18052022Τετ
Τελ. Ενημέρωση:Δευ, 16 Μαϊ 2022

Πρόσκληση ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΥΓΔΟΝΙΑΣ Σε δράση ERASMUS με τίτλο "A Story Harvesting Art Erasmus festival! Tell me your country s stories! S.H.AR.E. festival

 SHARE Festival Programme

Η εκδήλωση αφορά στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus Plus KA229 που υλοποιεί το Γυμνάσιο Μυγδονίας ως συντονιστικό σχολείο, με τον τίτλο: « Art & Literature in Education's Nature! Is it an A.Li.E.N.» Το «S.H.AR.E. festival» εντάσσεται στο πλαίσιο διάχυσης του εγκεκριμένου από το Ι.Κ.Υ. και την Ε.Ε. Προγράμματος με αρ.Σύμβασης 2020-1-EL01-KA229-078863_1 και πραγματοποιείται κατά τη διάρκεια της 3ης Δράσης Κινητικότητας (LTTA) με την υποστήριξη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Γυμνασίου μας.

Θα λάβει χώρα την Τετάρτη 18 Μαΐου 2022 στον κινηματογράφο «Μακεδονικόν» στο κέντρο της Θεσσαλονίκης (Φιλικής Εταιρείας 44, ΤΚ 546 21) στις 18:00 με ώρα προσέλευσης τις 17:30. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα παρουσιαστούν από τους εταίρους της Σύμπραξης εμβληματικές ιστορίες και σημαντικοί μύθοι από την Ελλάδα, την Κροατία, την Ιταλία, την Τουρκία και τη Λιθουανία, ενώ ο βραβευμένος για το έργο του και προσκεκλημένος του Προγράμματός μας συγγραφέας και θεατρικός αφηγητής- storyteller κος Timothy Porteus από το Εδιμβούργο θα αφηγηθεί επί σκηνής μύθους της Σκωτίας. Επισυνάπτεται το σχετικό πρόγραμμα.


Το «S.H.AR.E. festival» απευθύνεται τόσο στους εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όσο και σε ολόκληρη τη σχολική κοινότητα: μαθητές, γονείς και υποστηρικτικούς φορείς. Απευθύνεται επίσης σε όσους σκέφτονται να προτείνουν στη σχολική τους μονάδα την υποβολή Σχεδίου ERASMUS KA229. Απευθύνεται, τέλος, σε όλους όσοι ενδιαφέρονται για την άυλη πολιτιστική κληρονομιά και παράδοση της Ευρώπης, την παράδοση της προφορικής λογοτεχνίας και των λαϊκών μύθων- ιστοριών της ηπείρου μας.

O σκοπός της δράσης «S.H.AR.E. festival» έχει τριπλή εστίαση: α) διάχυση των προϊόντων του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS KA229 που υλοποιεί το Γυμνάσιο Μυγδονίας και γόνιμος προβληματισμός αναφορικά με την εφαρμογή της καινοτόμου μεθόδου δημιουργικής διδασκαλίας storytelling β) ενθάρρυνση σχεδιασμού προγραμμάτων στρατηγικής σχολικής σύμπραξης και έμφαση στις πολλαπλές δυνατότητες που ανοίγει η υλοποίηση Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων ERASMUS γ) η εκ του πρακτέου ενθουσιαστική εμπλοκή του μαθητικού δυναμικού και της γονεϊκής κοινότητας.

Με Τιμή
Αθανάσιος Κανδηλάπτης,
Διευθυντής Γυμνασίου Μυγδονίας


Δελτίο τύπου Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS_2 ΔΣ Ηράκλειας

2ds-irakleias-5-2022

Στo πλαίσιο του εγκεκριμένου Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS- ΚΑ122-SCH με κωδικό αριθμό με κωδικό 2021-1-EL01-KA122-SCH-000030704 και τίτλο ?Αντιμετώπιση της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου και εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς  το 2ο Δημοτικό σχολείο Ηράκλειας με τον Διευθυντή του κ. Νίκο Αθανασίου και τους εκπαιδευτικούς κ. Βάκα Απόστολο και κ.Τσακιράκη Κώστα συμμετείχαν στις 18-23 Απριλίου 2022 σε εκπαιδευτικό σεμινάριο στη Βιέννη της Αυστρίας.
Στόχος του προγράμματος είναι η εφαρμογή νέων και διαφορετικών μεθόδων διαχείρισης στην τάξη και η ανταλλαγή επιτυχημένων πρακτικών στον τομέα της σχολικής διαρροής με ευρωπαϊκά σχολεία, καθώς το σχολείο μας οφείλει να συμπεριλάβει στην εκπαιδευτική διαδικασία και τις μειονότητες της περιοχής (Ρομά, Αθίγγανοι), μέσα από τις δημοκρατικές και διαπολιτισμικές προσεγγίσεις.


Ο Διευθυντής
2ου Δημ. Σχ. Ηράκλειας

Νίκος Αθανασίου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 2o ΓΕΛ ΑΓΊΟΥ ΑΘΑΝΑΣΊΟΥ 3η ΚΙΝΗΤΙΚΌΤΗΤΑ REGALBUTO ΣΙΚΕΛΊΑ

2gel-ag-athanasiou5-2022

Η ημερομηνία πραγματοποίησης της 3ης κινητικότητας του προγράμματος Erasmus+ KA229  με τίτλο « eSTEM40» στη Σικελία έχει ήδη αποφασιστεί για το Μάρτιο του 2022. Η «καυτή πατάτα» της προετοιμασίας μιας εβδομάδας γεμάτης με εκπαιδευτικά και ψυχαγωγικά δρώμενα έχει περάσει στα χέρια των Ιταλών εταίρων οι οποίοι αρχίζουν ένα τρίμηνο αγώνα δρόμου γιατί η επιτυχία των δύο προηγούμενων έχει ανεβάσει τον πήχη  πολύ  ψηλά.

και εκεί που νομίζεις ότι τα έχεις ζήσει όλα, βιώνεις μια ανεπανάληπτη Erasmus εμπειρία σαν την κινητικότητα στην Σικελία και αναθεωρείς τα όριά σου, τις έννοιες των λέξεων όπως αντιμετώπιση και επίλυση προβλημάτων, κούραση, άγχος αλλά και συνεργασία, ομαδικότητα, φιλία, δύναμη.

Κάθε κινητικότητα χαρακτηρίζεται από ένα κοινό παρονομαστή, το ίδιο πρόγραμμα με βάση την ανταλλαγή καλών πρακτικών, συγκεκριμένα στην δική μας περίπτωση, πάνω σε estem θέματα, αλλά συνάμα διαμορφώνεται και από μια σειρά ιδιαίτερων κάθε φορά παραγόντων που έχουν να κάνουν με τους συμμετέχοντες, την νοοτροπία και την κουλτούρα της κάθε χώρας, τις δραστηριότητες που απαρτίζουν την κινητικότητα και τις ιδιαίτερες συνθήκες που δημιουργούνται κάθε φορά. Πραγματικά, αυτήν την φορά ζήσαμε συνθήκες όχι μόνο ασυνήθιστες και πρωτόγνωρες, αλλά έντονα αντιφατικές χαράς και λύπης, άγχους και χαλάρωσης, έντασης και ηρεμίας! Μια εμπειρία σίγουρα αξέχαστη αφού κάθε μέρα σχεδόν ήταν γεμάτη τόσο από απρόοπτα γεγονότα όσο και από όμορφες, γεμάτες στιγμές!

Η υποδοχή, η παραμονή και η φιλοξενία μας από την Ιταλική ομάδα απλά υπέροχη! Από την πρώτη μέχρι την τελευταία στιγμή νιώσαμε την αέναη προσπάθειά τους να κάνουν το καλύτερο δυνατό ώστε οι αναμνήσεις μας από αυτή την εβδομάδα να είναι μόνο θετικές. Πάντα παρόντες σε κάθε μας ανάγκη, δυσκολία, ανασφάλεια να μας προσφέρουν κάποια εναλλακτική και να συζητήσουν μαζί μας. Τους ευχαριστούμε θερμά που ήταν εκεί για μας?από τον μικρό Antonio μέχρι τον Διευθυντή του σχολείου!

Οι μαθητές για άλλη μια φορά, δυστυχώς τελευταία, είχαν την δυνατότητα να βρεθούν στο σχολείο μιας άλλης χώρας, το Instituto S. Citelli στο Regalbuto της Σικελίας και να δουλέψουν συνεργατικά με σκοπό να παρουσιάσουν την δουλειά τους. Έλαβαν μέρος σε πάνελ συζήτησης για τα ενεργειακά προβλήματα, εξήγησαν τα προβλήματα των χωρών τους, παρακολούθησαν μαθήματα διαφόρων ειδικοτήτων στα Ιταλικά αλλά και ένα διαδικτυακό σεμινάριο από ειδικούς της  ST Microelectronics  πάνω στην Επαυξημένη Πραγματικότητα και την Ενεργειακή και Περιβαλλοντική Βιωσιμότητα.

Πέρα από την συναναστροφή με διαφορετικούς ανθρώπους και διαφορετικές κουλτούρες, η μεγαλύτερη ανταμοιβή αυτής της κινητικότητας ήταν το δέσιμο της εθνικής μας ομάδας, της Ελληνικής, που σαν μια γροθιά αντιμετώπιζε την κάθε δυσκολία σαν πρόκληση, δίχως να το βάζει κάτω. Αντιθέτως μάλιστα, δεν σταματούσε την προσπάθεια και με επιμονή, υπομονή, συνοχή και άριστη συνεργασία συνέχισε μέχρι να ολοκληρώσει την πορεία της. Εννέα παιδιά, υπέροχα, μοναδικά, που μόνο χαρά και γέλια μας χάρισαν παρά τις όποιες αντιξοότητες και ένα δέσιμο, μια αρμονική και αποτελεσματική συνύπαρξη , το yin and yang, την εκρηκτική και ήρεμη δύναμη των δυο εκπαιδευτικών συνοδών αυτής της εκδρομής που κάθε μα κάθε φορά είχαν ως αποτέλεσμα την ισορροπία, την επίλυση των όποιων προβλημάτων, την ευδιάθετη και χαρούμενη ατμόσφαιρα, όποια και αν ήταν η κατάσταση, πάντα με ένα χαμόγελο στα χείλη που πήγαζε και πηγάζει από την αγάπη και των δυο μας για αυτό που ονομάζεται Erasmus+!!

 

Το ταξίδι μας έφτασε στο τέλος και ο απόηχός του θα μας συνοδεύει μια ζωή. Απίστευτες εμπειρίες, άπειρες αναμνήσεις, εκρηκτικές στιγμές και επιβεβαίωση του αρχαίου ρητού  « Εν τη ενώσει η ισχύς»

 Το video διάχυσης υπάρχει στο κανάλι μας στο Youtube

 https://youtu.be/SzouFpkiCaI

 Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα στην ιστοσελίδα του σχολείου:

 http://lyk-n-mesimvr.thess.sch.gr/

 και στο Facebook: Δαμάσκειο Λύκειο Νέας Μεσήμβριας https://www.facebook.com/dkalyvian/

 

Συνημμένα:
Download this file (ΑΡΘΡΟ ΔΙΑΧΥΣΗΣ.docx)ΑΡΘΡΟ ΔΙΑΧΥΣΗΣ.docx[ ]4203 kB

3o Δημοτικό Σχολείο Ελευθερίου Κορδελιου - ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ERASMUS + PROJECT "nEURO NEST 3.0"

3ds-kordeliou-5-2022

Σε συνέχεια του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ με τίτλο nEURO Nesting 3.0, που υλοποιεί το σχολείο μας -3 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερίου-Κορδελιού-, είχαμε την χαρά να φιλοξενήσουμε τους εταίρους μας από 21-23/03/2022. Συνολικά σε αυτή την κινητικότητα που είχε τίτλο Nesting in Letters, ήταν παρόντες 12 εκπαιδευτικοί και 22 μαθητές από τα συνεργαζόμενα σχολεία. Από την συνάντηση απουσίαζαν οι εκπρόσωποι του σχολείου Escola Basica Integrata de Ribeira Grande της Πορτογαλίας, οι οποίοι λόγω περιορισμών covid, δεν μπόρεσαν να παραβρεθούν. Συμμετείχαν εξ αποστάσεως σε διαδικτυακή σύνδεση, σε συγκεκριμένες δραστηριότητες. Όλες οι δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν στο σχολείο ήταν σχεδιασμένες ώστε να ανταποκρίνονται στον τύπο της Γλωσσικής Νοημοσύνης. Οι μαθητές και οι μαθήτριες, μέσα από ένα προσεκτικά σχεδιασμένο πλάνο, ενημερώθηκαν για τους πληθυσμούς των πουλιών της Ευρώπης, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους, τους κινδύνους που τα απειλούν, και τους υγρότοπους της πατρίδας μας. Αποτύπωσαν σε ομάδες τον δεκάλογο προστασίας του περιβάλλοντος σε πόστερ, χρησιμοποίησαν τις γλωσσικές τους ικανότητες για να συνεργαστούν και να λύσουν σταυρόλεξα και γρίφους, να απαντήσουν σε ερωτήσεις, να παίξουν επιτραπέζια παιχνίδια και να γράψουν ιστορίες με έναυσμα μύθους και παραμύθια άλλων χωρών. Οι δραστηριότητες είχαν σχεδιαστεί από τις συμμετέχουσες χώρες με θεματολογία σχετική με τα πουλιά.

Μαθητές και εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν τον υγρότοπο Καλοχωρίου, προστατευόμενη περιοχή Natura 2000 να ενημερωθούν για την σημασία των υγροβιοτόπων, τα είδη πουλιών που φωλιάζουν εκεί και τους κινδύνους που διατρέχουν από την ανθρώπινη παρέμβαση. Επίσης επισκέφτηκαν το εθνικό πάρκο της λίμνης Κερκίνης και περιηγήθηκαν στη λίμνη με βάρκα. Στόχος ήταν η ανάπτυξη της οικολογικής συνείδησης μέσα από ολοκληρωμένη παροχή περιηγητικών δράσεων.

Ήταν τρεις μέρες γεμάτες δραστηριότητες, ανταλλαγή απόψεων και συνεργασίας. Οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί ενημέρωσαν τις γλωσσικές δεξιότητές τους στην αγγλική γλώσσα αλλά και τις ψηφιακές και επιστημονικές τους δεξιότητες, ξεφεύγοντας από την κλασική διδακτική ρουτίνα, μαθαίνοντας σε ευρωπαϊκό σχολείο, υιοθετώντας έτσι καλές πρακτικές Erasmus+, που θα χρησιμοποιήσουν στα δικά τους σχολεία. Οι μαθητές και μαθήτριες ανέπτυξαν συνεργασίες και διαπροσωπικές σχέσεις, ήρθαν σε επαφή με νέα κουλτούρα και σχολική καθημερινότητα, ενημέρωσαν τις γνώσεις τους για το θέμα του προγράμματος, ευαισθητοποιήθηκαν περιβαλλοντικά και επικοινώνησαν σε ξένη γλώσσα. Όλοι έγιναν κοινωνοί της εμπειρίας Erasmus+.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 1ου ΕΠΑΛ Κρύας Βρύσης ΓΙΑ 1η ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ στο Πλαίσιο Σύμπραξης Erasmus+

1epal-kryas-brisis-2022

 

Erasmus ΚΑ229 «Συμπράξεις ανταλλαγών μεταξύ σχολείων»

Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης για το Πρόγραμμα Erasmus+

Κωδικός : 2020-1-IT02-KA229-079529_3

Τίτλος « Meeting Cultures beyond stereotypes»

Δελτίο Τύπου 1ου ΕΠΑΛ Κρύας Βρύσης

     Η Διευθύντρια του σχολείου Παπαδοπούλου Λεμονιά (ΠΕ86), η εκπαιδευτικός Γερακοπούλου Όλγα (ΠΕ06) και οι μαθητές/τριες Χατζηβασιλειάδης Ιωάννης (Γ τάξη), Μιχαηλίδου Ιωάννα (Γ τάξη), Ζαφειρίου Νικολέτα (Γ τάξη), Ουζουνίδου Δήμητρα (Β τάξη) και Τσώνη Ελένη (Β τάξη) συμμετέχοντας στο πρόγραμμα Erasmus ΚΑ229 «Συμπράξεις ανταλλαγών μεταξύ σχολείων» του τομέα Σχολικής Εκπαίδευσης για το Πρόγραμμα Erasmus+,  κωδικό: 2020-1-IT02-KA229-079529_3 και τίτλο « Meeting Cultures beyond stereotypes» για την υλοποίηση της 1ης κινητικότητας ,πραγματοποίησαν επίσκεψη από τις 5 έως τις 12 Μαρτίου 2022 στον Τάραντα της Ιταλίας.

     Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του σχολείου μας υλοποίησαν την πρώτη κινητικότητα του προγράμματος ?MeetingCulturesBeyondStereotypes? 2020-2022 στο οποίο συμμετέχουν σε συνεργασία με τα σχολεία

1) IISSGalileoFerraris, Taranto, Ιταλία (συντονίστρια χώρα)

2) IES Miguel Unamuno BHI, Bilbao, Ισπανία

3)10iCampus, Varde, Δανία

με θέμα τα Στερεότυπα & τη Ρητορική Μίσους. Σκοπός του προγράμματος είναι η ενημέρωση, η ενεργή συμμετοχή και η συνεργασία των μαθητών μέσα από δραστηριότητες που θα τους βοηθήσουν να γνωριστούν πέρα από τα στερεότυπα που χαρακτηρίζουν την κουλτούρα της κάθε χώρας.

     Μέσα από την κινητικότητα αυτή οι μαθητές είχαν την ευκαιρία:

-       Να εργαστούν σε διεθνείς ομάδες και να παρουσιάσουν το αποτέλεσμα της δουλειάς τους (φωτογραφίες, βίντεο, συνεντεύξεις, άρθρα) σε ένα talkshow

-       Να ξεναγηθούν στην πόλη του Τάραντα (αρχαία ελληνική αποικία) και στις προστατευμένες από την UNESCO πόλεις Matera και Alberobello

-       Να έρθουν σε επαφή με τον πολιτισμό και την κουλτούρα μιας άλλης Ευρωπαϊκής χώρας

-       Να συνάψουν φιλικές σχέσεις και να μοιραστούν εμπειρίες με μαθητές άλλων χωρών

       Την ίδια στιγμή οι εκπαιδευτικοί είχαν τη δυνατότητα:

-       Να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα ενός ευρωπαϊκού σχολείου και να γνωριστούν ανταλλάσσοντας γνώσεις και εμπειρίες με συναδέλφους εκπαιδευτικούς άλλων χωρών

-       Να γνωρίσουν τον πολιτισμό και την κουλτούρα μιας Ευρωπαϊκής χώρας

Το σχέδιο κινητικότητας MeetingCulturesBeyondStereotypes χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Συνημμένα:
Download this file (1ο ΕΠΑΛ Κρυας Βρύσης.pdf)1ο ΕΠΑΛ Κρυας Βρύσης.pdf[ ]4036 kB

3ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερίου -Κορδελιού - για το ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS+ Open Mind Skillful Hands

4dskordeliou-konstantinoupoli

Η 2η κινητικότητα του προγράμματος Erasmus+ "Open minds, skillful hands" 2020-2022, πραγματοποιήθηκε στην Κωνσταντινούπολη από τις 7 έως τις 12 Μαρτίου 2022. Τέσσερις μαθήτριες και τρεις εκπαιδευτικοί του 3ου Δημοτικού Σχολείου Ελευθερίου Κορδελιού ταξίδεψαν από τη Θεσσαλονίκη στη Κωνσταντινούπολη. H θεματική ενότητα της παραπάνω κινητικότητας ήταν «Art & Culture Expression» και οι χώρες που συνταξίδεψαν με την ελληνική αποστολή, ήταν η Ισπανία, η Ιταλία και η Πολωνία. Το σχολείο που φιλοξένησε τις αποστολές, βρίσκεται στην ασιατική πλευρά της Κωνσταντινούπολης, πιο συγκεκριμένα στην περιοχή Kartal. Πρόκειται για ένα απογευματινό σχολείο, το οποίο επισκέπτονται κυρίως χαρισματικά παιδιά και προσφέρει πλήθος διαθεματικών δραστηριοτήτων σε ένα σύγχρονο μαθησιακό περιβάλλον.
Μαθητές και εκπαιδευτικοί ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις του σχολείου, έχοντας ταυτόχρονα τη δυνατότητα να εργαστούν στις διαφοροποιημένες αίθουσες διδασκαλίας ανάλογα με το περιεχόμενο των δράσεων που σχεδιάστηκαν στα πλαίσια της κινητικότητας. Έτσι, οι μαθητές γνώρισαν τη διαδικασία δημιουργίας e-book στο χώρο των νέων τεχνολογιών, άκουσαν, χόρεψαν και τραγούδησαν τουρκικά τραγούδια στο χώρο μουσικής, γνώρισαν τη τεχνική Ebru και με βάση αυτή σύνθεσαν μοναδικές εικόνες στο χώρο του ατελιέ...
Πέρα από τις γωνιές του σχολείου, οι συμμετέχοντες του προγράμματος ξεναγήθηκαν σε μερικές από τις πολύ όμορφες γωνιές της Κωνσταντινούπολης. Πραγματοποιήθηκε επίσκεψη σε μουσείο παραδοσιακής τέχνης, στα ιστορικά μνημεία Αγία Σοφία, Μπλε Τζαμί και Τοπ Καπί και φυσικά σε αγορές γεμάτες χρώματα και αρώματα, όπως το Καπαλί τσαρσί. Από τις πιο γεμάτες με εικόνες διαδρομή ήταν η περιήγηση με καραβάκι στα στενά του Βοσπόρου, καθώς και η απόβασή στο νησάκι της Πριγκήπου...
Μια υπέροχη εβδομάδα ERASMUS τελείωσε! Με αυτόνομη μάθηση μέσω πολιτιστικής αλληλεπίδρασης, με καλλιτεχνικά εργαστήρια και με αποχαιρετιστήρια γιορτή που ολοκλήρωσε την κινητικότητά μας! ERASMUS μια λέξη χιλιάδες εμπειρίες!

3o Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης - 2η κινητικότητα Erasmus+ «Telling New Life Experiences» στη Βερόνα της Ιταλίας

3o-ds-thessalonikis

Πέντε εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, ο κ. Αναστάσιος Παπάς (Διευθυντής,ΠΕ70), η κ. Σταυρούλα Αξαμίδου (ΠΕ06), η κ. Κωνσταντία Σαμαρά (ΠΕ70), η κ. Ιφιγένεια Κατσανούλη (ΠΕ70) και η κ. Ελένη Στεφανίδου (ΠΕ06) πήραν μέρος στην κινητικότητα Erasmus+ ?Telling New Life Experiences? που έλαβε χώρα στην Βερόνα της Ιταλίας από 03/04/2022- 09/04/2022.
Το πρόγραμμα εντάσσεται στην Βασική Δράση ΚΑ2 και τις Σχολικές Συμπράξεις με σκοπό την ανταλλαγή καλών πρακτικών. Συντονιστής του προγράμματος είναι το Istituto Paritario «Virgo Carmeli» στην Βερόνα της Ιταλίας και εκτός από το σχολείο μας συμμετέχουν δημοτικά σχολεία από τη Σόφια της Βουλγαρίας, το Βίλνιους της Λετονίας και την Άγκυρα της Τουρκίας.
Η υποδοχή των εκπαιδευτικών και μαθητών του δημοτικού σχολείου Istituto Paritario «Virgo Carmeli» στην Βερόνα ήταν εγκάρδια και δόθηκε σε όλους τους εκπαιδευτικούς η δυνατότητα να παρακολουθήσουν διδασκαλία των Ιταλών συναδέλφων και να εμπλακούν και οι ίδιοι στην εκπαιδευτική διαδικασία. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχαν οι παρουσιάσεις όλων των εκπαιδευτικών και από τις πέντε χώρες με θέμα «Writing, drawing, painting-Starting from stories».
Η παρακολούθηση και συμμετοχή σε εργαστήρια για τους εκπαιδευτικούς ήταν εξαιρετικά εποικοδομητική (κουκλοθέατρο, πυρογραφία, καλλιγραφία κλπ) ενώ καλλιεργήθηκαν οι δεσμοί φιλίας που ήδη έχουν δημιουργηθεί μεταξύ των εκπαιδευτικών και των πέντε χωρών.
Το περιηγητικό πρόγραμμα περιλάμβανε επισκέψεις στη Βενετία και τη μεγαλύτερη λίμνη της Ιταλίας, τη λίμνη Γκάρντα.
Έτσι, τέθηκαν οι βάσεις για την τρίτη κινητικότητα που θα πραγματοποιηθεί στη χώρα μας την τελευταία εβδομάδα του Μαΐου.

Ο Δ/ντής του Σχολείου
Αναστάσιος Παπάς

 

Περισσότερα Άρθρα...


Η Περιφερειακή Διεύθυνσης Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας χρησιμοποιεί στο διαδικτυακό της τόπο "cookies" προκειμένου να προσφέρει αποτελεσματικότερο για τους επισκέπτες/χρήστες περιβάλλον. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγησή σας στην ιστοσελίδες μας, αποδέχεσθε τη χρήση των "cookies". Για να ενημερωθείτε σχετικά, παρακαλούμε να ανατρέξετε στις Πληροφορίες.
Πληροφορίες Αποδέχομαι