Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Inspiring Science Education (ISE)
19032024Τρι
Τελ. Ενημέρωση:Τρι, 18 Ιουλ 2023

Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Inspiring Science Education (ISE)

Θερμά συγχαρητήρια στους Διευθυντές, στις Διευθύντριες, στους/στις εκπαιδευτικούς, στους μαθητές και στις μαθήτριες των σχολείων της 11ης Εκπ/τικής Περιφ. Π.Ε. Ν. Θεσ/νίκης αλλά και των άλλων σχολείων που συμμετείχαν στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα InspiringScienceEducation (ISE) κατά το ημερολογιακό έτος 2016.

To έργο Inspiring Science Education προσέφερε:

I.    πρόσβαση σε online, διαδραστικά εργαλεία και ψηφιακές πηγές από όλο τον κόσμο για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών και των Μαθηματικών,
II.    πρότυπα, εκπαιδευτικά σενάρια και μεθοδολογίες για την υποστήριξη των εκπαιδευτικών των Φυσικών Επιστημών και των Μαθηματικών στην προσπάθειά τους να δώσουν στη διδασκαλία έναν πιο συναρπαστικό και διασκεδαστικό χαρακτήρα,
III.    μια πλατφόρμα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο από τους μαθητές όσο και από τους εκπαιδευτικούς για να μεταφέρουν τη διδασκαλία της επιστήμης πέρα από την τάξη στο πεδίο της εξωσχολικής μάθησης,

IV.    μια συλλογή ψηφιακών εργαλείων και ψηφιακών πηγών που παρέχουν ευκαιρίες στους μαθητές να συνεργάζονται μεταξύ τους (μέσα ή έξω από την τάξη) ή και με μαθητές και φορείς εκτός σχολείου,
V.    τρόπους με τους οποίους οι ίδιοι οι μαθητές μπορούν να συμμετέχουν σε δραστηριότητες επιστημονικής έρευνας,
VI.    ένα ισχυρό και πάντα διαθέσιμο δίκτυο υποστήριξης των εκπαιδευτικών.

Στο έργο συμμετείχαν, ως εταίροι, 30 φορείς από 14 ευρωπαϊκές χώρες, όπως Πανεπιστήμια, Εταιρείες, Εκπαιδευτικά και Τεχνολογικά Κέντρα και πολυάριθμες εκπαιδευτικές κοινότητες από όλες τις χώρες της Ευρώπης. Συντονιστές για την υλοποίηση του προγράμματος στην Ελλάδα ήταν το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής μαζί με το Τμήμα Έρευνας & Ανάπτυξης της Ελληνογερμανικής Αγωγής.

 Στα πλαίσια του προγράμματος, μετά από επιμόρφωση και σε προαιρετική βάση, πραγματοποιήθηκαν  δράσεις και αξιοποιήθηκαν ηλεκτρονικά σενάρια όπως: στις 21/3/2016 «To Πείραμα του Ερατοσθένη» (δράση και σενάριο που αφορά τις Φυσικές Επιστήμες) και μέχρι το τέλος περίπου του 2016, «Τα Μοτίβα και oι αριθμοί του Fibonacci» (δράση και σενάριο που αφορά τα Μαθηματικά).

Οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να αναβιώσουν το πείραμα που έκανε ο Ερατοσθένης, πριν από χιλιάδες χρόνια, καταφέρνοντας να μετρήσει την περιφέρεια της γης με εντυπωσιακή ακρίβεια!

Στα πλαίσια του δεύτερου σεναρίου οι μαθητές/τριες πειραματίστηκαν με διάφορα είδη μοτίβων, είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν την αριθμητική ακολουθία που ανακάλυψε ο Fibonacci το 12o αιώνα μ.Χ. και να δουν τις εντυπωσιακές εφαρμογές της ακολουθίας του στη φύση. Διαπίστωσαν επίσης πώς η ακολουθία του Fibonacci συνδέεται με τη χρυσή τομή. Ο Πυθαγόρας υποστήριζε ότι η χρυσή τομή αποτελεί μια από τις κρυμμένες αρμονίες της φύσης. Οι μαθητές του έφταναν στο σημείο να θεωρούν τη χρυσή αναλογία θεόπνευστη! 

Οι δράσεις των σχολείων παρουσιάστηκαν στο Διεθνές Συνέδριο «Open Schools for Open Societies» στην Αθήνα, που πραγματοποιήθηκε στις 4/11/2016 - 6/11/2016. Το συνέδριο διοργανώθηκε από την Ελληνογερμανική Αγωγή (ΕΑ) σε συνεργασίαμε το Πανευρωπαϊκό Δίκτυο European Distance Learning Education (EDEN) και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ). Στα πλαίσια του Συνεδρίου αναρτήθηκε πόστερ για το ηλεκτρονικό σενάριο «Τα Μοτίβα και οι αριθμοί του Fibonacci».

Επίσης, στα πλαίσια του Διεθνούς Συνεδρίου πραγματοποιήθηκε η βράβευση του 4ου Δημοτικού Σχολείου Πολίχνης που κατάφερε να εκπληρώσει όλα τα κριτήρια που τέθηκαν από το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα ISE,υλοποιώντας έναν αριθμό δράσεων και εκπαιδευτικών σεναρίων.Το 4ο Δημοτικό Σχολείο Πολίχνης προκρίθηκε πρώτο ανάμεσα σε όλα τα Δημοτικά Σχολεία της χώρας που συμμετείχαν στο Πρόγραμμα.

Συγχαρητήρια!!!

Η Σχολική Σύμβουλος

της 11ης Εκπ/τικής Περιφ,. Π.Ε. Ν. Θεσ/νίκης

κ΄ Πρεσβευτής του Προγράμματος

 

Κοτσακώστα Μαρία

 

   


Υ.Σ. Για τις δράσεις των σχολείων δείτε.

Τα σχολεία και οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στη δράση και στο ηλεκρονικό σενάριο «Το Πείραμα του Ερατοσθένη».

 

 

  2/θ Δ.Σ. Ροδοχωρίου Ημαθίας:

 Προϊστάμενος:Τσαουσίδης Αναστάσιος

Εκπαιδευτικός: Νικολαϊδης Νικόλαος, Ε΄-Στ

 

20160322 123616Rodohori 1 resize  Rodohori 1 resize

 

 

 

 

 

1ο Πειραματικό Δ.Σ. Θεσσαλονίκης:

Δ/ντής: Κόμπος Κων/ντίνος

Εκπαιδευτικοί: Αμανατίδης Νικόλαος, Στ1΄

    Σαριγγέλης Μιχαήλ, Στ1΄

1copy   2IMG 6004 resize

 

 

 

 

 Δ.Σ. Κάτω Σχολαρίου:

Δ/ντής: Αποστολίδης Παρασκευάς

Εκπαιδευτικοί: Μηνάς Γκίνος Γ΄ (προσαρμογή σεναρίου)

 Ευτέρπη Τερζοπούλου Γ΄

20160321 123519 - Αντιγραφή 1   20160321 123639 1

 

 

 

 

1ο Δ.Σ. Ευκαρπίας:

Δ/ντής: Φιλιππίδης Αλέξανδρος

Εκπαιδευτικός: Ελευθεριάδης Θεόδωρος, Ε1΄

1   3

 

 

 

2ο Δ.Σ. Ευκαρπίας:

Δ/ντρια: Ευαγγελία Μπούτσκου

Εκπαιδευτικοί: Ειρήνη Διούδη (ΠΕ19)

Καραγιαννίδης Νικόλαος, Ε1΄

  Σχοινάς Γεώργιος

 

 Για μετάβαση πατήστε  ΕΔΩ

   2οdimeyk-er1  2οdimeyk-er2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4ο Δ.Σ. Ευκαρπίας:

Δ/ντρια: Καραλή Δέσποινα

Εκπαιδευτικός: Παπατριανταφύλλου Δημήτρης, Ε1΄

 Για μετάβαση πατήστε  ΕΔΩ

 100 2934 1  100 2935 1

 

 

 

1ο Δ.Σ. Πολίχνης:

Δ/ντρια: Καλαϊτζόγλου Σοφία

Εκπαιδευτικός: Χαμογεώργος Ιωάννης, Ε2΄

 

 20160331 115813 1  20160331 115934 1

 

 

4ο Δ.Σ. Πολίχνης:

Δ/ντρια: Κανακούδα Κυριακή

Εκπαιδευτικοί: Μπαζιάκου Μαρία, Στ1΄

        Μπάρμπας Θεοχάρης, Ε1΄

     Χούνος Σεραφείμ,Ε2΄

Για μετάβαση πατήστε ΕΔΩ 

4o-pok-er-01  4opol-er3

 

 

 

4opolixn

 

 

 

 

5ο Δ.Σ. Πολίχνης:

Δ/ντής: Κουτσόπουλος Χρήστος

Εκπαιδευτικός: Τσερκέζογλου Αθανάσιος, Στ΄

 

   5o-2

 

 

 

12ο Δ. Σ. Πολίχνης:

Δ/ντής: Βασιλειάδης Χαράλαμπος

Εκπαιδευτικός: Τσαουσίδης Δημήτριος, Ε΄

 

 12-1    12-2

 

 

 


 


 Τα σχολεία και οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στη δράση και στο ηλεκτρονικό σενάριο «Τα Μοτίβα και οι αριθμοί του Fibonacci».

Link του ηλεκτρονικού σεναρίου

 

 

 

 

 

 

 

 

2/θ Δ.Σ. Ροδοχωρίου Ημαθίας:

Προϊστάμενος:Τσαουσίδης Αναστάσιος

Εκπαιδευτικός: Νικολαϊδης Νικόλαος, Ε΄-Στ΄

 

 

 

 

 

 2rod1   2rod2

 

 

 

 

 

1ο Πειραματικό Δ.Σ. Θεσσαλονίκης:

Δ/ντής: Κόμπος Κων/ντίνος

Εκπαιδευτικοί: Αμανατίδης Νικόλαος, Στ1΄

      Κούρτης Πάρης, Στ2΄

 

 

 

 

 

   1peir-2

 

 

 

 

 

 

Δ.Σ. Κάτω Σχολαρίου:

Δ/ντής:Αποστολίδης Παρασκευάς

Εκπαιδευτικός: Μηνάς Γκίνος Γ΄ (προσαρμογή σεναρίου)

 

 

 

 

  

    

 

 

 

 

 

  

1ο Δ.Σ. Ευκαρπίας:

Δ/ντής: Φιλιππίδης Αλέξανδρος

Εκπαιδευτικός: Ελευθεριάδης Θεόδωρος, Ε1΄

 

 

 

 

 

      

 

 

 

 

 

 

2ο Δ.Σ. Ευκαρπίας:

Δ/ντρια: Ευαγγελία Μπούτσκου

Εκπαιδευτικοί: Ειρήνη Διούδη (ΠΕ19 )

       Καραγιαννίδης Νικόλαος, Ε1΄

 

 

 

 

2ds-eyk-1    2ds-eyk-2

 

 

 

 

 

 

 

4ο Δ.Σ. Ευκαρπίας:

Δ/ντρια: Καραλή Δέσποινα

Εκπαιδευτικός: Παπατριανταφύλλου Δημήτρης, Ε1΄

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1ο Δ.Σ. Πολίχνης:

Δ/ντρια: Καλαϊτζόγλου Σοφία

Εκπαιδευτικοί: Παπαξενίδου Ευτυχία, Δ1΄

Χαμογεώργος Ιωάννης, Ε2'

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

4ο Δ.Σ. Πολίχνης:

Δ/ντρια: Κανακούδα Κυριακή

Εκπαιδευτικοί: Μπαζιάκου Μαρία, Στ1΄

      Μπάρμπας Θεοχάρης, Ε1΄

       Χούνος Σεραφείμ, Ε2

 

 

 

   4opol-fo2-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5ο Δ. Σ. Πολίχνης:

Δ/ντής: Κουτσόπουλος Χρήστος

Εκπαιδευτικός: Φωτιάδου Ιωάννα, Ε΄

 

 

 

 

5poli 1    5poli 2

 

 

 

 

 

 

12ο Δ. Σ. Πολίχνης:

Δ/ντής: Βασιλειάδης Χαράλαμπος

Εκπαιδευτικός: Τσαουσίδης Δημήτριος, Ε

 

 

 

 

  12pol-01    12pol-02

 

 

 

 

  

13ο Δ.Σ. Πολίχνης:

Δ/ντής:Τσίγγαρας Κων/ντίνος

Εκπαιδευτικοί: Ούρδας Ιωάννης, Ε1΄

  Κοκκίνη Ελένη, Ε2΄

 

 

 

 

 

   



 

 

 

 

 

1ο Δ.Σ. Παλαιοκάστρου:

Δ/ντής: Σοϊλεμετζίδης Δημήτριος

Εκπαιδευτικοί: Αλεξιάδης Γιώργος(ΠΕ19)

 Γαλάνης Γιώργος, E

            Γκαβανούδη Χριστίνα (Παράλληλη Στήριξη)

 

 

 

1palaio1    1palaio2

 

 

Υ.Σ. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κ. Ιωάννη Ούρδα, εκπ/τικό του 13ου Δ.Σ. Πολίχνης, για την τεχνική υποστήριξη προκειμένου να πραγματοποιηθεί η συγκεκριμένη ανακοίνωση.

 

 

Η Περιφερειακή Διεύθυνσης Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας χρησιμοποιεί στο διαδικτυακό της τόπο "cookies" προκειμένου να προσφέρει αποτελεσματικότερο για τους επισκέπτες/χρήστες περιβάλλον. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγησή σας στην ιστοσελίδες μας, αποδέχεσθε τη χρήση των "cookies". Για να ενημερωθείτε σχετικά, παρακαλούμε να ανατρέξετε στις Πληροφορίες.
Πληροφορίες Αποδέχομαι