14082022Κυρ
Τελ. Ενημέρωση:Δευ, 08 Αυγ 2022

Δελτίο Τύπου - 2ο Δημοτικό Σχολείο Ηράκλειας - Ιουλιος 2022

293188791 1183057542255361 2877616334742117639 n

Στo πλαίσιο του εγκεκριμένου Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS- ΚΑ122-SCH με κωδικό αριθμό με κωδικό 2021-1-EL01-KA122-SCH-000030704 και τίτλο Αντιμετώπιση της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου και εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς  το 2ο Δημοτικό σχολείο Ηράκλειας με τον Διευθυντή του κ. Νίκο Αθανασίου και τις εκπαιδευτικούς κ. Λατρόβαλη Ευαγγελία και κ.Καρακόλιου Ιωάννα συμμετείχαν στις 18-22 Απριλίου 2022 σε εκπαιδευτικό σεμινάριο στο Δουβλίνο στην Ιρλανδία.


Στόχος του προγράμματος είναι η εφαρμογή νέων και διαφορετικών μεθόδων διαχείρισης στην τάξη και η ανταλλαγή επιτυχημένων πρακτικών στον τομέα της σχολικής διαρροής με ευρωπαϊκά σχολεία, καθώς το σχολείο μας οφείλει να συμπεριλάβει στην εκπαιδευτική διαδικασία και τις μειονότητες της περιοχής (Ρομά, Αθίγγανοι), μέσα από τις δημοκρατικές και διαπολιτισμικές προσεγγίσεις.

Ο Διευθυντής
2ου Δημ. Σχ. Ηράκλειας

Νίκος Αθανασίου


Ευρωπαϊκές Δράσεις του 2ου Δημοτικού Σχολείου Φιλύρου

2ds-filirou-2022

Την Παρασκευή 17 Ιουνίου 2022, η ομάδα Erasmus του 2ου Δημοτικού Σχολείου Φιλύρου διοργάνωσε στο Φίλυρο Ημερίδα Διάδοσης Αποτελεσμάτων για τα προγράμματα ERASMUS KA1 και ΚΑ2 του σχολείου μας, στην οποία συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί του 1ου και 2ου Δημοτικού Σχολείου Φιλύρου.

Η ομάδα μας στο Erasmus παρουσίασε παραδείγματα της δουλειάς, των δραστηριοτήτων και των προϊόντων μας που δημιουργήθηκαν από μαθητές και καθηγητές, μίλησε για τα προβλήματα και τις δυσκολίες που δημιουργήθηκαν λόγω των περιορισμών Covid και πώς ξεπεράστηκαν, τους νέους ανθρώπους που γνωρίσαμε και τη σύνδεση/φιλία που αναπτύχθηκε μεταξύ μας και ενθάρρυνε τους συναδέλφους να συμμετάσχουν σε παρόμοια έργα στο μέλλον. Η χρηματοδότηση όλων των προγραμμάτων του προήλθε εξ ολοκλήρου από την Ευρωπαϊκή Ένωση και το ΙΚΥ.

Στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS KA101-CF0934D6 το 2ο Δημοτικό Σχολείο Φιλύρου συμμετείχε στην παρακολούθηση επιμορφωτικού σεμιναρίου με τίτλο Δημιουργικότητα, Κριτική Σκέψη, Επικοινωνία και Συνεργασία στο σχολείο- Creativity, Critical Thinking, Communication and Collaboration in School ( The 4 Cs) διάρκειας έξι ημερών, από 25 Οκτωβρίου 2021 έως 30 Οκτωβρίου 2022, στη Φλωρεντία της Ιταλίας. Το σχέδιο είχε ως στόχο την επιμόρφωση τεσσάρων εκπαιδευτικών του Σχολείου μας , ώστε να εμπλουτίσουν τις ήδη υπάρχουσες γνώσεις, εμπειρίες, τεχνικές και δεξιότητες στην καλλιέργεια των ήπιων δεξιοτήτων της Δημιουργικότητας, της Κριτικής Σκέψης, της Επικοινωνίας και της Συνεργασίας ( 4Cs) . Στη διάρκεια του σεμιναρίου, οι εκπαιδευτικοί μας ήρθαν σε επαφή με εκπαιδευτικούς από άλλες 7 χώρες, παρουσίασαν και συνέκριναν τα εκπαιδευτικά συστήματα των χωρών τους, μοιράστηκαν καινοτόμες μεθόδους και πρακτικές που χρησιμοποιούν στη διδασκαλία τους και επιμορφώθηκαν στα 4Cs σε θεωρητικό αλλά και πρακτικό επίπεδο μέσω διαδραστικών βιωματικών δραστηριοτήτων.

Επιπλέον, δύο εκπαιδευτικοί του σχολείου μας συμμετείχαν σε Επιτόπια Παρακολούθηση Εργασίας ( Job Shadowing), διάρκειας έξι ημερών, από 6 Μαρτίου 2022 μέχρι 11 Μαρτίου 2022, στην πόλη Eger της Ουγγαρίας. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, η οποία συνέπεσε με την εθνική εορτή της Ουγγαρίας, οι εκπαιδευτικοί μας παρακολούθησαν μαθήματα από εκπαιδευτικούς διαφόρων ειδικοτήτων, όλα σχετικά με την εθνική επέτειο, βασισμένα στη βιωματική, μαθητοκεντρική και διαθεματική προσέγγιση. Όλες οι δραστηριότητες προήγαγαν στο έπακρο τις δεξιότητες της της Δημιουργικότητας, της Κριτικής Σκέψης, της Επικοινωνίας και της Συνεργασίας.
Ο βασικός στόχος του παρόντος σχεδίου ήταν να ενισχύσουμε το προφίλ των εκπαιδευτικών μας, παρέχοντάς τους τα κατάλληλα εφόδια εμπλουτισμού της μαθησιακής διαδικασίας ώστε το σχολείο μας να μπορεί να προσφέρει σε δασκάλους και μαθητές όραμα και διάσταση Ευρωπαϊκή. Οι εκπαιδευτικοί μας είχαν την δυνατότητα να δημιουργήσουν δεσμούς με άλλα Ευρωπαϊκά σχολεία, να κερδίσουν εμπειρίες σε πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα, να γίνουν μέλη μιας κοινότητας εκπαιδευτικών με κοινά ενδιαφέροντα και Ευρωπαϊκά ιδεώδη, με στόχο την συνεχή ανταλλαγή ιδεών και την ανάπτυξη βιώσιμης συνεργασίας σε ευρωπαϊκές συμπράξεις.
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε και το ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS KA2 με τίτλο Diversity Makes Union, στο οποίο επίσης συμμετείχε το σχολείο μας και σχολεία από άλλες 5 ευρωπαϊκές χώρες ( Ουγγαρία, Ρουμανία, Ιταλία, Πορτογαλία και Εσθονία). Στόχος του προγράμματος ήταν η ευαισθητοποίηση για τη σημασία της πολιτιστικής κληρονομιάς της Ευρώπης μέσω της καινοτόμου εκπαίδευσης σε μια ψηφιακή εποχή, καθώς και η ανάπτυξη ενός περιβάλλοντος μάθησης υψηλής ποιότητας όπου η διαφορετικότητα και η αποδοχή των διαφορών είναι επιτακτική ανάγκη για αρμονική συνύπαρξη. Η διάρκεια του προγράμματος ήταν δύο έτη με παράταση ενός επιπλέον έτους λόγω Covid.

Τέλος, το σχολείο μας συμμετέχει με ρόλο συντονιστή στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS KA2 με τίτλο Europe: the puzzle of Diversity, όπου συνεργαζόμαστε με σχολεία από Ιταλία, Ουγγαρία και Ισλανδία. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει μετακίνηση εκπαιδευτικών και λήγει τον Αύγουστο του 2023, καθώς πήρε παράταση λόγω Covid. Στόχος η εξάλειψη της διαφορετικότητας, η καταπολέμηση του ρατσισμού και της ξενοφοβίας, αλλά και η κατανόηση διαφορετικών πολιτισμών και η αποδοχή πολιτιστικών στοιχείων , ώστε να δημιουργήσουμε μια ενωμένη Ευρώπη χωρίς τα αρνητικά στοιχεία του παρελθόντος, με χρήση ψηφιακών εργαλείων, Web 2.0, επικοινωνιακών και δημιουργικών εφαρμογών. Στα πλαίσια αυτού του προγράμματος, τον Μάϊο του 2022 οι εκπαιδευτικοί μας συμμετείχαν σε κινητικότητα στο Milazzo, στην Σικελία της Ιταλίας, όπου οργάνωσαν και συμμετείχαν σε δραστηριότητες με θέμα Myths and Fairytales.

Συνημμένα:
Download this file (Erasmus_Drasis_2ο ΔΣ Φιλύρου.docx)Erasmus_Drasis_2ο ΔΣ Φιλύρου.docx[ ]1081 kB

32ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης - Δελτίο Τύπου - Συμμετοχή στο πρόγραμμα Erasmus +

32o-gel-thess

 

Το 32ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης συμμετείχε σε πρόγραμμα Erasmus+ σε σύμπραξη μαζί με άλλα πέντε σχολεία. Το πρόγραμμα μας ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία και είχε ως τίτλο: «Learning Through Cooperation Collaboration and Innovation» με συντονίστρια χώρα τη Βουλγαρία.
Το πρόγραμμα καταφέραμε να το πραγματοποιήσουμε με φυσική παρουσία, όπως άλλωστε προβλεπόταν, παρόλες τις αντιξοότητες και τους περιορισμούς που προέκυψαν εξαιτίας του COVID-19.

Στο πρόγραμμα συμμετείχαν σχολεία από 6 ευρωπαϊκές χώρες και συγκεκριμένα:
-  Από το Sandanski, Βουλγαρία, το Zemedelska Profesionalna Gimnazia Kliment Timiryazev (Συντονίστρια χώρα). Συντονίστρια χώρα).
- Από τη Hunedoara, Ρουμανίας, το Liceul Teoretic Traian Lalescu
- Από το Vrnamo, Σουηδία, το Finnvedens Gymnasium
- Από τη La Puebla de Cazalla, Ισπανία, το IES Castillo de Luna
- Από τη Bragan?a, Πορτογαλία το Agrupamento de Escolas MIguel Torga
- Από Θεσσαλονίκη, Ελλάδα το 32ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης

Οι στόχοι του προγράμματος ήταν:
- Η καλλιέργεια ψηφιακών δεξιοτήτων σε καθηγητές και μαθητές και η χρήση καινοτόμων ψηφιακών εργαλείων που εκσυγχρονίζουν τον τρόπο διδασκαλίας.
- Η εξοικείωση με την ανεστραμμένη τάξη.
- Η δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού, προσβάσιμου σε όλους, μετά την ανάρτησή του σε εκπαιδευτικές πλατφόρμες.
- Η καλλιέργεια του ομαδικού πνεύματος, της συνεργασίας και του αλληλοσεβασμού σε διεθνείς ομάδες.
- Η γνωριμία και εξοικείωση με άλλες κουλτούρες και η ενίσχυση δεξιοτήτων
επικοινωνίας σε ξένες γλώσσες.

Οι μαθητές, με τη βοήθεια των καθηγητών τους δημιούργησαν εκπαιδευτικό υλικό πάνω σε ποικίλα θέματα, από τα οποία ενδεικτικά αναφέρουμε: Χρυσές αναλογίες και μαθηματικά στην τέχνη, θρύλοι και λαογραφία του τόπου μας, σημαντικότερες ιστορικές στιγμές της ιστορίας της κάθε χώρας, μνημεία της παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO.
Οι συμμετέχοντες αποκόμισαν πλήθος εμπειριών από τη σχολική ζωή των άλλων χωρών και ξεναγήθηκαν στα μνημεία του κάθε τόπου που επισκέφτηκαν, αποκτώντας γνώσεις και δεξιότητες. Ανακάλυψαν τα κοινά στοιχεία που ενώνουν τους λαούς και δημιούργησαν δυνατούς δεσμούς φιλίας με τους συνομηλίκους τους.
Οι μαθητές που συμμετείχαν στο πρόγραμμα σε συνεργασία με τους καθηγητές τους, ενημέρωναν τους συμμαθητές τους για τις εμπειρίες και τις γνώσεις που απέκτησαν κατά την εξέλιξη του προγράμματος.

Η διάρκεια του προγράμματος ήταν δύο έτη, όμως λόγω της πανδημίας (Συντονίστρια χώρα). COVID -19) και των μέτρων προστασίας που έλαβαν οι κυβερνήσεις των χωρών της Ε.Ε δόθηκε παράταση ενός
επιπλέον έτους.
Η χρηματοδότηση του προγράμματος προήλθε εξ ολοκλήρου από το πρόγραμμα ERASMUS+ που στην Ελλάδα εκπροσωπείται από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (Συντονίστρια χώρα). ΙΚΥ).

Το πρόγραμμα μας ολοκληρώθηκε στο τέλος Ιουνίου στην Θεσσαλονίκη! Όλοι οι συνάδελφοι καθηγητές από τις υπόλοιπες χώρες της σύμπραξης, εξέφρασαν την επιθυμία να μας επισκεφθούν για ακόμα μια φορά. Η απόφαση τους ήταν για εμάς ιδιαίτερα τιμητική και φυσικά την αποδεχθήκαμε με πολύ μεγάλη χαρά και ικανοποίηση. Η επίσκεψη αυτή μας έδωσε για ακόμα μια φορά την ευκαιρία να τους φιλοξενήσουμε και να τους ξεναγήσουμε στην πόλη μας και στην Χαλκιδική.

Η υλοποίηση του προγράμματος, μας χάρισε πολλές συγκινήσεις. Οι μαθητές μας και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, ήρθαν σε επαφή με παιδιά και εκπαιδευτικούς από διαφορετικές χώρες, με διαφορετική κουλτούρα, διαφορετική γλώσσα και νοοτροπία. Η επικοινωνία ήταν άριστη. Αναπτύχθηκαν σχέσεις φιλίας, συνεργασίας και εμπιστοσύνης. Τα προγράμματα Erasmus δίνουν την ευκαιρία σε όλους τους συμμετέχοντες, να επικοινωνήσουν, να γνωρίσουν τον πολιτισμό άλλων χωρών, να κατανοήσουν και να αποδεχτούν την διαφορετικότητα, να αναπτύξουν σχέσεις αλληλεγγύης και συνεργασίας. 

Η ικανοποίηση μας από την συμμετοχή του σχολείου μας στο πρόγραμμα Erasmus+ είναι μεγάλη και θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους όσους συνέβαλαν στην ολοκλήρωση του.
Στην προσπάθεια μας αυτή μας στήριξαν πολλοί, τους οποίους και ευχαριστούμε. Ιδιαίτερα ευχαριστούμε τους μαθητές μας οι οποίοι με ευγένεια, γνώση και μεράκι έγιναν άξιοι πρεσβευτές της χώρας μας στις άλλες πέντε χώρες της Ευρώπης που συναποτελούσαμε την σύμπραξη.

Ευχαριστούμε επίσης τους γονείς τους που για μια ακόμα φορά ήταν κοντά μας όπως επίσης και τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας, οι οποίοι με την στάση τους συνέβαλαν στην άρτια πραγματοποίηση του προγράμματος.

Ο Διευθυντής
Σταύρος Ν. Πευκιδης

2ο Δημοτικό Σχολείο Ηράκλειας Δελτίο Τύπου

287954059 5113351172052512 8569397943265882964 n

Στo πλαίσιο του εγκεκριμένου Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS-KA229 με κωδικό αριθμό 2019-1-PL01-KA229-064938_5 και τίτλο «I WILL BE IN BUSINESSWORLD» το 2ο Δημοτικό σχολείο Ηράκλειας με 5 εκπαιδευτικούς και 9 μαθητές φιλοξενήθηκε στην Κωνσταντινούπολη, μαζί με άλλα σχολεία από Πολωνία, Ρουμανία, Πορτογαλία και Τουρκία.

Κατά την υλοποίηση του προγράμματος με θέμα την Νεανική Επιχειρηματικότητα, πραγματοποιήθηκαν σεμινάρια και παρουσιάσεις για την νεανική επιχειρηματικότητα, καθώς και επισκέψεις σε επιχειρήσεις και αξιοθέατα της Κωνσταντινούπολης.

1o ΕΠΑΛ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ, Πρόγραμμα ERASMUS+ KA2 Dont Drop Out

Στα πλαίσια του προγράμματος ERASMUS+ KA2 με τίτλο Don'DropOut και κωδικό αριθμό 2019-1-PLO1-KA201-065565 πραγματοποιήθηκε η 5η και τελευταία συνάντηση του διετούς πρότζεκτ με θέμα την αντιμετώπιση της σχολικής διαρροής μέσα από καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας και εναλλακτικές δραστηριότητες μάθησης και συμμετοχής στη σχολική ζωή.

15 καθηγητές από την Πολωνία- η οποία ήταν και η συντονίστρια χώρα- την Πορτογαλία, τη Βουλγαρία και την Ιταλία επισκέφτηκαν την πόλη της Θεσσαλονίκης και το σχολείο μας, 1ο ΕΠΑΛ Καλαμαριάς, στις 17 και 18 Ιουνίου, για την τελευταία φάση και ολοκλήρωση του προγράμματος. Η ομάδα του ΕΠΑΛ Καλαμαριάς αποτελείται από τους καθηγητές Μαρία Τερζίδου, ΠΕ02, Όλγα Μωυσίδου ΠΕ06, Κατερίνα Δανιήλ, ΠΕ03, Θεόδωρο Αιβαλιώτη, ΠΕ80 και Χαράλαμπο Παπαδημητρίου, ΠΕ86.

Στις 4 προηγούμενες επισκέψεις παρουσιάστηκαν στοιχεία για τη σχολική διαρροή σε κάθε χώρα και ειδικά σε κάθε συμμετέχοντα σχολικό οργανισμό, εκπονήθηκαν στοχευμένες δράσεις για τους μαθητές που βρίσκονταν σε κίνδυνο εγκατάλειψης ή ελλιπούς φοίτησης του σχολείου, παρουσιάστηκαν σενάρια που υλοποιήθηκαν από κάθε αντιπροσωπία κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, καθώς και τα αποτελέσματά τους, αξιολογήθηκε με εκπαιδευτικά εργαλεία η αποτελεσματικότητα των σεναρίων και των δράσεων και εφαρμόστηκαν καλές πρακτικές που ο κάθε σχολικός οργανισμός πρότεινε ως συνεισφορά στο πρόγραμμα.

Στην τελευταία πρόσφατη συνάντηση παρουσιάστηκε το τελικό έργο, ένας εκπαιδευτικός οδηγός ( Guidebook) με όλα τα εκπονηθέντα σενάρια των συνεργαζόμενων σχολείων. Ο εκπαιδευτικός αυτός οδηγός θα είναι σύντομα διαθέσιμος σε ψηφιακή μορφή προς όλη την ευρωπαϊκή εκπαιδευτική κοινότητα στα αγγλικά, αλλά και στη γλώσσα της κάθε συμμετάσχουσας χώρας.

Οι καθηγητές ξεναγήθηκαν σε αξιοθέατα της Θεσσαλονίκης και της Χαλκιδικής, παρακολούθησαν βιωματικά εκπαιδευτικά προγράμματα στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης και διασκέδασαν με ελληνική μουσική, παραδοσιακούς χορούς και τη μοναδική κουζίνα της πόλης μας, γνωρίζοντας, έτσι, ποικίλες πλευρές του ελληνικού πολιτισμού.

Μια ομάδα δεμένη από τις προηγούμενες συναντήσεις, με άψογη συνεργασία, με ευγενή άμιλλα στη διοργάνωση των επισκέψεων από κάθε χώρα-οικοδεσπότη, επιβεβαίωσε για ακόμη μια φορά την καθοριστική συμβολή των προγραμμάτων Erasmusστη δημιουργία κλίματος κατανόησης και φιλίας μεταξύ των ευρωπαϊκών λαών μέσα από θετικές και δημιουργικές συνεργασίες.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 7ΟΥ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

7epal-22-06-22

Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία το ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS+ με Τίτλο:M.E.T.E.C. & C.W.: Meet Europe Through Educational Comics & Creative Writing και
Κωδικό:
2019 EL01 KA229 062985_1 του 7ου ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.

Στο πρόγραμμα συμμετείχαν τα σχολεία από έξι ευρωπαϊκές χώρες :

Από την Ελλάδα το   7ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης που ήταν και το συντονιστικό σχολείο.

Από την Ιταλία, Istituto Istruzione Secondaria Superiore Enrico Fermi

Απότ ην Λετονίατο Aluksne Municipality΄s Secondary School

Από την Πορτογαλίατο Escola Secund ria Campos Melo, Covilh

ΑπότηνΤσεχίατο Gymnazium Jana Blahoslava, Ivancice καιαπότηνΤουρκίατο Atakent Sehit Selcuk Paker Anadolu Lisesi, Istanbul.

Οι στόχοι του προγράμματος ήταν:

  • η απόκτηση ακαδημαϊκών, συναισθηματικών και κοινωνικών δεξιοτήτων και ικανοτήτων των μαθητών μας με τη χρήση τεχνικών δημιουργικής γραφής και δημιουργίας COMIC.
  • η καλλιέργεια κλίματος συνεργασίας και αλληλοσεβασμού μέσα στις ομάδες.
  • η προώθηση και βελτίωση των γνώσεων στις ξένες γλώσσες και η επαφή με κουλτούρες άλλων λαών και η καλλιέργεια εξωστρέφειας.

Η διάρκεια του προγράμματος ήταν δύο έτη με παράταση ενός επιπλέον έτους λόγω covid.

Η Χρηματοδότηση του προγράμματος προήλθε εξ ολοκλήρου από το πρόγραμμα ERASMUS+ που στην Ελλάδα εκπροσωπείται από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών(ΙΚΥ).

Μαθητές του σχολείου μας, με συνοδούς καθηγητές, είχαν τη δυνατότητα να επισκεφτούν τα σχολεία στις χώρες εταίρους και να πάρουν μέρος σε δραστηριότητες που αφορούσαν τη Δημιουργική γραφή και τα comics δουλεύοντας σε ομάδες με μαθητές από τις χώρες εταίρους του προγράμματος, αποκτώντας γνώσεις και δεξιότητες και βελτιώνοντας την αγγλική γλώσσα.

Η διάχυση του προγράμματος πραγματοποιήθηκε στις 22/6/22 στην αίθουσα εκδηλώσεων του πολιτιστικού κέντρου Τούμπας, όπου παρουσιάστηκαν αναλυτικά οι δράσεις και οι κινητικότητες του προγράμματος.

 

Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΟΥ 7ΟΥ ΕΠΑΛ

ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΣΟΦΙΑ

 

                                                                                                               

 

 

 

Συνημμένα:
Download this file (δελτιο τυπου.pdf)δελτιο τυπου.pdf[ ]650 kB

3o ΔΣ Θεσσαλονίκης - 3η κινητικότητα Erasmus+ «Telling New Life Experiences» στη Θεσσαλονίκη

2ds-thess-2022

Είκοσι ένας εκπαιδευτικοί από τη Λετονία, την Ιταλία, την Τουρκία και τη Βουλγαρία πήραν μέρος στην κινητικότητα Erasmus+ με θέμα «Telling New Life Experiences», που έλαβε χώρα στη Θεσσαλονίκη και υλοποιήθηκε στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης από 22/05/2022 έως 28/05/2022.
Το πρόγραμμα εντάσσεται στην Βασική Δράση ΚΑ2 και τις Σχολικές Συμπράξεις με σκοπό την ανταλλαγή καλών πρακτικών ενώ συντονιστής του προγράμματος είναι το Istituto Paritario «Virgo Carmeli» στη Βερόνα της Ιταλίας.
Οι εκπαιδευτικοί και μαθητές του σχολείου μας υποδέχτηκαν εγκάρδια τις αντιπροσωπείες των ξένων εκπαιδευτικών και η χορωδία του σχολείου υπό την καθοδήγηση της μουσικού κέρδισε τις καλύτερες εντυπώσεις.
Σε όλους τους εκπαιδευτικούς δόθηκε η δυνατότητα να παρακολουθήσουν διδασκαλία των Ελλήνων συναδέλφων τους και να εμπλακούν και οι ίδιοι στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχαν οι παρουσιάσεις όλων των εκπαιδευτικών και από τις πέντε χώρες με θέμα «Developing critical thinking through stories».
Η παρακολούθηση και συμμετοχή σε εργαστήρια για τους εκπαιδευτικούς ήταν εξαιρετικά εποικοδομητική (icebreaker activities, εργαστήριο αφήγησης, μουσικής, εικαστικών , κλπ ), ενώ ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε η ελληνική κουζίνα, καθώς οι εκπαιδευτικοί γεύτηκαν σπιτικά φαγητά και γλυκά που ετοίμασαν γονείς και κηδεμόνες του σχολείου μας.

Τέλος, οι ξεναγήσεις (στην πόλη της Θεσσαλονίκης, στη Χαλκιδική, στο Μουσείο των Βασιλικών Τάφων στη Βεργίνα, κλπ ) ήταν ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσες ενώ καλλιεργήθηκαν οι δεσμοί φιλίας που ήδη έχουν δημιουργηθεί μεταξύ των εκπαιδευτικών και των πέντε χωρών.

Επίσης τέθηκαν οι βάσεις για την τέταρτη κινητικότητα που θα πραγματοποιηθεί στη Λετονία στα μέσα Οκτωβρίου 2022.

 


Η Περιφερειακή Διεύθυνσης Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας χρησιμοποιεί στο διαδικτυακό της τόπο "cookies" προκειμένου να προσφέρει αποτελεσματικότερο για τους επισκέπτες/χρήστες περιβάλλον. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγησή σας στην ιστοσελίδες μας, αποδέχεσθε τη χρήση των "cookies". Για να ενημερωθείτε σχετικά, παρακαλούμε να ανατρέξετε στις Πληροφορίες.
Πληροφορίες Αποδέχομαι