16082018Πεμ
Τελ. Ενημέρωση:Παρ, 10 Αυγ 2018

Δελτίο Τύπου - Με τη χρήση κωδικών Taxisnet πλέον η Υποβολή Αιτήματος για την έκδοση Πιστοποιητικού 6ετούς ή 9ετούς Φοίτησης

HLEKTRONIKH-YPOBOLH

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Από τις 25 Ιουλίου 2018 η Υποβολή Αιτήματος για την έκδοση Πιστοποιητικού 6ετούς ή 9ετούς Φοίτησης διεκπεραιώνεται με τη χρήση κωδικών Taxisnet μέσω της εφαρμογής "Διαχείριση Φορμών ΠΔΕ". Η ΠΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας ενσωματώνει πλέον μια καινοτόμα νέα δυνατότητα, διασφαλίζοντας κατά το βέλτιστο τρόπο την πιστοποίηση χρήστη μιας και οι κωδικοί Taxinet χρησιμοποιούνται για αυτό το σκοπό ευρέως σε υπηρεσίες του ελληνικού δημοσίου.  Η ΠΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας χρησιμοποιεί την εν λόγω υπηρεσία της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων (ΓΓΠΣ) για την πιστοποίηση των χρηστών και MONO ενώ από τα βασικά στοιχεία Μητρώου (ΑΦΜ, Όνομα, Επώνυμο, Πατρώνυμο, Μητρώνυμο, Έτος Γέννησης) που παρέχονται από το φορολογικό μητρώο του Υπουργείου Οικονομικών αξιοποιεί τα ελάχιστα δυνατά και πιο συγκεκριμένα τα ακόλουθα: Όνομα, Επώνυμο, Πατρώνυμο, Μητρώνυμο. Κατά τα λοιπά ισχύουν ότι ίσχυε και πριν, οπότε για περισσότερες πληροφορίες για την υποβολή αίτησης διαβάστε τις σχετικές οδηγίες. Τέλος για τη διαχείριση και προστασία των προσωπικών δεδομένων των επισκεπτών και χρηστών εφαρμόζονται οι διατάξεις της εθνικής, ευρωπαϊκής και διεθνούς νομοθεσίας σχετικά με την προστασία του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως εκάστοτε ισχύει, για περισσότερα διαβάστε την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων της ΠΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας. 

 


Πρόγραμμα Αθλούμαι Συμμετέχω Εκφράζομαι στο Εθνικό Καυτανζόγλειο Στάδιο

afisakauta2

Την Παρασκευή 15 Ιουνίου 2018 ολοκληρώθηκε με επιτυχία το Καινοτόμο Πρόγραμμα Αθλούμαι Συμμετέχω Εκφράζομαι στο Εθνικό Καυτανζόγλειο Στάδιο για το σχολικό έτος 2017-2018, που υλοποιήθηκε για πρώτη φορά σε πανελλήνιο επίπεδο.

Το πρόγραμμα ξεκίνησε πιλοτικά 12 Μαρτίου2018 και είχαν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε αυτό 4.000 μαθητές από 70 σχολικές μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης, ενώ υπήρξε πρόθεση εκδήλωσης ενδιαφέροντος από άλλες 82 σχολικές μονάδες απ΄ όλη την επικράτεια με σημαντικό αριθμό μαθητών, ωστόσο δεν κατέστη δυνατή η συμμετοχή τους λόγω του περιορισμένου αριθμού των ημερομηνιών λειτουργίας του Προγράμματος.

Το Πρόγραμμα που αγκαλιάστηκε με εμπιστοσύνη και ενθουσιασμό από την εκπαιδευτική και μαθητική κοινότητα είχε ως συμπαραστάτες το Υφυπουργείο Αθλητισμού και τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, τη Διοίκηση και το προσωπικό του Εθνικού Καυτανζογλείου Σταδίου και υλοποιήθηκε με τη βοήθεια των Ομοσπονδιών: Ποδοσφαίρου, Πετοσφαίρισης, Χειροσφαίρισης, Κλασικού Αθλητισμού, Τζούντο, Ταε Κβον Ντο - ITF, Τοξοβολίας, Ξιφασκίας, Αντισφαίρισης, Ποδηλασίας, Κωπηλασίας, της Σχολής Καλών Τεχνών του ΑΠΘ, Τμήμα Ειακαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, και του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος.

Η υλοποίηση του Προγράμματος στηρίχθηκε στην εθελοντική υποστήριξη Καθηγητών Φυσικής Αγωγής, προπονητών Εθνικών ομάδων και Ολυμπιονικών, διακεκριμένων αθλητών, φοιτητών της Σχολής Καλών Τεχνών, στο πλαίσιο της πρακτικής τους στο μάθημα Διδακτικής, και ηθοποιών - θεατρολόγων του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος που συμμετείχαν ως εκπαιδευτές, συμβάλλοντας με καλές πρακτικές, τεχνογνωσία και επιμελημένη καθοδήγηση σε ένα άριστο αποτέλεσμα, βάζοντας τις βάσεις για την μακροημέρευση του.

Μέσα στις δράσεις του Προγράμματος περίσσεψε η χαρά και το γέλιο, ο ενθουσιασμός, η πρόκληση της συμμετοχής και οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να ανιχνεύσουν πιθανές κλίσεις τους, να γευτούν την εμπειρική ανακάλυψη πεδίων του εαυτού τους, να δημιουργήσουν, να δυναμώσουν την εκφραστική ικανότητα τους και οργανωμένα να βιώσουν τη συνεργασία με αυτοσεβασμό και αλληλοσεβασμό. Στόχος του προγράμματος ήταν να ενισχυθεί η ολιστική καλλιέργεια τους, να γίνουν καλοί φίλαθλοι, καλοί θεατές, καλοί ακροατές, να αποκτήσουν αγάπη για τον αθλητισμό, να συνδέσουν στις καλλιτεχνικές δράσεις τον Αθλητισμό με την Τέχνη με γνώμονα ότι ο αθλητισμός είναι μια διαδικασία κοινωνικοποίησης, μέσα από την οποία καλλιεργείται η αλληλεγγύη, η ευγενής άμιλλα και πολλές άλλες αξίες και πανανθρώπινες ιδέες.

Το Πρόγραμμα είχε σε καθημερινή βάση ιατρική υποστήριξη.

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης της Κεντρικής Μακεδονίας εκφράζει τις ευχαριστίες της σε όλους τους εμπλεκομένους φορείς και φυσικά πρόσωπα που με τη στήριξη τους προσέφεραν και συνέβαλαν ο καθένας με το δικό του τρόπο για την υλοποίηση του Προγράμματος, μία δωρεάν προσφορά στους μαθητές, στις δύσκολες συνθήκες που διανύει η κοινωνία μας.

Οι συντονιστές του Προγράμματος: Β. Σπυρογιάννης, Ι. Μπούζιου, Tζώγα Μαρία.

Απινιδωτής στα γραφεία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας

IMG-ff2c3f84de2077accf5c911e578147ef-V-823x420

Στον πρώτο όροφο του κτιρίου Zeda, στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας έχει τοποθετηθεί  απινιδωτής σε ειδκό σημείο.

Οι εργαζόμενοι της περιφέρειας εκπαίδευσης ανέλαβαν δράση, εκπαιδεύτηκαν από το KIDS SAVE LIVES και την ΕΕΕΠΦ και είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν μια πιθανή καρδιακή ανακοπή.

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΗΣΗ ΣΤΟ 166, ΚΑΛΕΣΤΕ ΣΤΟ 2310474810, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ !!!

Υπεύθυνος Επικοινωνίας
 
Βέλλιου Αργυρή: 2310474810
 
 

IMG-dcbbf5e9f91bfa1b170764e0a0d08058-V-823x420

IMG-4e149789e4e93872c259767a131e1fd2-V-823x420

Δελτίο Τύπου Δ.Ι.Ε.Κ. Κασσάνδρας

kassandra1

Μια ξεχωριστή εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία, την Παρασκευή 29 Ιουνίου από το Δ.Ι.Ε.Κ. Κασσάνδρας στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Αγροτικού Καταστήματος Κράτησης Κασσάνδρας.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους η βουλευτής Ν. Χαλκιδικής κ, Ιγγλέζη Κατερίνα, ο Διευθυντής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας κ. Ανανιάδης Παναγιώτης, ο Δήμαρχος Κασσάνδρας κ. Κυρίτσης, ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών του Δήμου Κασσάνδρας κ. Φτίκας Αλκιβιάδης, και άλλοι εκλεκτοί προσκεκλημένοι. Την εκδήλωση χαιρέτησε ο Διευθυντής του Αγροτικού Καταστήματος Κράτησης Κασσάνδρας.

Στην εκδήλωση επιχειρήθηκε το «άνοιγμα» στην τοπική και στην ευρύτερη κοινωνία, παρουσιάστηκε το έργο και τα projects του Δ.Ι.Ε.Κ., η νέα ποιητική Συλλογή του Τριαντάφυλλου Σερμέτη "Άπειρος Κύκλος" (Εκδ. Νησίδες), μοιράστηκαν αντίτυπα του βιβλίου στους κρατούμενους σπουδαστές και ακολούθησε συναυλία με τον Βασίλη Πρατσινάκη (τραγούδι), τον Αντώνη Κουμανδράκη (κιθάρα) και το Γιώργο Φακαλή (μπουζούκι), οι οποίοι συμμετείχαν αφιλοκερδώς στην εκδήλωση. Η ομιλία του κρατούμενου γερμανικής εθνικότητας κατέδειξε προβλήματα της εκπαίδευσης στις φυλακές.

Η συγκλονιστική ομιλία του Ε. Τσαβδάρη συγκίνησε και «άγγιξε» το κοινό, ενώ η στεντόρεια φωνή ενός Πακιστανού κρατούμενου που ερμήνευσε ένα τραγούδι χωρίς μουσική, από τη χώρα του, μας εξέπληξε όλους. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη της ΕΡΤ3 και την ευγενική χορηγία του γνωστού ομίλου ξενοδοχείων SaniResort και της Σχολής καταδύσεων-θαλάσσιων σπορ και εκδρομών με σκάφος, DiveGreece με έδρα τη Νέα Σκιώνη.

Εκφράζουμε τις ευχαριστίες μας σε όλους τους συντελεστές και υποστηρικτές της εκδήλωσης.

Η ΔΙΕΥΘYNTΡΙΑ TOYΔΙΕΚ

Δουλγερίδου Μαριάννα

 

kassandra2

Μήνυμα για την Ημέρα των Προσφύγων

mursini-sxoleio5

Η ημέρα των προσφύγων στις 20 Ιουνίου αποτελεί την αφορμή για να κατανοήσουμε αυτό που συντελείται στον πλανήτη μας τα τελευταία χρόνια. Ο κόσμος μας, που συνταράσσεται από πολέμους, από βιαιοπραγίες και από διάφορες μορφές αδικίας, βιώνει την εμπειρία μιας άνευ προηγουμένου μετακίνησης πληθυσμών. Ο τρόπος με τον οποίο τους αντιμετωπίζουμε αποτελεί μια δοκιμασία της ανθρωπιάς μας, του σεβασμού μας προς την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και κυρίως της αλληλεγγύης μας προς τους συνανθρώπους μας που βρίσκονται σε ανάγκη.

Τα ανθρώπινα δικαιώματα συνιστούν το θεμέλιο λίθο πάνω στον οποίο η ανθρωπότητα επιχειρεί να οικοδομήσει ένα ειρηνικό και ευοίωνο μέλλον για όλους τους ανθρώπους σε κάθε γωνιά της γης. Λειτουργώντας ως διεθνείς νόρμες ή σταθερές, διασφαλίζουν την προστασία όλων των ανθρώπων όπου κι αν βρίσκονται από κάθε μορφής πολιτική, νομική, κοινωνική, πολιτιστική, οικονομική εκμετάλλευση ή κακομεταχείριση και, παράλληλα, από κάθε μορφής διάκριση στη βάση του φύλου, της ηλικίας, της εθνότητας, της εθνικότητας, της θρησκείας αλλά και του κοινωνικού, του πολιτικού και πολιτισμικού τους υπόβαθρου.

H εκπαίδευση των παιδιών των προσφύγων αποτελεί για το Υπουργείο Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων, όπως επανειλημμένα έχει ειπωθεί σε όλους τους τόνους, όχι απλά μια εκπαιδευτική προτεραιότητα αλλά κυρίως ένα ανθρώπινο δικαίωμα, μια τεράστια ανθρωπιστική πρόκληση την οποία πρέπει να αντιμετωπίσουμε με επιτυχία. Για αυτόν τον λόγο έχει οργανωθεί συστηματικά η εκπαίδευση τους από την πρώτη στιγμή και σε αυτό το σημείο, με τις άοκνες προσπάθειες των εκπαιδευτικών,βρισκόμαστε με πολύ μεγάλη επιτυχία σε εκείνη την κατάσταση στην οποία μπορούμε να πούμε ότι οι στόχοι που είχαν εξαρχής τεθεί έχουν επιτευχθεί. Παρόλα αυτά οι προσπάθειες πρέπει να συνεχιστούν με την ίδια ένταση, προκειμένου τα παιδιά των προσφύγων να λάβουν την κατάλληλη αγωγή και εκπαίδευση.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Πανελλαδικές Εξετάσεις

 

Η Περιφερειακή Δ/νση Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, ενόψει των Πανελληνίων εξετάσεων που εκκινούν την Πέμπτη 7 Ιουνίου για τα ΕΠΑΛ και Παρασκευή 8 Ιουνίου για τα Γενικά Λύκεια, βρίσκεται σε πλήρη ετοιμότητα για οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει.

Καθημερινά πραγματοποιούνται συσκέψεις με τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης αλλά και με το Υπουργείο Παιδείας, προκειμένου να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα άψογης διεξαγωγής των εξετάσεων και να διασφαλιστεί η αξιοπιστία και το αδιάβλητο των εξετάσεων.

Στην Περιφέρεια της Κεντρικής Μακεδονίας ο αριθμός των Εξεταστικών Κέντρων ανέρχονται στον αριθμό των 159 για τα ΓΕΛ και των 21 για τα ΕΠΑΛ. Ενώ ο αριθμός των μαθητών που θα συμμετέχουν στις Πανελλήνιες Εξετάσεις θα είναι 16283 στα ΓΕΛ και 3556 στα ΕΠΑΛ.

Ειδικά Εξεταστικά Κέντρα θα λειτουργούν σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα της Κεντρικής Μακεδονίας για τα Γ.Ε.Λ και για τα ΕΠΑΛ.

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας εκφράζει ευχαριστίες στους εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν με οποιονδήποτε τρόπο στην διαδικασία των εξετάσεων, προκειμένου να διεξαχθούν οι εξετάσεις με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, αλλά και τη στήριξη που προσφέρουν αφειδώς στους μαθητές μας. που καταβάλλουν και για την διαρκή στήριξη τους στους μαθητές μας.

Στους μαθητές μας ευχόμαστε η έναρξη των Πανελλαδικών Εξετάσεων να σηματοδοτήσει έναν σημαντικό αγώνα για τις επιδιώξεις τους για το μέλλον και να αποτελέσει το επισφράγισμα των προσπαθειών τους. Ο αγώνας αυτός είναι σημαντικός, αλλά δεν είναι καθοριστικός και στη ζωή τους, καθώς θα υπάρξουν και άλλοι αγώνες που θα διαμορφώσουν την προσωπικότητά τους.

Στις δύσκολες συνθήκες που διανύει η χώρα μας η αγωνιστικότητά τους και η αισιόδοξη διάθεσή τους αποτελούν παρακαταθήκη και μας γεμίζει ελπίδα ότι η νέα γενιά είναι ικανή να μεταμορφώσει την πατρίδα μας προς το καλύτερο. Βασιζόμαστε στις ικανότητες του και με όποιο τρόπο χρειάζεται η πολιτεία τους στηρίζει.

Ευχόμαστε καλή δύναμη στους γονείς των υποψηφίων και να συμπαρασταθούν στα παιδιά τους όσο το δυνατόν περισσότερο, διασφαλίζοντάς τους ένα ήρεμο περιβάλλον.

 

   Περιφερειακή Διεύθυνση

Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπαίδευσης

   Κεντρικής Μακεδονίας  

Πρότυπο προστασίας προσωπικών δεδομένων στα σχολεία (από 25/5/2018)

Οι ρυθμίσεις προστασίας δεδομένων για την αλλαγή στην Ελλάδα, σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (GDPR)που ανακοινώθηκε από το 2016, τίθενται σε ισχύ από τις 25 Μαΐου 2018. Αυτό αντιπροσωπεύει σημαντική μεταστροφή της νομοθεσίας και αντικαθιστά τον νόμο περί προστασίας δεδομένων 2472/1997 για την προστασία του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, ο οποίος και καταργείται με την ψήφιση του εθνικού νόμου.
Το συνημμένο πρότυπο προορίζεται αποκλειστικά για συμβουλές και καθοδήγηση. Αναμένεται ότι τα σχολεία θα χρησιμοποιήσουν αυτό το πρότυπο παράλληλα με την πολιτική τους για την ορθή χρήση όπως παρέχεται από την κοινότητα eSafety Label. Το συνημμένο έγγραφο δεν αποσκοπεί στην παροχή νομικών συμβουλών.
Η πρόσφατη δραστηριότητα σχετικά με τις παραβιάσεις δεδομένων που υφίστανται οργανισμοί και ιδιώτες συνεχίζει να καθιστά τον τομέα προστασίας προσωπικών δεδομένων ένα θέμα άμεσης προτεραιότητας για τα σχολεία και άλλους εκπαιδευτικούς οργανισμούς. Είναι σημαντικό το σχολείο να έχει μια σαφή και κατανοητή πολιτική χειρισμού προσωπικών δεδομένων, προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος παραβίασης προσωπικών δεδομένων. Μια παραβίαση μπορεί να προκύψει από κλοπή, σκόπιμη επίθεση στα συστήματά σας, μη εξουσιοδοτημένη ή κακόβουλη χρήση προσωπικών δεδομένων από μέλος του προσωπικού, τυχαία απώλεια ή αποτυχία εξοπλισμού. Επιπλέον:
  • Κανένα σχολείο ή άτομο δεν θα ήθελε να είναι η αιτία παραβίασης των δεδομένων, ιδιαίτερα επειδή ο αντίκτυπος της απώλειας δεδομένων στα άτομα μπορεί να είναι σοβαρός και να προκαλέσει αμηχανία, να θέσει σε κίνδυνο τα άτομα και να επηρεάσει την προσωπική ή επαγγελματική φήμη
  • Τα σχολεία είναι «πλούσια σε δεδομένα» και η εισαγωγή της ηλεκτρονικής αποθήκευσης και διαβίβασης δεδομένων έχει δημιουργήσει πρόσθετες δυνατότητες για την απώλεια δεδομένων
  • To σχολείο θα θέλει να αποφύγει την κριτική και την αρνητική δημοσιότητα που μπορεί να δημιουργηθεί από οποιαδήποτε παραβίαση προσωπικών δεδομένων
  • Το σχολείο υπόκειται σε ευρύ φάσμα νομοθεσίας σχετικά με την προστασία δεδομένων και τη χρήση δεδομένων, με σημαντικές κυρώσεις για μη τήρηση της σχετικής νομοθεσίας
  • Είναι απαραίτητο για όλα τα σχολεία να έχουν πολιτική προστασίας δεδομένων.

Τα σχολεία ανέκαθεν είχαν προσωπικά δεδομένα για τους μαθητές που βρίσκονταν στη φροντίδα τους και όλο και περισσότερο αυτά τα δεδομένα κρατούνται ψηφιακά και προσβάσιμα όχι μόνο στο σχολείο αλλά και σε απομακρυσμένες τοποθεσίες. Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι οι νόμοι για την προστασία των δεδομένων ισχύουν για όλες τις μορφές δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, ανεξάρτητα από το αν τηρούνται σε χαρτί ή σε ηλεκτρονική μορφή. Ωστόσο, δεδομένου ότι αποτελεί μέρος ενός γενικού προτύπου πολιτικής ασφάλειας online, το έγγραφο αυτό δίνει ιδιαίτερη έμφαση στα δεδομένα που διατηρούνται ή μεταβιβάζονται ψηφιακά.

Τα σχολεία θα πρέπει να επανεξετάσουν προσεκτικά την πολιτική τους, υπό το πρίσμα των σχετικών κανονισμών και καθοδήγησης της περιφερειακής δομής / αρμόδιου φορέα και των νομοθετικών αλλαγών. Τα σχολεία και το προσωπικό τους πρέπει να κάνουν ό, τι είναι δυνατόν για να διασφαλίσουν την ασφάλεια και την ασφάλεια οποιουδήποτε υλικού προσωπικής ή ευαίσθητης φύσης, συμπεριλαμβανομένων των προσωπικών δεδομένων.

Είναι ευθύνη όλων των μελών της σχολικής κοινότητας να φροντίζουν όταν χειρίζονται, χρησιμοποιούν ή μεταφέρουν προσωπικά δεδομένα, ότι αυτά δεν μπορούν να είναι προσβάσιμα σε κανέναν που δεν:
  • έχει άδεια πρόσβασης στα δεδομένα αυτά
  • πρέπει να έχει πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα.
Οι παραβιάσεις δεδομένων ενδέχεται να έχουν σοβαρές επιπτώσεις στα ενδιαφερόμενα άτομα ή / και ιδρύματα, να οδηγήσουν το σχολείο σε δυσφήμιση και μπορεί να οδηγήσουν σε πειθαρχική ή ποινική δίωξη. Ιδιαίτερα, κάθε μεταφορά δεδομένων υπόκειται σε κίνδυνο απώλειας ή μόλυνσης.

Το πρότυπο αυτό παρέχεται από τον Εθνικό Συντονιστή eSafety Label για τη δράση στην Ελλάδα, κ. Άρη Λούβρη. Οποιοσδήποτε έχει πρόσβαση σε προσωπικά δεδομένα πρέπει να γνωρίζει, να κατανοεί και να τηρεί την αντίστοιχη πολιτική σχολείου, η οποία συγκεντρώνει τις νομοθετικές απαιτήσεις που περιέχονται στη σχετική νομοθεσία για την προστασία των δεδομένων και τους σχετικούς κανονισμούς και καθοδήγηση (όπου απαιτείται από την περιφερειακή δομή / αρμόδιο φορέα).

Πηγή: http://internet-safety.sch.gr/index.php/articles/teach/item/624-gdpr

 

Απολογισμός Έκθεσης Έργων Μαθητών ΕΠΑΛ με τίτλο: «Το ΕΠΑΛ δημιουργεί στην Κεντρική Μακεδονία» και της Ημερίδας για την Μαθητεία στο ΝΟΗΣΙΣ»

DSCN8645

Το μεσημέρι της Παρασκευής 11 Mαΐου 2018 έπεσε η αυλαία της Έκθεσης: «Το ΕΠΑΛ δημιουργεί στην Κεντρική Μακεδονία» που πραγματοποιήθηκε από την Τετάρτη 9 - 11 Mαΐου στο ΝΟΗΣΙΣ. Για τρείς ημέρες η καρδιά της επαγγελματικής εκπαίδευσης στην Κεντρική Μακεδονία «χτυπούσε» στο ΝΟΗΣΙΣ.

Η Έκθεση διοργανώθηκε από την Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας,  Έρευνας και Θρησκευμάτων, καθώς και το ΝΟΗΣΙΣ. Παράλληλα με την Έκθεση διοργανώθηκε και η Ημερίδα για τη Μαθητεία στο Συνεδριακό Κέντρο «Ν. Οικονόμου», όπου προσκλήθηκαν και συμμετείχαν ο Διευθυντής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης ΥΠΠΕΘ κ. Μουστάκας, ο Διευθυντής Γραφείου Υφυπουργού Επαγγελματικής Εκπαίδευσης κ. Κοτσιφάκης και η κ. Καφετζοπούλου από το τμήμα Μαθητείας του ΥΠΠΕΘ. Τους επίσημους από το Υπουργείο Παιδείας καλωσόρισαν ο πρόεδρος του ΝΟΗΣΙΣ κ. Σιγάλας  και ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης κ. Ανανιάδης, τονίζοντας την σπουδαιότητα της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα και τα οφέλη της Μαθητείας, κυρίως για τους απόφοιτους των ΕΠΑΛ.

Στην αρχή της εκδήλωσης βραβεύτηκε η ΕΡΤ3 για τη συνεχή υποστήριξη που προσφέρει στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης και στην προβολή εκδηλώσεων της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Κατά την διάρκεια της Ημερίδας ακούστηκαν ενδιαφέρουσες εισηγήσεις  από εκπροσώπους φορέων όπως: το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο με τον κ. Βλαχογιάννη,  το Κέντρο Επιχειρηματικής και Πολιτιστικής Ανάπτυξης με την κ. Παγούνη, το Ελληνικό Ινστιτούτο Υγιεινής και Ασφάλειας Εργασίαςμε τον κ. Ταργκουτζίδη, το  Κέντρο Αποθεραπείας - Αποκατάστασης Θεσσαλονίκης «η Αναγέννηση» - με την κα Καρακίζη, το Γενικό Νοσοκομείο "Παπαγεωργίου" με την κα Πουρτουλίδου, το
Τμήμα Πληροφορικής και Επικοινωνιών  Δήμου Θέρμης, με τον κ. Γιοργιλά. Τέλος παρεμβάσεις στη συζήτηση πραγματοποίησαν, εκ μέρους του CEDEFOP,  ο κ. Ζαχείλας και ο κ. Αθανασόπουλος για το πρώτο πιλοτικό πρόγραμμα Μαθητείας ΕΠΑ.Λ. και το Πρόγραμμα Νέα Αρχή για τα ΕΠΑ.Λ. Την ευθύνη της διοργάνωσης της Ημερίδας είχαν η ομάδα της Μαθητείας της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, ο κ. Μπαλόμπας Παναγιώτης, η κα Παπάζογλου Χρύσα, ο κ. Γιαννουλάκης Θεολόγης και ο κ. Φελέκης Ιωάννης.

Η  Έκθεση  Έργων Μαθητών ΕΠΑΛ υποστηρίχτηκε από περισσότερα από 50 Επαγγελματικά Λύκεια και Εργαστηριακά Κέντρα της Κεντρικής Μακεδονίας. Περισσότεροι από 60 εκπαιδευτικοί και 90 μαθητές συμμετείχαν ενεργά ως εκθέτες έργων, πραγματοποιώντας επιδείξεις και παράλληλες δράσεις.

Ένα μεγάλος όγκος μαθητών Γυμνασίων, ΕΠΑΛ αλλά και επισκεπτών του ΝΟΗΣΙΣ περιηγήθηκαν στην έκθεση, κατά το τριήμερο 9-11 Μαΐου. Ο αριθμός ξεπέρασε τους 850 επισκέπτες, παρά τις δύσκολες καιρικές συνθήκες που αντιμετώπισαν εκείνο το διάστημα.

Εκπρόσωποι από τα ΚΕΣΥΠ Θέρμης, Κιλκίς, Θερμαϊκού και Λαγκαδά προσέφεραν πολύτιμη ενημέρωση προς τους μαθητές στην βιβλιοθήκη του ΝΟΗΣΙΣ, ενώ οι μαθητές από το ΕΠΑΛ Επανομής πρόσφεραν μία εξαιρετική θεατρική παράσταση προς το κοινό του ΝΟΗΣΙΣ στο συνεδριακό Κέντρο.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους μαθητές, εκπαιδευτικούς, διευθυντές ΕΠΑΛ και ΕΚ της Κεντρικής Μακεδονίας για την άριστη συνεργασία. Αποτέλεσαν την ψυχή και την κινητήρια δύναμη της Έκθεσης.
Επίσης, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους Συντονιστές των Τομέων και τους Σχολικούς Συμβούλους για την πολύτιμη συμβολή τους στο στήσιμο της εκδήλωσης. Καταφέρανε μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα να συντονίσουν όλες τις παρουσιάσεις έργων του τριημέρου και τους αξίζουν συγχαρητήρια. Επιπλέον, ένα μεγάλο ευχαριστώ και στους υπευθύνους ΚΕΣΥΠ της Κεντρικής Μακεδονίας που συμμετείχαν το τριήμερο.

Τελειώνοντας θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους ανθρώπους της  Οργανωτικής Επιτροπής, που με χαμόγελο και ευγένεια εξυπηρέτησαν τους μαθητές και εκπαιδευτικούς της Έκθεσης:

Την ομάδα της Μαθητείας της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, με τον Παναγιώτη Μπαλόμπα, την Χρύσα Παπάζογλου, Θεολόγη Γιαννουλάκη και Ιωάννη Φελέκη.

- Την Γραμματεία της Εκδήλωσης, την Αντιόπη Σαρακενίδου που ήταν συνδετικός κρίκος όλων των συντελεστών της έκθεσης.

- Το προσωπικό του ΝΟΗΣΙΣ για την πολύτιμη συνεισφορά τους στην διοργάνωση.

- Τους Τεχνικούς εκδήλωσης και μεταδόσεων, Αγοραστούδη Θωμά, Κουκλιάτη Δημήτριο και την εκπαιδευτικό ? δημοσιογράφο Χρύσα Παλάζη για την εξαιρετική τους συμμετοχή.  Κατόρθωσαν μέσα από  ένα τηλεοπτικό τριήμερο μαραθώνιο να φιλοξενήσουν συνεντεύξεις μαθητών και εκπαιδευτικών των τομέων. Τα βίντεο των συνεντεύξεων καθώς και φωτογραφικό υλικό φιλοξενούνται ήδη στην ιστοσελίδα της έκθεσης  www.epal.kmaked.eu

Θα επιθυμούσαμε οι διευθυντές των σχολείων που συμμετείχαν ή παρακολούθησαν την έκθεση, να αποστείλουν την λίστα μαθητών - εκπαιδευτικών στο email της Περιφέρειας Εκπαίδευσης Κ. Μακεδονίας, (mail@kmaked.pde.sch.gr)  ώστε να ετοιμαστούν και να αποσταλούν οι Βεβαιώσεις Συμμετοχής - Παρακολούθησης.

Είναι σημαντικό στο μέλλον να βρίσκονται τέτοιες ευκαιρίες, ώστε μαθητές και εκπαιδευτικοί να ενώνουν τις δυνάμεις τους και να προβάλουν το σημαντικό έργο που πραγματοποιείται σε όλα τα ΕΠΑΛ.

Απολογισμός της 4ης Διακρατικής Συνάντησης του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ KA2 με τίτλο: «Managing the refugee and migrant flows through the development of educational and vocational frames for children and adults» και ακρωνύμιο «XENIOS ZEUS»

xenioszeus-4

 Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, ως Συντονιστής του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ KA2 «Managing the refugee and migrant flows through the development of educational and vocational frames for children and adults» XENIOSZEUS, διοργάνωσε την 4η Διακρατική Συνάντησή του. Στη συνάντηση πήραν μέρος οι εταίροι του Προγράμματος, οι οποίοι είναι οι ακόλουθοι:

  1. 1.Το Παιδαγωγικό Τμήμα του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
  2. 2.Το Σχολείο Νέας Ελληνικής Γλώσσας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
  3. 3.Η Παιδαγωγική Σχολή του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.
  4. 4.Το Πανεπιστήμιο της Aix-Marseille της Γαλλίας (ESPE).
  5. 5.Η μη κυβερνητική οργάνωση για τα ανθρώπινα δικαιώματα για τους νέους της Ιταλίας H.R.Y.O.
  6. 6.Το Δίκτυο Άλφα - Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Δυτικής Θεσσαλονίκης.
  7. 7.Το Αρχείο Χαρτογραφικής Κληρονομιάς των Γενικών Αρχείων του Κράτους.

Η Συνάντηση ήταν διήμερη και πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 4-5-2018 και το Σάββατο 5-5-2018.

Την Παρασκευή 4-5-2018, η ομάδα του προγράμματος συγκεντρώθηκε στο χώρο, όπου στεγάζεται το Αρχείο Χαρτογραφικής Κληρονομιάς. Οι εργασίες ξεκίνησαν με τον χαιρετισμό του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Ανανιάδη Παναγιώτη.

Προσκεκλημένοι ήταν:

  • Ο κ. Ράγκος Νικόλαος από το Υπουργείο Μεταναστευτικής Πολιτικής και η κ. Μαχαίρα Ελένη από το Υπουργείο Εσωτερικών, οι οποίοι απάντησαν σε ερωτήσεις της ομάδας σχετικά με τις μεταναστευτικές ροές, τη συνεργασία του Υπουργείου με τις Μ.Κ.Ο. και τις διαδικασίες που ακολουθούνται για την ένταξη των ατόμων ή τη μετεγκατάστασή τους στη χώρα που επιθυμούν.
  • Η ομάδα διαχείρισης, συντονισμού και παρακολούθησης εκπαίδευσης των προσφύγων Βόρειας Ελλάδας κ.κ. Παπαδοπούλου Φωτεινή, Στάμου Νένα, Τσιριγώτη Χαρά, Φελεκίδου Ρία και Χιονά Σμαρώ, οι οποίες παρουσίασαν τις διαδικασίες ένταξης των παιδιών στο εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας, την εξέλιξη της εκπαίδευσής τους και τον θεσμό του Συντονιστή Εκπαίδευσης Προσφύγων (Σ.Ε.Π.) στα κέντρα φιλοξενίας, καθώς και στον αστικό ιστό.
  • Τέλος, ο Αναπληρωτής Καθηγητής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης κ. Τριανταφυλλίδης Αλέξανδρος, ο οποίος παρουσίασε το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα «S.U.C.RE.», στο οποίο Συντονιστής είναι το Α.Π.Θ. και επικεντρώνεται στις διαδικασίες της γλωσσικής προετοιμασίας και του ελέγχου γνώσεων, που απαιτούνται για την ορθή ένταξη των προσφύγων/μεταναστών στην Ανώτατη Εκπαίδευση, τόσο των φοιτητών, όσο και των καθηγητών, καθώς και στην υποστήριξη των ακαδημαϊκών τους αναγκών μετά την ένταξή τους.

Η 1η μέρα της Συνάντησης έκλεισε με ερωτήσεις και συμπεράσματα επί των παρουσιάσεων.

Το Σάββατο 5-5-2018, η ομάδα του προγράμματος συγκεντρώθηκε το πρωί στην αίθουσα εκδηλώσεων της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας.

Οι εργασίες ξεκίνησαν με την παρουσίαση του Προϊσταμένου Παιδαγωγικής & Επιστημονικής Καθοδήγησης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Ακριτίδη Νικολάου και μέλους της Διοικητικής κι Επιστημονικής Ομάδας του Συντονιστή του Προγράμματος. Έγινε μία αναλυτική περιγραφή της ανθρωπιστικής κρίσης που ξέσπασε τα τελευταία χρόνια με τις μεγάλες μεταναστευτικές ροές που ήρθαν στην Ευρώπη, τις διαδικασίες ένταξης των προσφύγων στην ελληνική κοινωνία και την εκπαίδευση των παιδιών των προσφύγων.

Ακολούθησε η παρουσίαση της κ. Στάικου Κρυσταλλίας, μέλους της Διοικητικής Ομάδας του Συντονιστή του Προγράμματος. Έγινε αναφορά στην ανατροφοδότηση που υπήρξε από τους εθελοντές εκπαιδευτικούς, μέσω συνεντεύξεων, σχετικά με τη φάση της εφαρμογής και της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού υλικού που διδάχθηκαν οι πρόσφυγες μέσα στα κέντρα φιλοξενίας.

Στην συνέχεια, η κ. Λαπατά Δήμητρα παρουσίασε την ιστοσελίδα που αναπτύχθηκε από το Πρόγραμμα, έκανε αναφορά στο σύνολο της διάχυσης που συμπεριλήφθηκε, καθώς και στον τρόπο πρόσβασης στο εκπαιδευτικό υλικό και τον οδηγό καλωσορίσματος, που αναπτύχθηκε από τους εταίρους του Προγράμματος.

Η κ. Μητακίδου Χριστοδούλα, καθηγήτρια του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ., αναφέρθηκε στην επιμόρφωση των εθελοντών εκπαιδευτικών επί του υλικού, σε ηλικίες 6-15 ετών που παρήχθη από το Τμήμα της και έγινε αποτίμηση της διδασκαλίας μέσα στα κέντρα φιλοξενίας από τους εθελοντές εκπαιδευτικούς.

Ακολούθησαν οι κ.κ. Κοκκινίδου Μαρίνα και Τριανταφυλλίδου Λήδα, Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό του Σχολείου Νέας Ελληνικής Γλώσσας του Α.Π.Θ., οι οποίες με τη σειρά τους παρουσίασαν το σύνολο των επιμορφώσεων που υλοποιήθηκαν επί του εκπαιδευτικού υλικού που παρήγαγαν για πρόσφυγες, ηλικίας 18 και άνω. Αναφέρθηκαν στο προφίλ των εκπαιδευόμενων και στην επιτυχία των σεμιναρίων και κατέληξαν σε προτάσεις βελτίωσης, σχετικά με τη χρήση του δικού τους εκπαιδευτικού υλικού μέσα στα κέντρα φιλοξενίας.

Από την Παιδαγωγική Σχολή του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, ο κ. Γκανάκας Ιωάννης, Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Κοζάνης και μέλος της ομάδας επιμόρφωσης εκπαιδευτικών, παρουσίασε, με τη σειρά του, την αποτίμηση των επιμορφωτικών σεμιναρίων επί του εκπαιδευτικού υλικού, που αναπτύχθηκε από το Πανεπιστήμιο και αφορά σε παιδιά Προσχολικής Ηλικίας.

Οι κ.κ. Μακρογιάννη Χριστίνα και Μαρόγλου Φωτεινή από το «Δίκτυο Άλφα», το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Δυτικής Θεσσαλονίκης, παρουσίασαν τις ενέργειες διάχυσης που έγιναν για το εκπαιδευτικό υλικό τους, τις «Γέφυρες», το οποίο αναφέρεται στην ηλικιακή ομάδα 8 ? 16 χρόνων. Αναφέρθηκαν, επίσης, στη δυνατότητα χρήσης του υλικού από ψυχολόγους και εργαζόμενους σε δομές προσφύγων. Κλείνοντας, παρουσίασαν τις φόρμες αξιολόγησης του υλικού τους.

Στη συνέχεια, οι κ.κ. RoubaudMarie-No?lle, AzaouiBrahim, GouaichKarimaκαι LebrisAna?s του Πανεπιστημίου της Γαλλίας, Aix-Marseille, ESPE, αναφέρθηκαν στην αξιολόγηση του δικού τους παραγόμενου εκπαιδευτικού υλικού και στην ανάγκη που προέκυψε για αναπροσαρμογή και επέκτασή του και σε άλλες ηλικιακές ομάδες.

Ακολούθησε η κ. KalafatSenem, από τη Μ.Κ.Ο. για τα ανθρώπινα δικαιώματα για τους νέους της Ιταλίας H.R.Y.O., η οποία έκανε αναφορά στις αντιδράσεις της τοπικής κοινωνίας σχετικά με την ένταξη των προσφύγων και την εκπαίδευσή τους.

Τέλος, οι κ.κ Παζαρλή Μαρία και Πλούτογλου Νόπη από το Αρχείο Χαρτογραφικής Κληρονομιάς, παρουσίασαν τη δική τους συμμετοχή στο Πρόγραμμα του XeniosZeus και συγκεκριμένα στο εκπαιδευτικό τους πρόγραμμα, στις ενέργειες διάχυσης, στις πολλαπλασιαστικές τους δράσεις, στο διαδικτυακό εργαλείο που διαθέτουν και στην ομάδα που δημιούργησαν σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης για τους εκπαιδευτικούς. Ολοκλήρωσαν με την αξιολόγηση της συμμετοχής τους και την ανάγκη για περισσότερες ανάλογες δράσεις.

Τέλος, πραγματοποιήθηκε συζήτηση με τους εθελοντές εκπαιδευτικούς κ.κ. Παπία Χρήστο, Κυρατζοπούλου Στέλλα, Τσιριπίδου Μαρία και Μπαϊκούση Σταυρούλα ? Ελένη, οι οποίοι κατέθεσαν τη δική τους εμπειρία από την είσοδό τους στα κέντρα φιλοξενίας των προσφύγων, τη συναναστροφή τους με τα παιδιά, τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν, κάνοντας χρήση του εκπαιδευτικού υλικού των εταίρων του προγράμματος XeniosZeus. Ολοκλήρωσαν με προτάσεις βελτίωσης της διαδικασίας και του εκπαιδευτικού υλικού.

Οι εργασίες της 4ης Διακρατικής Συνάντησης ολοκληρώθηκαν με τη συμμετοχή των εταίρων του Προγράμματος XeniosZeusστο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο με τίτλο: «Σχολείο ανοιχτό στις κοινωνικές και παιδαγωγικές προκλήσεις». Οι εταίροι είχαν τη δυνατότητα να τοποθετηθούν πάνω στο θέμα : «Οι προσφυγικές ροές στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης δημιουργούν νέα κοινωνικά, πολιτισμικά, θρησκευτικά, αλλά κυρίως εκπαιδευτικά δεδομένα, τα οποία απαιτούν νέους σχεδιασμούς σε αναλυτικά προγράμματα και εκπαιδευτικά υλικά. Πόσο έτοιμοι είμαστε ως εκπαιδευτικά συστήματα σ? αυτήν την πρόκληση;» που αναπτύχθηκε σε Στρογγυλή Τράπεζα με Προεδρεύοντα τον κ. Ακριτίδη Νικόλαο, Προϊστάμενο Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Π.Ε. Κεντρικής Μακεδονίας.

Παρουσίαση του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ KA2 με τίτλο: «Managing the refugee and migrant flows through the development of educational and vocational frames for children and adults» και ακρωνύμιο «XENIOS ZEUS», στο πλαίσιο επίσκεψης στην Περιφερεια

avior

Την Τρίτη 8-5-2018 και την Τετάρτη 9-5-2018 πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στα γραφεία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας μιας αντιπροσωπείας που συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ «AVIOR».

Το «AVIOR» παράγει δίγλωσσα υλικά για παιδιά μεταναστών στην Ευρώπη. Αντί να δημιουργούν νέα υλικά, μεταφράζονται και προσαρμόζονται τα υπάρχοντα δίγλωσσα υλικά υψηλής ποιότητας που προσφέρονται, τόσο στη γλώσσα υποδοχής, όσο και στη μητρική γλώσσα των παιδιών μεταναστών.

Οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς και οι εκπαιδευτές των εκπαιδευτικών μοιράζονται τις βέλτιστες πρακτικές για την πολυγλωσσική και μητρική γλώσσα μέσω επισκέψεων μελέτης σε σχολεία και ινστιτούτα κατάρτισης εκπαιδευτικών στις ευρωπαϊκές χώρες.

Δημιουργούνται άτυπα τοπικά δίκτυα γονέων, κοινοτήτων και σχολείων, εξασφαλίζοντας τη συνέχεια των στόχων του έργου.

Το AVIOR είναι ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του Δικτύου Ευρωπαϊκής Πολιτικής για την Εκπαίδευση των Μεταναστών Παιδιών του Sirius και βασίζεται σε βασικές συστάσεις πολιτικής του για τη μείωση του χάσματος επίτευξης, μεταξύ μεταναστών και γηγενών μαθητών στην Ευρώπη.

Αρχικά, ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Ανανιάδης Παναγιώτης απηύθυνε χαιρετισμό, καλωσορίζοντας τα μέλη του ΑVIOR.

Στη συνέχεια, ο Προϊστάμενος Παιδαγωγικής κι Επιστημονικής Καθοδήγησης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Ακριτίδης Νικόλαος και μέλος της Διοικητικής κι Επιστημονικής Ομάδας του Συντονιστή του Προγράμματος έκανε μία αναλυτική περιγραφή της ανθρωπιστικής κρίσης που ξέσπασε τα τελευταία χρόνια με τις μεγάλες μεταναστευτικές ροές που ήρθαν στην Ευρώπη και για τις διαδικασίες ένταξης των προσφύγων στην Ελληνική κοινωνία και την εκπαίδευση των παιδιών των προσφύγων.

Η κ. Στάικου Κρυσταλλία, μέλος της Διοικητικής Ομάδας του Συντονιστή του Προγράμματος, παρουσίασε τους εταίρους, το υλικό και τη μέχρι στιγμής πορεία του έργου «XeniosZeus». Το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ KA2 «XENIOSZEUS», που Συντονιστής του είναι η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, έχει παράξει εκπαιδευτικό υλικό το οποίο έχει, ήδη, χρησιμοποιηθεί για μία διετία στα κέντρα φιλοξενίας των προσφύγων για τη μη τυπική εκπαίδευσή τους και λήγει στις 30-09-2018.

Τέλος, η κ. Σπυροπούλου Ελευθερία από το Δίκτυο Άλφα και εταίρος του XENIOSZEUS παρουσίασε το εκπαιδευτικό υλικό τους, τις «Γέφυρες», το οποίο αναφέρεται στην ηλικιακή ομάδα 8 - 16 χρόνων.

Η Περιφερειακή Διεύθυνσης Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας χρησιμοποιεί στο διαδικτυακό της τόπο "cookies" προκειμένου να προσφέρει αποτελεσματικότερο για τους επισκέπτες/χρήστες περιβάλλον. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγησή σας στην ιστοσελίδες μας, αποδέχεσθε τη χρήση των "cookies". Για να ενημερωθείτε σχετικά, παρακαλούμε να ανατρέξετε στις Πληροφορίες.
Πληροφορίες Αποδέχομαι