΠΑΛ Κρυας Βρύσης.pdf)1ο ΕΠΑΛ Κρυας Βρύσης.pdf[ ]4036 kB

3ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερίου -Κορδελιού - για το ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS+ Open Mind Skillful Hands

4dskordeliou-konstantinoupoli

Η 2η κινητικότητα του προγράμματος Erasmus+ "Open minds, skillful hands" 2020-2022, πραγματοποιήθηκε στην Κωνσταντινούπολη από τις 7 έως τις 12 Μαρτίου 2022. Τέσσερις μαθήτριες και τρεις εκπαιδευτικοί του 3ου Δημοτικού Σχολείου Ελευθερίου Κορδελιού ταξίδεψαν από τη Θεσσαλονίκη στη Κωνσταντινούπολη. H θεματική ενότητα της παραπάνω κινητικότητας ήταν «Art & Culture Expression» και οι χώρες που συνταξίδεψαν με την ελληνική αποστολή, ήταν η Ισπανία, η Ιταλία και η Πολωνία. Το σχολείο που φιλοξένησε τις αποστολές, βρίσκεται στην ασιατική πλευρά της Κωνσταντινούπολης, πιο συγκεκριμένα στην περιοχή Kartal. Πρόκειται για ένα απογευματινό σχολείο, το οποίο επισκέπτονται κυρίως χαρισματικά παιδιά και προσφέρει πλήθος διαθεματικών δραστηριοτήτων σε ένα σύγχρονο μαθησιακό περιβάλλον.
Μαθητές και εκπαιδευτικοί ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις του σχολείου, έχοντας ταυτόχρονα τη δυνατότητα να εργαστούν στις διαφοροποιημένες αίθουσες διδασκαλίας ανάλογα με το περιεχόμενο των δράσεων που σχεδιάστηκαν στα πλαίσια της κινητικότητας. Έτσι, οι μαθητές γνώρισαν τη διαδικασία δημιουργίας e-book στο χώρο των νέων τεχνολογιών, άκουσαν, χόρεψαν και τραγούδησαν τουρκικά τραγούδια στο χώρο μουσικής, γνώρισαν τη τεχνική Ebru και με βάση αυτή σύνθεσαν μοναδικές εικόνες στο χώρο του ατελιέ...
Πέρα από τις γωνιές του σχολείου, οι συμμετέχοντες του προγράμματος ξεναγήθηκαν σε μερικές από τις πολύ όμορφες γωνιές της Κωνσταντινούπολης. Πραγματοποιήθηκε επίσκεψη σε μουσείο παραδοσιακής τέχνης, στα ιστορικά μνημεία Αγία Σοφία, Μπλε Τζαμί και Τοπ Καπί και φυσικά σε αγορές γεμάτες χρώματα και αρώματα, όπως το Καπαλί τσαρσί. Από τις πιο γεμάτες με εικόνες διαδρομή ήταν η περιήγηση με καραβάκι στα στενά του Βοσπόρου, καθώς και η απόβασή στο νησάκι της Πριγκήπου...
Μια υπέροχη εβδομάδα ERASMUS τελείωσε! Με αυτόνομη μάθηση μέσω πολιτιστικής αλληλεπίδρασης, με καλλιτεχνικά εργαστήρια και με αποχαιρετιστήρια γιορτή που ολοκλήρωσε την κινητικότητά μας! ERASMUS μια λέξη χιλιάδες εμπειρίες!

3o Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης - 2η κινητικότητα Erasmus+ «Telling New Life Experiences» στη Βερόνα της Ιταλίας

3o-ds-thessalonikis

Πέντε εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, ο κ. Αναστάσιος Παπάς (Διευθυντής,ΠΕ70), η κ. Σταυρούλα Αξαμίδου (ΠΕ06), η κ. Κωνσταντία Σαμαρά (ΠΕ70), η κ. Ιφιγένεια Κατσανούλη (ΠΕ70) και η κ. Ελένη Στεφανίδου (ΠΕ06) πήραν μέρος στην κινητικότητα Erasmus+ ?Telling New Life Experiences? που έλαβε χώρα στην Βερόνα της Ιταλίας από 03/04/2022- 09/04/2022.
Το πρόγραμμα εντάσσεται στην Βασική Δράση ΚΑ2 και τις Σχολικές Συμπράξεις με σκοπό την ανταλλαγή καλών πρακτικών. Συντονιστής του προγράμματος είναι το Istituto Paritario «Virgo Carmeli» στην Βερόνα της Ιταλίας και εκτός από το σχολείο μας συμμετέχουν δημοτικά σχολεία από τη Σόφια της Βουλγαρίας, το Βίλνιους της Λετονίας και την Άγκυρα της Τουρκίας.
Η υποδοχή των εκπαιδευτικών και μαθητών του δημοτικού σχολείου Istituto Paritario «Virgo Carmeli» στην Βερόνα ήταν εγκάρδια και δόθηκε σε όλους τους εκπαιδευτικούς η δυνατότητα να παρακολουθήσουν διδασκαλία των Ιταλών συναδέλφων και να εμπλακούν και οι ίδιοι στην εκπαιδευτική διαδικασία. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχαν οι παρουσιάσεις όλων των εκπαιδευτικών και από τις πέντε χώρες με θέμα «Writing, drawing, painting-Starting from stories».
Η παρακολούθηση και συμμετοχή σε εργαστήρια για τους εκπαιδευτικούς ήταν εξαιρετικά εποικοδομητική (κουκλοθέατρο, πυρογραφία, καλλιγραφία κλπ) ενώ καλλιεργήθηκαν οι δεσμοί φιλίας που ήδη έχουν δημιουργηθεί μεταξύ των εκπαιδευτικών και των πέντε χωρών.
Το περιηγητικό πρόγραμμα περιλάμβανε επισκέψεις στη Βενετία και τη μεγαλύτερη λίμνη της Ιταλίας, τη λίμνη Γκάρντα.
Έτσι, τέθηκαν οι βάσεις για την τρίτη κινητικότητα που θα πραγματοποιηθεί στη χώρα μας την τελευταία εβδομάδα του Μαΐου.

Ο Δ/ντής του Σχολείου
Αναστάσιος Παπάς

 

Βραχυπρόθεσμο Σχέδιο Μαθησιακής Κινητικότητας ΚΑ1 «Μαθαίνουμε μαζί, διδάσκουμε μαζί» - Δελτίο Τύπου 3ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης

3odim-thess-2

Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας Αναστάσιος Παπάς (ΠΕ70), Διευθυντής, Σταυρούλα Αξαμίδου (ΠΕ06) και Μάρθα Πατλάκουτζα (ΠΕ70) συμμετέχοντας στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα KA1 Erasmus+ για την υλοποίηση του σχεδίου κινητικότητας με τίτλο «Μαθαίνουμε μαζί, διδάσκουμε μαζί» πραγματοποίησαν επίσκεψη από τις 27 Ιανουαρίου 2022 ως τις 4 Φεβρουαρίου 2022 στο Ελσίνκι και στο Ροβανιέμι της Φινλανδίας.

Μέσα από την επίσκεψή τους και τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα Life 2022 το οποίο και αντικατοπτρίζει τον πολιτισμό της μάθησης που προωθείται από το νεότερο φινλανδικό εθνικό πρόγραμμα σπουδών οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας είχαν ως στόχους τους να παρακολουθήσουν επιτόπια διδασκαλία Φινλανδών δασκάλων σε σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της Φινλανδίας, να γνωρίσουν τρόπους συν-διδασκαλίας και πρακτικές λειτουργίας ομάδων μαθητών, να γνωρίσουν πρακτικές ψηφιακής μάθησης και διδασκαλίας σε εξαιρετικές περιστάσεις, να αποκτήσουν θετικότερη στάση απέναντι στις Νέες Τεχνολογίες, να γνωρίσουν οι εκπαιδευτικοί μια φιλική προς το περιβάλλον προσέγγιση κατά το σχεδιασμό της διδασκαλίας με απώτερο σκοπό να διασφαλίσουν έτσι την ελεύθερη, ισότιμη και ποιοτική εκπαίδευση στο σχολείο μας.

Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας στο πρόγραμμα, μαζί με τους εκπαιδευτικούς από άλλες δεκαοκτώ (18) χώρες, είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν πώς λειτουργεί η καθημερινή ζωή στα φινλανδικά σχολεία, να γνωρίσουν και να συνομιλήσουν με τους Φινλανδούς δασκάλους, να ακούσουν κορυφαίους φινλανδούς εμπειρογνώμονες εκπαίδευσης, να πραγματοποιήσουν σχολικές επισκέψεις και εργαστήρια, να μάθουν με συγκεκριμένα παραδείγματα για το πώς θα μπορούν να εργαστούν στο μέλλον ως συν-εκπαιδευτικοί, πώς να ομαδοποιήσουν τους μαθητές του για να εργαστούν μαζί, καθώς και πώς να δομήσουν τη συνεργασία των μαθητών. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στο μοίρασμα της γνώσης και των πρακτικών που αποκόμισαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19 στη Φινλανδία.

«Κάθε μαθητής είναι μοναδικός και έχει δικαίωμα σε εκπαίδευση υψηλής ποιότητας» ήταν ένα από τα πιο σημαντικά αξιώματα που μοιράστηκαν οι Φινλανδοί δάσκαλοι. Κύρια επιδίωξή τους είναι να δημιουργήσουν χαρούμενα παιδιά μέσα από ένα μαθησιακό περιβάλλον που είναι επικεντρωμένο στους μαθητές και οι οποίοι έχουν την ελευθερία να αναλάβουν με υπευθυνότητα τη δική τους μάθηση.

Το σχέδιο κινητικότητας «Μαθαίνουμε μαζί, διδάσκουμε μαζί» χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Συνημμένα:
Download this file (2022-02_Δελτίο Τύπου_Φιν.docx)2022-02_Δελτίο Τύπου_Φιν.docx[ ]701 kB

1η κινητικότητα Erasmus+ «TellingNewLifeExperiences» στην Άγκυρα της Τουρκίας - Δελτίο Τύπου 3ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης

3odim-thess-1

Πέντε εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, ο κος Αναστάσιος Παπάς (Διευθυντής,ΠΕ70), η κα Σταυρούλα Αξαμίδου(ΠΕ06), η κα Κωνσταντία Σαμαρά(ΠΕ70), η κα Ιφιγένεια Κατσανούλη(ΠΕ70) και η κα Όλγα Παπαδοπούλου (ΠΕ86) πήραν μέρος στην κινητικότητα Erasmus+ TellingNewLifeExperiences που έλαβε χώρα στην Άγκυρα ,Τουρκία από 28/11/2021-04/12/2021.

Το πρόγραμμα εντάσσεται στην Βασική Δράση ΚΑ2 και τις Σχολικές Συμπράξεις με σκοπό την ανταλλαγή καλών πρακτικών. Συντονιστής του προγράμματος είναι το Istituto Paritario "Virgo Carmeli" στην Βερόνα της Ιταλίας και εκτός από το σχολείο μας συμμετέχουν δημοτικά σχολεία από την Βουλγαρία ,Λετονία και Τουρκία.

Η ζεστή υποδοχή των εκπαιδευτικών και μαθητών του δημοτικού σχολείου GokkusagliIikokulu στην Άγκυρα ήταν συγκινητική και δόθηκε σε όλους τους εκπαιδευτικούς η δυνατότητα να παρακολουθήσουν διδασκαλία των Τούρκων συναδέλφων και να εμπλακούν και οι ίδιοι στην εκπαιδευτική διαδικασία. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχαν οι παρουσιάσεις όλων των εκπαιδευτικών και από τις πέντε χώρες με θέμα «Theeffectofstoriesineducation».

Η συνεργασία έχει επηρεάσει θετικά τη σχολική κοινότητα, καθιστώντας την πιο δυναμική και πιο αποτελεσματική στην εκπαίδευση των μαθητών ενώ έχει βελτιωθεί η πολιτιστική συνείδηση, η επικοινωνία, οι δεξιότητες παρουσίασης, η εμπειρία σε έργα, η ανταλλαγή ιδεών για τα συστήματα εκπαίδευσης, η επίγνωση των καταστάσεων που αντιμετωπίζει κάθε χώρα και ενισχύθηκε το αίσθημα της ευρωπαϊκής κοινότητας.

Η παρακολούθηση των δραστηριοτήτων ήταν πολύ σημαντική καθώς το τουρκικό σχολείο έχει μαθητές με ειδικές ανάγκες και αναπηρίες με αποτέλεσμα όλη η κινητικότητα να είναι ιδιαιτέρως εποικοδομητική για το σύνολο των εκπαιδευτικών οι οποίοι ανέπτυξαν επίσης μακροχρόνιες φιλίες και επαφές με τους εκπαιδευτικούς των άλλων χωρών .

Το έργο υλοποιήθηκε με χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση.  

 

Δελτίο Τύπου 3ου Δημοτικό Σχολείου Ελευθερίου Κορδελιού - 4η κινητικότητα - Erasmus+ "Occupy the Future" Πορτογαλία

3ds-el-kord

Στο πλαίσιο της 4ης κινητικότητας για το πρόγραμμα Erasmus+ «Occupy the future» εξαμελής αποστολή, αποτελούμενη από δύο εκπαιδευτικούς και 4 μαθήτριες, ταξίδεψε από το Κορδελιό Θεσσαλονίκης στη Λισαβόνα από τις 23 έως τις 29 Ιανουαρίου 2022. Μαζί με τις άλλες δύο αποστολές προερχόμενες από την Τουρκία και τη Λιθουανία, φιλοξενηθήκαμε στις εγκαταστάσεις του συγκροτήματος σχολείων «Agrupamento De Escolas Dr. Antonio Augusto Louro» στην υπέροχη πόλη του Seixal, απέναντι από τη Λισαβόνα. Σκοπός του προγράμματος είναι να γνωρίσουν οι μαθητές επαγγέλματα που είναι σε αυξανόμενη ζήτηση και το επάγγελμα που μας απασχόλησε στη παρούσα κινητικότητα ήταν του «Social Media Influencer». Εκπαιδευτικοί και μαθητές ξεναγήθηκαν στο χώρο του σχολείου, παρακολούθησαν μαθήματα και ενημερώθηκαν για τον τρόπο που λειτουργεί το σχολείο. Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του προγράμματος ενημερώθηκαν για το επάγγελμα του Social Media Influencer και για θέματα ασφάλειας στο διαδίκτυο από εκπαιδευτικό του σχολείου αλλά και από Ανώτερο συνεργάτη και τεχνικού συμβούλου της Microsoft. Στη συνέχεια οι μαθητές όλων των χωρών χωρίστηκαν σε ομάδες, αναζήτησαν περισσότερες πληροφορίες για το επάγγελμα που μας απασχολεί και ετοίμασαν μια παρουσίαση.

Κατά την παραμονή τους στην Πορτογαλία είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την πόλη του Seixal, να επισκεφτούν το παλιό εργοστάσιο μπαρούτι, να δουν την μοναδική ατμοκίνητη μηχανή που έθετε σε λειτουργία όλη την εγκατάσταση τα παλιότερα χρόνια και να επισκεφτούν έναν αναπαλαιωμένο μύλο που λειτουργούσε με τη βοήθεια των κυμάτων της παλίρροιας και τον υδροβιότοπο ο οποίος αναπτύσσεται τριγύρω του. Επισκέφτηκαν σημαντικά αξιοθέατα της Λισαβόνας όπως τη Μονή των Ιερονυμιτών και τον καθεδρικό ναό τηςSanta Maria, το Εθνικό Μουσείο Βασιλικών Αμαξών, το Μνημείο Ανακαλύψεων και το πύργο του Belem. Επίσης επισκέφτηκαν το παλάτι Pena Palace στην πόλη Sintra αλλά και δυτικότερο σημείο της ηπειρωτικής Ευρώπης Cabo da Roca.

Την τελευταία ημέρα του προγράμματος οι εκπαιδευτικοί συνεδρίασαν για να αξιολογήσουν τις δραστηριότητες και να προγραμματίσουν τις δράσεις της επόμενης συνάντησης. Στο μεταξύ οι μαθητές ολοκλήρωσαν τις εργασίες τους και στη συνέχεια έγινε η παρουσίαση των αποτελεσμάτων στην ολομέλεια των αποστολών. Γεμάτοι εμπειρίες αποχώρησαν εκπαιδευτικοί και μαθητές συγκινημένοι και για μία ακόμα φορά φάνηκε πόσο τα ευρωπαϊκά προγράμματα αυτού του είδους βοηθούν στο να ενδυναμωθούν οι σχέσεις μεταξύ διαφορετικών λαών και πολιτισμών, να αναπτυχθούν νέου είδους δυναμικές και προοπτικές που συμβάλλουν στη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου για όλους μας.

Περισσότερα Άρθρα...


Η Περιφερειακή Διεύθυνσης Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας χρησιμοποιεί στο διαδικτυακό της τόπο "cookies" προκειμένου να προσφέρει αποτελεσματικότερο για τους επισκέπτες/χρήστες περιβάλλον. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγησή σας στην ιστοσελίδες μας, αποδέχεσθε τη χρήση των "cookies". Για να ενημερωθείτε σχετικά, παρακαλούμε να ανατρέξετε στις Πληροφορίες.
Πληροφορίες Αποδέχομαι