24012021Κυρ
Τελ. Ενημέρωση:Παρ, 22 Ιαν 2021

Δελτίο Τύπου σχετικά με πρόγραμμα Erasmus+ (3ο Πειραματικό Δημ. Σχολείο Ευόσμου)

clil

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην προσέγγιση CLIL


Τη Δευτέρα 01-07-2019 ξεκίνησε η δωρεάν διαδικτυακή επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην προσέγγιση CLIL μέσω της ιστοσελίδας του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ CLILprime

(http://clilprime.com/)


Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να επιμορφωθούν στη διδασκαλία της προσέγγισης CLIL μπορούν να παρακολουθήσουν δωρεάν τη διαδικτυακή σειρά μαθημάτων CLIL Implementation in Europe μέσω πλατφόρμας MOOC και να λάβουν πιστοποιητικό παρακολούθησης με την ολοκλήρωση των μαθημάτων.


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - 5ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης

katartisi5

Το 5ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης υλοποίησε το σχολικό έτος 2018-2019 σχέδιο δράσης Erasmus+ ΚΑ1 με τίτλο «Τουριστικό Ψηφιακό Μάρκετινγκ Τεχνικές SEO  Υπηρεσίες Google Adwords - email Μάρκετινγκ  Web εργαλείων μέτρησης της επιχείρησης  Μηχανές κρατήσεων» και αριθμό σύμβασης 2018-1-EL01-KA102-047544.

Οι μαθητές μετακινήθηκαν στη Βαρκελώνη της Ισπανίας προκειμένου να συμμετάσχουν σε πρόγραμμα κατάρτισης και να πραγματοποιήσουν επισκέψεις σε επιχειρήσεις και φορείς με σκοπό να εξοικειωθούν με καινοτόμες τεχνολογίες και στρατηγικές του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, να γνωρίσουν τις προκλήσεις, τις ευκαιρίες, τους κινδύνους, τις προοπτικές, τις διαδικασίες, τα βήματα, τα παραδείγματα, την ανάλυση και τις πρακτικές των εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης και μάρκετινγκ (Social Media Marketing), τις τεχνικές διαχείρισης διαφημιστικής εκστρατείας σε μηχανές αναζήτησης και διαδικτυακής αποτελεσματικότητας.

 

Στόχος του προγράμματος ήταν η αναβάθμιση των ψηφιακών ικανοτήτων των μακροχρόνια ανέργων και υποαπασχολούμενων μαθητών του σχολείου μας, και η απόκτηση ψηφιακών ικανοτήτων που απαιτούνται για την ένταξή τους ή την επανένταξή τους στην αγορά εργασίας, αλλά και την ισότιμη συμμετοχή τους στην κοινωνική ζωή.

 

Η Δ/ντρια του 5ου ΕΠΑ.Λ. 

 

Χριστοφίλη Τσιάμη

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS+ ΚΑ1 ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ και ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΕΠΑΛ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ

Esperino Common

«Συνεχιζόμενη ανάπτυξη δεξιοτήτων για εκπαιδευτικούς και μαθητές του Εσπερινού Επαγγελματικού Λυκείου Γιαννιτσών».

Στο πλαίσιο Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+KA1, με κωδικό 2018 1 EL01 KA102?047383, πραγματοποιήθηκαν δύο υποδράσεις ,μια για μαθητές και μια για εκπαιδευτικούς.

Στην πρώτη υποδράση, δεκαπέντε μαθητές από το Εσπερινό Επαγγελματικό Λύκειο Γιαννιτσών τοποθετήθηκαν για δύο εβδομάδες σε επιχειρήσεις ανάλογα με τον τομέα τους για παρακολούθηση εργασίας, στη Σεβίλλη της Ισπανίας. Οι μαθητές, που συμμετείχαν, φοιτούν στους τομείς Οικονομίας- Διοίκησης, Γεωπονίας, Νοσηλευτικής και Μηχανολογίας.

Οι μαθητές έμειναν ιδιαίτερα ευχαριστημένοι από τη μαθησιακή τους εμπειρία στις επιχειρήσεις αλλά και από το σύνολο της εμπειρίας τους που περιλάμβανε και τη γνωριμία με σημαντικά  αξιοθέατα της πόλης της Σεβίλλη και της Κόρδοβα. Είχαν, έτσι, την ευκαιρία να γνωρίσουν ένα νέο πολιτισμό με διαφορετικά πολιτισμικά χαρακτηριστικά, μείγμα αραβικού και δυτικοευρωπαϊκού στοιχείου, αναπτύσσοντας τη δεξιότητά τους να κατανοούν την διαφορετικότητα. Εξάσκησαν ακόμη τα Αγγλικά τους αλλά και τα Ισπανικά, ως δεύτερη ξένη  γλώσσα, μαθαίνοντας βασικό λεξιλόγιο, που αφορά τον τομέα τους και καθημερινό λεξιλόγιο που αντάλλασσαν στον εργασιακό τους χώρο. Κάποιοι από αυτούς ανέπτυξαν και δεξιότητες εργασίας σε διεθνείς ομάδες με άτομα από άλλες χώρες, που βρίσκονταν εκεί στα πλαίσια του ίδιου Ευρωπαϊκού Προγράμματος.

Κατά την δεύτερη υποδράση, πέντε εκπαιδευτικοί από το Εσπερινό Επαγγελματικό Λύκειο Γιαννιτσών παρακολούθησαν  εβδομαδιαίο κύκλο μαθημάτων, στην Τενερίφη της Ισπανίας, με κεντρικό θέμα την ανάπτυξη δεξιοτήτων σε σχέση με τη Δημόσια Ομιλία.

Στη διάρκεια των σεμιναρίων συμμετείχαν σε βιωματικά εργαστήρια, εργάστηκαν σε διεθνείς ομάδες με συναδέλφους από Πολωνία, Κροατία και Φινλανδία και γνώρισαν ιστορικά και άλλα αξιοθέατα της χώρας υποδοχής. Ακόμη, βελτίωσαν τις γλωσσικές τους ικανότητες και σε δεύτερη ξένη γλώσσα, καλλιέργησαν το πολιτισμικό τους υπόβαθρο και ενίσχυσαν την αίσθηση του Ευρωπαίου πολίτη. Πολύ σημαντική, επίσης, ήταν η ενημέρωσή τους μέσω των Ευρωπαίων συναδέλφων τους ως προς την προώθηση της εξωστρέφειας των οργανισμών τους.

Στη λήξη του διδακτικού έτους, και οι δύο ομάδες συμμετεχόντων μετέφεραν τα οφέλη της εμπειρίας τους στην υπόλοιπη σχολική κοινότητα με  δραστηριότητες διάχυσης της δράσης τους για τις οποίες  αφού κατέγραψαν σχόλια για την εμπειρία τους ,επεξεργάστηκαν βίντεο με τις εντυπώσεις τους το οποίο και αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα και το FB του σχολείου  και προετοίμασαν παρουσίαση με υλικό τεκμηρίωσης και εντυπώσεων από τη μετακίνηση την οποία και παρουσίασαν σε σχετική Ημερίδα του Σχολείου που πραγματοποιήθηκε στην Βιβλιοθήκη των ΕΠΑΛ Γιαννιτσών (21/5/2019).

Το Εσπερινό ΕΠΑΛ Γιαννιτσών υιοθετεί εδώ και πέντε χρόνια Ευρωπαϊκές Δράσεις που το φέρνουν σε επαφή με το σύγχρονο Ευρωπαϊκό σχολικό περιβάλλον και ενισχύουν την απασχολησιμότητα των μαθητών τους στην Ευρωπαϊκή αγορά εργασίας.

Περισσότερο εποπτικό υλικό:

Επιμόρφωση καθηγητών Εσπερινού ΕΠΑΛ Γιαννιτσών στην Τενερίφη

https://www.youtube.com/watch?v=Wl-rTN-hFyI&feature=youtu.be

Education for heritage, heritage for education. Επίσκεψη μαθητών και καθηγητών στη Ρουμανία, στην Τουρκία και στην Ισπανία στο πλαίσιο του προγράμματος «Erasmus+KA2» E. Μαντουλίδη

Logo

Τα Εκπαιδευτήρια Ε. Μαντουλίδη συμμετέχουν στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ KA229 με τίτλο: «Education for heritage, heritage for education». Το πρόγραμμα, το οποίο είναι διετούς διάρκειας (2018 - 2020), έχει στόχο την καλλιέργεια της ανεκτικότητας και της διαπολιτισμικής ευαισθησίας των μαθητών, προκειμένου να συνυπάρξουν μέσα και έξω από το σχολείο με παιδιά από διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα.

Στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος «Erasmus+KA2» είναι προγραμματισμένες πέντε κινητικότητες εκπαιδευτικών και μαθητών από τη Ρουμανία, την Τουρκία, την Ισπανία, την Πορτογαλία και την Ελλάδα, οι οποίοι συμμετέχουν σε δραστηριότητες κατάρτισης, εργαστήρια καινοτόμων διδακτικών μεθόδων και παρατήρηση καλών πρακτικών που εξυπηρετούν τους στόχους του προγράμματος και παρέχονται από τη χώρα - εταίρο που φιλοξενεί τη διοργάνωση.

Η πρώτη συνάντηση επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικών πραγματοποιήθηκε από τις 25 έως τις 30 Νοεμβρίου του 2018 στο Ramnicu Sarat της Ρουμανίας, η δεύτερη στην Κωνσταντινούπολη (Tuzla) της Τουρκίας από τις 3 έως τις 9 Απριλίου του 2019 και η τρίτη στο Torremolinos της Ισπανίας από τις 6 έως τις 12 Ιουνίου 2019. Την Ελλάδα εκπροσώπησε σε όλες τις συναντήσεις τετραμελής ομάδα εκπαιδευτικών των Εκπαιδευτηρίων που αποτελούνταν από τους καθηγητές κ. Ε. Αλεξίου, κ. Ν. Αργυροπούλου, κ. Μ. Ταβουλάρη και κ. Δ. Χατζάκη.

Κατά τη διάρκεια των τριών επισκέψεων οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν και να ξεναγηθούν σε χώρους των σχολείων, να παρακολουθήσουν μαθήματα, να επισκεφθούν ιστορικά μνημεία, εκθέσεις, μουσεία και περιοχές με φυσική ομορφιά (Βουκουρέστι, Σιναία, Αγία Σοφία, Τοπ Καπί, Βόσπορος, Μάλαγα, Μουσείο Πικάσο). Δοκίμασαν παραδοσιακά εδέσματα και γνώρισαν την κουλτούρα των χωρών μέσα από βιωματικές δράσεις (παραδοσιακοί χοροί, εργαστήρια ζωγραφικής). Τέλος οι συμμετέχοντες συναντήθηκαν με εκπροσώπους των τοπικών αρχών και ενημερώθηκαν για τρέχοντα ζητήματα της περιοχής τους.

Το πρόγραμμα συνεχίζεται με την εκπαιδευτική επίσκεψη στις 13 - 19 Οκτωβρίου 2019 στην Πορτογαλία και ολοκληρώνεται στις 15 - 21 Μαρτίου του 2020 στην Ελλάδα.

FuturEU students as transmitters of cultural heritage Επίσκεψη μαθητών και καθηγητών στην Λιθουανία στα πλαίσια του προγράμματος «Erasmus+KA2» - Ε. Μαντουλίδη

Logo2

Έξι μαθητές των Εκπαιδευτηρίων Ε. Μαντουλίδη με τη συνοδεία των καθηγητών κ. Ο. Δάντση και Χ. Χρυσοχοϊδη επισκέφτηκαν από τις 29 Μαρτίου έως τις 4 Απριλίου την πόλη Alytus της Λιθουανίας, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος «Erasmus+KA2».

Προσδοκώμενο αποτέλεσμα ήταν οι σχολικές συμπράξεις για την ανταλλαγή καλών πρακτικών. Το πρόγραμμα με τίτλο FuturEU students as transmitters of cultural heritage έχει στόχο την καλλιέργεια της ανεκτικότητας και της διαπολιτισμικής ευαισθησίας των μαθητών, προκειμένου να συνυπάρξουν και μέσα και έξω από το σχολείο με παιδιά από διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα.

Μετά τη θερμή υποδοχή από τη χορευτική ομάδα του σχολείου με παραδοσιακούς χορούς της Λιθουανίας όλες οι αντιπροσωπείες είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν και να ξεναγηθούν στους χώρους του σχολείου (μουσείο, αθλητικό κέντρο, βιβλιοθήκη, αίθουσες διδασκαλίας).

Στο σχολείο έγινε η παρουσίαση, εκ μέρους της κάθε αντιπροσωπείας, του τόπου προέλευσης αλλά και των ηθών και των εθίμων του Πάσχα κάθε χώρας. Πραγματοποιήθηκε επίσης παρουσίαση της λιθουανικής γλώσσας και διαγωνισμός logo. Στο εργαστήριο της πληροφορικής δημιούργησαν και παρουσίασαν video με υλικό (φωτογραφίες, κείμενα, χάρτες) που συγκέντρωσαν κατά τη δραστηριότητά τους «Ανακαλύψτε την πόλη του Alytus».

Στο Δημαρχείο της πόλης οι μαθητές συναντήθηκαν με τη δήμαρχο της πόλης και την υπεύθυνη του τμήματος παιδείας και πολιτισμού. Επισκέφτηκαν επίσης το Alytus Mountain και την White Rose Bridge, την υψηλότερη γέφυρα για πεζούς και ποδήλατα στην Ανατολική Ευρώπη.

Οι μαθητές ξεναγήθηκαν με επίσημο ξεναγό στην πρωτεύουσα της Λιθουανίας, το Vilnius, επισκέφτηκαν το παλάτι του Μεγάλου Δούκα, τον λόφο Gediminias, τη λουτρόπολη του Birstonas.

Τέλος ένα πλήθος από εργαστήρια (παρασκευή βουτύρου με τον παραδοσιακό τρόπο, λιθουανικών συνταγών με πατάτες, διακόσμηση πασχαλινών αυγών, ξυλογλυπτική), όπου συμμετείχαν βιωματικά οι μαθητές, ολοκλήρωσε με τον ιδανικότερο τρόπο την επίσκεψή τους.

Δελτίο Τύπου - HORIZON 2020 - 6η Διεθνική συνάντηση εργασίας στο Σέφιλντ Αγγλίας

Στην 6η διεθνική συνάντηση εργασίας στο Σέφιλντ της Αγγλίας, στις 12 και 13/06/2019, παρευρέθηκαν και συμμετείχαν οι συντονιστές και οι εταίροι του Ευρωπαϊκού Προγράμματος NEMESIS/HORIZON 2020, στο οποίο μετέχει και η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας με ρόλο συντονιστή σχολείων καθώς και εταίρος του προγράμματος.

Στις συναντήσεις παρουσιάστηκαν οι σχετικές δράσεις κοινωνικής καινοτομίας από τα συνεργαζόμενα σχολεία καθώς και συζητήθηκαν θέματα όπως: η πιλοτική εφαρμογή του έργου στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι σχετικές δράσεις του προγράμματος , η επέκταση των συμμετοχών σε πάνω από 30 σχολικές μονάδες, οι θεματικές που έχουν ήδη αναπτύξει και θα αναπτύξουν τα συμμετέχοντα σχολεία, οι συνέργειες με σχετικά δίκτυα, κοινωνικούς και καινοτόμους επιχειρηματίες και φορείς καθώς επίσης και οι δραστηριότητες διάχυσης των δράσεων, τα αποτελέσματα αλλά και η αξιολόγηση των παραγομένων υλικών και ψηφιακών ιστοριών. Επιπλέον συζητήθηκε ο σχεδιασμός, η χρηστικότητα και λειτουργικότητα του σχετικού ιστότοπου του έργου, https://nemesis-edu.eu καθώς και η σχεδίαση και έκδοση του οδηγού υποστήριξης της δράσης και του προγράμματος για τα νεοεισερχόμενα σχολεία.

Το NEMESIS είναι ένα νέο παιδαγωγικό μοντέλο που στοχεύει στην ανάπτυξη πρωτοβουλιών και δεξιοτήτων κοινωνικής καινοτομίας από μαθητές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Πρόκειται για ένα ευρωπαϊκό έργο που συνδέει την εκπαίδευση με την κοινωνική καινοτομία και επιχειρηματικότητα. Το NEMESISέχει σκοπό να βοηθήσει τους μαθητές σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς και τους κοινωνικούς επιχειρηματίες στο σχεδιασμό και την εφαρμογή καινοτόμων παιδαγωγικών πρακτικών σε σχέση με την κοινωνική καινοτομία καθώς και να παρέχει όλα τα εφόδια στους μαθητές ώστε να γίνουν κοινωνικά ευαισθητοποιημένοι και να αναπτύξουν στάσεις και δεξιότητες κοινωνικής αλληλεγγύης και καινοτομίας.

Συνημμένα:
Download this file (horizon-12-06-2019.pdf)horizon-12-06-2019.pdf[ ]377 kB

Δελτίο Τύπου - Erasmus+ 3o Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης

3oDSTHESSALONIKIS-ERASMUS

Το  3ο  Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ KA1- Μαθησιακής Κινητικότητας Ατόμων με τίτλο: «Αξιοποίηση καινοτόμων δράσεων στην παροχή ίσων ευκαιριών στην εκπαίδευση».

Στα πλαίσια της υλοποίησης του συγκεκριμένου σχεδίου κινητικότητας η παιδαγωγική ομάδα του σχολείου μας που την αποτελούσαν: ο κ. Παπάς Αναστάσιος, Διευθυντής, εκπαιδευτικός ΠΕ70-Δασκάλων, η κ. Αξαμίδου Σταυρούλα, εκπαιδευτικός ΠΕ06- Αγγλικής Γλώσσας, η κ. Κώττη Φωτεινή, εκπαιδευτικός ΠΕ11- Φυσικής Αγωγής, η κ. Παπαδοπούλου Όλγα, εκπαιδευτικός ΠΕ86 -Πληροφορικής και η κ. Πατλάκουτζα Μάρθα, εκπαιδευτικός ΠΕ70-Δασκάλων παρακολούθησαν κατά το διάστημα 29/04-03/05/2019 εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «Innovative Approaches to Teaching» στο Ελσίνκι της Φινλανδίας.

Με την επιστροφή τους, τα μέλη της παιδαγωγικής ομάδας φρόντισαν να ενσωματώσουν στο υπάρχον σχολικό πρόγραμμα σπουδών τη βιωματική γνώση, τις νέες διδακτικές πρακτικές και εκπαιδευτικές προσεγγίσεις και, γενικότερα, την εμπειρία που απέκτησαν από τη συμμετοχή τους στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, ενισχύοντας την καλλιέργεια ευρωπαϊκής ταυτότητας στους μαθητές.

Η διάχυση των καινοτόμων δράσεων και θετικών αποτελεσμάτων του προγράμματος στους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς και γονείς του σχολείου μας αλλά και της πόλης μας θα πραγματοποιηθεί με ενδοσχολικές εισηγήσεις, βιωματικά εργαστήρια και παρουσίαση των πρακτικών που εφαρμόζονται στην εκπαιδευτική διαδικασία. Έτσι, θα διευκολυνθεί η συμμετοχή περισσότερων εκπαιδευτικών σε μελλοντικές δράσεις και θα γίνει μια προσπάθεια συνειδητοποίησης της προοπτικής και των ευκαιριών που υπάρχουν για τον καθένα μας στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης με στόχο τη διαμόρφωση μιας ευρωπαϊκής κουλτούρας για ένα σχολείο που αξιοποιεί την καινοτομία και παρέχει ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση.

Ο Δ/ντής του Σχολείου

Αναστάσιος Παπάς


Η Περιφερειακή Διεύθυνσης Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας χρησιμοποιεί στο διαδικτυακό της τόπο "cookies" προκειμένου να προσφέρει αποτελεσματικότερο για τους επισκέπτες/χρήστες περιβάλλον. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγησή σας στην ιστοσελίδες μας, αποδέχεσθε τη χρήση των "cookies". Για να ενημερωθείτε σχετικά, παρακαλούμε να ανατρέξετε στις Πληροφορίες.
Πληροφορίες Αποδέχομαι