21092017Πεμ
Τελ. Ενημέρωση:Τρι, 19 Σεπ 2017

Προκλήσεις και Δυσκολίες στην Εκπαιδευτική Διαδικασία:η Συνάντηση και η Συνεργασία με τους Ειδικούς Ψυχικής Υγείας

DSCN6758 resize

Την Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου 2017 πραγματοποιήθηκε στο Νόησις ημερίδα για τις προκλήσεις και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι Εκπαιδευτικοί στη μαθησιακή διαδικασία και η ανάγκη συνεργασίας με τους ειδικούς της ψυχικής υγιεινής. Στην ημερίδα παραβρέθηκε ο Περιφερειακός Διευθυντής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας  κ. Ανανιάδης, ο οποίος στον χαιρετισμό του τόνισε ότι η επιμορφωτική ημερίδα που διοργανώνεται αποτελεί τον οδηγό για ένα νέο πεδίο συνάντησης και συνεργασίας της εκπαιδευτικής κοινότητας και των ειδικών της ψυχικής υγιεινής, προκειμένου τα προβλήματα που προκύπτουν στην εκπαιδευτική ζωή να επιλύνονται με τονπλέον πρόσφορο τρόπο.Επιπλέον, χαιρετισμό απηύθυναν η κ. Μαρία Συργιάννη, Αναπληρώτρια Προϊσταμένη της Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Β/βάθμιας Εκπαίδευσης και αργότερα ο κ. Νικόλαος Ακριτίδης, Προϊστάμενος Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Α/βάθμιας Εκπαίδευσης. Πραγματοποιήθηκαν συνολικά 3 επιστημονικές τράπεζες.

Η διατομεακή συνεργασία και παρουσία  παιδοψυχιάτρων και η διεπιστημονικότητα των εισηγητών, προσπαθούν να εμπνεύσουν και να κινητοποιήσουν το κοινό όραμα, πέρα και πάνω από δυσκολίες. Η προκλητική συμπεριφορά (κ. Λάππας), ζητήματα παιδικής ηλικίας (κα Αθανασοπούλου ? Ιατροπαιδαγωγική υπηρεσία ΓΝΘ Παπανικολάου), ζητήματα εφηβείας (κα Σιαμούλη- Μονάδα Εφήβων ΑΧΕΠΑ), η ψηφιακή πραγματικότητα (κ. Νταφούλης- Παιδοψυχιατρικό Τμήμα ΓΝΘ Ιπποκρατείου), η συναισθηματική αναγνώριση μαθητών και εκπαιδευτικών (κα Κόντζογλου- Ελληνικό Παιδικό Χωριό και Ινστιτούτο ΠροςΌψη), η Σχολική Βία (κα Δράγου- Ελληνικό Παιδικό Χωριό και Ινστιτούτο ΠροςΌψη) και τέλος η επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών (κα Φελέκη- Βορειοελλαδική Ψυχαναλυτική Εταιρεία) αποτέλεσαν τα θέματα που καλύφθηκαν με ζωντανό και βιωματικό τρόπο.

Η ημερίδα αυτή μπορεί να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να υλοποιήσουν ακαδημαϊκές, συναισθηματικές, συμπεριφορικές και κοινωνικές πρακτικές. Να τους βοηθήσει, επίσης, να σχεδιάσουν εξατομικευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα ανά μαθητή για τη βελτίωση της ακαδημαϊκής και κοινωνικοσυναισθηματικής προόδου. Να τους ενδυναμώσει ώστε να συντελούν αποφασιστικά στη δημιουργία θετικού και ορθολογικού κλίματος τάξης.


Μήνυμα Περιφερειακού Διευθυντή Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας για τη νέα σχολική χρονιά

Αγαπητοί μαθητές

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Η Παιδεία ήταν και είναι ένας ιδιαίτερα σημαντικός θεσμός, που βοηθάει να αναπτυχθούν και να διευρυνθούν οι γνώσεις, οι δυνατότητες και οι δεξιότητες του ανθρώπου μέσα από τις οποίες διαμορφώνονται ολοκληρωμένες προσωπικότητες.  Παιδεία όμως, δεν σημαίνει μόνο συσσώρευση γνώσεων και δεξιοτήτων. Αποκτά νόημα μόνο όταν έχει ουσιαστική συμβολή στη διάπλαση του ήθους και στη διαμόρφωση ανθρώπων με ελεύθερη σκέψη και δημοκρατική συνείδηση. Αυτή η διάσταση αποκτά μεγαλύτερη σημασία σήμερα που βιώνουμε την κοινωνία της υπερπληροφόρησης  και καθιστά  την Παιδεία, απαραίτητη για ένα ανθρωποκεντρικό μοντέλο ζωής.

Η Παιδεία πρέπει να αποτελεί δρόμο απελευθέρωσης προσωπικής και κοινωνικής, όχι διαδικασία εξαναγκασμού και ανελευθερίας. Για να επιτευχθεί τούτο  δεν πρέπει να αποβλέπει μόνο στην παραγωγικότητα, ούτε στις όποιες ανάγκες του κράτους, οφείλει να οδηγεί τους νέους στην ανακάλυψη του μυστηρίου της ζωής, στην κατάκτηση της ελευθερίας, στα μονοπάτια της αναζήτησης της αλήθειας, στη μύησή τους στην παράδοση του τόπου τους και στον πολιτισμό, στη μεταμόρφωσή τους.

Τα τελευταία χρόνια ξεκόψαμε τη γνώση από τη ζωή, τον έρωτα, την ομορφιά. Υποτάξαμε την αγάπη στην αναγκαιότητα και για αυτό αποτύχαμε. Αυτού του είδους η παιδεία είναι το προαπαιτούμενο για μια χώρα για να αναπτυχθεί και να προκόψει.

Προϋπόθεση  όλων αυτών και πρωτεύοντα ρόλο στην εκπαιδευτική διαδικασία διαδραματίζει  η προσωπικότητα του δασκάλου, καθώς επίσης και η σχέση του με τους μαθητές. Η σχέση δάσκαλου-μαθητή πρέπει να είναι μια σχέση αγάπης και αλληλοσεβασμού. Το να αγαπά ο δάσκαλος τον μαθητή και να αγαπιέται από αυτόν, είναι το στοιχείο εκείνο που βοηθάει ουσιαστικά να γίνει αποδοτική η διδασκαλία. Ο καλός δάσκαλος  εμπνέει, προσελκύει και πείθει. Δεν είναι εγωιστής ούτε αλαζόνας, δεν διακρίνεται για το εξουσιαστικό του ύφος, έχει πνεύμα μαθητείας, δεν περιαυτολογεί. Είναι ταπεινός έχοντας συναίσθηση των ατελειών και αδυναμιών του. Γνωρίζει καλά «ότι η επιείκεια είναι πιο δυνατή από τη βία», όπως λέει ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος.Ο παιδαγωγός πρέπει να επιδεικνύει δημοκρατικό πνεύμα και να σέβεται τη γνώμη των μαθητών του. Απέναντι τους να είναι απλός, ειλικρινής, απονήρευτος, άδολος. Να αποφεύγει την ειρωνεία και την υποκρισία.

Είμαι βέβαιος ότι όλοι μαζί θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να ξεπεράσουμε κάθε αδυναμία και να βελτιωθούμε όσο περισσότερο μπορούμε! Μαθητές και εκπαιδευτικοίμαζί θα μάθουμε, μαζί θα κοπιάσουμε, μαζί θα νιώσουμε την ευτυχία να πετύχουμε τους στόχους μας.

Εύχομαι μέσα από την ψυχή μου καλή σχολική χρονιά σε όλους!

Το μήνυμα να αναγνωστεί στον αγιασμό όλων των σχολικών μονάδων.

Ο Περιφερειακός Διευθυντής

                                                                                Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπαίδευσης

                                                                                      Κεντρικής Μακεδονίας

                                                                                      Παναγιώτης Ζ. Ανανιάδης

                                                                                           Γεωλόγος-Θεολόγος

Τελετή Αγιασμού στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας

DSCN6725 resize

Την Παρασκευή 1 Σεπτεμβρίου 2017, στην αίθουσα συνεδριάσεων της Περιφερειακής Διεύθυνσης Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας  πραγματοποιήθηκε αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά παρουσία του Περιφερειακού Διευθυντή κ. Παναγιώτη Ζ. Ανανιάδη της προϊσταμένης του τμήματος επιστημονικής και παιδαγωγικής καθοδήγησης Δ/θμιας Εκπαίδευσης κ. Συργιάνη Μαρία καθώς και του συνόλου του διοικητικού προσωπικού.

Τον αγιασμό τέλεσε ο πατήρ Κων/νος Βλέτσης ο οποίος  ευχήθηκε στον Διευθυντή και στο προσωπικό της Περιφέρειας, υγεία, δύναμη και καλή επιτυχία στο  διοικητικό τους έργο.

Μήνυμα Περιφερειακού Διευθυντή Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας για την έναρξη της σχολικής χρονιάς

17

 

Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Αισθάνομαι ιδιαίτερη χαρά που μου δίνεται η ευκαιρία με την έναρξη της σχολικής χρονιάς, να επικοινωνήσω μαζί σας από τη θέση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας. Χαίρομαι που θα μοιραστώ μαζί σας την ελπίδα, την αισιοδοξία και τη δημιουργική διάθεση για πρόοδο στην Παιδεία. Μια Παιδεία στην υπηρεσία του ανθρώπινου προσώπου και όχι του απρόσωπου συστήματος! Μέσα σε συνθήκες βαθιάς ανθρωπιστικής κρίσης το σχολείο, ως αναπόσπαστο κομμάτι του κοινωνικού συνόλου καλείται να κάνει άλματα και να στηρίξει πρώτα και κύρια τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι κάνουν καθημερινά στα  σχολεία τους «μικρά θαύματα». Οι δύσκολες οικονομικές και πολιτικές συνθήκες δεν πρέπει να βάλουν φρένο στο δημοκρατικό μοντέλο διοίκησης, που σέβεται το δάσκαλο και τον καθηγητή, που στηρίζεται στην αξιοκρατία και στη σχέση εμπιστοσύνης των Εκπαιδευτικών με τη Διοίκηση τηςΕκπαίδευσης.

Καταβάλλεται μεγάλη προσπάθεια για την κάλυψη των κενών της γενικής εκπαίδευσης αλλά και των ευαίσθητων τομέων, όπως της ειδικής αγωγής. Η αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων μέσων αυτή τη στιγμή, η σωστή εκτίμηση και η καλή διαχείριση του υπάρχοντος προσωπικού είναι σε προτεραιότητα. Βασικό μας μέλημα είναι και η ορθή κατανομή του μαθητικού δυναμικού σε συνεργασία με τους δήμους, που θα αποσυμφορήσει και  θα βελτιώσει τη λειτουργία των σχολείων. Επιδίωξή μας, η αντιμετώπιση του προβλήματος της σχολικής στέγης, της υλικοτεχνικής υποδομής και της πλήρους κάλυψης των λειτουργικών αναγκών τωνσχολείων. Φέτος θα έχουμε μεγάλες αλλαγές στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με το επικείμενο νομοσχέδιο στο άμεσο μέλλον. Το Υπουργείο με αυτό το νομοσχέδιο επιχειρεί να επαναφέρει τη δημιουργική κανονικότητα της σχολικής ζωής.

Ο σχεδιασμός και ο προγραμματισμός όλων των δράσεων και ενεργειών των εκπαιδευτικών και των στελεχών της εκπαίδευσης θα πρέπει να έχουν ως βασικούς στόχους την ισόρροπη ανάπτυξη των γνωστικών, συναισθηματικών και κοινωνικών δεξιοτήτων, αλλά και τη δημιουργία κλίματος μάθησης και ψυχοκοινωνικής προσαρμογής όλων των μελών της σχολικής κοινότητας. Όραμά μας ας γίνει η δημιουργία ενός σχολείου ίσων ευκαιριών για όλα τα παιδιά και περισσότερο  εκείνων που ξεκινούν από χαμηλότερη αφετηρία.

Εύχομαι στους νέους διευθυντές των σχολικών μονάδων καλή και δημιουργική θητεία. Η αλληλεγγύη, η αλληλοβοήθεια και ο αλληλοσεβασμός ας γίνουν προτεραιότητες στην εποχή της κρίσης στην Κεντρική Μακεδονία. Κανένα σχολείο, κανένας εκπαιδευτικός και κανένας μαθητής δεν περισσεύει. Όλοι μαζί ας προασπιστούμε τη Δημόσια και Δωρεάν Εκπαίδευση.

Εύχομαι σε όλους σας καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!

 

                                                                                  Ο Περιφερειακός Διευθυντής

                                                                                Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπαίδευσης

                                                                                      Κεντρικής Μακεδονίας

                                                                                      Παναγιώτης Ζ. Ανανιάδης

                                                                                           Γεωλόγος-Θεολόγος

Μήνυμα για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις

Αγαπητοί/ές μαθητές και μαθήτριες,

Φτάσατε μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς, δίνοντας μεγάλες μάχες, κάνοντας μεγάλες προσωπικές και οικονομικές θυσίες, τόσο εσείς όσο και οι γονείς σας. Ήταν μια διαδρομή για εσάς δύσβατη και δύσκολη. Η έναρξη των Πανελλαδικών Εξετάσεων σηματοδοτεί έναν σημαντικό αγώνα για τις επιδιώξεις σας για το μέλλον και αποτελεί το επισφράγισμα των προσπαθειών σας. Ο αγώνας αυτός είναι σημαντικός, αλλά δεν είναι καθοριστικός και στη ζωή σας θα υπάρξουν και άλλοι αγώνες που θα διαμορφώσουν την προσωπικότητά σας.

Στις δύσκολες συνθήκες που διανύει η χώρα μας η αγωνιστικότητά σας και η αισιόδοξη διάθεσή σας αποτελούν παρακαταθήκη και μας γεμίζει ελπίδα ότιεσείς, η νέα γενιά, είστε ικανοί για να αλλάξατε την πατρίδα μας προς το καλύτερο. Βασιζόμαστε στις ικανότητες σας και με όποιο τρόπο χρειάζεται η πολιτεία θα σας στηρίξει. Εργαζόμαστε ακατάπαυστα προκειμένου να διευκολύνουμε την προσπάθεια αυτή.

Εύχομαι μέσα από την ψυχή μου σε όλους εσάς, στους γονείς σας και στους καθηγητές ψυχραιμία και καλή δύναμη. Τα όνειρά σας να γίνουν πραγματικότητα.

Ο Περιφερειακός Διευθυντής                                                                                  

Α/θμιας& Β/θμιας Εκπαίδευσης

Κεντρικής Μακεδονίας

Παναγιώτης Ζ. Ανανιάδης

Γεωλόγος-Θεολόγος

Δελτίο Τύπου - Βράβευση Ειδικού Σχολείου Πολυγύρου

ATHMIA

 

Δελτίο Τύπου

 Το Ειδικό Σχολείο Πολυγύρου έλαβε τη διάκριση SilverAward, στην κατηγορία «Δεσμός με την Κοινωνία» Η Τελετή Απονομής των βραβείων EducationBusinessAwards 2017, έλαβε χώρα στον πολυχώρο πολιτισμού Αθηναϊδα, όπου, παρευρέθηκαν 350 εκπρόσωποι της εκπαιδευτικής κοινότητας από κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσης και από κάθε γωνιά της Ελλάδας. Σκοπός, της εν λόγω διοργάνωσης ήταν να αναδειχθούν και να επιβραβευθούν οι βέλτιστες πρακτικές στην καινοτομία στο χώρο της Εκπαίδευσης.

Μερικά από τα προγράμματα που έφεραν το SilverAwardστην πόλη του Πολυγύρου και τίμησαν τις προσπάθειες του εκπαιδευτικού προσωπικού του Ειδικού Σχολείου Πολυγύρου, αφορούν τα παρακάτω:

-«Ημερίδα: Τάσεις και Στάσεις στην Ειδική Αγωγή»,

-«Ευ Ζειν»,

-Καθαρισμός της παραλίας Γερακινής σε συνεργασία με την ΜΚΟ iSea,

-«Καπάκι το καπάκι, παίρνω καροτσάκι», μια πρωτοβουλία του σχολείου μας που αφορά παράλληλα την συλλογή καπακιών με απώτερο σκοπό απόκτηση αναπηρικών αμαξιδίων,

-Συνεργασία με την Δημοτική βιβλιοθήκη Πολυγύρου,

-Συνεργασία  με την Greenpeace και το τελευταίο τους  project«Breakfree»

-«Συμμετοχή σε διαγωνισμούς ζωγραφικής ανάδειξης της πόλης μου», στην Θεσσαλονίκη στους «Φίλους της Νέας Παραλίας» καθώς και στο Ελσίνκι της Φινλανδίας

-«Μαθαίνω τα παραολυμπιακά αθλήματα στις/ους φίλες/ους μου», σε συνεργασία με το 2ο Δημοτικό Σχολείο Πολυγύρου, όπου οι μαθήτριες και μαθητές μας παίζουν μαζί boccia, sittingvolley, goalball, ρίψη καθιστών.

-«Οι γονείς διαβάζουν, τα παιδιά μαθαίνουν», μια πρωτοβουλία του νηπιαγωγείου όπου, μέσα από το πρόγραμμα libraryforall, δημιουργήθηκε μία βιβλιοθήκη για τα παιδιά του σχολείου.

-«Δενδροφύτευση στον Δήμο Πολυγύρου», όπου οι μαθήτριες και μαθητές μας φύτευσαν σε κεντρική νησίδα του Πολυγύρου φυτά με σκοπό την περιβαλοντολογική ευαισθητοποίηση των κατοίκων.

 

 

Μήνυμα για τη Γιορτή του Πάσχα

pasxa2017

Το μήνυμα της μεγαλύτερης γιορτής της Χριστιανοσύνης είναι στις μέρες μας πιο επίκαιρο από ποτέ. Το Πάσχα είναι μια εμπειρία έντονη, συμβολική, όπου το πένθος και ο θρήνος δίνουν τη θέση τους στη χαρά της Ανάστασης. Το Πάθος του Χριστού, το οποίο οργανικά συνδέεται με την Ανάσταση έχει ένα ευρύτερο λυτρωτικό νόημα. Ο Χριστός δεν παρότρυνε του δικούς του σε κάποια στωική απάθεια, δεν υποσχέθηκε άνετο και ανθόσπαρτο βίο, δεν μας παραμύθησε με αισιόδοξες αοριστολογίες. Ο πόνος, μέσα στο φως της Αναστάσεως απαλύνεται, μεταμορφώνεται. Φέρνει στην επιφάνεια κρυμμένες δυνάμεις αντοχής και ζωτικότητας. Οι χριστιανοί δεν αγνοούμε τη σκληρή πραγματικότητα της ζωής. Γνωρίζουμε όμως επί πλέον, ότι το ανθρώπινο μυστήριο δεν εξαντλείται στις προοπτικές του παρόντος βίου. Ακολουθώντας τον Χριστό πορευόμαστε μέσα στο φως της Ανάστασης σε μια συνεχή ανανέωση. Η Ανάσταση φέρνει ζωοδόχα μηνύματα, φέρνει το μήνυμα του θριάμβου, της αγάπης, της ειρήνης.

Αντλώντας αισιοδοξία και δυνάμεις από την Ανάσταση του Κυρίου που φωτίζει τις ψυχές μας και μας καθοδηγεί καθημερινά, με πνεύμα αγάπης και αλληλεγγύης αυτές τις Άγιες Ημέρες της Χριστιανοσύνης, ας έρθουμε πιο κοντά στους συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη, ας ενώσουμε τις δυνάμεις μας και ας ευχηθούμε μαζί με την Ανάσταση του Θεανθρώπου να ακολουθήσει η Ανάσταση της Πατρίδας μας. Η Ανάσταση του Χριστού να μας βοηθήσει, ώστε ο Ελληνικός λαός να ξεπεράσει κι εκείνος το δικό του Γολγοθά μέσα σε δύσκολους καιρούς στους οποίους δοκιμάζονται στο μέγιστο οι αντοχές και οι αντιστάσεις του.

Ο Περιφερειακός Διευθυντής                                                                                   

Α/θμιας& Β/θμιας Εκπαίδευσης

Κεντρικής Μακεδονίας

Παναγιώτης Ζ. Ανανιάδης

Γεωλόγος-Θεολόγος

Μήνυμα για την Γιορτή της 25ης Μαρτίου

25-Η 25η Μαρτίου του 1821 αποτελεί το πιο σημαντικό ιστορικό γεγονός στη νεώτερη πορεία του ελληνικού έθνους και κατέδειξε το πραγματικό μεγαλείο ενός ολόκληρου λαού ο οποίος έλαβε την οριστική και αμετάκλητη απόφαση να διεκδικήσει, να απαιτήσει και να κερδίσει την ελευθερία του έναντι οποιουδήποτε κόστους και θυσίας, ακόμα και αν αυτό το κόστος αφορούσε τον θάνατο πολλών. 

Όταν οι λαοί παίρνουν στα χέρια τους την υπόθεση του μέλλοντος τους ακόμη και απέναντι σε ισχυρούς αντιπάλους, αν έχουν το δίκιο με το μέρος τους, πρέπει να έχουν την αυτοπεποίθηση ότι θα κερδίσουν. Με βαθειά πίστη, βαπτισμένοι σε ιδανικά και αρετές που τους όπλιζαν με περίσσιο θάρρος και ακατάλυτη αποφασιστικότητα, οι Έλληνες αν και λίγοι και ανίσχυροι σε σύγκριση με τους πανίσχυρους Τούρκους δυνάστες, ύψωσαν  το λάβαρο της επανάστασης, σε πείσμα όλων των προειδοποιήσεων και συστάσεων από τα μεγάλα Ευρωπαϊκά δώματα για να παραμείνουν φρόνιμοι υποτελείς των Σουλτάνων.

 Ο μεγάλος ξεσηκωμός του 1821 δεν αποτελούσε τυχαίο γεγονός. Ήταν το ξέσπασμα ενός λαού που εμπνεύσθηκε, διεγέρθηκε και κινητοποιήθηκε από τους Έλληνες διαφωτιστές, τους δασκάλους του Γένους, το Ρήγα Βελεστινλή, τον Αδαμάντιο Κοραή, τους Φιλικούς και πολυάριθμους άλλους φωτισμένους Έλληνες. Αυτοί οι άνθρωποι του φωτός θέρμαναν τη ψυχή των σκλαβωμένων Ελλήνων και την μπόλιασαν με το φιλελεύθερο ευρωπαϊκό πνεύμα εκείνης της εποχής και τα μηνύματα της γαλλικής επανάστασης για ελευθερία, ισότητα και αδερφοσύνη.  

Αναμφίβολα η 25η Μαρτίου 1821 δεν ήταν μόνο μια ηρωική στιγμή. Ήταν, σε μεγάλο βαθμό, αποτέλεσμα ενός άλλου, σημαντικού αγώνα που προηγήθηκε για αιώνες και στηρίχθηκε πάνω από όλα στην Παιδεία. Γιατί ήταν μέγας αγώνας για το υπόδουλο Έθνος να διατηρήσει τη Γλώσσα, τις παραδόσεις του, την Εθνική του συνείδηση, τη Θρησκεία του. Η διαχρονικότητα αυτού του μηνύματος είναι περισσότερο από πρόδηλη και στις μέρες μας: στους δύσκολους καιρούς που διάγουμε, μετά από πολυετή οικονομική κρίση, η παιδεία και οι φορείς τηςμπορούν και πρέπει, μέσα από τη γνώση, την εκπαίδευση και την έρευνα, με εξωστρέφεια, καθώς και με το κοινωνικό έργο τους, να προσφέρουν τα κατάλληλα ερείσματα στο έθνος.

Σήμερα, καλούμαστε να αναμετρηθούμε με την ιστορία για ακόμη μια φορά και να εξέλθουμε νικητές. Μπροστά μας βρίσκονται προκλήσεις σε εθνικό, αλλά και σε οικονομικό επίπεδο, προκλήσεις που θέτουν σε απειλή το μέλλον των παιδιών μας. Καθήκον όλων μας είναι να δώσουμε έναν ακόμη πεισματικό και ανυποχώρητο αγώνα, ενωμένοι, με πίστη στις δικές μας δυνάμεις. Το παράδειγμα των ηρώων του Ελληνισμού πρέπει να φωτίσει σαν φάρος τις προσπάθειες μας.

Επίσκεψη Υφυπουργού Παιδείας

yfipoyrgos-17-

Την Τρίτη 7 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε επίσκεψη του Υφυπουργού Παιδείας κ. Κωνσταντίνου Ζουράρι στην Περιφερειακή Διεύθυνση Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας. Κατά την επίσκεψή του ο κ. Ζουράρις συνομίλησε με το προσωπικό της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης για θέματα που άπτονται της αρμοδιότητας του και της εκπαιδευτικής πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων. Επίσης ανέλυσε ζητήματα της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης και την πολιτική του Υπουργείου επί των ζητημάτων αυτών. Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε δημιουργική συζήτηση με το προσωπικό στα ζητήματα της Εκπαίδευσης.