16102021Σαβ
Τελ. Ενημέρωση:Παρ, 15 Οκτ 2021

Δελτίο Τύπου - Erasmusdays - 2ο Γυμνάσιο Καλαμαριάς

2o-gym-kalamarias-1634279531512

Δελτίο τύπου:
Σήμερα Πέμπτη 14/10 στις 18:00 πραγματοποιήθηκε το "Erasmusdays" στην αίθουσα εκδηλώσεων του 2ου Γυμνασίου Καλαμαριάς.
Παρουσιάστηκε το πρόγραμμα Erasmus+ 2020-22 etre un eleve en Europe qui prend plaisir a apprendre από τη συντονίστρια για το ελληνικό σχολείο Α.Μανά.
Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν η Διευθύντρια, κα Α.Ανέστη, η υποδιευθύντρια, κα Μ.Ιωαννίδου, γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικοί, καθώς και ο Συντονιστής Αγγλικής γλώσσας κος Θ. Μανιάκας.
 
  2o-gym-kalamarias-1634279531520

Δελτίο Τύπου 2ου ΓΕΛ Καλαμαριάς - Erasmus+ KA202

no-bounds

Το 2ο Γενικό Λύκειο Καλαμαριάς συμμετείχε στη σύμπραξη επτά (7) σχολικών μονάδων Erasmus+ KA202 - Συνεργασία για Καινοτομία και Ανταλλαγή Καλών Πρακτικών, με κωδικό αριθμό 2018-1-TR01-KA202-059148, η οποία ολοκληρώθηκε τον Αύγουστο του 2021. Η σύμπραξη με τίτλο  «No Bounds in Learning» - «Μάθηση δίχως όρια» είχε διάρκεια 36 μηνών (Σεπ 2018 Αυγ 2021), και συντονιστικό σχολείο υπήρξε το Torbali Piri Reis Mesleki Ve Teknik Anadolu Lisesi από την Τουρκία. Συμμετέχοντα σχολεία ήταν τα παρακάτω :

- IIS Francesco Orioli  Viterbo, Italy 

- Turisticko-ugostiteljska skola Antona Stifanica  Porec, Croatia 

- IES BEZMILIANA - Rincon de la Victoria, Spain 

- Second Lyceum of Kalamaria  Thessaloniki, Greece 

- Escola Basica e Secund?ria Dr. Angelo Augusto da Silva  Funchal, Portugal

- Karabaglar Fatih Sultan Mehmet Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi  Izmir, Turkey

Συνημμένα:
Download this file (ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ NBIL.pdf)ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ NBIL.pdf[ ]1530 kB

2o Γυμνάσιο Καλαμαριάς - Πρόγραμμα Erasmus+ 2020-2022

2ogymnasiokalamariaw

« Etre un eleve en Europe qui prend plaisir a apprendre »

"Είμαι Ευρωπαίος μαθητής και απολαμβάνω να μαθαίνω", με αυτόν τον τίτλο συμμετέχει το 2o Γυμνάσιο Καλαμαριάς στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ 2020-2022.
Επικυρώνοντας τη συμφωνία του υπογράφηκε τον Απρίλιο 2019 μεταξύ της Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και των Ακαδημιών Aix-Marseille-Nice, της Νότιας Γαλλίας το σχολείο εντάχθηκε στο σχέδιο KA229 με συντονιστή το College Arthur Rimbaud, Marseille, France και συμμετέχοντα σχολεία τα ακόλουθα:
- Lycee Saint-Exupery, Marseille France
- L' etablissement Georg-Buchner-Schule a Stadtallendorf en Allemagne
- Le lycee El Calero a Telde sur lile de Grande Canarie en Espagne
- L' ecole primaire-secondaire de Lieto en Finlande.

Η συνεργασία ξεκίνησε το Σεπτέμβριο του 2020 και συνεχίστηκε καθ' όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς  20-21 μεταξύ των καθηγητών που συντονίζουν το πρόγραμμα και των μαθητών που συμμετέχουν διαδικτυακά με τηλεδιασκέψεις και ψηφιακά εκπαιδευτικά εργαλεία, λόγω της πανδημίας.

Στα πλαίσια του συνεδρίου που οργάνωσε η Ένωση Καθηγητών Γαλλικής A.P.L.F. σε συνεργασία με το Γενικό Προξενείο Γαλλίας και το Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης, η συντονίστρια του σχολείου για το πρόγραμμα, Αναστασία Μανά, παρουσίασε τις δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2020-2021. Στην παρουσίαση του προγράμματος, συμμετείχε ο Γάλλος Συντονιστής, FrancoisAune, ο οποίος μίλησε για τη θεματολογία και τους στόχους. Παράλληλα, τόνισε τη σημασία της Συμφωνίας των δύο Εκπαιδευτικών Περιφερειών, Κεντρικής Μακεδονίας και της Region Academique Provence-Alpes-Cote Azur για τη συνεργασία του σχολείου του με το 2ο Γυμνάσιο Καλαμαριάς που έδωσε την ευκαιρία στις εκπαιδευτικές κοινότητες των δύο αδελφοποιημένων πόλεων Θεσσαλονίκης-Μασσαλίας να έρθουν κοντά και να δουλέψουν μαζί. Τέλος, ανακοίνωσε την πρώτη κινητικότητα των συντονιστών που οργανώνεται στις 4 με 8 Οκτωβρίου και θα πραγματοποιηθεί στο Γερμανικό σχολείο Georg-B?chner-Schule ? Stadtallendorf.

11ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο - Δελτίο Τύπου για το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus KA1

11oeidiko

Στο πλαίσιο συμμετοχής του Σχολείου μας στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS KA1 οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας συμμετείχαν σε εκπαιδευτικό εβδομαδιαίο σεμινάριο με θέμα την αντιμετώπιση του Μπούλινγκ, στην πόλη του Παρισιού της Γαλλίας από 16 έως 20 Αυγούστου 2021. Στο εν λόγω σεμινάριο συμμετείχαν εκπαιδευτικοί από τις χώρες Ελλάδα, Τουρκία, Σλοβενία, Ρουμανία και Λιθουανία.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα περιελάμβανε τις θεματικές ενότητες:
* 7 Characteristics of Bullying
*THOUGHTS ON ?7 CHARACTERISTICS OF BULLYING?
*Is it BULLYING/ CONFLICT / TEASING / MEAN MOMENT?
*Why bystanders do not all become defenders?
*KiVa project - general info *Bullying Case Study
*KiVa summary
*Other KiVa materials
*Emotional intelligence -negative emotions -positive emotions
*How good are you at reading people's emotions?
*Emotional intelligence presentation
*internet bullying: Girl Story & Boy Story
*cyber bullying presentation
*Online challenges & Activities for Parents
*Padlet link for your favorite poem
*Love after love
*Presentation mindfulness and self-care
Το υλικό των μαθημάτων είναι αναρτημένο στο blog του Σχολείου μας: https://11eidikodim.blogspot.com και είναι διαθέσιμο σε όλους τους ενδιαφερόμενους.

Είμαστε ευπρόσδεκτοι σε όποια συνεργασία με συνανθρώπους μας για την εξάλειψη του δυσάρεστου φαινομένου του εκφοβισμού από την κοινωνία μας.

2ο Δημοτικό Σχολείο Ηράκλειας - Δελτίο Τύπου Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS-KA229 με τίτλο: «Choose your character, wear your mask»

4. 240782833 161376419471330 8981705787135725277 n

Στo πλαίσιο του εγκεκριμένου Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS-KA229 με τίτλο: «Chooseyourcharacter, wearyourmask»και κωδικό 2018-1-UK01- KA229-048059, το          2ο Δημοτικό σχολείο Ηράκλειας συμμετείχε στις 22-28 Αυγούστου 2021 στην συνάντηση εργασίας στην Κωνσταντινούπολη με Δασκάλους και Καθηγητές από τη Ρουμανία, Μεγάλη Βρετανία και Τουρκία. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν ο Διευθυντής του σχολείου Νίκος Αθανασίου και οι δασκάλες Βασιλική Ιωαννίδου και Ιωάννα Καρακόλιου. Οι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν σε δραστηριότητες Καλλιτεχνικών, Θεατρικής παιδείας και επίδειξη Καραγκιόζη, Το κουκλοθέατρο είναι το πιο προσιτό καλλιτεχνικό είδος στο οποίο μπορούν εύκολα να βρεθούν όλοι οι τύποι ανθρώπων και όλα τα επίπεδα της κοινωνίας. Βοηθά το παιδί να καταλάβει τον εαυτό του και να αναπτύξει δεξιότητες επικοινωνίας και κοινωνικής ένταξης. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος περιηγήθηκαν στην Κωνσταντινούπολη στην Αγία Σοφία, στο παζάρι, τον Μαρμαρά και τον Βόσπορο, ενώ επισκέφτηκαν και την πόλη της Προύσας.

                                                                                  Ο Διευθυντής του σχολείου

                                                                                               Νίκος Αθανασίου

logo-2ds-irakl

 

6o Διαπολιτισμικό Δημοτικό Σχολείο Ελευθερίου Κορδελιού Θεσσαλονίκης - Δελτίο τύπου Nemesis Project

216524177 193187572664770 2908636580551915818 n

Οι μαθητές/τριες των Δ1 και Ε2 τάξεων του 6ου Διαπολιτισμικού Δημοτικού Σχολείου Ελευθερίου  Κορδελιού Θεσσαλονίκης, συμμετέχοντας στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα NEMESIS με τις εκπαιδευτικούς Άρτεμις Κεφαλίδου και Κυριακή Ζερβού, για δύο συνεχή έτη (2018-2019 και 2019-2020), σχεδίασαν και προχώρησαν στην υλοποίηση ενός προγράμματος κοινωνικής καινοτομίας/επιχειρηματικότητας, με τίτλο: «Μια ιστορία θα σου πω..».

Το πρόγραμμα «Μια ιστορία θα σου πω» διαμορφώθηκε από τα παιδιά με την υποστήριξη των εκπαιδευτικών τους και των συνεργατών του NEMESIS, MΠΟΡΟΥΜΕ  Καμία μερίδα φαγητού χαμένη και STIMMULI for Social Change. Σκοπός της δράσης είναι να δώσει μια απάντηση στη μοναξιά ή την απομόνωση που πολλοί άνθρωποι για διαφορετικούς λόγους μπορεί να βιώνουν σήμερα, ειδικά αυτοί που αντιμετωπίζουν σημαντικές δυσκολίες στην καθημερινότητά τους.

Οι μαθητές προσεγγίζουν το θέμα της φιλαναγνωσίας και της δημιουργικής γραφής υπό το πρίσμα του εθελοντισμού και της κοινωνικής αλληλεγγύης. Γίνονται εθελοντές αναγνώστες σε μικρά παιδία, ηλικιωμένους, αναλφάβητους, ανθρώπους με προβλήματα όρασης κ.ά. Συγγράφουν τις δικές τους ιστορίες με σκοπό να τις μοιραστούν με ανθρώπους έξω από τα στενά όρια του σχολικού περιβάλλοντος, τις εικονογραφούν ή και τις ψηφιοποιούν, εξασκούνται στην δημιουργική και περιπετειώδη αφήγηση, ηχογραφούν παραμύθια. Στόχοι του προγράμματος είναι τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με την ιδέα και την αξία του εθελοντισμού και της προσφοράς/ μοιράσματος με συνανθρώπους τους έξω από το σχολείο και παράλληλα να καλλιεργηθεί σε αυτά η φιλαναγνωσία και η κριτική σκέψη.

Επιπρόσθετα, τα παιδιά έχουν δημιουργήσει φορητά παγκάκια φιλαναγνωσίας, όπου θα μοιράζονται αυτές τις ιστορίες τους με άλλους ανθρώπους, καθώς και ψηφιακές μακέτες στο εργαστήριο πληροφορικής του σχολείου με τη χρήση 3D εκτυπωτή. Όραμα των μαθητών είναι τα παγκάκια αυτά να βρουν αληθινό χώρο ύπαρξης μέσα σε παιδιατρικές κλινικές νοσοκομείων, ορφανοτροφεία, δημοτικές βιβλιοθήκες, πάρκα και γηροκομεία.

Το σχολικό έτος 2019-2020, στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης λόγω της πανδημίας, οι μαθητές/τριες δημιούργησαν την πρώτη ψηφιακή τους αφήγηση με τίτλο «Ανοιχτά Παράθυρα», όπου μέσα από τη χρήση της τεχνολογίας και της φωτογραφίας, «αφηγήθηκαν» την καθημερινότητά τους κρατώντας ανοιχτό ένα παράθυρο στην επικοινωνία μεταξύ τους, αλλά και με τον έξω κόσμο. Η δράση ανοιχτά παράθυρα προβλήθηκε στην εκδήλωση του Κέντρου Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης Europe Direct και της Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο του διαγωνισμού φωτογραφίας "Το ημερολόγιο μιας έγκλειστης πόλης την περίοδο της πανδημίας".

Το σχολικό έτος 2020-2021, πραγματοποιήθηκε η πρώτη μετακίνηση για τα παγκάκια φιλαναγνωσίας, χάρη στην εφηβική θεατρική ομάδα "Γεια Χαρά" που αποτελείται από αποφοίτους μαθητές/τριες του 6ου Διαπολιτισμικού Δημοτικού Ελευθερίου-Κορδελιού (του γυμνασίου & λυκείου) και την εμψυχώτρια της ομάδας Αναστασία Θυμιοπούλου, στο πλαίσιο της συμμετοχής της ομάδας στις εκδηλώσεις του Δήμου Κορδελιού-Ευόσμου δια της Αντιδημαρχίας Πολιτισμού στο 5ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΘΕΡΙΝΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ με την παράσταση «Ένα παγκάκι διηγείται». Βίντεο από τη δράση μας μπορείτε να δείτε στο κανάλι μας στο Youtube :

«Μια ιστορία θα σου πω», στον ακόλουθο υπερσύνδεσμο:
          https://www.youtube.com/channel/UCv2xQe3SFnIXZ2b0INQyA_g

Ενημερωτικά αναφέρουμε ότι υπάρχουν όλες οι απαραίτητες έγγραφες γονικές συναινέσεις για τη βιντεοσκόπηση των δράσεων, και την προβολή των προσώπων και στοιχείων των μαθητών στο διαδίκτυο, με συναίνεση αναπαραγωγής για λόγους διάχυσης της δράσης.

 

Στον ακόλουθο πίνακα αποτυπώνεται η προβολή της δράσης μας από διάφορες διαδικτυακές δημοσιογραφικές ιστοσελίδες στα πλαίσια διάχυσης του προγράμματός μας στην ευρύτερη κοινωνία και ευαισθητοποίησης των πολιτών.

Σχολικό έτος

Aναφορές στα ΜΜΕ

 

2020-21

Αφιέρωμα στο Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων

 

2020-21

Αφιέρωμα στην ιστοσελίδα protothema.gr

 

2020-21

Αφιέρωμα στην ιστοσελίδα alfavita.gr

 

2020-21

Αφιέρωμα στην ιστοσελίδα palo.gr

 

2020-21

Αφιέρωμα στην ιστοσελίδα newsit.gr

 

2020-21

Αφιέρωμα στην ιστοσελίδα epiloges.tv

 

2020-21

Αφιέρωμα στην ιστοσελίδα inewsgr.com

 

2020-21

Αφιέρωμα στην ιστοσελίδα themamagers.gr

 

2020-21

Αφιέρωμα στην ιστοσελίδα Libre.gr

 

2020-21

Αφιέρωμα στην ιστοσελίδα Livemedianews.gr

 

2020-21

Αφιέρωμα στην ιστοσελίδα Politic.gr

 

2020-21

Αφιέρωμα στην ιστοσελίδα Thestival.gr

 

2020-21

Αφιέρωμα στην ιστοσελίδα ditika.gr

 

2020-21

Αφιέρωμα στην ιστοσελίδα makthes.gr

 

2019-2020

Αφιέρωμα στο ?epixeiro.gr

2019-2020

Αφιέρωμα στο ?makethess.gr

2019-2020

Αφιέρωμα στο ?bestnews.gr

2019-2020

Αφιέρωμα στο ?dinamiprosforas.gr

2019-2020

Αφιέρωμα στο ?apopsi-tora.gr

 

2020-21

Συνέντευξη στην εκπομπή «επτά και βλέπουμε» του Πρακτορείου 104,9 fm (Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων) με την Αναστασία Τελιανίδου & τον Φάνη Γρηγοριάδη.

Ευχαριστούμε από καρδιάς!

Συνημμένα:
Download this file (Δελτίο-τύπου-Nemesis-project .pdf)Δελτίο-τύπου-Nemesis-project .pdf[ ]160 kB

2o Δημοτικό Σχολείο Κολινδρού - 6η Εικονική Δραστηριότητα Σχεδίου Σχολικών Ανταλλαγών ERASMUS+

2-dim-kol-1024x637

Στα πλαίσια του σχεδίου Σχολικών Ανταλλαγών Erasmus+ ΚΑ229 με τίτλο: «Be the change you want to be που συντονίζει, το 2ο Δημοτικό Σχολείο Κολινδρού και συμμετέχουν σχολεία από την Ιταλία, την Ισπανία, την Κροατία, τη Λιθουανία και την Ρουμανία, πραγματοποιήθηκε από 7 - 11 Ιουνίου 2021 η 6η Εικονική Δραστηριότητα, η τελευταία του σχεδίου στην οποία συμμετείχαν μαθητές και εκπαιδευτικοί από όλες τις χώρες.

Το πρόγραμμα αναφέρεται στην Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη και στόχευε στην απόκτηση γνώσεων και εμπειριών με σκοπό να δώσει λύσεις και να εισηγηθεί τρόπους με τους οποίους μπορούν οι μαθητές, ιδιαίτερα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, να αποκτήσουν τα εφόδια που χρειάζονται για να διαμορφώσουν το αειφόρο μέλλον που θα τους διασφαλίζει υψηλή ποιότητα ζωής.

Η πανδημία, λόγω COVID19, δεν επέτρεψε τις φυσικές κινητικότητες. Τη δυνατότητα για εικονική κινητικότητα πρόσφερε η Τεχνολογία με την Εξ Αποστάσεως Επικοινωνία μέσω της εφαρμογής ΖΟΟΜ.

Οι δράσεις ξεκίνησαν τη Δευτέρα 7 Ιουνίου 2021 με την εικονική τελετή υποδοχής. Μαθητές από όλες τις χώρες παρουσίασαν τις εμπειρίες τους από τη συμμετοχή στις δραστηριότητες του σχεδίου, τραγούδησαν, ξεναγήθηκαν εικονικά στο σχολείο του Κολινδρού και παρακολούθησαν, βίντεο και παρουσιάσεις δράσεων και εργασιών.

Διασκέδασαν παίζοντας όλοι μαζί (200 μαθητές ταυτόχρονα από τα συνεργαζόμενα σχολεία) παιχνίδια γνώσεων μέσω της εφαρμογής Kahoot και περιηγήθηκαν στην ιστοσελίδα του   σχεδίου μας.

Οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί εργάστηκαν σε θεματικές του σχεδίου και επικεντρώθηκαν στην κατάθεση ιδεών και προτάσεων για παρεμβάσεις που μπορεί να γίνουν στα σχολεία έτσι ώστε να μετασχηματιστούν σε αειφόρα.

Οι δραστηριότητες ολοκληρώθηκαν την Παρασκευή 11 Ιουνίου 2021   με παρουσιάσεις, τραγούδια, ευχές και τον απολογισμό του σχεδίου από τους συντονιστές και τους διευθυντές όλων των σχολείων.

Το πρόγραμμα έδωσε τη δυνατότητα για απόκτηση νέων γνώσεων και δεξιοτήτων σε μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Αυτό αποτελεί και το σημαντικότερο όφελος από την υλοποίηση των σχεδίων Erasmus+.

Περισσότερα Άρθρα...


Η Περιφερειακή Διεύθυνσης Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας χρησιμοποιεί στο διαδικτυακό της τόπο "cookies" προκειμένου να προσφέρει αποτελεσματικότερο για τους επισκέπτες/χρήστες περιβάλλον. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγησή σας στην ιστοσελίδες μας, αποδέχεσθε τη χρήση των "cookies". Για να ενημερωθείτε σχετικά, παρακαλούμε να ανατρέξετε στις Πληροφορίες.
Πληροφορίες Αποδέχομαι